tdk 0 Napisano 4 Grudnia 2007 Chyba także, ale nie wiem dokładnie od jakiego roku. Widziałem z 99 roku 4 biegowy. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
damian16 0 Napisano 4 Grudnia 2007 Witam. Chciałbym sie zapytać czy ma ktos albo wie cos o ciągnikach Ursus 4024 i 1614. Do modelu 4024 chciłbym kupić tura , ten ciągnik byl by przeznaczony do prac lekkich. Model 1614 był by do prac ciężkich . Są one nie drogie więc dlatego sie nimi interesuje . prosze o informacje o tych ciągnikach . Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bialy2005 0 Napisano 4 Grudnia 2007 jesli 1614 jest niedrogi to ja jestem księdzem Rozejrzyj sie dokłądnie w innych markach to sie przekonasz Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
W3reWolf 0 Napisano 5 Grudnia 2007 Moze to pomoże rozwiazać problemMoże masz 1634 z dźwigniami po prawej stronie No właśnie, nie jeżdżę tymi Ursus'ami, ale powiedzcie mi, czy istnieje możliwość przełożenia tej dźwigni po lewej stronie siedzenia, na prawą stronę? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tdk 0 Napisano 5 Grudnia 2007 można tylko trzeba przez lewar to zrobić. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grześ 0 Napisano 5 Grudnia 2007 Chciałbym zapytać jak zamocować tłok zamiast serwomechanizmu przy przednim napędzie. Chodzi mi głównie o połączenie tłoka z ramieniem skrętu. Tam jest storzkowy otwór jak do końcówki drążka. Czy przerobić gwint na końcówce i wkręcić ją zamiast oczka w tłok czy jakoś inaczej. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Stachu 0 Napisano 5 Grudnia 2007 z tymi biegami to ja mialem u siebie w 1014 musze sie dowiedziec mechanika co tam dokladnie bylo wiem ze jakies kolo bylo odwrotnie zalozone przez nieumiejetnych "specow" Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tdk 0 Napisano 5 Grudnia 2007 Chciałbym zapytać jak zamocować tłok zamiast serwomechanizmu przy przednim napędzie. Chodzi mi głównie o połączenie tłoka z ramieniem skrętu. Tam jest storzkowy otwór jak do końcówki drążka. Czy przerobić gwint na końcówce i wkręcić ją zamiast oczka w tłok czy jakoś inaczej. musisz kupić zestaw żeby zrobić to jak należy, czyli siłownik, podstawa, zwrotnica prawa, przewody jak masz już orbitrol no i czopy do połączenia siłownika z postawą i zwrotnicą. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mistrz_Yoda 0 Napisano 5 Grudnia 2007 czy w 385 też można założyć orbitrol zamiast serwo? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tdk 0 Napisano 5 Grudnia 2007 Można, ale tylko dla zwrotnic nieresorowanych. Z resorowanymi trzeba dorabiać części. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mistrz_Yoda 0 Napisano 5 Grudnia 2007 a czy warto w ogóle sie w to bawić ?ja mam 385 z Turem i serwo widze że sie kończy- wymieniłem pompe ale niewiele to dało czy dobre serwo wystarczy czy jednak orbitrol warto założyć?i jaki jest koszt mniej więcej tej przyjemności? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
damian9871 0 Napisano 6 Grudnia 2007 w grene mają cały zestaw do przeróbki zadzwoń i się dowiesz Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grześ 0 Napisano 6 Grudnia 2007 Chciałbym zapytać jak zamocować tłok zamiast serwomechanizmu przy przednim napędzie. Chodzi mi głównie o połączenie tłoka z ramieniem skrętu. Tam jest storzkowy otwór jak do końcówki drążka. Czy przerobić gwint na końcówce i wkręcić ją zamiast oczka w tłok czy jakoś inaczej. musisz kupić zestaw żeby zrobić to jak należy, czyli siłownik, podstawa, zwrotnica prawa, przewody jak masz już orbitrol no i czopy do połączenia siłownika z postawą i zwrotnicą.A a prawa zwrotnica czym się różni od zwykłej. Może ma ktoś jakieś zdjecia albo schematy. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tdk 0 Napisano 7 Grudnia 2007 zdaje się że jest krótsza ale nie powiem dokładnie bo dawno widziałem ciągnik z serwo. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Ulan 0 Napisano 7 Grudnia 2007 Witam ! Kolekcjonuje ksiazki do maszyn rolniczych, jeśli ktoś potrzebuje którejś z poniższej listy, chetnie pomogę, wymienie się itd. Mam katalogi i instrukcje obsługi oraz INSTRUKCJE NAPRAW [doszlo kilka nowych] w języku polskim do URSUS-ów: C325, C-330,C-330M ,C335(tylko katalog i inst napraw),C-355,C355M,C-360, C-385 C385A,instrukcja U 1201,1204,-„uzytkujemy ciągniki ursus MF” – do mF 255i 2351042,1044 (katalog)912,914,1012,1014,1222,1224,1614902,904,1002,1004,1212,1214 i 1604 (również KATALOG !) 932,934,1032,1034,1132,1134,1232,1234,1434,1634 katalog U 1232,1234,1434,1634 (z EHR Bosh)- suplement katalogu 932-16343512,3514, 4822,4824 (katalog)4512,4514, 5312,5314 5712,5714, 6012,6014instrukcja i katalog ursus C-4011 Jeśli ktoś chce , oto mój mail : Comp4ct@wp.pl Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
semos 0 Napisano 11 Grudnia 2007 Od kiedy (którego roku) były produkowane Ursusy 3512 ze wspomaganiem kierownicy. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
yenon10 0 Napisano 15 Grudnia 2007 posiadam urusa 902 , słabiutko pali w zimie , czy rozruszniki z przekładnią planetarną dają rade w zimie ? to znaczy czy 80 na dobrych akumulatorach zapali takim rozrusznikiem przy - 15 stopniach?? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
osa21 0 Napisano 15 Grudnia 2007 posiadam urusa 902 , słabiutko pali w zimie , czy rozruszniki z przekładnią planetarną dają rade w zimie ? to znaczy czy 80 na dobrych akumulatorach zapali takim rozrusznikiem przy - 15 stopniach??ja mam 902 i jak było kiedyś -15 to zapalił bez problemu na zwykłym rozruszniku, moze rozbierz swój i go wyczysc moze to pomoze. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Piotru$ 0 Napisano 15 Grudnia 2007 czyszczenie nic nie da kup 2X12V akumulatory i podepnij je szeregowo lub rozrusznik planetarny, ale nie bede sie wypowiadal na jego temat bo nie mialem z nim stycznosci, ale nie martw sie takie problemy ma kazda 386 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
krzant 0 Napisano 15 Grudnia 2007 czyszczenie nic nie da kup 2X12V akumulatory i podepnij je szeregowo lub rozrusznik planetarny, ale nie bede sie wypowiadal na jego temat bo nie mialem z nim stycznosci, ale nie martw sie takie problemy ma kazda 386 Jak podepnie szeregowo to będzie miał 24V chyba równolegle. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tatamarty.323a 0 Napisano 15 Grudnia 2007 Wystarczy rozrusznik szybkoobrotowy, wtedy nie potrzeba mocnych akumulatorów, wystarczy jedna dwunastka. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
yenon10 0 Napisano 16 Grudnia 2007 szybko obrotowy znaczy z przekładnią planetarną?? z takim rozrusznikiem zapali przy -15? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
KrystianReich 0 Napisano 20 Grudnia 2007 moze wy poradzicie cos??Co moglo sie stac w silniku ursusa 1014 jezeli na tłokach jest woda a nie jest to uszczelka...moze mieliscie taki przypadek,pomocy?? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
erdem 0 Napisano 20 Grudnia 2007 moze wy poradzicie cos??Co moglo sie stac w silniku ursusa 1014 jezeli na tłokach jest woda a nie jest to uszczelka...moze mieliscie taki przypadek,pomocy?? Na wszystkich tłokach jest woda Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
damian9871 0 Napisano 20 Grudnia 2007 tuleja pękła Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach