DOMINATOR 0 Napisano 24 Lutego 2006 Witam wodze że Dominator masz zamiar kupować ursausa 1634 mam pytanie może się orientujesz jak duze są ruznice w spalaniu w 1234 a w 1634 tez mysle o tym ciagniku A może ktoś na forum posiada taki ciagnik lub może wie coś na ten temet. Dzieki i pozdrawiam Szacuję, że 1634 spali 10-20% więcej, ale w ciężkich robotach, to 1234 potrafi spali więcej, bo w końcu nie ma Turbiny. Duża jest różnica pomiędzy zwykłą 6 a 6-Turbo. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piootr 0 Napisano 24 Lutego 2006 znajomy mówi że 1234 pali mu z IBISEM 4x48 wiadro na morge on ma krótkie i niekrztałtne działki ja orałem tym pługiem w tym roku 7,5 ha i spalił mi mój MF 130 litry Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DOMINATOR 0 Napisano 24 Lutego 2006 To tak średnio Ci spalił MF. Podejrzewam, że 1634 spaliłby mniej przy tym pługu, a i lepsza robota. Najwięcej spail się jak na krótkich kawałkach. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tdk 0 Napisano 25 Lutego 2006 Pracowałem 1614 i przy mniejszych działkach spalal średnio o 2-4 l wiecej na mth Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piootr 0 Napisano 25 Lutego 2006 ten kawałek orałem 7 godzin szerokość ma 244 m a długość na najdłuższej części to 372 m jeszcze dodam że to jest podmokły czarnoziem na tym kawałku miałem zalany jęczmień Rok wcześniej miałem na tej działce buraki i tęż tym pługiem orałem i spalił tyle samo , czas orki też identyczny a wtedy było sucho Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Sławek 0 Napisano 27 Lutego 2006 Chłopaki ten koleś myśli że nie znamy się na traktorach http://www.allegro.pl/item88053706_sprzedam_ursus_914_stan_bardzo_dobry_.html jak myślicie co to za traktor i z którego roku bo napewmo to nie 914 z 90roku Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tdk 0 Napisano 27 Lutego 2006 Wygląda na 914 z roku '84 albo 904 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Napisano 27 Lutego 2006 ja nie znam sie na traktorach najwyrazniej, powiedzcie po czym mozna poznac ze ten traktor jest starszy niz 90rocznik, bo ze to 914 lub pochodny nie mam watpliwosci bo 4 cylindry bez doladowania ale co do rocznika to jak je odroznic? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
oli007 0 Napisano 27 Lutego 2006 W tym roczniku powinien już chyba mieć gruby dach Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DOMINATOR 0 Napisano 27 Lutego 2006 Wyszło wiele egzemplarzy po '90 ze zwykłym dachem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piootr 0 Napisano 27 Lutego 2006 Koło mnie też miał 1014 z 90 tych lat z niskim dachem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tdk 0 Napisano 27 Lutego 2006 Teraz dokładają lipne dachy do starych i mówią ze oryginalny gruby Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DOMINATOR 0 Napisano 27 Lutego 2006 Nic im to nie da. Jaki złom był, taki dalej będzie. Tylko design nieco podciągna, ale i tak nie za bardzo im to wychodzi. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Farmer z okolic Raciborza 0 Napisano 27 Lutego 2006 No tak dominator dla ciebie ursus to złom a zetor the best.Śmieszny się już robisz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DOMINATOR 0 Napisano 27 Lutego 2006 Może trochę źle się wyraziłem. Chciałem napisać to, że te nieoryginalne dachy dużo odbiegają od oryginalnych. Oryginalny wysoki, Ursusowski jest jak najbardziej w porządku, sam miałem kiedyś taki w Ursusie 1222. Jeśli kogoś uraziłem, to przepraszam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Wituś 0 Napisano 28 Lutego 2006 tdk na zdjęci to twój URSUS. Jaki to model. Jak się sprawuje. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tdk 0 Napisano 28 Lutego 2006 U 1224 z doładowaniem. Paliwochłonny w tej opcji ale w miarę małoawaryjny. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Napisano 3 Marca 2006 Co powiecie o ciągniku 4514? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Pol 0 Napisano 3 Marca 2006 Co powiecie o ciągniku 4514?Jest taki temat-Ursus 4514 Poczytaj Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Napisano 6 Marca 2006 No tak dominator dla ciebie ursus to złom a zetor the best.Śmieszny się już robisz Tym bardziej, że Ursus to pochodna Zetora. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DOMINATOR 0 Napisano 6 Marca 2006 I w tym momencie drogi Gościu mylisz się, bo Ursus, to jest pochodny od Zetora, a nie Zetor od Ursusa i przez większośc lat Ursus był zdany na łaskę Zetora. Teraz Ursus się woli być pod ogonem Perkins'a. Ale i tak nadal Ursus bierze wiele silników z Fabryki ZTS'a. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Wituś 0 Napisano 7 Marca 2006 Poprzedni post oczywiście ja napisałem.Można się domyśleć. Po twojej ciągłej opini o URSUSACH i zetorach która jak dla mnie jest nie do końca prawdziwa. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DOMINATOR 0 Napisano 7 Marca 2006 Niby, co jest takiego nieprawdziwego w mojej wypowiedzi? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Napisano 7 Marca 2006 I w tym momencie drogi Gościu mylisz się, Czyżbym coś źle napisał? Wydaje mi się, ze napisałem dokładnie, (czytaj kupiliśmy licencje na 4011 od Czechów) C325 to juz nasza konstrukcja. Jeśli chodzi o losy Ursusa przed mariażem z Perkinsem, to była typowo polityczna decyzja. Zdziwisz się zapewne, ale biuro konstrukcyjne U-sa miało własne plany, co do rozwoju. Mieli juz nawet b. nowoczesne silniki( podobno pracują gdzieś w USA). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DOMINATOR 0 Napisano 7 Marca 2006 Jedyna typowo polska myśl kontrukcyjna to był C-325 i póżniejsze jego wersje czyli C-328, C-330; M. C-4011 to jest późniejsza historia. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach