Grześ 0 Napisano 10 Lipca 2006 Możliwe że to wina bloku sterującego który nie otwiera za dobrze kanałów oleju na prawe koło.To co by z tym fantem zrobić. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Maniek183 0 Napisano 11 Lipca 2006 Tylko regeneracja lub nowy nie dasz rady tego naprawic ja próbowałem i o dziwo tez na prawe koło to jest zbyt skomplikowane i niemasz dostępu do części tylko serwisy mają szkoda twojego czasu i nerwów oddaj do naprawy chyba ze ktos zna sposób Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Przemek B 0 Napisano 17 Lipca 2006 Panowie powiedzcie mi ile ma biegow URSUS 3514bo sie sprzeczam z kolego ja mowie ze 5 a on ze 4 i kto ma racje ???? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Pawel45 0 Napisano 17 Lipca 2006 On ma rację skrzynia to 8 p 2 t, Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DOMINATOR 0 Napisano 17 Lipca 2006 Dość uboga skrzynia. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Przemek B 0 Napisano 17 Lipca 2006 aha to przegralem piwo Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kubi 0 Napisano 22 Lipca 2006 Witam mam U-c385 z turem.Ostatnio dokupiłem do niego nową,wzmacnianą pompę ze względu na to że nie chciał podnieść bala ok 1t.Ciągnik radził sobie całkiem dobrze z obornikiem i ze słomą,ale jak przyszło załadować bale z lucerny od claasa quadranta to nie dał rady.Zna ktoś sposób na poprawienie mocy tej pompy(może istnieje jeszcze wydajniejsza),czy może to już kres jej możliwości około 1,2tony??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nowy 0 Napisano 23 Lipca 2006 Tu już zwiększanie wydajności pompy raczej nie pomoże.Trzeba raczej docisnąć zawór redukcyjny. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
martinescu 0 Napisano 26 Lipca 2006 pytanieile może kosztować sam mechanizm różnicowy oraz kompletne koła do przedniej osi napędzanej? Ursus 904, 914 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dcnt 0 Napisano 26 Lipca 2006 Witam mam U-c385 z turem.Ostatnio dokupiłem do niego nową,wzmacnianą pompę ze względu na to że nie chciał podnieść bala ok 1t.Ciągnik radził sobie całkiem dobrze z obornikiem i ze słomą,ale jak przyszło załadować bale z lucerny od claasa quadranta to nie dał rady.Zna ktoś sposób na poprawienie mocy tej pompy(może istnieje jeszcze wydajniejsza),czy może to już kres jej możliwości około 1,2tony???Zaloz drugie silowniki do TUR-a, a dzwignie bez problemu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Marek Sz 0 Napisano 31 Lipca 2006 WitamByłem wczoraj u kuzyna oglądać jego gospodarstwo. miał tam U1224, ale sam był zbyt zajęty, aby mi trochę umówić do czego, która dzwignia służy, wszystkiego też nie zauważyłem, więc tak z ciekawości pytam się was:1. Gdzie jest dźwignia od włączania przedniego napędu?2. Czy trzeba wcisnąć sprzęgło, aby włączyć przedni napęd?3. Słyszałem, że napęd na przód działa do pewnego stopnia skręcenia kół, czy to prawda? Czy też może chodzić cały czas?4. Jak się włącza wzmacniacz momentu obrotowego? To by było na tyle. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
oli007 0 Napisano 31 Lipca 2006 1. przedni napęd włacza sie ciągnąc za takie ciegło( do którego przymocowana jest linka) a znajduje sie to po lewej stronie fotela2.Pewnie jest to wskazane( albo i nie) ale napęd bez problemu powinien załączyć sie i bez niego3. napęd działa w taki sposób że jeżeli go sie załączy to siła przekazywana jest do wału napędowego następnie do przedniego mostu a potem na przednie koła poprzez krzyżaki i jeżeli nie ma blokady przedniego mostu to przynajmniej jedno koło musi ciągnąć zawsze ( przeważnie to które ma lżej) niezależnie od tego w jaką strone koła są skręcone4. Wzmacniacz momentu obrotowego włacza sie dźwignią z lewej strony kierownicy tam gdzie jest sybbol zółw-zając i polega on na tym że tą dźwignią mając te same obroty zwalniamy prędkość jazdy... to taka jakby redukcja bez sprzęgła tylko przebiega to w o wiele płynniejszy sposób i nie wytracamy przy tym aż tak dużo prędkości i ciagnik nie spada nam z obrotów. Mam nadzieje że odpowiedziałem na twoje pytania być może coś xle sformuowałem ale ogólne zasady chyba wyjaśniłem:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tdk 0 Napisano 1 Sierpnia 2006 nie trzeba wciskać sprzęgła, można włączyć podczas jazdy albo jak kto chce. nie zaleca sie włączać na utwardzonych powierzchniach. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Marek Sz 0 Napisano 3 Sierpnia 2006 A myślałem, że ta dźwignia po lewej strony kierownicy jest od włączenia WOMu, a tu się okazuje, że to wzmacniacz momentu obrotowego. Za odpowiedzi oczywiście dziękuję.To jeszcze pytania uzupełniające:1. Gdzie się włącza WOM i czy trzeba użyć sprzęgła?2. Pompa chodzi cały czas? (chyba nie muszę dodawać, że chodzi mi o pompe hydrauliczną, odpowiedzialną za podnośnik i zewnętrzny obieg) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piootr 0 Napisano 3 Sierpnia 2006 z lewej strony włącza się wom a wzmacniacz tą krótką na środku , pompe można wyłączyć Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
darek1# 0 Napisano 3 Sierpnia 2006 Marku Sz pompe podnosnikowa mozna wylaczyc>Wylacza sie ja po lewej stroniepod kabin> Onosnie wzmacniacza trzeba go uwaznie uzywac bo naprawa jest bardzo droga Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piootr 0 Napisano 3 Sierpnia 2006 Odkręć w lewo śrubke co jest na regulatorze obrotów o 1 obrót Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Marek Sz 0 Napisano 3 Sierpnia 2006 z lewej strony włącza się wom a wzmacniacz tą krótką na środku , pompe można wyłączyćTą gdzie jest "zając" i "żółw"? http://patrz.pl?56178 Myślałem, że to jak w C-360 biegi polowe, biegi szosowe. To wtedy z reguły w jakiej pozycja powinna być ta dźwignia? A ręczny to po prawej stronie jest? Zgadza się? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
damian9871 0 Napisano 3 Sierpnia 2006 można tak powiedzieć a na dźwigni po lewej stronie jest I i II stopień i wsteczne po prawej 4 biegi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
oli007 0 Napisano 3 Sierpnia 2006 no zółw i zając to właśnie jest wzmacniacz... działa to w każdej pozycji jest to troche jak przyśpieszacz w kombajnie:) jak będzie na środku to będzie średnia z najmniejszej i największej prędkości na danym biegu... tak myśle bo w sumie jeszcze tego tak porządnie nie używałem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Marek Sz 0 Napisano 3 Sierpnia 2006 Jakby się tak zastanowić to U1224 nie ma tak do końca 16 biegów, ponieważ to podwojenie ilość biegów przez wzmacniacz momentu obrotwoego można wykorzytsac przez chwilę. Czyli praktycznie 8 biegów do przodu.Dobrze myślę? /editMoże ktoś zarzucić zdjęciem, na którym widać , co jest dokładnie pod siedzeniem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
damian9871 0 Napisano 3 Sierpnia 2006 to oszukuj sie dalej używamy tylko skrajnych położeń a nie pośrednich u mnie na środku to nie zaczyna się nawet przełączać.jak z zająca na żółwia to gazu nie puszczasz a odwrotnie to troche trzeba zmniejszyć obroty bo szarpnie ciągnikiem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piootr 0 Napisano 3 Sierpnia 2006 Można używać wzmacniacza cały czas w ursusie jest na przekładni planetarnej a u mnie w MF 4270 jest wzmacnicz zrobiony na przekładni walcowej Przełożenie w ursusie jest 1,36 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
damian9871 0 Napisano 3 Sierpnia 2006 ma 16 biegów jeżdzi się na zającu przeważnie, wg co niektórych jazda na żółwiu go wyciera.ja oram i na żółwiu i zającu i jeszcze tego nie robiłem.naprawa polega na wymianie tulejki i uszcelniaczy ewentualnie tarczek i mikropompki.prawda jest że w 4 dłużej trzyma niż w 6 ale wiadomo inna moc Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grześ 0 Napisano 3 Sierpnia 2006 Dokładnie co to jest 16 predkości do przodu jak by było 20 to już lepiej i tak chyba by starczyło bo w JD tak jest i ludzie chwalą sobie takie rozwiązanie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach