nikt 0 Napisano 30 Stycznia 2014 Tłoki to raczej nie spuchly bo po ostygnieciu by zakrecil moze na wale zlapal. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pestek6 0 Napisano 31 Stycznia 2014 Po nocnym ładowaniu aku próbowałem odpalić ale nie bardzo chciał kręcić.troszkę kręcił ale powoli i słabo.próbowałem przez okienko pokręcić kołem i lekko idzie tak więc chyba aku słabe a mają może rok czasu:( Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
emil87 0 Napisano 31 Stycznia 2014 A propos jakości obecnie produkowanych aku toczy się właśnie dyskusja w dziale o c360 i nie dziw się że padły. A odnośnie twojego problemu to może paliwo gdzieś złapało i wypalił co miał w pomipie i zgasł?Bo z 2 dni temu teściowi przy minus 12 napęd zamarzł w aucie i musiałem go zcholować a dzień póżniej mi zamarzła benzyna a to się już prosi o pomste do nieba Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
okimax 0 Napisano 1 Lutego 2014 Jak w tamtym roku wyremontowałem c 360 i próbowałem teraz przy - 17 odpalić to za 2 razem zapaliła mam zalany płyn borygo i ciągnik stoi pod wiatą która ma tylko zadaszenie, akumulatory mają 6 rok, brat sprzedaje akumulatory niestety takie akumulatory kosztują nie mało że tak powiem, jak każdy kupuje i szuka gdzie taniej to i jakości nie będzie wcale nie trzeba Komuny do tego, i przynajmniej chińczyki mają co robić. link do filmiku z remontu mojej c-360 PMax Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pestek6 0 Napisano 1 Lutego 2014 Witam dziś odpaliłem mojego smoka.Aku kręciły jak głupie hehe a wczoraj jęczały;)Niestety okazało się że z chłodniczki leci olej i zaś trzeba było ją wyjmować.Po wymianie wkładu na nowy oringi słabo uszczelniły,przy starym wkładzie były grubsze oringi założone i uszczelniły a te fabryczne okazały się za cienkie.pojechałem do tokarza i trochę zjechał obudowę i teraz jest git na fabrycznych.Tak więc po remoncie:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
emil87 0 Napisano 3 Lutego 2014 Odnośnie posta okimaxa to się niezgodze bo ja z teściem kupiliśmy do wszystkich pojazdów Centry co niekosztują mało i nie są chińskie tylko poniekąd polskie i po 2 latach wszystkie są szmelc i podejżewam że chińczyki napewno gorszych nierobią bo 2 lata też wytrzymają :D A Varty i Bosh też nie chińskie a tak samo szmelc także na naszych żółtych przyjaciół bym tak nienajeżdżał bo pare lat temu kupiłem jakiś najtańszy chiński aku i chodził ze 3 lata w c360 a potem jeszcze ze 2 albo 3 lata w osobówce :shock: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Piotr155 0 Napisano 4 Lutego 2014 Odnośnie posta okimaxa to się niezgodze bo ja z teściem kupiliśmy do wszystkich pojazdów Centry co niekosztują mało i nie są chińskie tylko poniekąd polskie i po 2 latach wszystkie są szmelc i podejżewam że chińczyki napewno gorszych nierobią bo 2 lata też wytrzymają A Varty i Bosh też nie chińskie a tak samo szmelc także na naszych żółtych przyjaciół bym tak nienajeżdżał bo pare lat temu kupiłem jakiś najtańszy chiński aku i chodził ze 3 lata w c360 a potem jeszcze ze 2 albo 3 lata w osobówce Kupiłem nowy akumulator centre future i po roku padł całkowicie .Popieram kolegę ,że te akumulatory to złom . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
flamenko 0 Napisano 5 Lutego 2014 Ja rowniwerz kupiłem centre future . uzytkuje ja w aucie prawdziwe badziewie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jahooo 0 Napisano 5 Lutego 2014 A kto zakłada futurę do ciągnika. To akumulator do auta, i to najlepiej benzyniaka, który zaskoczy po 1 obrocie wału. Do ciągnika tylko zwykła centra albo ZAP Piastów. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Piotr155 0 Napisano 5 Lutego 2014 Tak kolego w Aucie miałem ten akumulator centre future .Przez późną godzinę widać przeoczyłem tą ważną informację pisząc tego posta Teraz mam akumulator Cash Power ,trzeci sezon i jestem bardzo zadowolony z niego . Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
andrews 0 Napisano 6 Lutego 2014 Ja kupuje od kilku ładnych lat aku na giełdzie w słomczynie od faceta z mielca. NAzywają się matrix. Obecnie Matrix hybrydowy. Trzymają 5 lat bądź dłużej. U mnie w sklepie 125Ah 12v sporo ponad 400zl a w słomczynie płaciłem za 125Ah 320-340zł no i stary zostawał w domu to zawsze kilka złoty za jego sprzedaż na skupie. Miałem future w aucie to otwarcie mogę stwierdzić żę gorszego nie spotkałem, padł po roku. Znalazłem na facebooku stronę tego producenta są wyższe trochę ceny niż w słomczynie nie wiem czemu? https://www.facebook.com/sabamielec/posts/522651744463594 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
emil87 0 Napisano 8 Lutego 2014 Czy ursusy 2812 i 3512 posiadają jakiekolwiek zwolnice czy napęd z mostu idzie od razu bezpośrednio na koło?Tylko proszę o odpowiedź osoby co użytkują te traktory lub takie które są na 100% pewne! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mf3085 0 Napisano 8 Lutego 2014 2812 nie ma zwolnic, 3512 ma zwolnice planetarne Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
andrews 0 Napisano 8 Lutego 2014 Główne różnice 2812/3512: - moc KM: 38/48- zwolnice: brak/ma- przełożenia i prędkość jazdy: szybszy/wolniejszy - na każdym biegu- hamulce: bębnowe/tarczowe [faktycznie bębnowe są lipne...]- wydatek pompy hydr.: 23/26,2 L- wyjścia hydrauliki: 2/ zwykle 4- ilość oleju w skrzyni: 32/42 L- 3512 jest ze 200 kilo cięższy- 3512 ma dłuższą skrzynię około 30 cm czyli także większy rozstaw osi [ jest bardziej stabilny, - felgi z tyłu: schowane/wystające na zewnątrz [przy zwykłym rozstawie osi i opony 12,4/32]- max obroty silnika: 2170/2450- zużycie paliwa g/kWh: 226/234 Ja mam 2812 nie ma zwolnic jest słabszy ale szybszy i według mnie zwinniejszy, dla mnie idealny jako ciągnik pomocniczy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gregory 0 Napisano 16 Lutego 2014 Witam wszystkich,Mam pytanie. Nie wiecie czy można jeszcze dostać oryginalne uszczelki do szyb bocznych do ursusa c-385 czy trzeba zakupić z metra i przycinać??? W okolicy płocka oferują tylko z metra. dzięki za odpowiedzi. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pestek6 0 Napisano 16 Lutego 2014 ja w swoim Ursusiku 1614 kupowałem z metra i ładnie się wpasowały tylko że na rogach trzeba wycinać kliny ale ładnie szyba przylega;)Oryginalne można dostać tylko że chyba drogie są:( Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gregory 0 Napisano 26 Lutego 2014 dzięki pestek6, Ja zdecydowałem się też zakupić z metra trochę się namęczyłem z tym zakładaniem ale w rezultacie się udało Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
agrokominfo 0 Napisano 28 Lutego 2014 Zapraszam do sklepu http://agrokom-bis.sklep2.plalbo o kontakt na agrokominfo@gmail.com lub pod nr tel. 663-060-096podaj że jesteś z forum PPR a otrzymasz dodatkowy rabat [/url] Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
korsarz 0 Napisano 8 Marca 2014 Panowie często wam pękają boczne stabilizatory w dużych ursusach, macie na to jakiś patent?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JACUS 0 Napisano 9 Marca 2014 wolniej jezdzic,kupic mniejsze maszyny albo dolozyc pare stow i dorobic solidne. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
korsarz 0 Napisano 10 Marca 2014 No teraz to mnie uraziłeś, już tak uważam na ten traktor żeby niemachac kierownicą na prawo i lewo i tak pękają już sie zastanawiam czy nie zrobić osobnego boca do podnoszenia i oddzielnie zamocować za pomocą jakichś klarenek bocznego stabilizatora. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
damian9871 0 Napisano 10 Marca 2014 ja miałem tylko ślizgi stary typ i nic się złego nie działo Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nikt 0 Napisano 10 Marca 2014 Tak jak kolega napisal dorobic mocniejsze,pekaja bo za mocno napiete a ze zigna sa na wałku skretnym to nie za nie ciągnie tylko za odciagi czy tam stabilizatory, taki to urok jak konstruktor do konca nie przemyslał Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pestek6 0 Napisano 12 Marca 2014 Witam.posiadam ursusa 1614 i mam na przodzie zjechaną jedną oponę ponieważ łożyska siadły i darło zewnętrzną stronę opony,druga jest cała ma jakieś 60%.Opony firmy stomil kormoran 8PR radialne.Jakie są lepsze opony,radialki czy diagonalki,jakiej firmy i ile płócien.A może ktoś ma na sprzedaż taką kormorankę w dobrym stanie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pestek6 0 Napisano 12 Marca 2014 Witam.posiadam ursusa 1614 i mam na przodzie zjechaną jedną oponę ponieważ łożyska siadły i darło zewnętrzną stronę opony,druga jest cała ma jakieś 60%.Opony firmy stomil kormoran 8PR radialne.Jakie są lepsze opony,radialki czy diagonalki,jakiej firmy i ile płócien.A może ktoś ma na sprzedaż taką kormorankę w dobrym stanie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach