tatamarty.323a 0 Napisano 1 Listopada 2006 To jeśli ciagnik ogólnie chodzi w porządku, tylko ma kłopot z odpaleniem, to możliwe, że ten mechanik co sprawdzał pompe zmniejszył dawke rozruchową i dlatego ten kłopot Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
PICIA 0 Napisano 1 Listopada 2006 juz 2 razy skasowano mój post wiec pisze jeszcze raz jak po wymianie tarczy sprzegła -nie od WOM wyregulować sprzegło czym się reguluje..czy chodzi o tz wysokość brania sprzegła??? pedał sprzegła??? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
miras 0 Napisano 1 Listopada 2006 Mam pytanie do użytkowników ursusów c-330 i c-360 i innych!Czy ursusy mają możliwość wyłączenia pompy hydraulicznej? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Marek Sz 0 Napisano 1 Listopada 2006 @miras: A czemu by nie można? Większość ciągników ma wyłączaną pompą hydrauliczną.C-330 - Wajcha przy skrzyni bliższa przodu ciągnika do przodu.C-360 - Wajcha na skrzyni, ta lewa, drugie położenie od dołu. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
miras 0 Napisano 1 Listopada 2006 Wielkie dzieki za odpowiedz Marek Sz!!!!!!!!!!!! Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcian 0 Napisano 1 Listopada 2006 @PICIA regulujesz tylko pierwszy stopieńczy pierwszy tez chcesz wyregulować, a reguluje się łapkami na sprzęgle, na kolw zamachowym, do okoła masz 6 śrub z nakretkami napewno są zakontrowane, i trzy z nich są od pierwszego stopnia a nasępne 3 od stopnia drugiego sprzęgła, tylko pamiętaj ze łapki te ułozone są co drugatzn. jedna jest pierwszy stopień, następna od drugiego stopni, i znowu pirwszyi tak do końca. regulacji dokonujesz odkręcając bądż wkręcając te śruby. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
yenon10 0 Napisano 1 Listopada 2006 witam wszystkich chciałbym prosic o schemat instalacji elektrycznej do ursusa 912. moze byc skan z ksiazki lub link do strony . serdecznie prosze o pomoc Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
przem 0 Napisano 1 Listopada 2006 Ja miałem tak jak była nowa 360 paliła ciężko zwłąszcza w zimie a siły miało dużo i ryczałą jak zetor a przyczyną tego były źle ustawine koła na rozrządzie teraz mam taz zapłon ustawiony że pali na dotyk i nieźle ciągnie Pompe masz dopchniętą do silnika czy w jakiej pozycji Pompa jest gora odciagnieta na zewnatrz, inaczej mowiac jest przekrecona zgodnie z ruchem wskazowek zegara patrzac od strony kabiny. Do tatamarty.323a a jak mozna zmienic ustawienie tej dawki rozruchowej przez co ona jest sterowana? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piootr 0 Napisano 1 Listopada 2006 A brałeś maksymalnie do silnika bo ja w tej chwili tak mam ustawione Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
przem 0 Napisano 1 Listopada 2006 Wczesniej byla ustawiona bardziej w strone silnika i bylo to samo. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tatamarty.323a 0 Napisano 1 Listopada 2006 Do tatamarty.323a a jak mozna zmienic ustawienie tej dawki rozruchowej przez co ona jest sterowana?Wewnątrz regulatora obrotów ustawia sie maksymalne wychylenie listwy zębatej, czyli położenie zaworków na maksymalnym otwarciu, zwane właśnie dawką rozruchową. /edit - Sro Lis 1 20:42:16Chłopaki, dyskusja o tym, jak kto ma ustawioną pompe w swoim ciągniku do niczego nie doprowadzi, bo one są ustawione w optymalnej pozycji dla każdego silnika z osobna, indywidualnie dla danego silnika, w jednym 1014 będzie np. 7 mm od bloku do pompy, a w innym 1014 będzie 15 mm, i oba silniki będą pracować idealnie. Optymalne ustawienie kąta początku wtrysku to jest 3 mm przed GZP tłoka w cylindrze, ale jest z tym troche roboty, ale warto sie pobawić, bo silniczek odwdzięczy się idealną pracą. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
przem 0 Napisano 2 Listopada 2006 Oznacza to ze jesli jest to wina zle ustawionej dawki rozruchowej to jedynym rozwiazaniem jest ponowne wyjecie pompy i jej regulacja. A co do ustawienia pompy wzgledem bloku to chodzilo mi tylko o to ze nawet po przestawieniu jej w skrajne polozenia nic sie nie zmienialo i problem ciezkiego uruchamiania pozostal, wiec przyczyna nie moze byc zly kat wyprzedzenia wtrysku. Dzieki wszystkim za pomoc. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Silver 0 Napisano 2 Listopada 2006 słyszał ktoś o nowym systemie leasingowym i ratalnym ursusa. Wpłata od 5% i max. na 60 miesięcy. /edit - Pią Lis 3 9:44:07Dokładnie to pytam się o finansowanie fabryczne ursusa czy wiadomo coś więcej na ten temat jak jest oprocentowana ta pożyczka a może lepszy leasing? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
HEKTOR 0 Napisano 4 Listopada 2006 witam przem mowisz ze odpalic nie mozesz weź ta pompe wyciagnij i zawieź do innego mechanika lub tamten zrobic poprawki u nas też jest taki co jak sie mu pompe zawiezie to gorzej chodzi po remoncie ta pompa niz przed ja wiem co mowie sa papudruny i tyle . Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tatamarty.323a 0 Napisano 4 Listopada 2006 Oznacza to ze jesli jest to wina zle ustawionej dawki rozruchowej to jedynym rozwiazaniem jest ponowne wyjecie pompy i jej regulacja.Weź gościa co robił ci tą pompe, wsadź w auto, przywieź go na miejsce i pokarz mu co sie dzieje, ja tak zrobiłem, jak mi kiedyś jeden taki "fachowiec" robił pompe od 360, trzy razy zawoziłem mu pompe, bo też nie chciał odpalić, a przed remontem pompy chodził doskonale, tylko sie w pompie wałek krzywkowy wyłupał na klinie i miał przełożyć wałek od innej pompy, którą mu dałem, dopiero jak go przywiozłem na miejsce, to powiedział "aaaaahaaaaa", wykręcił sam pompe z ciągnika, zawiozłem go z tą pompą, grzebnął coś przy regulatorze i ciągnik odpalił od razu. Te papudroki, co regenerują niby pompy potrafią tylko zmierzyć ciśnienie na sekcjach i podregulować dawke, wg danych książkowych, natomiast regulatora nie ruszają, dopiero na silniku widać co jest nie tak. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rafał1 0 Napisano 4 Listopada 2006 ciekawe jak wciśniesz smar do zwolnic w moim 3p też wyje Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
S-Piotr 0 Napisano 5 Listopada 2006 Prosze mnie oświecić co do mocy ciągnika ursus c385 c902 c904 c912 c914 . Pozdrawiam Piotr z Legnicy. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Eryko. 0 Napisano 5 Listopada 2006 -Ursus 902-76,8KM wg.DIN-Ursus 904-76,8KM wg DIN Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
HEKTOR 0 Napisano 5 Listopada 2006 902 i 904silniki te same lecz cos maja innego w wyposażeniu kabiny lub inna maska Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rafał1 0 Napisano 5 Listopada 2006 czy dokręcając śruby przy sprzęgle w c330 ono się naciąga Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kserkses 0 Napisano 5 Listopada 2006 Które śruby ja raczej mam doświadzenie że luzując śruby ( zwiększając luz między dźwigienką a łożyskiem ) na 1 stopniu zwiększam uciąg sprzęgła. U mnie sprzęgło jest takie samo jak w C-360. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
drjanusz 0 Napisano 5 Listopada 2006 Śruby te służą do regulacji jałowego skoku pedału sprzęgła(luzu) chroni on łożysko oporowe przed nadmiernym zużyciem idąc dalej tarcze sprzęgła-brak luzu ślizgające sprzęgło(spalają sie tarcze)-słabszy uciąg ciągnika.Kserkses masz absolutną racje z tym że dotyczy to też sprzęgła 2 stopnia.Rafał1 śruby się luzuje -patrz na odległość łapek od łożyska oporowego,musi się zwiększać. Powodzenia!!! Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kserkses 0 Napisano 5 Listopada 2006 Ja miałem tak że kiedyś ustawiłem wg. instrukcji 6 mm to z miejsca nie chciał ruszyć zwiekszyłem go pewnie dwukrotnie i było dobrze, a drugi stopień to nie miałem takich kłopotów, tylko trzeba ustawić żeby brał później od I. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
drjanusz 0 Napisano 5 Listopada 2006 Masz racje .Fabryczny to tylko dla nowych.Musisz wziąć pod uwage wszyskie luzy -pedał,dźwignie,cięgło(ja zawsze sztywne zmieniam na łańcuch bo dwa razy gdy drut pękł zrobiłbym sobie niezłe kuku ) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Ulan 0 Napisano 6 Listopada 2006 Witam ! mam katalogi i instrukcje obsługi w języku polskim do URSUS-ów - lista zaktualizowana (pojawiło sie kilka dodatkowytch modeli): 3512,3514, 4512,4514, 5312,5314, 5712,5714, a także 912,914,1012,1014,1222,1224,1614,(cała książka z modelami) i 932,934,1032,1034,1132,1134,1232,1234,1434,1634 - w obu przypadkach również instrukcje obsługi i katalogi cześci. Instrukcja obsługi i katalog cześci do modeli: 902,904,1002,1004,1212,1214 i 1604 Mam tez do inncyh maszyn - jeśli coś Cie interesuje pisz : Comp4ct@wp.pl Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach