zr135 0 Napisano 26 Stycznia 2012 do silnika- 10 Lfiltr powietrza- 1,5 Lskrzynia przekładniowa i przekładnia główna- 45 Lzwolnice tylne- 2x4,5 Lprzekładnia główna osi przedniej napedzanej* - 3,5 Lzwolnice przedniej osi napedzanej* - 2x 1,25 Lserwo. kierowniczy- 5,5 L mała pomyłka była sorki.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zr135 0 Napisano 26 Stycznia 2012 witam. mam problem z wzmacniaczem momentu, chodzi o to ze gdy włączam żółwia to on zaczyna sie ślizgać...co jest.? a drugi problem pojawił mi sie dzis, odpaliłem ciągnik, i chiałem wzucic bieg ale zobaczyłem ze wajcha miedzy biegiem 1 a 2 luzno przechodzi bez zadnych przeskoków i nie właczają mi sie te dwa biegi... 3 i 4 jest...co sie stało..??i mam jeszcze jeden problem, z przewietrzania silnika leci jasny siwy dym narazie lekko zaczyna...co to moze byc.? jak by ktos wiedział prosze o pomoc..z gory dziekuje. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
boria30 0 Napisano 26 Stycznia 2012 witam,jeśli chodzi o wzmacniacz momentu to zdaje się,że może to kwestia regulacji....u mnie tak bywało ale raczej na zającu.Z lewej strony ciągnika pod kabiną jest regulacja śrubka zdaje się na 13 czy 12 klucz z taką większą kontrą może na 22 klucz,możliwe że trzeba podciągnąć Jeśli chodzi o biegi to dość dziwne a raczej niemożliwe że stało się to tak samo poprostu przez noc.Będziesz musiał zdjąć pokrywę tę pod podłogą inaczej nic nie zrobisz....możliwe że wodzik pękł czy poluzowały się widełki ale bez zdjęcia pokrywy nic nie zrobisz a to że kopci z odmy to starość po prostu i trzeba będzie zrobić remont,pierścieni nie ma...moim skromnym zdaniem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zr135 0 Napisano 27 Stycznia 2012 dzieki za pomoc...mam nadzieje ze bedzie przydatna.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mikon 0 Napisano 28 Stycznia 2012 kupiłem c385 i okazało sie ze silnik wyrzuca olej z silnika. Na 2 i 3 cylindrze. Zdjelismy głowice bo myslelismy ze touszczelka ale nie było za wiele widac. Do tego profilaktycznie zrobiliśmy remont (panewki tuleje itp) Ciagnik poszedł na dotarcie i po jakims czasie w pług 3 skibowy. Niby na poczatku olej troszke \szedł w tłumik ale to było p[rzeciez na dotarciu potem lekko sie uspokoiło ale w polu iskry leciały czyli olej sie wypalał w tłumiku. I znowu olej idzie tłumikiem bardzo mocno. Kolankiem wypływa olej i gurą pluje. Zaznaczam ze głowica była robiona kompletnie wszystko na cacy nowe czesci ruchome. I teraz sobie mysle ze ja zrobili ale moze nie sprawdzili pod kątem pęknięć. Może jest pęknięta. Prosze o porade. Co to moze być?????????? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mordok 0 Napisano 5 Lutego 2012 Panowie czym polecacie wykonać wygłuszenia kabiny w dużym ursusie, chodzi mi materiał na błotniki? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grześ 0 Napisano 6 Marca 2012 Mam problem z 914. Coś się dzieje z podnośnikiem tzn jak podniasę do góry na opór to na wolnych obrotach zadusi ciągnik. Tak jakby jakiś zawór nie odcinał. W ostateczności wywala mi uszczekę pod śrubą przez którą olej z rozdzielacza płynie do tego zaworu którym można zablokować opuszczanie podnośnika. Ktoś miał taki problem? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
andrews 0 Napisano 9 Marca 2012 Panowie mam pytanie odnośnie ciśnienia oleju C 360. mam na zimnym na niskich obrotach 4,5atm a na rozgrzanym 1atm czym moze być spowodowany taki spadek po rozgrzaniu?? Panewki czy może pompa a może jeszcze coś?? Olej i filtr po 15 mth (olej Diesel 3 15w/40) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
damian9871 0 Napisano 10 Marca 2012 może być i to i to zacząłbym od pompy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
andrews 0 Napisano 10 Marca 2012 dziś zdjąłem miskę a w misce były dwa pierścienie dystansowe http://www.sklep-grene.pl/product_info.php/products_id/13732 pogięte i pogniecione i mam pytanie czy przez ich brak na wale mogło być słabe ciśnienie?? czy wyjmować silnik i patrzeć panewki?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tekmie 0 Napisano 10 Marca 2012 Witam.Według mnie,to rozpołów ciągnik.Jeżeli te pierścienie ustalające wypadły,to musiał być konkretny powód.Rozmontujesz,zobaczysz. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
damian9871 0 Napisano 10 Marca 2012 skoro wypadły to coś się z wałem dzieje i tak będziesz musiał go wyciągnąć Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
andrews 0 Napisano 10 Marca 2012 No oki dziękuję za sugestię tak zrobię. Zastanawiam się tylko czy ciśnienie mogło uciekać przez brak tych pierścieni?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
alwaro 0 Napisano 11 Marca 2012 mam problem z hydrauliką w c-360 a mianowicie hydraulika nie reaguje na ruchy dzwignią dopiero jak przełącze na 5 bieg, dzwignia biegi szybkie/wolne w pozycji neutralnej, dzwignia lewa ta od wałka max. do góry to cięgna reaguja na regulacje dzwignia podnieść opuść i się podnoszą co może być nie tak? pompy nigdy nie wyciągałem wieć nie bardzo sie orientuje co tam jest grane i czy problem może być tam na dole czy jednak szukać go u góry. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tekmie 0 Napisano 11 Marca 2012 Witam.Jeżeli przy napędzie zależnym jest dobre ciśnienie w hydraulice to problem jest z napędem.Jeżeli wałek odbioru się załącza(kręci) to wykluczył bym sprzęgło.Odkręcił bym podstawę mocowania pompy(pod tylnym mostem).Jeżeli WOM się nie załącza to już raczej sprzęgło(tarcza) drugiego stopnia,czyli czeka rozpołowienie ciągnika.Chyba że poszła jakaś zębatka lub frezy na wałkach.W jakim momencie to się stało?Andrews No oki dziękuję za sugestię tak zrobię. Zastanawiam się tylko czy ciśnienie mogło uciekać przez brak tych pierścieni??Tędy raczej nie uciekało ale mogło to mieć wpływ z powodu braku stabilności wału. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
damian9871 0 Napisano 12 Marca 2012 w 360 czasem siada łożysko zdejmij dolny zaczep i odkręć okrągłą podstawę z pompą i wszystko będziesz widział Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
*SSaPeRR* 0 Napisano 12 Marca 2012 Zwiększenie dawki paliwa. Widziałem C-360 z turbiną.Słyszałem o wstawianiu rozpylaczy wtrysków od poloneza, ale podobno szybko silnik siada- tloki, pierścienie, tuleje. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
*SSaPeRR* 0 Napisano 12 Marca 2012 Zwiększenie dawki paliwa. Widziałem C-360 z turbiną.Słyszałem o wstawianiu rozpylaczy wtrysków od poloneza, ale podobno szybko silnik siada- tloki, pierścienie, tuleje. Sorry. Pomyłka. Nie tutaj miało być. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
andrews 0 Napisano 12 Marca 2012 koledzy rozebrałem dół silnika i tam jest wszystko dobrze tylko wał przesuwał się osiowo przez brak pierścieni dystansowych i nie wiem czy jak ustawię go osiowo to poprawi się ciśnienie?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zr135 0 Napisano 25 Marca 2012 ursus 1014witam mam następujący problem...nie miałem 1 i 2 biegu otworzyłem pokrywe od gory i sie okazło ze wodzi pekniety w dwóch miejscach, wyciągnełem go w kawałkach ale problem jest teraz ze nie wiem jak włozyc nowy bo od gory nie da rady...:\ probowałem przez te okienko z prawej strony ale tam tez nie da rady, probowałem rowniez od tyłu czyli zdjełem tylną pokrywe i to samo nie ma dojscia zabudowane jest...:\jak ktos ma pomysł prosze pisac, z góry dzieki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
andrews 0 Napisano 25 Marca 2012 koledzy mam pytanie odnośnie sprzęgła C 360. Silnik remontowałem i wszystko ok ale po odpaleniu sprzęgło nie działa jak należy tzn brak skoku jałowego (od początku bierze) to mogę zmienić przez popuszczenie cięgła ale jak wcisnę do końca to przy próbie włożenia biegu zgrzyta. a jak go włożę jakimś cudem i trzymam sprzęgło to chce powoli jechać. Jak to poprawić ?? zaznaczę że tarcze i docisk te same co przed wyjęciem silnika a wcześniej ładnie wchodziły. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tekmie 0 Napisano 25 Marca 2012 Witam.Jest pewien problem,ale reguluj na "kole zamachowym".Jak?Zajrzyj do instrukcji lub http://chomikuj.pl/habza.m/Dokumenty/Sprz*c4*99g*c5*82o*2cregulacja*2copis+dzia*c5*82ania,170231430.pdf Jeżeli się przestawiło to możliwe że nie trafiłeś na te same frezy co przed rozpołowieniem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
andrews 0 Napisano 25 Marca 2012 dziękuję kolego bardzo pomocne są zawsze Twoje rady, myślę że uda mi się to zrobić Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tekmie 0 Napisano 25 Marca 2012 Przepraszam za odpowiedż (a to dla bardziej leniwych ),ale nieraz staram się zmusić Ludzi do "myślenia " .Cytat z instrukcji obsługi Ursusa C-360W ramach obsługi sprzęgła co 100 motogodzin należy smarować jego łożyskowyłączające olejem Hipol 6 i regulować luzy oraz smarować wałek pedałusprzęgła smarem ŁT-43.Dla I stopnia .sprzęgła luz między łożyskiem i dźwigienkami wyłączającyminapęd ciągnika powinien wynosić 4 mm, co odpowiada 35 mm skoku pedałusprzęgła. Luz ten należy regulować nakrętką regulacyjną na cięgle sprzęgła.Jeżeli zakres śruby jest za mały, należy ustawić luz śrubami regulacyjnymi MI0,ustalającymi położenie dźwigienek wyłączających napęd ciągnika względemoprawy łożyska.Dla II stopnia sprzęgła luz między łożyskiem wyłączającym i dźwigienkamiwyłączającymi napęd wału odbioru mocy powinien wynosić 10 mm. Luz ten Jest ustawiony śrubami' regulacyjnymi MI0, ustalającymi położenie dźwigienek wyłączających napęd wału odbioru mocy względem oprawy łożyska.Obydwie regulacje należy wykonywać, po zdjęciu pokrywy na obudowieskrzyni biegów z lewej strony ciągnika Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zr135 0 Napisano 25 Marca 2012 to jak moge liczyc na jakies pomysły donosnie tego wodziku do 1014 bo naprawde nie mam juz pomysłow jak go tam włozyc bez rozpoławiania, bardzo bym prosił o jakies pomysły.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach