MarcinC-360 0 Napisano 12 Lutego 2007 4024(54km) i 5024(68km) Zgadza sie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MarcinC-360 0 Napisano 12 Lutego 2007 Co najważniejsze maja zdaje mi sie nowa prędkość WOM-1900 obr./min. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mody rolnik 0 Napisano 12 Lutego 2007 a ile kosztują?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kserkses 0 Napisano 12 Lutego 2007 Co najważniejsze maja zdaje mi sie nowa prędkość WOM-1900 obr./min. Dobrze przeczytałeś ja zrozumiałem że 1000 obr WOM jest przy 1900 obr silnika http://www.ursus.com.pl/modele/5024.html Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawelek32 0 Napisano 12 Lutego 2007 a do czego potrzebna tak duża prędkość WOM ???niestety ta biedna skrzynia dalej (...) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bogdan28 0 Napisano 13 Lutego 2007 chciałem się dowiedziec jaka jest przyczyna że woda w ciągniku mi się gotuje. temperatura w chłodnicy sięga 100 stopni. Jaka może być tego przyczyna? prosze o rade Może zwyczajnie masz zapchana chłodnicę (brak przepływu przez lamelki). Poza tym termostat (wyciągnij go i sprawdź jak jest bez niego). W najgorszym przypadku możesz mieć przegrzany silnik i tylko remont tu pomoże. Zawsze zamiast wody możesz wlać płynu, on wrze w wyższej temperaturze ale to tylko rozwiązanie na krótką metę Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marekbrzozowski5 0 Napisano 13 Lutego 2007 Witam powiem kilka słów odnośnie przedniego napędu. Montaż zajmuje trochę czasu, ale efekt jest niesamowity już to przerabiałem to zupełnie inny ciągnik nie umywa sie do najlepszego ogumienia a nawet do bliźniaków. Dobór trybów do skrzyni to żaden problem każdy szanujący się sklep powinien mieć książkę remontową takich maszyn a tam jest tabela doboru ogumienia i przełożeń napędu przedniej osi trzeba tylko wiedzieć jakie opony chce się mieć. Tak na marginesie to 6 bez napędu nic nie ciągnie wiem to z doświadczenia szkoda ropy. Jeśli chodzi Ci o uciąg na miękkim podłożu to się zgodzę, gdzie koła się zapadają, itp... Ale na twardym to bez znaczenia, bo i tak w transporcie masz napęd wyłączony. A się jeszcze zapytam... W transporcie ciągnik ci nie skacze na każdym dołku tak, że musisz zwalniać? Nie widzisz różnicy, jak się ciągnik zachowywał z miękkim przodem, a jak teraz z przednim napędem? Bo u mnie w "czwórce" zauważyłem dużą różnicę, podobnie znajomy do 1222 jak założył przód to jazda po drodze się pogorszyła... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
luk13 0 Napisano 13 Lutego 2007 A jak jest z blokadą przedniego mostu, gdy się zarzuci przód czy będzie blokada przedniego mostu? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mateunia19 0 Napisano 13 Lutego 2007 Może zwyczajnie masz zapchana chłodnicę (brak przepływu przez lamelki). Poza tym termostat (wyciągnij go i sprawdź jak jest bez niego). W najgorszym przypadku możesz mieć przegrzany silnik i tylko remont tu pomoże. Zawsze zamiast wody możesz wlać płynu, on wrze w wyższej temperaturze ale to tylko rozwiązanie na krótką metę a jesli byłby to przegrzany silnik to wtedy co trzeba wymienić? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MarcinC-360 0 Napisano 13 Lutego 2007 Co najważniejsze maja zdaje mi sie nowa prędkość WOM-1900 obr./min. Dobrze przeczytałeś ja zrozumiałem że 1000 obr WOM jest przy 1900 obr silnika http://www.ursus.com.pl/modele/5024.html Byc może i zle przczytałem,ale na pierwszy rzut oka,to były dle mnie predkości Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lisek 0 Napisano 13 Lutego 2007 Jeżel problem pojawił się nagle, tzn przedtem woda nie przekraczała 70 stopni, to prawie na pewno wina termostatu. Trzeba wyrzycić, jak będzie OK to wtedy wymienisz na nowy, albo można jeździć bez. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kserkses 0 Napisano 13 Lutego 2007 Najlepiej sprawdzić termostat wkładając do garnka z wodą i podgrzać - jeszcze jakbyś miał termometr do 100 stopni to byś go sprawdził idealnie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
andrzej2110 0 Napisano 13 Lutego 2007 Może być też wina uszczelki pod łowicą. Miałem tak w c330. Ciągnik troche pochodził i temperatura w chłodnicy rosła a po otwarciu korka od chłodnicy leciało troche dymu. Nawet przy zakręconym korku dym leciał przelewem. Po wymianie uszczelki może chodzić pożądnie obciążony i nagrzewa się naiwyżej do zieloneego pola. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mateunia19 0 Napisano 13 Lutego 2007 dziś zajrzałem do termostatu i najprawdopodobniej była własnie to jego wina.sprężynki ktore na nim są to wogule niechodziły i kamienia było troche na nim.to można jezdzić bez termostatu i nie zaszkodzi to ciągnikowi?chciałem bardzo podziękować za trafne rady.dziękuje Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
andrzej2110 0 Napisano 13 Lutego 2007 kiedyś jeździłam bez termostatu pare lat ale 1 otwóp był orzysłonięty blaszko aluminiową. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mody rolnik 0 Napisano 13 Lutego 2007 chyba eś hehe jeździłeś!! bo jak na kobiete to masz duza wiedzę na temat mechaniki rolnictwa:)) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lisek 0 Napisano 13 Lutego 2007 Raczej nie zaszkodzi, ale zimą długo trwa nagrzanie silnika, a co za tym idzie może trochę wzrosnąć zużycie paliwa.W c-330 to już jakieś 20 lat bedzie bez termostatu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
andrzej2110 0 Napisano 13 Lutego 2007 chyba eś hehe jeździłeś!! bo jak na kobiete to masz duza wiedzę na temat mechaniki rolnictwa:)) HE HE HE powino być jeźdiłem! Tak to jest jak się pisze i patrzy w TV. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mateunia19 0 Napisano 13 Lutego 2007 obicia wewnątzr ciągnika. skąd można wziąśc materiał do obicia?czy obicie błotników w znacznym stopniu wyciszy kabine? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MarcinC-360 0 Napisano 13 Lutego 2007 Kup skaje jako tapicerke Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Piotru$ 0 Napisano 13 Lutego 2007 mateunia19 zakladaj termostat , wtedy ciagnik ma optymalna temperature a co za tym idzie ma najlepsze spalanie tak wiec jezeli myslicie ze dobrze jest jak jest niska temp. wody w waszych ciagnikach to sie mylicie. Np. najlepsza temperatura wody w ciagnikach 914-1014 wynosi okolo 80C Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
miccao 0 Napisano 13 Lutego 2007 najlepsza temperatura wody w ciagnikach 914-1014 wynosi okolo 80C A w 360 90 stopni. Ja pomimo braku termostatu nie narzekam na większe spalanie czy szybsze zużycie silnika. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin8410 0 Napisano 14 Lutego 2007 mateunia19 zakladaj termostat , wtedy ciagnik ma optymalna temperature a co za tym idzie ma najlepsze spalanie tak wiec jezeli myslicie ze dobrze jest jak jest niska temp. wody w waszych ciagnikach to sie mylicie. Np. najlepsza temperatura wody w ciagnikach 914-1014 wynosi okolo 80C Przy zalożonym termostacie w914-1014-1224-1614-1634 itd temperatura powinna się wachać między 75-85 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mateunia19 0 Napisano 14 Lutego 2007 ponawiam pytanieobicia wewnątzr ciągnika. skąd można wziąśc materiał do obicia? czy obicie błotników w znacznym stopniu wyciszy kabine? termostat założyłem nowy i powinno być już wszystko dobrze.dzieki za rady Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Alberto 0 Napisano 14 Lutego 2007 Może dobre byłby materiał jaki stosuje się do obicia drzwi widziałem taki a Castoramie (coś przypominające skórę i gąbka od spodu)A jeszcze coś o termostacie widziałem jak niektórzy przewiercają małym wiertłem 4 , 6 grzybek termostatu wtedy nawet jak się zatnie jest zawsze jakis przepływ, ale w zasadzie od czego sa wskaźniki temperatury (chyba że nie działają) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach