tekmie 0 Napisano 10 Grudnia 2009 Witam.Jeżeli chodzi o to , http://chomikuj.pl/habza.m/serwomechanizm+ursusa(roz).jpg to pod nr.18 jest korek spustowy(tu nie powinno nic się ruszać),a pod12 zawór zwrotny. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
buli1979 0 Napisano 26 Grudnia 2009 Witam czy może ktoś z was wie jak sterowane są hamulce w 5314 lub 5714 hydrauliczne czy mechaniczne Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bookovsky 0 Napisano 5 Stycznia 2010 Witam. Mam pytanie odnośnie przednich opon w ursusie .Otóż mój ciągnik wyposażony jest w opony 12.4\24 a chciałbym zamontować 14.9 i czy będzie to miało wpływ na na trwałość podzespołów jak i samych opon . Ciągnik 12xx Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jarki 0 Napisano 5 Stycznia 2010 Masz napęd więc ta kombinacja ja bym dał sobie spokój Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mf3085 0 Napisano 5 Stycznia 2010 Witam. Mam pytanie odnośnie przednich opon w ursusie .Otóż mój ciągnik wyposażony jest w opony 12.4\24 a chciałbym zamontować 14.9 i czy będzie to miało wpływ na na trwałość podzespołów jak i samych opon . Ciągnik 12xxJesli ciągnik ma przedni naped to wysokosc przednich opon nie moze sie zmienic, jedyne wyjscie to załozyc nisko profilowe bedą szersze a wysokosc ta sama rozmiar 360/70R-24 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomasz0859 0 Napisano 5 Stycznia 2010 Witam. Mam pytanie odnośnie przednich opon w ursusie .Otóż mój ciągnik wyposażony jest w opony 12.4\24 a chciałbym zamontować 14.9 i czy będzie to miało wpływ na na trwałość podzespołów jak i samych opon . Ciągnik 12xxNie powinieneś ze względu na inne przełożenia.Żeby to zrobić musiałbyś zmieniać koła w tylnym moście napędzającym sprzęgło osi przedniej.Jak nie zmienisz przód będzie nadrabiać i szybko zużyjesz opony, w polu też Ci za wiele nie pomogą bo będą "zrywać".Jeżeli to jest 12x4 lub 16x4 to przód powinien być 14,9, tak jest oryginalnie. Jeżeli to przeróbka ze zwykłej 12x2 to trudno powiedzieć jak jest bo 12,4x24 były przy C385A, 904, 914 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin15396 0 Napisano 6 Stycznia 2010 Mój kuzyn ma c-385 A u którego ma założony przedni most razem z kołami od u-1604 poniważ kiedyś pracował z turem i chodziło o to żeby wyżej podnosił. W efekcie przednie opony są prawie komplrtnie łyse. Ale awarii sprzęgla ani napędu przedniej osi jak narazie nie miał. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MMDD 0 Napisano 6 Stycznia 2010 To chyba bez sensu miec ciagnik z przednim napedem i lysymi oponami? @bookovsky - to nie ma sensu, chyba, ze przerobilbys tez naped. Jesli przelozysy odpowiednio zebatki na wyjsciu napedu (ale musisz znalezc kogos, kto sie na tym zna) to mozesz zalozyc wieksze opony, ale wymiana opon z tylu i tak Cie nie minie. Chodzi o to, zeby promien dynamiczny opony przedniej i tylnej byl w odpowiednim stosunku. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
audi1986 0 Napisano 14 Stycznia 2010 mam taki problem az wsyd mi sie przyznas przy zetorze 12145 pekł mi, no własnie najpjawdopodobniej niezpusciłem wody z kurka i pekło cos w rodzaju takiej gruchy znajduje sie on pod filtrem oleju z prawej strony przy kabinie jest tam korek a ja kretyn go nieznalazłem i niespusciłem jak to sie nazywa bo niewiem co kupis? cry cry Embarassed Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ka_mil 0 Napisano 14 Stycznia 2010 to chyba jest "chłodnica oleju" Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
matii 0 Napisano 14 Stycznia 2010 wymiennik ciepła Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
audi1986 0 Napisano 15 Stycznia 2010 pytałem sie dzisiaj o to pokrywke od tego wymiennika i 30 zł dobrze ze nic wiecej ciagnik potrzebny bo mi jeszcze buraków niewdzieli niewiem jak oni chcą tam wjechac osły jedne Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Ulan 0 Napisano 11 Lutego 2010 Witam ! Kolekcjonuje ksiazki do maszyn rolniczych, jeśli ktoś potrzebuje którejś z poniższej listy, chetnie pomogę, wymienie się itd. Mam katalogi i instrukcje obsługi oraz INSTRUKCJE w języku polskim do URSUS-ów: C325,C328 C-330,C-330M ,C335,C-355,C355M,C-360,C360 3P, C-385 C385A, U 1201,1204,-„uzytkujemy ciągniki ursus MF” – do mF 255i 2351042,1044 (katalog)912,914,1012,1014,1222,1224,1614902,904,1002,1004,1212,1214 i 1604 932,934,1032,1034,1132,1134,1232,1234,1434,1634 3512,3514, 4822,48244512,4514, 5312,5314 5712,5714, 6012,6014C-4011Famarol Instrukcja obsługi Katalog częsci U125\ Jeśli ktoś potrzebuje , mój mail : Comp4ct@wp.pl Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
krystiam114 0 Napisano 14 Lutego 2010 Mam problem z moim c 385. Ma on mało sily i wywala olej z silnika, z tym ze ma mało sily to przyczyna PGR bo z tamtat pochodzi. Mysle zeby dac wal do szlifowania ale zastanawiam sie rowniez nad wstawieniem jakiegos wiekszego silnika. Od jakiego bedzie pasował? I ile kosztuje szlif wału? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
damian9871 0 Napisano 14 Lutego 2010 każdy z ursusa czy zetora 4 lub 4 zturbiną 6 lub 6z turbiną modele u 902-1614 zetor 8011-16145. sam szlif wału mu nie pomoże masz całe komplety do wymiany (skoro nie ma siły i wywala olej) kapitalka zwykłej 6 w firmie kosztuje 7tys Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sap51 0 Napisano 25 Lutego 2010 czy ma ktoś może zamontowany dodatkowy rozdzielacz RBS w zwom zetorze mam 12045 i nie wiem skąd wziąć zaiilanie tego RBS-a na różnych forach jest to opisane ale nigdzie nie ma konkretnej odpowiedzi. ma może ktoś jakieś fotki jak to wygląda na ciągniku?? albo wie dokładnie gdzie jest ten korek w podnośniku z możliwościa wykręcenia go i zamontowania am rurki?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
matii 0 Napisano 1 Marca 2010 Nie chciałem zakładać nowego tematu o akumulatorach wiec pisze tu bo w takim ciagniku były zamontowane moje akumulatory.pytanie mam takie czy ktos mogłby mi pomoc rozszyfrować date produkcji moich akumulatorow poniewaz mi padły ale były w moim ciagniku bardzo długo wiec z ciekawości chciałbym sie dowiedzieć ile lat mi słuzyły a marka ich to ZAP Piastow 140ah numer jaki widnieje wypalony na boku to 64010641. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
damian9871 0 Napisano 2 Marca 2010 to jest numer aku poszukaj gdzieś jeszcze będzie data wytopiona Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
matii 0 Napisano 2 Marca 2010 Jeszcze poszukam ale tylko ten był wypalony na aku, słyszałem ze koduja te numery nie wiem czy to prawda. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
korsarz 0 Napisano 2 Marca 2010 zadzwoń do producenta to ci po tym numerze powie ktury to rok i miesiąc Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bronekRB 0 Napisano 14 Marca 2010 Witam. Mam problem z hamulcem prawym w ursusie 1002, pare lat temu robiłem ten chamulec i symeryng był do wyżucennia, teraz pewnie też tak sie stało, czego tak sie dzieje, lewa strona wcale nie był robiona i jest wporządku, usąsiada też tak jest że prawa mu nie chamuje. Czy to jakaś wada fabryczna, czy może jest gzieś luz i psuje symeryng. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pasio 0 Napisano 14 Marca 2010 Jak odpowietrzyć hamulce w ursusie 1002? Płyn hamulcowy jest, ale hamulce nie działają... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
korsarz 0 Napisano 14 Marca 2010 może pompki sie skończyły Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bronekRB 0 Napisano 15 Marca 2010 Kolego pasio, pedał hamulca jaki masz? twardy czy miękki, po pierwsze sprawdź pompki czy pompują odkręć przy cylinderkach odpowietrznik i naciśnij pedał hamulca i sie okaże czy to pompki wina czy nie. a może cylinderki ci przyrdzewiały ja tak raz miałem. A jak nie pompki i nie cylinderki to może masz zaolejone hamulce. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mf6130 0 Napisano 19 Marca 2010 Witam PanowieMam problem z moim ursusem 1214. Jest to sprzęt z 1982 roku,a więc ma swoje lataa. Nicc w nim nie działa.Pozwole sobie wymienic:Chanulce nie działają, biegi wyskakują, podnośnik śię zacina woda śie gotuję. Pomóżcie bo nie wiem co mam z nim zrobic Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach