Skocz do zawartości
Moderator

Ciągniki Ursus

Rekomendowane odpowiedzi

pewnie że elegancko póki roboty nie ma

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Regulacja regulacją, zależy co?, jeśli tylko dawka paliwa, to na podstawie oględzin zjawisk występujących nad tłumikiem można w jakimś tam stopniu to wyregulować, lub kąt początku wtrysku też, ale inne regulacje pompy robione w "stodole" to więcej strat niż korzyści, bo potem paliwo ubywa ze zbiornika jak w F 16, a w rezultacie i tak pompa trafi do fachowca

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Regulacja regulacją, zależy co?, jeśli tylko dawka paliwa, to na podstawie oględzin zjawisk występujących nad tłumikiem można w jakimś tam stopniu to wyregulować, lub kąt początku wtrysku też, ale inne regulacje pompy robione w "stodole" to więcej strat niż korzyści, bo potem paliwo ubywa ze zbiornika jak w F 16, a w rezultacie i tak pompa trafi do fachowca

''Regulacje pompy robione w "stodole" to więcej strat niż korzyści, bo potem paliwo ubywa ze zbiornika jak w F 16'' a i jeszcze wał może urwać

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

regulowałem momęt wtrysku bo był za puźny i zeby zapalic musiałem krecic 2 minuty

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
regulowałem momęt wtrysku bo był za puźny i zeby zapalic musiałem krecic 2 minuty

Współczucia dla rozrusznika i akumulatorów

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
regulacje pompy robione w "stodole" to więcej strat niż korzyści, bo potem paliwo ubywa ze zbiornika jak w F 16, a w rezultacie i tak pompa trafi do fachowca

 

Kiedyś z regulacja pompy u mnie było podobnie ale na odwrót.Jakiś pseudo fachowiec regulował mi pompe na oko.Powiedział,że wszystko zrobione więc czas na próbe no to ja do kultywatora i na pole.Po podwórku się dobrze jeździło,ale jak poszedł w kultywator to tragedia.Jak zwykle 3 i gaz a on mi zgasł.No to odpalam i to samo.Zjechałem z pola i zadzwoniłem do drugiego mechanik ten ustawił dobrze.To było dawno a po poprawnej regulacji ciągnik chodzi do dziś,ale po tylu latach konieczna jest już regeneracja pompy.Niech to bedzie ostrzeżenie przed samodzielnym regulowaniemm pomp lub regulacją przez pseudo fachowców.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam czy całkiem pusty komin oprócz lepszego głosu może zwiększyć siłę ciągnika ursusa 1614???

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam czy całkiem pusty komin oprócz lepszego głosu może zwiększyć siłę ciągnika ursusa 1614???

Na pewno zwiększy... ale zużycie paliwa i skróci żywot silnika, szczególnie turbiny

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na pewno nic się nie stanie jak wstawi się komin z kwasówki.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Moim zdaniem jest troszke wieksza moc silnika i nic sie z nim niedzieje ale rora musi byc podobnej dlugosci i grobosci co orginal zebu niepopekaly pierscienie od szybkiej zmiany temperatury bo wiadomo ze temp.w pustym kominie jest mniejsza.jedyny minus to to ze ciagnik na wolnych obrotach chodzi jak spych. Nierozumiem dlaczego mialby palic wiecej?????

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)
Moim zdaniem jest troszke wieksza moc silnika i nic sie z nim niedzieje

a czy to twoje zdanie jest czymś uzasadnione??

a co do pustego wydechu to na bank zwiększy moc silnika zamontuj jeszcze strumienice dolotową i wylotową filtr stożkowy magnetyzer "nitro" i masz 300 Koni więcej

Edytowane przez Gość

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Nierozumiem dlaczego mialby palic wiecej?????

Spróbuj choćby w 360 założyć pustą rure i weź go w orkę - nie wierzysz? przekonaj się sam, łeb ci pęknie od hałasu i ze zdumienia, jak szybko zbiornik paliwa zamieni się w pustynie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Co sie przekłada na wieksze zuzycie paliwa??Niemówcie,że pusty tłumik bo ja też nie wieże.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Co sie przekłada na wieksze zuzycie paliwa??Niemówcie,że pusty tłumik bo ja też nie wieże.

 

A jednak ! Musisz zrobić takie doświadczenie !

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Nierozumiem dlaczego mialby palic wiecej?????

Spróbuj choćby w 360 założyć pustą rure i weź go w orkę - nie wierzysz? przekonaj się sam, łeb ci pęknie od hałasu i ze zdumienia, jak szybko zbiornik paliwa zamieni się w pustynie.

 

Chciałbym ci powiedzieć że mam 4011 ursusa i jak miał stary pusty komin to szedł jak żyleta nawet zetor 7211 nie mogł mu podskoczyć a teraz jak ma nowy komin z tłumnikiem to 4011 chodzi jak (słowo zostało usunięte) a nie traktor!!!!!!!!!!!Co ty na to

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nie zawsze bo jak go dluzej pociagniesz nad kabine, nie bedziesz mial chalasu w kabinie i spalanie tez nie wzrosnie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Nierozumiem dlaczego mialby palic wiecej?????

Spróbuj choćby w 360 założyć pustą rure i weź go w orkę - nie wierzysz? przekonaj się sam, łeb ci pęknie od hałasu i ze zdumienia, jak szybko zbiornik paliwa zamieni się w pustynie.

 

Chciałbym ci powiedzieć że mam 4011 ursusa i jak miał stary pusty komin to szedł jak żyleta nawet zetor 7211 nie mogł mu podskoczyć a teraz jak ma nowy komin z tłumnikiem to 4011 chodzi jak (słowo zostało usunięte) a nie traktor!!!!!!!!!!!Co ty na to

Widocznie kupiłeś tłumik podróbe, robiony przez prywaciarza, załóż mu tłumik od 385, albo od Zetora, to usłyszysz piękny głęboki ryk silnika, a nie syczenie puzona i osiągniesz pełną moc silnika, nie narażając siebie i najbliższych na utratę słuchu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wiem ze to temat o ursusach ale mowa jest o wydechu u mnie w zetorze przepalił sie ostatnio tłumik własnie i tak koncówka wydechu cięsza odpadła i narazie jezdze na tej samej puszce ryk jest niesamowity ,i wydaje mi sie jakby własnie moc troche skoczyła ,albo to dzwiek silnkia poteguje to wrazenie sam nie wiem

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
moc troche skoczyła ,albo to dzwiek silnkia poteguje to wrazenie sam nie wiem

 

CHYBA TO NORMALNE, ŻE JEŻELI PRZESTANIE SIĘ DŁAWIĆ WYLOT SPALIN TO SILNIK CIĄGNIKA ZYSKA NA MOCY!!!

W dwusuwach i silnikach wysokoobrotowych ważne jest przepłukiwanie zwrotne i podsysanie mieszanki przez ulatujące spaliny z wykorzystaniem zjawisk falowych ale to już inna bajka (tam konieczny jest tłumik i to odpowiednio skonstruowany)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ile macie obciaznikow na tylnych kolach w 914 czy 1224?? bo u mnie w 1014 jest 8*28,5kg(na jednym kole) i tak mysle czy to nie jest za duzo??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie,w mojej 60 wypalił się tłumik i nachodzi mnie ochota walnąć zwykłą rurę zamiast tłumika.Zobaczę czy da to coś mocy czy nie.Oczywiście podzielę się wrażeniami

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
moc troche skoczyła ,albo to dzwiek silnkia poteguje to wrazenie sam nie wiem

 

CHYBA TO NORMALNE, ŻE JEŻELI PRZESTANIE SIĘ DŁAWIĆ WYLOT SPALIN TO SILNIK CIĄGNIKA ZYSKA NA MOCY!!!

W dwusuwach i silnikach wysokoobrotowych ważne jest przepłukiwanie zwrotne i podsysanie mieszanki przez ulatujące spaliny z wykorzystaniem zjawisk falowych ale to już inna bajka (tam konieczny jest tłumik i to odpowiednio skonstruowany)

 

Silnik pracujący bez tłumika ma lepsze przewietrzanie cylindra w suwie wydechu w wyniku czego potem wiecej powietrza wpływa do cylindra w suwie ssania i lepiej sie spala w suwie pracy,tylko że silnik pracujący na wyzszych prędkosciach obrotowych może troche tracić na momencie obrotowym

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×
×
  • Dodaj nową pozycję...