MarcinC-360 0 Napisano 3 Lutego 2007 No nie wiem jak jest słabszy od 60-tki to chyba bedzie miał co robić,bo w moich stronach to ciężka rędzina.8011 wolno jezdzi w pługu 3 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
andrzej2110 0 Napisano 3 Lutego 2007 u-2812 ma 37KMU-3512 ma 47KM c-360 36 ma 47KMc-360 ma 52KM (nie jestem pewien) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MarcinC-360 0 Napisano 3 Lutego 2007 Mógłby ktoś mi napisać zakresy prędkości na wszystki biegach(razem z terenowymi) U-385/8011?? Z góry dzięki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
abuk14 0 Napisano 3 Lutego 2007 2812 ma 38 KM, a 360 ma na pewno 52 KM ( tak pisze na tabliczce ) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Chochlik23 0 Napisano 5 Lutego 2007 Witam! ma juz ktoś ursusa 4024 albo 5024? Czy ta kabina jest dużo lepsza jak w starych 4514 i czy wogóle czegoś nie przekąbinowali bo dalej to chyba nie za szczególne ciągniki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bogdan28 0 Napisano 6 Lutego 2007 18,4/34 18,4/34 zw 16,9/34 16,9/34 zw1 2,45 1,83 2,37 1,77 2 3,87 2,89 3,75 2,80 3 6,15 4,59 5,96 4,45 4 8,74 6,53 8,47 6,32 1 7,16 5,35 6,94 5,18 2 11,28 8,43 10,93 8,16 3 17,93 13,39 17,37 12,97 4 25,5 19,05 24,70 18,45 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
miccao 0 Napisano 6 Lutego 2007 Trochę ciężko się połapać ale daje radę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bogdan28 0 Napisano 6 Lutego 2007 w podglądzie wyglądało dużo lepiej Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mateunia19 0 Napisano 7 Lutego 2007 witam. niedziała u mnie żółw i zając więc chciałem się spytać co trzeba zrobić aby to naprawić? czy wystarczy zajrzyc do sterowania hydraulicznego womem czy może trze rozpoławiać ciągnik? (mikropompka była wiosną wymieniona) prosze o pomoc Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
damian9871 0 Napisano 7 Lutego 2007 musisz wymienić tulejkę i uszczelniacze i ewentualnie tarczki bez rozjechania się nie obędzie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
yenon10 0 Napisano 8 Lutego 2007 czym sie rózni ursus 902 od zetora 8111??? co lepsze??? słyszłąem ze w podnosniku są róznice ale niewiem jakie. prosze o pomoc Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marekbrzozowski5 0 Napisano 8 Lutego 2007 Zastanawiacie się nad "tunningiem" waszej "czwórki" ? Na początku kupilismy do gospodarstwa Ursusa 904, lecz od razu po kupnie musielismy sprzedać przedni most, bo był nam niepotrzebny gdyż mielismy juz jeden ciągnik 1014( dodam że ten egzemplarz był tak udany, że mocą przewyższał niejednego ursusa 6-cylindrowego bez turbodoładowania!!!). Wracając do tematu. Rok tego ursusa 904 to 1986. Po paru latach spowrotem dołożylismy mu przedni most, ciągnik przeszedł gruntowne malowanie i został włożony orbitrol. Następnie dołożyliśmy tura 6. Potem wymieniliśmy pompę hydrauliczną na największą dostępną na rynku polskim do ursusów o wydajności 55 l/min. Później zmieniliśmy mu ogumienie na 650/80/R38 tył i 14.9/R24 przód. (oczywiście wiązało się to z zestrojeniem obu mostów. Do tych kół musieliśmy podnosić kabinę na poduszkach... Wymieniliśmy orbitrol na większy, Danfosa (wkłądany w ciągnikach zachodnich) Następnie przerobilismy chłodnicę i dołożyliśmy turbosprężarkę przy jednoczesnej modyfikacji silnika ( pięciootworowe wtryskiwacze, tłoki trójpierścieniowe, opóźnenie kątu wtrysku itp.) W kabinie wstawiliśmy tapicerkę, wstawiliśmy wysoki dach, dołożyliśmy pełne oswietlenie do pracy przednim turem i maszynami. Tylny podnośnik wzmocniliśmy dwoma siłownikami pomocniczymi. Obecnie mamy zamiar włożyć chłodnicę oleju skrzyni biegów, oraz intercooler... Podsumuwując: Z tego ciągnika to tylko został szkielet standardowy, reszta została ulepszona i poprawiona. I teraz pytanie: Czy znajdzie się chętny na ten Ciągnik za 50.000 zł? Raczej nie... A przecież tyle pieniędzy zostało w niego władowane, i ciągnik jest nie do przebicia wśród swoich braci, którzy nie mogą mu się równać pod względem parametrów... Pozostaje tylko kwestia do przemyslenia czy warto było... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Piotru$ 0 Napisano 8 Lutego 2007 Pozostaje tylko kwestia do przemyslenia czy warto było...trzeba bylo zadac sobie to pytanie przed "tuningiem" ursusa, ale mam nadzieje ze teraz nie bedziesz go sprzedawac bo naprawde szkoda, a poza tym wiesz wszystko o tym ciagniku. To byl naprawde profesjonalny tuning gratulacje Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MarcinC-360 0 Napisano 8 Lutego 2007 Także składam gratulacje.Zrobiłeś ciągnik full wypas Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
miccao 0 Napisano 8 Lutego 2007 Zastanawiacie się nad "tunningiem" waszej "czwórki" A może jakieś zdjęcia? Chętnie bym pooglądał Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marekbrzozowski5 0 Napisano 9 Lutego 2007 Miałem zdjęcia, lecz niedawno ukradli mi telefon ze wszystkimi danymi, takze odłoży się to w czasie zanim zrobię kolejne, tymbardziej, że wczoraj rozebrałem go i będziemy tulejować przedni most, gdyż ma luzy na osi. (niestety to jest konsekwencja pracy ciągnika z turem). Czy może ktoś wie ile kosztuje intercooler do silnika o poj. około 4.5 l (chyba taka jest pojemność teraz już 1014). Może być od ciężarówki. Szukam też suchego filtra powietrza, również może być od niewielkiego samochodu ciężarowego. Jeśli ktoś planuje mieć dobrze oświetlone pole widzenia z kabiny do pracy w polu, lub z turem i zastanawia się w którym miejscu powinien umieścić halogeny, to polecam na bocznych słupkach kabiny tuż nad uchwytem za który się łapiemy do wejścia do kabiny. Patent podpatrzyłem w newhollandzie TM 140 i specjalnie dorobiłem rurki takie jak są w TM. Umieszczanie świateł na górze jak niektórzy zauważyli nie ma sensu, gdyż świecą na maskę i męczą wzrok. Ja mam w dachu wbudowane dodatkowe światła drogowe i prawie wogóle ich nie uzywam. Natomiast na słupkach polecam halogeny i do tego żarówki H3 100W. Niestety musicie prowadzić kabel dwużyłowy (prądowy i masa) i zrobić dodatkową puszkę na bezpiecznik, a zasilanie do przełącznika poprowadzić dodatkowym kablem najlepiej z akumulatora, jeśli chcecie krystalicznie białe światło. Efekt gwarantowany. Światło jest bielsze niż w mojej valtrze T160 w tylnyh roboczych... a co do opisu czy warto było to czynnosci były robione w latach sukcesywnie... a miał być tylko napęd:P A na tapicerke wydacie max 200 zł (gąbka, butapren, kolor tapicerki, oraz listwy do jej przyciśnięcia, jeśli ktoś nie chce odktęcać błotników żeby włożyć tapicerke pod rame kabiny) tak na marginesie... jak dużo lepiej by ten ciągnik wyglądał, gdyby chłodnica była niższa, zbiornik paliwa pod kabiną a maska kończyła się tuż za chłodnicą:) myśle nad tym... niewykluczone że mu design zmienie:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marekbrzozowski5 0 Napisano 9 Lutego 2007 [/b]jak usunąć wycie zwolnic w ursusie c-360.doradzcie bo nie moge już w nim wytrzymać Siema,mojego sąsiada tez to denerwowało i podmienił jakiś wałek i coś jeszcze ale nie wiem co(oczywiście w skrzyni) od zetora i teraz jest cichutko. Gdyby ktoś z polskich konstruktorów C 360 przyjrzał się konstrukcji fendta, jego tylnego mostu i wałka atakującego, to może by nie było takiego tematu... generalnie jest za mały kąt nachylenia zębów i ich profil. W fendtcie koło talerzowe jest wzbudzane non stop przez trzy ząbki wałka atakującego... i po kłopocie... zęby łagodniej wchodzą w pracę i wycie praktycznie nie występuje a jeżelli już to przy wyższych prędkościach. To prawda że niektóre c 360 wyją głośniej niektóre ciszej... nie wiem dokładnie czego to jest powodem ale to że wyją to wina niewłaściwego przeniesienia napędu... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marekbrzozowski5 0 Napisano 9 Lutego 2007 Hej pozdrawiam wszystkich fanatyków 360!!! Jesteście naprawdę dziecinnymi luźmi i dlatego się wami nie przejmuję Czy nie lepiej zamiast zakladac turbine do takiego gratowiska jakim jest 360 lepiej jest kupić duży i dobry traktor np 1014? Mam 1014 i serdecznie ten traktor polecam wszystkim tym którzy muszą mieć turbinę w swoim ciągniku.Zakładanie turbiny do 360 jest takim samym co zakładanie turbiny do esa.Wydaje się że zawse tu muszą być tacy ludzie!!! Jeśi chcecie to zakładajcie turbiny i przednie napędy do swoich esów czy 360.Zyczę powodzenia!!A może lepiej zgłosić się do poradni zdrowia psychicznego?Dla mnie 360 to kupa złomu i tyle.Unia daje kasę aby takiego ustrojstwa się pozby ć-Możecie skorzystać. Ludzie którzy chcą zakładać turbiny do 360 są albo są nie normalni albo to są dziecaki które nie mają co robić.I dziwić się potem dlaczego polskie rolnictwo jest takie zacofane Sprzedajcie swoje 360 i osły sobie kucie, to będziecie szczęśliwy. Dobry osioł jest lepszy niż najlepszy 360!!! Ty mateusz wkraczasz do unii z 1014 tak? hahaha!!! Wiesz zamiast obrażać kogoś to byś spojrzał na te swoje 1014!! Tutaj ludzie zajmują sie także z pasji modyfikowaniem ciągników, mówisz ze C 360 to kupa złomu? ale mała kupa. ty masz 1014- dużą kupę... proste. Bo ja mam warsztat naprawczy i wiem co to jest terazniejsza polska jakość ciągników! A jeśli byś chciał być naprawde rolnikiem na topie to byś jeździł john deerem, valtrą albo fendtem a nie jakimś 1014, który ma niby 100 koni mechanicznych a w rzeczywistości nie masz nawet 80 tylko o tym nie wiesz. oprócz plakietki w katalogu ważne jest układ przeniesienia energii na koła! a polskie ciągniki tracą na tym od 20-30 % mocy rzeczywistej. także nie szczyć sie tym zbytnio ze smigasz 1014, bo jesli to twój najlepszy ciągnik to jeszcze ci daleko do nowoczesnego rolnictwa! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
damian9871 0 Napisano 9 Lutego 2007 100 koni mechanicznych a w rzeczywistości nie masz nawet 80 tylko o tym nie wiesz. oprócz plakietki w katalogu ważne jest układ przeniesienia energii na koła! a polskie ciągniki tracą na tym od 20-30 % mocy rzeczywistej. swięta racja sam widziałem jak z 4m gruberem gość pomykał 90km jd a ten sam gruber przy 1224 to na 5-7 cm możesz wpuścić i na dwójce dymi a ciągnik niczego sobie a nie stary wyjechany Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kserkses 0 Napisano 9 Lutego 2007 . W fendtcie koło talerzowe jest wzbudzane non stop przez trzy ząbki wałka atakującego... i po kłopocie... zęby łagodniej wchodzą w pracę i wycie praktycznie nie występuje a jeżelli już to przy wyższych prędkościach. . Nie wiedziałem żę FENDT skopiował tylny most z C-330 A straty energii przy przekładniach, to im przekładnia jest prostrza tym straty mniejsze, więc pewnie przekładnia bezstopniowa Fendta generuje większe straty niż przekładnia U-1014 tylko oczywiście to nie jest takie proste najbardziej liczy się charakterystyka silnika, bo co z tego że nawet silnik będzie miał dużą moc, ale będzie uzyskiwana w bardzo małym zakresie obrotów. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grzesio31 0 Napisano 9 Lutego 2007 @marekbrzozowski5 czy po oklejeniu blotnikow gabka zmniejszyl sie halas w kabinie?? czy moze uszczelniales jeszcze podloge? i jaki masz pomysl na obnizenie halasu dochodzacego od silnika? da cos przyklejenie maty bitumicznej na scianie grodziowej miedzy silnikiem a deska rozdzielcza ? mam na mysli pronara Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Piotru$ 0 Napisano 9 Lutego 2007 Ty mateusz wkraczasz do unii z 1014 tak? hahaha!!! Wiesz zamiast obrażać kogoś to byś spojrzał na te swoje 1014!! Tutaj ludzie zajmują sie także z pasji modyfikowaniem ciągników, mówisz ze C 360 to kupa złomu? ale mała kupa. ty masz 1014- dużą kupę... proste. Bo ja mam warsztat naprawczy i wiem co to jest terazniejsza polska jakość ciągników! A jeśli byś chciał być naprawde rolnikiem na topie to byś jeździł john deerem, valtrą albo fendtem a nie jakimś 1014, który ma niby 100 koni mechanicznych a w rzeczywistości nie masz nawet 80 tylko o tym nie wiesz. oprócz plakietki w katalogu ważne jest układ przeniesienia energii na koła! a polskie ciągniki tracą na tym od 20-30 % mocy rzeczywistej. także nie szczyć sie tym zbytnio ze smigasz 1014, bo jesli to twój najlepszy ciągnik to jeszcze ci daleko do nowoczesnego rolnictwa!A dlaczego ty teraz obrazasz 1014?? Myslisz ze tylko mateusz ma go?? I jakie ty widzisz mateusz pieniadze z tej unii myslisz ze za darmo ci ciagnik zaraz kupia!!, za darmo to mozna, ale w łeb dostac, acha i co do 360 to sie bardzo mylisz bo to jest ciagnik bardzo dobry, a jezeli ty miales jakiegos "zloma" i o niego nie dbales to juz chyba twoja wina, bo ja swoja 360 chwale i 1014 tez Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tatamarty.323a 0 Napisano 9 Lutego 2007 Ciekaw jestem tylko, czym te wszystkie chwalipięty jeżdżą, skoro myślą, że mogą obrażać i poniżać innych użytkowników, każdy ma to, na co go stać i co jest mu potrzebne do gospodarstwa. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
damian9871 0 Napisano 9 Lutego 2007 a w..jeb za darmo też dziś ciężko dostać Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
korsarz 0 Napisano 9 Lutego 2007 Mam pytanie czy do 1634 ktury ma cięgna do zatrzepiania maszyn takie wysówane na swożnie 28mm można zamiast tego założyć haki?? Jeśli tak to ile kosztuje taka przeróbka? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach