krzant 0 Napisano 23 Listopada 2007 Masz rację ale teraz to mi się wydaje że chłopcy się troszkę rozkręcili w oszustwie. Jeden gosć z moich stron kupił u nich zetorka a 2 tygodnie poźniej w jednym momencie sypnął się przedni napęd i silnik. Można oczywiście powiedzieć że to ryzyko jakie się ponosi kupując używany sprzęt ale co za dużo to nie zdrowo. Co do malowania to niektóre sztuki malują a w motorze poprawiają tylko wtryski i pompę żeby nie kopcił. Tak juz to ktoś powiedział handlarze mają swoje sztuczki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ursus 914 0 Napisano 25 Listopada 2007 mam ursusa 914 z 1999r. i są w nim tłoki, wal i korbowód od 1014 ale ostatnio coś zaczął kopcić znajomy mechanik mówi ze to wtryski siadły!! a może ktoś z was wie czy jak założę wtryski od 1014 to będzie lepiej chodził?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
erdem 0 Napisano 25 Listopada 2007 mam ursusa 914 z 1999r. i są w nim tłoki, wal i korbowód od 1014 ale ostatnio coś zaczął kopcić znajomy mechanik mówi ze to wtryski siadły!! a może ktoś z was wie czy jak założę wtryski od 1014 to będzie lepiej chodził??Najpierw sprawdź wtryski być może ten znajomy mechanik ma racje.A wymiana wtrysków nie ma sensu jeśli nie masz turbiny.Skąd wiesz ze masz w silniku części od 1014 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ursus 914 0 Napisano 25 Listopada 2007 bo dzwonilem do serwisu ursusa i rozmawialem z specjalista od tych bajerow i mi mowil ze w silnikach z roku 1999 sa czesci od 1014 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
erdem 0 Napisano 25 Listopada 2007 W takim razie moze i opłacało by sie dołożyc turbine. Nie było by juz ingerencji w sam silnik chociaż nie wiem czy głowicy nie trzeba zmieniać.Pozatym trzeba by zwiekszyc dawkw paliwa na pompie ,dołożyć regulator podciśnieniowy no i wtedy wtryskiwacze trzeba wymieniać. Musiałbyś dokładnie policzyć jakie były by koszty. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ursus 914 0 Napisano 25 Listopada 2007 pytalem sie o glowice to mowil ze zostaje ta sam tylko trzeba zmienic weze kolektory tlumnik filtr powietrza i chlodnice bo jest szersza! i pompe zmienic albo zalozyc ten regulatro podcisnienia!! tylko jak wyglada ten regulator i gdzie sie go montuje?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tdk 0 Napisano 25 Listopada 2007 trzeba wiercić dziurę w bloku Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
erdem 0 Napisano 25 Listopada 2007 pytalem sie o glowice to mowil ze zostaje ta sam tylko trzeba zmienic weze kolektory tlumnik filtr powietrza i chlodnice bo jest szersza! i pompe zmienic albo zalozyc ten regulatro podcisnienia!! tylko jak wyglada ten regulator i gdzie sie go montuje??w takim razie nie będziesz miał dużych wydatków.a regulator montujesz w miejce tej pokrywy na górze regulatora ogrotów. ale i tak musisz wyjąc pompe i zawieść do przestawienia tak że ten gościo powinien dokładnie wyjaśnic ci o co chodzi a moze i dostosuje ci wszystko do turbo tak jak powinno być. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mantas 0 Napisano 27 Listopada 2007 czy URRSUS 2812 nadaje się do prasy kostkującej czy lepiej kupić MF 255?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
krzych22 0 Napisano 28 Listopada 2007 czy URRSUS 2812 nadaje się do prasy kostkującej czy lepiej kupić MF 255??To zależy jaka prasa duża czy mała. Ja mam 3512 i prasę claas markant 50 i radzi sobie dość dobrze, ale z cięrzszą prasą pewnie by były problemy szczególnie koło góry Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bialy2005 0 Napisano 28 Listopada 2007 z polska spokojnie pracuje 2812 czy 3512 jedynie na mokrych łakach + przyczepa to pojawiaja sie problemy z uciagiem. ale w normalnych warunkach na polu czy łace to z przyczepa tez sobei radzi. U mnie kilkanascie lat chodził 3512 z z224/1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Casper 0 Napisano 28 Listopada 2007 Spokojnie 2812 poradzi polską "zetkę", u mnie kiedyś siano prasował znajomy takim zestawem i nie było problemów Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
artgon 0 Napisano 29 Listopada 2007 Witam Mam dwa pytania dotyczące Ursusa 3512 z 96 roku, bo takiego mam w pracy do odśnieżania. Chodzi mi o ogrzewnie w kabinie, wiem że można kupic oryginalne gdzies w Łomży, ale czy na pewno bedzie pasować ?> Bo gdzies łączy sie z głowicą ,... A drugie pytanie czy jest możliwe zamontowanie wspomagania do tego ciągnika? Z góry dziękuję za pomoc i ewentualne schematy montażu... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ursus4011 0 Napisano 29 Listopada 2007 Mam problem bo kupiłem ursusa z tych dużych 2x2 chyba 80 km ale napewno 4 tłoki ale nie ot mi chodzi mam też mtz i nigdy nie jeżdziłem takim ursusem bo ma 2 wajchy od biegów czy mógłby wysłać mi schemat działania biegów Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
damian9871 0 Napisano 29 Listopada 2007 prawa wajch 4 biegi układ jak w maluchu(nie ma wstecznego tylko)lewa wajcha od siebie i do przodu polowe do tyłu wsteczne do siebie i na dół szosowe Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ursus 914 0 Napisano 30 Listopada 2007 1 1 3 |_ |_ | | | | | R 2 2 4 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ursus 914 0 Napisano 30 Listopada 2007 1 <-> 1 3 |_ <-> |_ | | | <-> | | R 2 <-> 2 4 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piter200 0 Napisano 30 Listopada 2007 Co to ma być????????????????? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
małorolny2 0 Napisano 30 Listopada 2007 Mam problem bo kupiłem ursusa z tych dużych 2x2 chyba 80 km ale napewno 4 tłoki ale nie ot mi chodzi mam też mtz i nigdy nie jeżdziłem takim ursusem bo ma 2 wajchy od biegów czy mógłby wysłać mi schemat działania biegów To po co taki skomplikowany kupowałeś ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
małorolny2 0 Napisano 30 Listopada 2007 1 <-> 1 3 |_ <-> |_ | | | <-> | | R 2 <-> 2 4 Porażka ........ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
małorolny2 0 Napisano 30 Listopada 2007 prawa wajch 4 biegi układ jak w maluchu(nie ma wstecznego tylko)lewa wajcha od siebie i do przodu polowe do tyłu wsteczne do siebie i na dół szosoweNawet Enigma nie jest w stanie tego odkodować Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
osa21 0 Napisano 30 Listopada 2007 małorolny2 z czym masz problem? co ci odkodować? jak czegoś nie wiesz to sie pytaj a nie wypisujesz to co wypisujesz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
damian9871 0 Napisano 1 Grudnia 2007 małorolny2 ty chyba jesteś naprawdę mało Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
małorolny2 0 Napisano 1 Grudnia 2007 małorolny2 ty chyba jesteś naprawdę mało Niooo nie przejmuj się ...... taki mój urok , czasem potrafię być upierd....... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Marek9 0 Napisano 1 Grudnia 2007 Małorolny ma racje mój ciągnik ZT323 ma też dwie wajchy i nic z waszych kodów nierozumiem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach