damian9871 0 Napisano 20 Lipca 2009 regulacji nie ma. zmierz ciś jakie daje mikropompka. a zając chodzi dobrze? przedni napęd nie rozłącza się pod obciążeniem? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gregory 0 Napisano 20 Lipca 2009 W krórym miejscu się podłączyć?Przedni napęd się nie rozłącza a zając nie działa ma wymątowany ten wspornik co idzie w kolumie kerowniczej Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Bartolomef 0 Napisano 20 Lipca 2009 Witamwymieniłem tarcze sprzęgłową, po złożeniu wszystkiego do kupy, niestety nie spełnia swojego zadania i nie wysprzęgla.Na wyłączonym silniku jeśli włożę jedynkę i wsteczny (zapale na sprzęgle) to te dwa biegi zadziałają (no i można je wyjąć ale nie wbije już nic innego). Podczas pracy silnika nie ma mowy o włożeniu jakiegokolwiek biegu. Ciągnik to Ursus C-360.Ktoś miał taki problem? muszę rozbierać wszystko od nowa czy jest na to jakaś rada?P.s. posiada może ktoś jakaś książkę z opisem wymiany sprzęgła (najlepiej w pdf) bo może coś zrobiłem źle.Pozdrawiam Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin.go 0 Napisano 21 Lipca 2009 Kolego też miałem taką sytuację. Winna była zużyta tarcza sprzęgłowa. Jeżeli zakładałeś nową to czy jesteś pewien że dobrze ją włożyłeś? Tarcza ma z jednej strony dłuższą piastę, która idzie w stronę silnika (o ile się nie mylę), a krótsza część piasty jest od strony skrzyni. Możliwe również że tarcza jest zwichrowana.PS Jest odpowiedzni dział dotyczący C360. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
damian9871 0 Napisano 21 Lipca 2009 tam nie ma żadnej filozofii 3 łapki od jazdy i 3 od wom luz na (słowo zostało usunięte) sprzęgła masz nie za duży? jaka jest odległość dźwigienek od łożyska oporowego? popatrz przez okienko i zmierz Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Bartolomef 0 Napisano 21 Lipca 2009 Zakładałem nowa tarcze, wczoraj sam zastanawiałem się czy przypadkiem nie włożyłem źle, ale dobrze ja włożyłem. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin.go 0 Napisano 21 Lipca 2009 A co było powodem że wymieniłeś tarcze, już się skończyła?Może łozysko oporowe już wysiadło i nie dociska łapek jak trzeba. Sprawdź jeszcze czy łapki sprzęgła masz dobrze ustawionei i czy rozłącza ci drugi stopień. Jesli wszysto będzie ok to musisz rozpoławiać i szukać przyczyny w środku. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
koseś 0 Napisano 21 Lipca 2009 a sprawdzałeś przed montażem czy tarcze wchodzą lekko na wałek sprzęgłowy ? bo jeśli nie to mogą nie odbijać od koła zamachowego miałem podobnie w ursusie 912 bo części robią coraz gożej Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wpsowa692 0 Napisano 31 Lipca 2009 A kapelutki pod łapkami od jazdy dobre nie przebite. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
grześ21 0 Napisano 4 Sierpnia 2009 witam kolegowprrzerabial ktos moze skrzynie biegow w 902 i pokrewnych na szybka skrzynie jaki to koszt ok,ile zembatek trzeba wymienic? dzisiaj kolega kupil 1222i byl u mnie na kolach od bizona lecial 42km a na 18...to niby 45 tak zapewnial sprzedajacy.ja mam 902 do remontu wiec chetnie bym taki bolid zrobil do transportu.wie ktos cos w tym temacie gdzie takie czesci kupic Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
krzysiek22 0 Napisano 5 Sierpnia 2009 Witam mam problem z ursusem 912 jak prasuie praso roluioco to musze prasować na włoczonym żółwiu bo jak właczam zająca to mi sie rozłacza przekaznik . A jak zaczolem orac to przez pewien okres czasu było dobrze a puzniei ciognik zwolnił a nie był włoczony żółw tylko co pewien czas przyspieszył i znowu zwolnił. Prosze o pomoc Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
erdem 0 Napisano 5 Sierpnia 2009 A jak tam stan oleju w skrzyni Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
krzysiek22 0 Napisano 6 Sierpnia 2009 poziom oleiu jest po sirodku miendzy min a max a olei jest po wymianie Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
damian9871 0 Napisano 6 Sierpnia 2009 mikropompka pada Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
krzysiek22 0 Napisano 6 Sierpnia 2009 A morze mi ktoś powie jak ią wymienić i czy to jest prosta sprawa czy masa rozbierania i potszebny bendzie jakis mechanik . A w jakei cenie ona jest Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
krzysiek22 0 Napisano 6 Sierpnia 2009 a mam jeszcz jedno pytanie czy nie morzna iej podkreńćić tei pompki Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
damian9871 0 Napisano 6 Sierpnia 2009 niestety nie podkręcisz trzeba rozjechać na skrzyni pośredniej mikropompka jest z drugiej strony za pompą od kierownicy Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
krzysiek22 0 Napisano 7 Sierpnia 2009 niestety nie podkręcisz trzeba rozjechać na skrzyni pośredniej mikropompka jest z drugiej strony za pompą od kierownicy Dzienki za podpowieć Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
krzysiek22 0 Napisano 18 Sierpnia 2009 mam małe pytanko dotyczonce mikropompki jakim oleiem jest zasilana czy ze skrzyni przekładniowei czy ze zbiornika od wspomagania . Jaki nailepiei zalac olei bo jak mi sie rozgrzeie olei to ćiągnik ras zwalnia potem przyspiesza a jak ostygnie to znowu jest dobrze do czasu gdy olei śie nagrzeie Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ka_mil 0 Napisano 19 Sierpnia 2009 Ze skrzyni Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
krzysiek22 0 Napisano 22 Sierpnia 2009 a jak bym zmienil na iny olei bo został zalany hipol a jak by zalał z wyszei pułki Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomasz0859 0 Napisano 22 Sierpnia 2009 Zmiana oleju tu chyba Ci nie pomoże, prędzej wymiana mikropompki. Jak masz olej zimny to jest gęsty i wszystko działa, jak się olej rozgrzeje jest rzadszy i wtedy pompka słabiej podaje.Podobnie jest z hydrauliką jak słaba pompa zębata to na zimnym dźwiga a jak się rozgrzeje to nie daje rady. Tak często mam w 914 z Turem.Teraz w 60, musiałem też zmienić pompę hydrauliczną bo na zimnym normalnie kiprował a jak się rozgrzał to nawet z pustą przyczepą miał kłopoty.Dziś zalewają nowe Ursusy Agrolem U, jest on rzadszy od hipolu. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
krzysiek22 0 Napisano 22 Sierpnia 2009 A da rade wymienić mikropompkie bez rozpoławiania skszyni pośredniej Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
damian9871 0 Napisano 22 Sierpnia 2009 nie da rady możesz tylko wymienić trybiki w niej ale to na krótką metę zabawa Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomasz0859 0 Napisano 22 Sierpnia 2009 niestety jak nie rozpołowisz za pośrednią nic nie zrobisz. Nowa to koło 2 stówek Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach