damian9871 0 Napisano 22 Stycznia 2007 jedna cholera tylko że zetora może trafisz z kabiną po wymianie i będziesz miał z grubym dachem a jest spoko ta kabinka Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piotr111 0 Napisano 22 Stycznia 2007 do tdk [ quote=tdk]Trzeba zdjąć pokrywę skrzyni przekładniowej i obejrzeć. Mogło się posypać na górnym wałku bądź problem z wodzikami i tulejami przesuwnymi. Odkręcamy dźwignie biegów i reduktora, zdejmujemy fragment podłogi i tam jest pokrywa skrzyni, która także trzeba zdjąć no i będzie wiadomo co dolega. ale tam jest duż rurek trzeba je odkręcić i poluzować je drugim końcu i nic sie tam nie wysypie jak podniose robiłeś to już Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin8410 0 Napisano 22 Stycznia 2007 do tdk Nic ci się nie posypie , jak będziesz podnosił pokrywe to będziesz miał dwie sprężynki w korpusie skrzyni od strony siedzenia,ale one nie wypadną. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Piotru$ 0 Napisano 23 Stycznia 2007 Chcialbym ponowic moja prosbe "jakie powinno byc najlepsze cisnienie doladowania w duzych ursusach??? i jak zamontowac jakis zegar do pomiaru ciśnienia na stale???????moze sie ktos z takim czyms zetknąl prosze o pomoc Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tdk 0 Napisano 23 Stycznia 2007 @piotr111 Trzeba odkręcić te przewody olejowe i korek wlewu oleju, śruby pokrywy i zdjąć. Później wyjąć te 2 sprężyny o których pisano wcześniej żeby przypadkiem nie wpadły do środka. No i zobaczysz czemu nie chcą wchodzić biegi. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Maniek183 0 Napisano 24 Stycznia 2007 Chcialbym ponowic moja prosbe "jakie powinno byc najlepsze cisnienie doladowania w duzych ursusach??? i jak zamontowac jakis zegar do pomiaru ciśnienia na stale???????moze sie ktos z takim czyms zetknąl prosze o pomoc zapodaj e-maila robiłem coś takiego moge podpowiedzieć Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Piotru$ 0 Napisano 24 Stycznia 2007 moj e-mail to piosza24@wp.pl Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
miccao 0 Napisano 25 Stycznia 2007 Po akcji odśnieżanie Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Piotru$ 0 Napisano 25 Stycznia 2007 ja akcje odsniezanie rozpoczynam jutro bo narazie za male zasy sa na mojego ursusa miccao skad dokladnie jestes?? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
miccao 0 Napisano 25 Stycznia 2007 U mnie jutro rano po mleko sie zjawią więc musialem dziś odśnieżyć. Mieszkam 5 km od Nałęczowa Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
qazi1 0 Napisano 25 Stycznia 2007 ale tam napadało Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
miccao 0 Napisano 25 Stycznia 2007 No trochę napadało... jakieś 30cm Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MarcinC-360 0 Napisano 25 Stycznia 2007 ten Twój sprzęt zawsze na dworze stoi?? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
miccao 0 Napisano 25 Stycznia 2007 Zawsze Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rysiek B. 0 Napisano 27 Stycznia 2007 Może ktoś się orientuje jakie jest spalanie paliwa w C-360 3p, a jakie wC-360 i o ile jest ono większe od spalania w C-330.Trzydziestka jest oszczędna ale troszkę słaba,ciekawi mnie o ile w/w ciągniki spalają więcej? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MarcinC-360 0 Napisano 27 Stycznia 2007 -360-3p pali 3-4L/mth-360 pal cos koło 6L/mth-330 niewiem Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kserkses 0 Napisano 27 Stycznia 2007 C-330 nie pali tak mało, tylko że ma mniejszy silnik około 3 litry na mth, jak dostanie w kitę to koło 4 l.Trzeba zwrócić uwagę że małe spalanie na mth w niektórych traktorach wynika tylko z tego że MTH jest przy niskich obrotach i te mth lecą bardzo szybko a nie z oszczędnego silnika Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Ulan 0 Napisano 27 Stycznia 2007 Witam ! mam katalogi i instrukcje obsługi w języku polskim do URSUS-ów: C-330,C-330M ,C-355,C-360912,914,1012,1014,1222,1224,1614902,904,1002,1004,1212,1214 i 1604932,934,1032,1034,1132,1134,1232,1234,1434,1634 3512,3514, 4512,4514, 5312,5314 5712,5714, Jeśli ktoś chce , mój mail : Comp4ct@wp.pl Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Pawel45 0 Napisano 27 Stycznia 2007 http://www.allegro.pl/item160649772_tuz_z_wom_do_ursus.html Co o tym sądzicie Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawel24 0 Napisano 27 Stycznia 2007 C-330 nie pali tak mało, tylko że ma mniejszy silnik około 3 litry na mth, jak dostanie w kitę to koło 4 l.Trzeba zwrócić uwagę że małe spalanie na mth w niektórych traktorach wynika tylko z tego że MTH jest przy niskich obrotach i te mth lecą bardzo szybko a nie z oszczędnego silnika Mam podkręconą dawkę paliwa na pompie w 330 i spalanie w tym ciągniku wygląda następująco:2,5-3 l/mth przy pracach typu bronowanie, prasowanie, kopanie ziemniaków dwurzędówką itp nie za ciężka robota3l- 3,5 l/mth przy cieżkiej orce, głębokie kutywatorowanie na blokadzie itp. Srędnie zużycie paliwa wychodzi mi nieco poniżej 3l/mth, a 330 to jedyny ciągnik w moim gospodarstwie 1mth w 330 = 1 mth w 360= 1 godzina przy obr 1860 na minutęa w mf 255 i mth= 1 godzina przy obr. 1500 albo 1400 Mi nigdy 330 nie spaliła 4l/mth, może kserkses masz coś rozregulowane albo silnik do remontu Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kserkses 0 Napisano 27 Stycznia 2007 Bo ja zawsze miałem ciężką nogę Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
yenon10 0 Napisano 28 Stycznia 2007 jaki sprzet do ursusa 902 912 na ziemie sredniej klasy ?? chodzi mi szczególnie o talerzówke pługi zagonowe kultywator ale prosze tez o inne propozycje sprzetów Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MarcinC-360 0 Napisano 28 Stycznia 2007 Chcę się dowiedziec czy nierejestrowaną 60-tke mógłbym sprzedać za normalną cenę,czy będą się czepiać przy kupnie??Mam do niego książeczkę pojazdu bo kupiony w PGR i u mnie nie rejestrowany. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin8410 0 Napisano 28 Stycznia 2007 Nowy właściciel może mieć probłemy przy rejstracji, no i z ceny też będzież mysiał trohce spuscić. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MarcinC-360 0 Napisano 28 Stycznia 2007 A komis by takiego wzioł?? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach