Skocz do zawartości
Moderator

Ciągniki Ursus

Rekomendowane odpowiedzi

gdzie jest w ursusie 902 pompa hydrauliczna od podnosnika? jak ją najłąwtwiej wymątowac??
jest miedzy skrzynia a silnikiem, a po co ci ona, padla

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no tak prawie padła ledwo podnosi jak ciepły olej a dokładnie gdzie sie ona znajduje?? troszke bardziej precyzji poprosze i jak wymontowac?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

po lewej stronie ciągnika pod schodkami znajduje sie taka mała dzwignia odkręć ją i taką kratkę na 4 śrubach pod nią jest pompa, ona jest na 2 srubach na klucz 13 jedna z przodu z tą drugą możesz mieć problem, chyba że jest szpilka to bedzie wystawała ponad pompe, a przyczyną może być peknięty oring na kolanku, a i przód ciągnika musisz mieć wyzej bo po odkręceniu pompy olej bedzie leciał

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pomysł z większymi kapciami jest dobry ale to był by spory wydatek a niestety z kasa cienko znalazłem gościa który ma to obejzec i wymyslec cos na ta skrzynie zajmuje sie naprawą skrzyni biegów i dorabianiem trybów

 

A tym czasem mam inny problem sprzęgło wcisne w podłoge do samego końca i nie rozsprzęga regulacja na tym malutkim cięgnie przy (słowo zostało usunięte) juz sie dawno skończyła musze go rozjechac i zrobic to ale co zrobić żeby łapało dużo wcześniej??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A co może to p e d a ł nie jest to jak mam to na pisać żeby mi nie usunęlo sory ale to juz przesada

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wie ktoś gdzie można dostać rodzielacz hamulcowy do C-4011? Robią w ogóle jeszcze takie cuda czy muszę szukać używanego "po sąsiadach"? Mój nie dość, że przecieka to jeszcze zerwałem gwint z wyjścia na lewe koło i na razie mam hamulce tylko na prawe

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

panowie rozjechałem 1222 by zrobić sprzęgło ale teraz niechce sie zjechać jak to powinno byc powinien wejść lekko czy nie? bo ja za chiny nie moge go zjechać

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
panowie rozjechałem 1222 by zrobić sprzęgło ale teraz niechce sie zjechać jak to powinno byc powinien wejść lekko czy nie? bo ja za chiny nie moge go zjechać
wkrec najpierw szpilki w dziury po srubach (po dwie z jednej i z drugiej strony) pozniej go wpychaj i pokrecaj wiencem powinno wejsc na bank zycze powodzenia

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jak w maslo to tez raczej nie ,rob tak jak napisalem na oko widac czy idzie no i wpychac go trzeba dosc mocno, tylko pokrecaj wiencem a na czym masz silnik na wozku czy moze jakims turem to robisz??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Silnik na wózku mam taki pancerny mam nadzieje ze wejdzie jutro dojade kupic jakis prent gwintowany i biore sie za robote tarcz mi popękała i rozsypała sie całkowicie musze pole pod rzepak zaorac a ciągnik rozjechany dzięki za rade jutro bede walczył dam znac ajk poszło

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A więcy wygrałem w drugiej rundzie maiłem problem z luźnymi wałkami które trzeba wcisnąc w sprzęgło załatwiłem je pudełkiem zapałek troche biegania z sówmiarką ustawiłem wszystko powkręcałem szpilki na nie nakrętki zacząłem jedna dokręcać ale juz wpadł sam coś mi sie zdaje ze wypoziomowanie wałków zdało egzamin bo przy pierwszym podejściu bez zapałek niechciał wskoczyc na miejsce sprzęgło ustawione chyba dobrze bo łapki równiutko do z dokładnością do 0,5mm silnik staje a nie popuści pomysł ze szpilkami naprawde dobr jutro w pole nie wyjade bo niedziela i musze jeszcze olej w skrzyni wymienic w silniku i założyc nowa prystawke do filtra oleju na wkłady filtry paliwa no i powietrza

 

a właśnie wspomaganie cięzko mi chodzi serwo jest nowe ale pompka niedaje rady ciut zużyta jest czy jeśli zalal bym gęściejszy olej było by lepiej oczywiście nowy czysty

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

o serwie to nie wiem nic, ale mysle ze jak zalejesz gesciejszy olej to jeszcze ciezej bedzie chodzic. ile dales za ta przystawke do filtrow wymiennych i ile jeden filtr koszutje?? mysle ze ten starszy(dosrodkowy) jest lepszy bo sobie ropownica go przepluczesz i jest ok

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No to musze wymienić pompke wspomagania i ponad 300zł w plecy co do filtra mysle ze ten odśrodkowy wcale nie jest taki dobry bo wątpie czy wszystkie "brudy" osadaja na ściankach za pierwszym razem i własnie dlatego chce sie go pozbyć szczerze to niepamiętam ile dałem dokładnie gdzies mam paragon ale za 2 filtry i przystawke cos ok 320-330 z czego przystawka wiem ze kosztyje niezypełnie 300 stówki i szczerze jak mam to rozkręcac i myc a potem składać to wole wymienic filtry

 

a jak tylko mi padnie serwo zapodam orbitrol juz ostatnim razem chciałem ale akurat nigdzie niemogłem dostac części

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

tylko jak bedziesz zakladac orbitrol kup sobie przewody metalowe, wtedy bedzie chodzil bardzo leciutko . a co do filtrow to jednak zostane przy starym, musze tylko ten filterek w srodku wymienic

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jaki jest związek orbitrolu z przewodami metalowymi ? czy chodzi o większą średnicę?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
jaki jest związek orbitrolu z przewodami metalowymi ? czy chodzi o większą średnicę?
wlasnie chodzi o mniejsza srednice, takze w metalowych szybciej stygnie olej a jeszcze jak masz orbitrol ktory ma dobry wydatek oleju to masz uklad kierowniczy bardzo leciutki

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Co może być przyczyną takiego zachowania podnosnika w 5314.......na wolnych obrotach dźwigając szarpie... Gdy obroty silnika prekroczą 1500 to podnośnik zaczyna opadać (oczywiście nie ruszam dźwigni roździelacza) Olej wymieniony wiosną, fitr był wtedy wyczyszczony

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czy jezeli w U1224 zostala wymieniona glowica na glowice od 16.. (turbo inne zawory) trzeba wymienic takze wtryskiwacze? Turbiny nie mam zamiaru narazie zakladac. Czy mozliwe jest ze przez zwykle wtryski w glowicy od 16.. moze ciagnik kopcic na bialo?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Czy jezeli w U1224 zostala wymieniona glowica na glowice od 16.. (turbo inne zawory) trzeba wymienic takze wtryskiwacze? Turbiny nie mam zamiaru narazie zakladac. Czy mozliwe jest ze przez zwykle wtryski w glowicy od 16.. moze ciagnik kopcic na bialo?

a co ma piernik do wiatraka, jezeli nie zwiekszales dawki paliwa to nie trzeba, wtryski od turba maja 5 a wolnossacy ma 4 dziurki, to ze dymi na bialo jest spowodowane za duza iloscia powietrza w komorze spalania. Nie wiem dlaczego nie kupiles glowicy do 1224 ale zle zrobiles kupujac od 16. Tam w fabryce ktos wymyslil ze to ma byc bez turbo a jak ty zaczniesz grzebac, dokladac turbo, i inne jeszcze ulepszacze zakladac to skonczy sie to urwanym korbowodem albo potrzaskana glowica, wiec jezeli chcesz zajezdzic swoj silnik to kontynuuj ale nie wiem po co, bo szostka zwykla od szostki z turbem rozni sie tylko spalaniem, a wydatek pracy jest taki sam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×
×
  • Dodaj nową pozycję...