Skocz do zawartości
Moderator

Ciągniki Ursus

Rekomendowane odpowiedzi

regulacji nie ma. zmierz ciś jakie daje mikropompka. a zając chodzi dobrze? przedni napęd nie rozłącza się pod obciążeniem?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W krórym miejscu się podłączyć?

Przedni napęd się nie rozłącza a zając nie działa ma wymątowany ten wspornik co idzie w kolumie kerowniczej

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

wymieniłem tarcze sprzęgłową, po złożeniu wszystkiego do kupy, niestety nie spełnia swojego zadania i nie wysprzęgla.

Na wyłączonym silniku jeśli włożę jedynkę i wsteczny (zapale na sprzęgle) to te dwa biegi zadziałają (no i można je wyjąć ale nie wbije już nic innego). Podczas pracy silnika nie ma mowy o włożeniu jakiegokolwiek biegu. Ciągnik to Ursus C-360.

Ktoś miał taki problem? muszę rozbierać wszystko od nowa czy jest na to jakaś rada?

P.s. posiada może ktoś jakaś książkę z opisem wymiany sprzęgła (najlepiej w pdf) bo może coś zrobiłem źle.

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kolego też miałem taką sytuację. Winna była zużyta tarcza sprzęgłowa. Jeżeli zakładałeś nową to czy jesteś pewien że dobrze ją włożyłeś? Tarcza ma z jednej strony dłuższą piastę, która idzie w stronę silnika (o ile się nie mylę), a krótsza część piasty jest od strony skrzyni. Możliwe również że tarcza jest zwichrowana.

PS Jest odpowiedzni dział dotyczący C360.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

tam nie ma żadnej filozofii 3 łapki od jazdy i 3 od wom luz na (słowo zostało usunięte) sprzęgła masz nie za duży? jaka jest odległość dźwigienek od łożyska oporowego? popatrz przez okienko i zmierz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zakładałem nowa tarcze, wczoraj sam zastanawiałem się czy przypadkiem nie włożyłem źle, ale dobrze ja włożyłem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A co było powodem że wymieniłeś tarcze, już się skończyła?

Może łozysko oporowe już wysiadło i nie dociska łapek jak trzeba. Sprawdź jeszcze czy łapki sprzęgła masz dobrze ustawionei i czy rozłącza ci drugi stopień. Jesli wszysto będzie ok to musisz rozpoławiać i szukać przyczyny w środku.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a sprawdzałeś przed montażem czy tarcze wchodzą lekko na wałek sprzęgłowy ? bo jeśli nie to mogą nie odbijać od koła zamachowego miałem podobnie w ursusie 912 bo części robią coraz gożej

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam kolegow

prrzerabial ktos moze skrzynie biegow w 902 i pokrewnych na szybka skrzynie jaki to koszt ok,ile zembatek trzeba wymienic? dzisiaj kolega kupil 1222i byl u mnie na kolach od bizona lecial 42km a na 18...to niby 45 tak zapewnial sprzedajacy.ja mam 902 do remontu wiec chetnie bym taki bolid zrobil do transportu.

wie ktos cos w tym temacie gdzie takie czesci kupic

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam mam problem z ursusem 912 jak prasuie praso roluioco to musze prasować na włoczonym żółwiu bo jak właczam zająca to mi sie rozłacza przekaznik . A jak zaczolem orac to przez pewien okres czasu było dobrze a puzniei ciognik zwolnił a nie był włoczony żółw tylko co pewien czas przyspieszył i znowu zwolnił. Prosze o pomoc

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A morze mi ktoś powie jak ią wymienić i czy to jest prosta sprawa czy masa rozbierania i potszebny bendzie jakis mechanik . A w jakei cenie ona jest

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

niestety nie podkręcisz trzeba rozjechać na skrzyni pośredniej mikropompka jest z drugiej strony za pompą od kierownicy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
niestety nie podkręcisz trzeba rozjechać na skrzyni pośredniej mikropompka jest z drugiej strony za pompą od kierownicy

 

 

Dzienki za podpowieć

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mam małe pytanko dotyczonce mikropompki jakim oleiem jest zasilana czy ze skrzyni przekładniowei czy ze zbiornika od wspomagania . Jaki nailepiei zalac olei bo jak mi sie rozgrzeie olei to ćiągnik ras zwalnia potem przyspiesza a jak ostygnie to znowu jest dobrze do czasu gdy olei śie nagrzeie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zmiana oleju tu chyba Ci nie pomoże, prędzej wymiana mikropompki. Jak masz olej zimny to jest gęsty i wszystko działa, jak się olej rozgrzeje jest rzadszy i wtedy pompka słabiej podaje.

Podobnie jest z hydrauliką jak słaba pompa zębata to na zimnym dźwiga a jak się rozgrzeje to nie daje rady. Tak często mam w 914 z Turem.

Teraz w 60, musiałem też zmienić pompę hydrauliczną bo na zimnym normalnie kiprował a jak się rozgrzał to nawet z pustą przyczepą miał kłopoty.

Dziś zalewają nowe Ursusy Agrolem U, jest on rzadszy od hipolu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×
×
  • Dodaj nową pozycję...