Skocz do zawartości
Moderator

Ciągniki Ursus

Rekomendowane odpowiedzi

Witam chciałbym poznać opinie na temat ciągnika ursus 934. Zastanawiam sie nad kupnem tego modelu i chciałbym poznać opinie kogoś kto miał lub ma z nim do czynienia Z góry serdecznie dziękuje Very Happy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

w niektórych modelach 934 siadają skrzynie szczególnie jak ktoś ją przeciążył jest mniej wytrzymała od zwykłej z 914

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
jaki sprzet do ursusa 902 912 na ziemie sredniej klasy ?? chodzi mi szczególnie o talerzówke pługi zagonowe kultywator ale prosze tez o inne propozycje sprzetów

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dowiedzialem sie ze po przez zamontowanie manometru bede znac wartosc cisnienia doladowania. Co o tym sadzicie???????

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

914 jest za ciężki jak na swoją moc. poza tym bardzo wolny w transporcie i dercząca skrzynia.

mieliśmy kiedyś ten ciągnik. prawde mówiąc nie było wiadomo czy kupować do niego nowy sprzęt, czy trochę obciążyć ten od c360.

później dorobiliśmy turbo- niestety na niewiele to się zdało...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam,mam problem z 912 z załączaniem WOM,gdy jest zimny olej jest wszystko ok, ale gdy sie olej rozgrzeje nie chce sie zalaczyc.Jaka może być przyczyna?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam,mam problem z 912 z załączaniem WOM,gdy jest zimny olej jest wszystko ok, ale gdy sie olej rozgrzeje nie chce sie zalaczyc.Jaka może być przyczyna?

 

 

Zacznij od filtru oleju od skrzyni biegów,pużniej sprawdz ciśnienie oleju na rurce doprowadzającej olej do sprzęgła wom powinno być 14atm, jerzeli jest durzo mniej to pompa,ajeżeli ok to musisz wyjącspzęgło wom tam są dwa pierścienie i tulejka i 5 tarczek,być morze jest to wytarta tulejka.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam problem panowie. W mojej C330M Do chłodnicy dostał mi sie olej:) (Ostatnio mi sie woda przymarzła) zapewne to było pszyczyną i co jest konieczne żeby ten problem usunąć?????????????????????????? Bardzo proszę o pomoc Proszę o wiadomość z pomoca na adres: galla.domagala@neostrada.pl

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zacząłbym od wymiany uszczelki po głowicą i sprawdzić czy jest prosta głowica- najlepiej splanować

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzieki Marcin za pomoc,oby to nie byla pompa[czy myslisz o mikropompce w skrzyni posredniej] bo to kupe roboty,zrobie jak piszesz zmierze cisnienie oby bylo dobre sprzeglo bedzie latwiej i szybciej zrobic.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzieki za podpowiedz:) A gdybym wymienił samą uszczelkę to chodziłby jakiś czas??????????

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dzieki za podpowiedz:) A gdybym wymienił samą uszczelkę to chodziłby jakiś czas??????????

tylko jakis czas, nie wiem czy wiosne bys obrobil bo to moment i juz wydmuchana, najlepiej bedzie jak splanujesz glowice i przy okazji wtryskiwacze i zawory sprawdzic. ale wiadomo ze to sie laczy z jakimis wiekszymi kosztami ale ja jakbym to robil to tak zeby juz drugi raz nie rozkrecacl

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dzieki za podpowiedz:) A gdybym wymienił samą uszczelkę to chodziłby jakiś czas??????????
W większości wystarczy tylko wymienić uszczelkę, ale pisałeś że przyczyną może być zamarżnięta woda - więc może głowica wypaczona.

 

Po pierwsze nie gwarantuję, że to uszczelka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Jaki jest koszt planowania głowicy???? Nie bede nim roboty robił tylko zeby wyjechał.

 

Ja biore papier ścierny i szybe i po problemie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

Ja biore papier ścierny i szybe i po problemie.

Polak jednak potrafi i tak ma byc, ale chyba w 6-cyl. nie splanowalbys

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Nie dwa w ciapku i maluch

ale dobre i to przynajmniej zaoszczedzisz pare groszy w kieszeni

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wielkie dzieki.A długo to trzeba trzeć???? A jak ta głowica jest "wypaczona"??? to co wtedy?????

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

czas tarcia zależy od odkształcenia; im większe tym dłużej, Trzesz aż cała powieżchnia się świeci. Najpierw gruby papier (80) potem średni (ok 120-160) i na koniec drobny (220).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja tak tarłem w malcu nieboszczyku,tylko nie na papierze, a na proszku korundowym z olejem. i było tego tarcia trochę, a z żeliwną głowicą? cóż jest zima, wieczory długie.....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie trzeba wcale długo trzeć. 20min i dwie osoby powino starczyć (jeśli głowica nie jest strasznie pogięta).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×
×
  • Dodaj nową pozycję...