Skocz do zawartości
Moderator

Ciągniki Ursus

Rekomendowane odpowiedzi

Chcę w C-4011 założyć alternator zamiast prądnicy tyle że nie wiem co mam przerobić, co dodać (pewnie jakis regulator napięcia) ani jak to wszystko ustawić. Alternator pochodzi od Łady 2107. Obytych w temacie prosilbym o instrukcję co krok po kroku powinienem zrobić. Dzięki

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Myślę, że w tym alternatorze regulator już jest, więc podłączasz tylko 2 przewody, ten którym płynie prąd ładowania oraz drugi do kontrolki.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie czy któryś z was który jest mniej lub bardziej szczęśliwym 914-stki może wie coś na temat różnic pomiędzy tym Ursusem a Zetorem 8145 z lat 89-90 poza nazwą. Z góry dzięki

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Chcę w C-4011 założyć alternator zamiast prądnicy tyle że nie wiem co mam przerobić, co dodać (pewnie jakis regulator napięcia) ani jak to wszystko ustawić. Alternator pochodzi od Łady 2107. Obytych w temacie prosilbym o instrukcję co krok po kroku powinienem zrobić. Dzięki
tak jak kolega wojtek pisal, nie musisz zakladac regulatora(ta prostokatna puszka) ja tez w swojej 360 musze zmienic na alternator bo juz mi lozyska siadly na pradnicy i jest glosniejsza niz silnik

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A ja mam następujący problem.

Posiadam Ursusa 1012-( czyli osiemdziesiątka z tubo), ostatnio wymieniłem uszczelkę pod głowicą bo kompresja dmuchała do chłodnicy. Tu zaczęły się schody , nie chce zapalić (oczywiście kręci bez problemu , ale marny dymek się z tłumika wydobywa)z rozrusznika rano, ale wystarczy pociągnąć 4metry i zapala. Rozgrzany pali ale nie tak jak wcześniej, a wcześniej palił na dotyk. Może żle ustawione zawory, niech ktoś podpowie co zrobić, jaki powinien być luz na zaworach. Czekam na sugestie.

Dziękuje i pozdrawiam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mi to nie wyglada na zawory, to raczej jest jakis problem z rozrzadem, pewnie wylupal sie klin ktory jest na walku od pompy paliwowej(nie pamietam jak to sie nazywa) bo objawy na to wskazuja, a chodzi Ci na wszystkie gary?? i jak z sila??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czy mógłby mi ktoś wyjaśnic jak ''odpailic'' Ursusa 912 ( itp ) oraz obsługę ( przynajmniej najważniejsze dźwignie, włączniki itp )

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jaka jest dopuszczalna granica brania oleju przez U385?

mój pali 2 litry na bak paliwa

przy okazji wymiany uszczelki pod głowica sprawdziliśmy tuleje i progów nie ma ale troche przedmuchu jest z komory silnika przez rurke

takie zużycie to już na remont kwalifikuje silnik czy po prostu te ciagniki przepalają troche oleju?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zrobić głowicę i będzie lala. On nie powinien brać oleju prawie wcale.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jadąc z pola ursusem 912 opuścił mi się nagle podnośnik. Teraz podnośi tylko na wysokich obrotach a gdy się zmniejszy obroty to opada. Pompa ma 1,5 roku. Co robić???????????? Podobno w tych ciągnikach zawiesza się rozdzielacz czy coś. Jak to odblokować?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam. Zadawałem już podbne pytanie, ale nie uzyskałem odpowiedzi ( tyczy sie Ursusa 912).

1. Jak uruchomic Ciągnik

2. Którą dźwignią włącza się wzmacniacz momentu.

3. I jeszcze jeśli ktoś mógłby mi wytłumaczyc do czego służą poszczególne dźwignie.

4. Schemat zmiany biegów.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
A ja mam następujący problem.

Posiadam Ursusa 1012-( czyli osiemdziesiątka z tubo), ostatnio wymieniłem uszczelkę pod głowicą bo kompresja dmuchała do chłodnicy. Tu zaczęły się schody , nie chce zapalić (oczywiście kręci bez problemu , ale marny dymek się z tłumika wydobywa)z rozrusznika rano, ale wystarczy pociągnąć 4metry i zapala. Rozgrzany pali ale nie tak jak wcześniej, a wcześniej palił na dotyk. Może żle ustawione zawory, niech ktoś podpowie co zrobić, jaki powinien być luz na zaworach. Czekam na sugestie.

Dziękuje i pozdrawiam.

 

Dzięki za podpowiedz.

Zawiesiła się listwa w pompie paliwa, tzn., odkręciłem w pompie śrubę która zaślepia listwę i odpaliłem bez problemu, zakręciłem i jest OK. Jeszcze raz dziękuje za sugestie dotyczącą pompy.

Pozdrawiam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Jadąc z pola ursusem 912 opuścił mi się nagle podnośnik. Teraz podnośi tylko na wysokich obrotach a gdy się zmniejszy obroty to opada. Pompa ma 1,5 roku. Co robić???????????? Podobno w tych ciągnikach zawiesza się rozdzielacz czy coś. Jak to odblokować?

 

U mojego brata w 912 czasem jest tak, że podczas jazdy opadnie i nie reaguje na podnośnik. Wtedy odczepia pług i ręcznie podnosi ramiona podnośnika raptownie upuszczając całość w dół, wtedy jest konkretne uderzenie i zaczyna działać.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

u mnie w c385 dwa lata temu tak wariował podnośnik. stojąc z tyłu ciągnika zobaczysz na pokrywie podnośnika taką dużą nakrętkę zaślepiającą otwór. kiedy ją odkręcisz zobaczysz w środku coś w rodzaju śruby. puknij ją jakąś łyżką, trochę ponaginaj i może się odblokuje. u mnie przynajmniej się odblokowywało, ale do pewnego czasu, bo po kilku razach już nic nie pomogło i oddałem do regeneracji podnośnik. regeneracja kosztowała 700 zł.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam. Zadawałem już podbne pytanie, ale nie uzyskałem odpowiedzi ( tyczy sie Ursusa 912).

1. Jak uruchomic Ciągnik

2. Którą dźwignią włącza się wzmacniacz momentu.

3. I jeszcze jeśli ktoś mógłby mi wytłumaczyc do czego służą poszczególne dźwignie.

4. Schemat zmiany biegów.

sąsiadowi chcesz podprowadzić czy co?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam 22,3 ha. Zetora sprzedałem, bo był cały do remontu. Gdy go kupowałem wydawał się zadbany itp. Oczywiście starczał na moje hektary. 912 jest w miarę tani w stosunku do tego co może zrobic, bo co innego znajdę. Kolejnego Zetora do remontu.

 

Witam. Zadawałem już podbne pytanie, ale nie uzyskałem odpowiedzi ( tyczy sie Ursusa 912).

1. Jak uruchomic Ciągnik

2. Którą dźwignią włącza się wzmacniacz momentu.

3. I jeszcze jeśli ktoś mógłby mi wytłumaczyc do czego służą poszczególne dźwignie.

4. Schemat zmiany biegów.

sąsiadowi chcesz podprowadzić czy co?

Nie chcę, ale chciałbym nie miec kłopotów po jego ewentualnym zakupie, bo nawet jeśli sprzedawca mi wytłumaczy, nie wszystko się spamięta.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

912 też może być do remontu, nigdy nic nie wiadomo

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam! Mam:

mam katalogi i instrukcje obsługi oraz INSTRUKCJE NAPRAW w języku polskim do URSUS-ów:

C325, C-330,C-330M ,C-355,C-360, C-385 C385A,instrukcja U 1201,1204

912,914,1012,1014,1222,1224,1614

902,904,1002,1004,1212,1214 i 1604

932,934,1032,1034,1132,1134,1232,1234,1434,1634

3512,3514,

4512,4514, 5312,5314

5712,5714,

instrukcja i katalog ursus C-4011

 

 

jesli ktos by potrzebowal, oto moj mail:

Comp4ct@wp.pl

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×
×
  • Dodaj nową pozycję...