Skocz do zawartości
Moderator

Ciągniki Ursus

Rekomendowane odpowiedzi

czy "kogut" jest obowiazkowy na ciagniku na drodze publicznej??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
czy "kogut" jest obowiazkowy na ciagniku na drodze publicznej??

jezeli ciągnik przekracza jakąś szerokość lub maszyna to trzeba jest to chyba 2,4 m ale nie jestem pewny

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

acha, czyli jadac z przyczepami z rzepakiem nie bede narazony na mandat dzieki za info

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak ja wiem to dopuszczalna szerokość maszyny na drogach publicznych wynosi 3 m. I jak masz maszyne szerszą niż 3 m, to wtedy dopiero możesz używać koguta.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Koguta należy używać gdy szerokość przekracza 2,55m była o tym mowa w temacie Tuning ciągników.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak masz maszynę szerszą niż 3m to trzeba mieć pozwolenia na poruszanie się po drogach publicznych, tak mi powiedział jeden policjant, lecz może tylko tak straszył

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam

 

szukam uzytkownika zetora 16245 z 97 rok wersja "niby" esport z irlandii

ma hyraulike wzmocniona kabia cacy niema pneumatyki ja kazdy z zachodu

ja mam ur1014 89 rok i mam ukl kierowniczy hydrostatyczny niemam drazka przy silniku a zetor z 97 rok ma i ma za to silownik na przednim napedzie czy to tak ma byc bo wydaje mi sie ze jak export to juz hydrostatyczny i jeszcze 97 rok ma hydraulike z tylu tzw. rdesy w kabinie napisy po ang. to by sie zgadzalo ale na pompie hydrauiki ktora ja w 1014 mam schowanaczesciowo z gory przez kabine chyba jest znak U R S U S tak jak powinno byc a zetor 16245 ma znak U R S U S to chyba cos nie tak jakis szmugiel ma zlacza z tylu 6 wyjsc hydrauliki typu tego euro wsicskane a pod kabinka zauwazylem tem napis i ten drazek mi sie cos nie zgadza bo 1224 z 97 rok niema drazka prosze o porade

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no więc to jest tak że w niektórych zetorach blok orbitrol znajdował się tam gdzie w starszych był serwomechanizm ot i też układ hydrostatyczny. Ty masz pewnie jeszcze pierwsza wersje obwodu hydrostatycznego serwomechanizmu. A druga sprawa to tylny most i podnośnik w tych ciągnikach produkowano w Polsce w ramach kooperacji. Więc wszystko się zgadza.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

masz pewnie racje a kooperacja w 97 to juz chyba nie a na tabliczce to nie jest zetor tylko zts ale to ciagnik znajomego wiec sie niemartwie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Koledzy pomocy !! Mam Ursusa 1634 i gdy nie umie wyjechać z ciężkimi przyczepami pod górę, najczęściej zdaża się to na polu, zaczyna kopać i skakać, na początku sam przód a następnie cały traktor odrywa się od ziemi. Ciągnik z przodu ma obciążenie ponad 750 kg. Co to może być

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam!

rozebrałem silnik ale nie jestem pewien czy jest jakas zasada składania tłoków względem korbowobu i tego wszystkiego względem wałku rozrządu? czy jest wogóle jakaś różnica jak ustawie tłoki?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam!

rozebrałem silnik ale nie jestem pewien czy jest jakas zasada składania tłoków względem korbowobu i tego wszystkiego względem wałku rozrządu? czy jest wogóle jakaś różnica jak ustawie tłoki?

 

Pewnie jest

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam!

rozebrałem silnik ale nie jestem pewien czy jest jakas zasada składania tłoków względem korbowobu i tego wszystkiego względem wałku rozrządu? czy jest wogóle jakaś różnica jak ustawie tłoki?

skoro sie nie znam to nie rozbieram, jasna sprawa

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dla mnie to chleb powszedni i jest na to zasada wyslij mi na PW jaki to silnik i od jakiego ciągnika to ci odpowiem i udziele wskazówek jak wszystko złożyc

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam Panowie mam ogromny problem, gdy wracalem od rzepaku urwal mi sie korbowod zaraz nad stopą i uszkodzil, blok, nie zrobil dziury tylko lekkie pekniecia, wal jest do szlifu, uszkodzony jest walek rozrzadu, tuleja. Czy zna ktos jakis warsztat ktory robi takie rzeczy i daje na to gwarancje lub ewentualnie silnik idzie na wymiane

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

tez nie widze sensu robic silnika ponownie(rok temu byl robiony) a poza tym nikt nie daje mi gwarancji na spawanie bloku, juz silnik zamowilem w Zwoleniu podobno bardzo dobry zaklad, idziemy na wymiane z doplata 5500zl z nominalnym walem silnika i nowa turbina(podobno wszystkie czesci z gornej polki) i odpalaja go przy mnie, dzisiaj sam blok kosztuje 4800 a gdzie reszta i robocizna?? mam nadzieje ze dobrze zrobilem zamawiajac go, myslalem ze odloza sobie pieniedzy z rzepaku a tu (słowo zostało usunięte) znowu rozbita

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

acha dziekuje tdk za informacje, widze ze sie naprawde znasz na tych duzych ursusach(nie wiem jak z reszta )

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

współczuje poważnej awarii sprzętu

jakie przyczyny urwania korbowodu? maksymalne obroty?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×
×
  • Dodaj nową pozycję...