mikruss 0 Napisano 24 Sierpnia 2009 wymień mikropompkę, u siebie w 8145 też tak samo miałem. 5 lat temu mikropompka kosztowała niecałe 500 zł.... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jowisz 0 Napisano 26 Sierpnia 2009 Wiatm. Mam pytanie jak zasawać półbiegi przy U1224. Czy trzeba rozbierać skrzynię czy można się tam jakoś dostać inaczej? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
damian9871 0 Napisano 26 Sierpnia 2009 przez okienko z prawej strony możesz zaspawać (4 druty) kosz żółwia z hamulcem(trochę klamota ) a żeby zaspawać np. na satelitach to trzeba rozpołowić tylko wtedy to już lepiej kupić przejście bezpośrednie i spokój na zawsze Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jarki 0 Napisano 26 Sierpnia 2009 przez okienko z prawej strony możesz zaspawać (4 druty) kosz żółwia z hamulcem(trochę klamota ) a żeby zaspawać np. na satelitach to trzeba rozpołowić tylko wtedy to już lepiej kupić przejście bezpośrednie i spokój na zawszemnie tesz w..rwiło i kupiłem to przejście {wałek z hamólcem} i faktycznie spokój z początku brakowało żółwia Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
hanek 0 Napisano 2 Września 2009 siemka mam problem z moim ursusem 3512 otóż http://problem.ursus.patrz.pl 1 to jest linka do zegara z motogodzinami 2 to jest właśnie ten problem jest tam taka dziurka i ucieka przez nią olej i cały silnik jest ochlapany nim co mam z tym zrobić ??? poradźcie ;d;d Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojtoon 0 Napisano 3 Września 2009 zaspawać dziada Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mikruss 0 Napisano 10 Września 2009 jak dla mnie zaspawanie żółwia to największe druciarstwo jakie można zrobić ....Chyba najlepsze rozwiązaie jakie kiedykolwiek udało sie zrobić Ursusowi...szczególnie przy tk małej liczbie biegów Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rusin 0 Napisano 11 Września 2009 nigdy nie mialem takiego ursusa wiec nie wiem w czym problem. ale jestem ciekawy czemu chcecie zaspawac tego zolwia? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mistrz_Yoda 0 Napisano 15 Września 2009 czy do wymiany panewek na wale w 385 i 360 trzeba wyjąć kompletnie wał z kołem zamachowym czy można się jakoś tam dostać bez wyciągania wału na zewnątrz? i mam kolejne pytanie- kupiłem 385 i trzeba by zmienić panewki- jak sprawdzic po którym szlifie jest wał? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Stasio 0 Napisano 18 Września 2009 Witam!Panowie, jaka może być przyczyna dymu z odmy w Ursusie 914? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
erdem 0 Napisano 18 Września 2009 czy do wymiany panewek na wale w 385 i 360 trzeba wyjąć kompletnie wał z kołem zamachowym czy można się jakoś tam dostać bez wyciągania wału na zewnątrz? i mam kolejne pytanie- kupiłem 385 i trzeba by zmienić panewki- jak sprawdzic po którym szlifie jest wał?wymiana samych panewek to troche bezsens. Dlaczego chcesz to robić? masz niskie ciśnienie oleju? jak tak to jak bardzo niskie? jesli na wysokich obrotach na zimnym silniku jest ok 4-4,5 atm to jeśli nie masz bardzo dużuch wymgań co do tego ciagnika a góra czyli cylindry nie maja jeszcze przedmuchów to podłóż podkładke pod pompe olejową i kilka lat jeszcze pochodzi i wtedy zrobisz kapitalke silnika.ja przez kilka lat jeździłem 385 gdzie na zimnym silniku ciśnienie dochodziło do 6 atm a na gorącym na wolnych obrotach było 0 . Stasio Najczęśniej dym z odmy równa sie właśnie remoncik silnika odkręc też korek wlewu oleju i zobacz co sie dzieje. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomasz0859 0 Napisano 18 Września 2009 Jak dmucha Ci z odmy to może to być też uszczelka pod głowicą. Jak masz ciśnienie ok to może to być też przyczyną ( przedmuch do lasek popychaczy) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mistrz_Yoda 0 Napisano 18 Września 2009 chce założyć nowe zestawy naprawcze i przy okazji zmienić panewki bo silnik strasznie olej już bierze ( na cały dzień to nawet ponad 2 litry weźmie) i do tego dmucha odmą więc z pierścieni to pewnie za dużo nie zostało już a ciśnienie oleju to na wysokich obrotach zimny ma troche ponad 4 a gorący jak ma pełny stan oleju w misce to trzyma niecałe 2chodzi o to że kupiłem używany traktor i widze że silnik ma najlepsze czasy za sobą i chce go troche zrobić Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomasz0859 0 Napisano 19 Września 2009 fakt 2 lirty oleju dziennie to trochę przy dużo, nawet jak by chodził 12 godzin w pługu. Tylko jak masz ciśnienie ( a zegar jest dobry) na rozgrzanym 2 to raczej nie panewki. Sprawdź luzy zaworowe, może jakiś zawór masz nadpalony i dmucha, albo któryś się zawiesza. Przy dużych luzach zaworowych też będzie dmuchać tylko zobaczysz to też po tym że uszczelka pod pokrywą przepuszcza olej i się "POCI".Branie oleju to też pierścienie, mógł któryś pęknąć albo się zapiekł - wtedy to trzeba wyciągać gary, ale można sprawdzić ciśnienie w cylindrach, są takie "pistolety" co sią wkłada w dziurę po wtryskiwaczu .Przy 914 jest ten problem, że oryginalnie ma tłoki na 4 pierścienie i 3 rodzaje ( turbo) i włożenie kompletu pierścieni jest często kłopotliwe.Ja mam stare tuleje, obcięte i podtoczone tak, że wkładam pierścienie bez problemu - ale dopóki tego "wynalazku" nie zobaczyłem też się męczyliśmy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
yenon10 0 Napisano 27 Września 2009 ja w zetorze 8111 miałem ciśnienie ok 2 zrobiłem same panewki narazie i jest 4,5 na dobrze rozgrzanym Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Misiu 0 Napisano 30 Września 2009 panowie mam pytanie ursus c 385 nie chce podnieść ramion jaka może być przyczyna? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomasz0859 0 Napisano 30 Września 2009 panowie mam pytanie ursus c 385 nie chce podnieść ramion jaka może być przyczyna?prawdopodobnie zaciął się zawór jak masz olej w porządku i filtry czyste Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Maciek 0 Napisano 4 Października 2009 Zakładał ktoś blokadę do przedniego napędu do mostu bez blokady czy to możliwe ? jak to się sprawdza? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
matii 0 Napisano 4 Października 2009 Ale baran.... wypowiedż ponizej godnosci człowieka. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
matii 0 Napisano 4 Października 2009 Hej pozdrawiam wszystkich fanatyków 360!!! Jesteście naprawdę dziecinnymi luźmi i dlatego się wami nie przejmuję Czy nie lepiej zamiast zakladac turbine do takiego gratowiska jakim jest 360 lepiej jest kupić duży i dobry traktor np 1014? Mam 1014 i serdecznie ten traktor polecam wszystkim tym którzy muszą mieć turbinę w swoim ciągniku.Zakładanie turbiny do 360 jest takim samym co zakładanie turbiny do esa.Wydaje się że zawse tu muszą być tacy ludzie!!! Jeśi chcecie to zakładajcie turbiny i przednie napędy do swoich esów czy 360.Zyczę powodzenia!!A może lepiej zgłosić się do poradni zdrowia psychicznego?Dla mnie 360 to kupa złomu i tyle.Unia daje kasę aby takiego ustrojstwa się pozby ć-Możecie skorzystać. Ludzie którzy chcą zakładać turbiny do 360 są albo są nie normalni albo to są dziecaki które nie mają co robić.I dziwić się potem dlaczego polskie rolnictwo jest takie zacofane Sprzedajcie swoje 360 i osły sobie kucie, to będziecie szczęśliwy. Dobry osioł jest lepszy niż najlepszy 360!!!sory ale jakims cudem przeskoczyło mi na 135 strone i myslałem ze to dzisiejszy post Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jarki 0 Napisano 4 Października 2009 Hej pozdrawiam wszystkich fanatyków 360!!! Jesteście naprawdę dziecinnymi luźmi i dlatego się wami nie przejmuję Czy nie lepiej zamiast zakladac turbine do takiego gratowiska jakim jest 360 lepiej jest kupić duży i dobry traktor np 1014? Mam 1014 i serdecznie ten traktor polecam wszystkim tym którzy muszą mieć turbinę w swoim ciągniku.Zakładanie turbiny do 360 jest takim samym co zakładanie turbiny do esa.Wydaje się że zawse tu muszą być tacy ludzie!!! Jeśi chcecie to zakładajcie turbiny i przednie napędy do swoich esów czy 360.Zyczę powodzenia!!A może lepiej zgłosić się do poradni zdrowia psychicznego?Dla mnie 360 to kupa złomu i tyle.Unia daje kasę aby takiego ustrojstwa się pozby ć-Możecie skorzystać. Ludzie którzy chcą zakładać turbiny do 360 są albo są nie normalni albo to są dziecaki które nie mają co robić.I dziwić się potem dlaczego polskie rolnictwo jest takie zacofane Sprzedajcie swoje 360 i osły sobie kucie, to będziecie szczęśliwy. Dobry osioł jest lepszy niż najlepszy 360!!!sory ale jakims cudem przeskoczyło mi na 135 strone i myslałem ze to dzisiejszy poston ciś pisał o osłach Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
korsarz 0 Napisano 5 Października 2009 Człowieku gardzisz 60-tką a każesz im wleźć z deszczu pod rynne, Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jarki 0 Napisano 5 Października 2009 Człowieku gardzisz 60-tką a każesz im wleźć z deszczu pod rynne, no właśnie ja 60-tką jeździłem od początku lat 80-tych Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ruta23 0 Napisano 4 Listopada 2009 problemy z podnoszeniem nie ma sily podnies pluga, trzeba mocno gazowac, jak opuszczam powoli dziwny stukot gdzei w okolicy skrzyni, trudno zlokalzowac, wyczyscilem filtr i wlalem nowy olej, bez zmian, jaka mozebyc przyczyna Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
damian9871 0 Napisano 4 Listopada 2009 co to za ursus? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach