MarcinC-360 0 Napisano 28 Marca 2008 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Przekeeeek 0 Napisano 30 Marca 2008 ciekawe gdzie Anonymous kupuje zioło, skoro ma takie wizje po nim :mrgreen: Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kalisk 0 Napisano 30 Marca 2008 zamontowałem u siebie nową pąpę wodna mam w swoml ursusie 1002 alternator . pąpa identyko taka sama kupiłem jak była pasowała od ursusa c-385 i jest straszny przekos paska miedzy alternatorem a papo ale alternator z kołem pasowym od ciagnika trzyma linnie więc nie wiem czy papa jest nie taka??? moze ktos mi podpowiedzie???. ale jak go kupiłem to musiał ten pasek tak chodzić bo innego wyjścia nie widzę bo papa identyko załorzona. jakis pomysł na to albo papa inna idzie tam?? czy bedzie tak chodzić??? przekos jest na prawdę durzy. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
krzant 0 Napisano 30 Marca 2008 Stary nie gniewaj sie ale wal takich byków ortograficznych bo mnie osobiście aż razi zresztą innych na pewno też (ten temat już raz byl poruszany na tym forum). Co do tego paska to na pewno nie może chodzić pod skosem musi byc liniowo bo za długo to on ci nie pochodzi. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kalisk 0 Napisano 30 Marca 2008 sorka postaram się sprawdzać pisownie , mam dysleksje i napisanie kawałka tekstu bez błędnie sprawia mi kłopoty i bardzo przepraszam za błędy Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piter200 0 Napisano 31 Marca 2008 Widocznie ta pompa nie byla identyczna. Jeżeli się nie myle to śą trzy rodzaje. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kalisk 0 Napisano 31 Marca 2008 Widocznie ta pompa nie byla identyczna. Jeżeli się nie myle to śą trzy rodzaje. czy w tych rodzajach to chodzi o długość. ta nowa papa którą kupiłem jest 2 cm dłurzsza :( robie więc starą pape nie stety gdyż wolał bym załorzyc nową. i mieć pewność że pochodzi troche. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kalisk 0 Napisano 31 Marca 2008 kupiłem urzywanego ursa i mało o nim wiem chciał bym zadać pare pytań. http://www.msr.ovh.org/k/Zdjecie045.jpg widać tu konsolke która znajduje sie po lewej stronie jak się siedzi na siedzeniu. pierwszy przełącznik włącza dmuchawę a pozostaółe trzy wyciągane do czego słurzą??? http://www.msr.ovh.org/k/Zdjecie044.jpg a oto tajemniczy wyciągany mały przyciska między stacyjka a guziekiem do odpalania http://www.msr.ovh.org/k/Zdjecie042.jpg to jest zdjecie nie ryrażne to jest miejsce pod kabiną z lewej strony patrząc od tyłu tam jest taka banieczka zamykana na taki drucik co to jest??? http://www.msr.ovh.org/k/Zdjecie039.jpg to jest baniak z przudu poprawej stronie patrząć od tyłu blaszany u dołu dochodzą do niego przewody olejowe. co to jest za olej do czego słurzy czy jak wymienie olej w silniku to w nim tez automatycznie sie olej wymieni??? http://www.msr.ovh.org/k/Zdjecie043.jpg a to podswietlona jest wajcha która jest pod siedzeniem po prawej stronie jak sie siedzi??? do czego może słurzyć??? za odpowiedzi serdecznie dziekuje Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
decha_6 0 Napisano 31 Marca 2008 kupiłem urzywanego ursa i mało o nim wiem chciał bym zadać pare pytań. http://www.msr.ovh.org/k/Zdjecie045.jpg widać tu konsolke która znajduje sie po lewej stronie jak się siedzi na siedzeniu. pierwszy przełącznik włącza dmuchawę a pozostaółe trzy wyciągane do czego słurzą??? http://www.msr.ovh.org/k/Zdjecie044.jpg a oto tajemniczy wyciągany mały przyciska między stacyjka a guziekiem do odpalania http://www.msr.ovh.org/k/Zdjecie042.jpg to jest zdjecie nie ryrażne to jest miejsce pod kabiną z lewej strony patrząc od tyłu tam jest taka banieczka zamykana na taki drucik co to jest??? http://www.msr.ovh.org/k/Zdjecie039.jpg to jest baniak z przudu poprawej stronie patrząć od tyłu blaszany u dołu dochodzą do niego przewody olejowe. co to jest za olej do czego słurzy czy jak wymienie olej w silniku to w nim tez automatycznie sie olej wymieni??? http://www.msr.ovh.org/k/Zdjecie043.jpg a to podswietlona jest wajcha która jest pod siedzeniem po prawej stronie jak sie siedzi??? do czego może słurzyć??? za odpowiedzi serdecznie dziekuje z tymi przełącznikami to różnie bywa u nas to włanczają wycieraczki i halogeny trzeci nie działa nie dowiesz się jeśli samemu nie sprawdzisz ta banieczka pod kabiną to chyba filtr oleju z skrzyni biegów to jest http://www.msr.ovh.org/k/Zdjecie039.jpg zbiornik oleju od wspomagania i musisz go wymieniać i uzupełniać oddzielnie nie widać dokładnie ale raczej ta wajcha jest do wyłanczania i włanczania wom (wałka) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
decha_6 0 Napisano 31 Marca 2008 Stary nie gniewaj sie ale wal takich byków ortograficznych bo mnie osobiście aż razi zresztą innych na pewno też (ten temat już raz byl poruszany na tym forum). Co do tego paska to na pewno nie może chodzić pod skosem musi byc liniowo bo za długo to on ci nie pochodzi. spróbuj pisać używając Worda Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kalisk 0 Napisano 31 Marca 2008 jak wałek mam w kolumnie włączany jak sie nie myle bezstopniowo czyli zaciągam jest i niemusze urzywać sprzęła nie mylę się hyba??? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kalisk 0 Napisano 31 Marca 2008 a olej do tego wspomagania to jaki??? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
krzant 0 Napisano 31 Marca 2008 W kolumnie masz ramie którym hydraulicznie zatrzymujesz i uruchamiasz wałek. Natomiast ta dźwignia na twoim zdjęciu służy do włączenia obrotów zależnych niezależnych WOMu oraz do jego całkowitego wyłączenia gdy nie korzystasz z niego. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
erdem 0 Napisano 31 Marca 2008 Olej do wspomagania moze być Hydrol, Agrol itp. nie radze HipoluJeśli pod siedzeniem nie bedziesz mial włączonego wałka to ta dźwignia przy kierownicy nie bedzie ci działała.Co do tych przycisków na konsoli po lewej stronie to masz od wentylatora, wycieraczek przód i tył. i do lampki w kabinie nie wiem czy wszedzie tak jest ale u mnie jeśli nie wyciagne włacznika na konsoli to nie zaświece lampki na słupku, nie wiem jak jest u ciebie ale u mmie lapke włańcza sie przekrecajac szkiełko.Z lewej strony przy skrzyni powinienes mieć dwa filtry w zależności który rocznik było kilka rodzajów. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
erdem 0 Napisano 4 Kwietnia 2008 Orientuje sie ktoś ile w przyblizeniu może kosztować pompa paliwowa do Ursusa 1014 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kalisk 0 Napisano 4 Kwietnia 2008 kurcza juz 4 raz składam pąpę wodną gdyrz za kazdym razem jak załorzę i puszczę w róch ta ceramika która ma uczczelnić peka jak ktos zna budowę to wie o co chodzi, krzywo chyba wbiłem tę tarczke co po niej chodzi ta ceramika i peka. kolega erden ma 1014 ile pali??? dziekuje za porady wszystko sprawdzilem i jest ok tylko ze wycieraczki maja zwarcie i pala bezpieczniki ale rozmieszczenie gdzie co jest bezbłędne. dzieki wielkie również za porad mechaniczne oleje pozmieniane filtry tez tylko ta papa wodna. kupiłe bym nową pąpę ale w okolicy nie maja a ta moja jest krótsza od tej od c-385 o 2 cm moze ktos ma nr do jakiegoś dobrego sklepu w podlaskim. pozdrawaim Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
małorolny2 0 Napisano 4 Kwietnia 2008 kurcza juz 4 raz składam pąpę wodną gdyrz za kazdym razem jak załorzę i puszczę w róch ta ceramika która ma uczczelnić peka jak ktos zna budowę to wie o co chodzi, krzywo chyba wbiłem tę tarczke co po niej chodzi ta ceramika i peka. kolega erden ma 1014 ile pali??? dziekuje za porady wszystko sprawdzilem i jest ok tylko ze wycieraczki maja zwarcie i pala bezpieczniki ale rozmieszczenie gdzie co jest bezbłędne. dzieki wielkie również za porad mechaniczne oleje pozmieniane filtry tez tylko ta papa wodna. kupiłe bym nową pąpę ale w okolicy nie maja a ta moja jest krótsza od tej od c-385 o 2 cm moze ktos ma nr do jakiegoś dobrego sklepu w podlaskim. pozdrawaim tą twoją ceramikę nie trzeba wbijać a wystarczy w palcach wcisnąć............ zrób to raz a konkretnie ............ Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
erdem 0 Napisano 5 Kwietnia 2008 kolega erden ma 1014 ile pali??? Konkretnie to mam 385A turbo nie robilem niz zbyt wiele ale w zeszłym roku w orce wyszło mi 12,6l/ha. Tak że nie jest źle.Tylko mam słaba pompe paliwowa ,woziłem do zakładu i gościo mówił że zrobił co mogł ale już nie dał sie dobrze uszczelnić i cieknie.Jest to też jeszcze stary typ tak że nie ma regulacji ciśnieniowej i troche kopci na wolnych obrotach. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kalisk 0 Napisano 6 Kwietnia 2008 kolega erden ma 1014 ile pali??? Konkretnie to mam 385A turbo nie robilem niz zbyt wiele ale w zeszłym roku w orce wyszło mi 12,6l/ha. jak by mój 1002 spalał 12 a nawer 14 na hektr to bym byl zadowolony. wybiłem tarczke i okazało sę ze oring się wcisnął i tarczka była krzywo . złorzyłem jeszcze raz i jest dobrze nawet jak dobiłem wirnik to pąpa kręciła sie leciutko a nie jak w cześniej stawiała opór. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kalisk 0 Napisano 6 Kwietnia 2008 mam pytanie. słyszałem gdzieś że ursus mogł się złączyc z JD zamiasy z MF ktos o tym też cos słyszał??? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
osa21 0 Napisano 6 Kwietnia 2008 mam pytanie. słyszałem gdzieś że ursus mogł się złączyc z JD zamiasy z MF ktos o tym też cos słyszał???zgadza sie JD miał przejać ursusa ale przez zwiazki zawodowe w ursusie nie doszło to do skutku poprostu w polsce sa za silne związki zawodowe. a wyobraż sobie jak by teraz wyglądał zielony Ursus Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kalisk 0 Napisano 6 Kwietnia 2008 czyli to co mi opowiadali to prawda ursus miał by JD nezawodność i technologię i teraz konkurował by z najlepszymi a tak to jeseśmy sporo w tyle. zastanawiam sie po co my sie w te perkinsy pchamy??? cały swiat na wolno obrotowych z turbo i z comonem pracuje i maja juz to dopracowane są trwałe i nie zawodne. a te perkinsy uwazane są przynajmniej w mojej okolicy za delikatne. polska to dziwny kraj!!! po za tym JD to potęga w orównaniu do MF i szkoda że nie jesteśmy z mocniejszymi w spułce po za tym MF nie chce hyba dac nam nawet deczka lepszej technologi skrzyni silników, denerwujace to jest polak potrafi i myslę że sami byśmy zrobili bardzo dobre i zaawansowane technologicznie ciagniki. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
osa21 0 Napisano 7 Kwietnia 2008 mam pytanie do uzytkowników ursusa 904. w jakiej odległości od góry na bagnecie do sprawdzania poziomu oleju w silniku powinny być kreski max i min, bo mam bagnet nie orginalny i na nim są sympole od ursusów 12.. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
daniel z 0 Napisano 7 Kwietnia 2008 poszukuje przyczyny pukania wzmaczniacza co może być tego przyczyną Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gacusek-s 0 Napisano 8 Kwietnia 2008 poszukuje przyczyny pukania wzmaczniacza co może być tego przyczynąAle skąd przekonanie, że to właśnie wzmacniacz puka ? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach