141daniel 0 Napisano 9 Lipca 2007 ja mam swojego od nowosci 98 rok.. terz chodzi 3 plugi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Piotru$ 0 Napisano 12 Lipca 2007 czy "kogut" jest obowiazkowy na ciagniku na drodze publicznej?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
osa21 0 Napisano 12 Lipca 2007 czy "kogut" jest obowiazkowy na ciagniku na drodze publicznej??jezeli ciągnik przekracza jakąś szerokość lub maszyna to trzeba jest to chyba 2,4 m ale nie jestem pewny Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Piotru$ 0 Napisano 12 Lipca 2007 acha, czyli jadac z przyczepami z rzepakiem nie bede narazony na mandat dzieki za info Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MarekG 0 Napisano 12 Lipca 2007 Jak ja wiem to dopuszczalna szerokość maszyny na drogach publicznych wynosi 3 m. I jak masz maszyne szerszą niż 3 m, to wtedy dopiero możesz używać koguta. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojtek76 0 Napisano 12 Lipca 2007 Koguta należy używać gdy szerokość przekracza 2,55m była o tym mowa w temacie Tuning ciągników. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tdk 0 Napisano 12 Lipca 2007 Jak masz maszynę szerszą niż 3m to trzeba mieć pozwolenia na poruszanie się po drogach publicznych, tak mi powiedział jeden policjant, lecz może tylko tak straszył Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Stachu 0 Napisano 12 Lipca 2007 witam szukam uzytkownika zetora 16245 z 97 rok wersja "niby" esport z irlandii ma hyraulike wzmocniona kabia cacy niema pneumatyki ja kazdy z zachodu ja mam ur1014 89 rok i mam ukl kierowniczy hydrostatyczny niemam drazka przy silniku a zetor z 97 rok ma i ma za to silownik na przednim napedzie czy to tak ma byc bo wydaje mi sie ze jak export to juz hydrostatyczny i jeszcze 97 rok ma hydraulike z tylu tzw. rdesy w kabinie napisy po ang. to by sie zgadzalo ale na pompie hydrauiki ktora ja w 1014 mam schowanaczesciowo z gory przez kabine chyba jest znak U R S U S tak jak powinno byc a zetor 16245 ma znak U R S U S to chyba cos nie tak jakis szmugiel ma zlacza z tylu 6 wyjsc hydrauliki typu tego euro wsicskane a pod kabinka zauwazylem tem napis i ten drazek mi sie cos nie zgadza bo 1224 z 97 rok niema drazka prosze o porade Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tdk 0 Napisano 12 Lipca 2007 no więc to jest tak że w niektórych zetorach blok orbitrol znajdował się tam gdzie w starszych był serwomechanizm ot i też układ hydrostatyczny. Ty masz pewnie jeszcze pierwsza wersje obwodu hydrostatycznego serwomechanizmu. A druga sprawa to tylny most i podnośnik w tych ciągnikach produkowano w Polsce w ramach kooperacji. Więc wszystko się zgadza. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Stachu 0 Napisano 13 Lipca 2007 masz pewnie racje a kooperacja w 97 to juz chyba nie a na tabliczce to nie jest zetor tylko zts ale to ciagnik znajomego wiec sie niemartwie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawel5314 0 Napisano 13 Lipca 2007 pomozcie , jakiego tura najlepiej wybrac do ursusa 914???? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MarekG 0 Napisano 15 Lipca 2007 Koledzy pomocy !! Mam Ursusa 1634 i gdy nie umie wyjechać z ciężkimi przyczepami pod górę, najczęściej zdaża się to na polu, zaczyna kopać i skakać, na początku sam przód a następnie cały traktor odrywa się od ziemi. Ciągnik z przodu ma obciążenie ponad 750 kg. Co to może być Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawelek32 0 Napisano 15 Lipca 2007 a podczepiasz przyczepę do ciągnika na zaczep transportowy (górny) ??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MarekG 0 Napisano 15 Lipca 2007 Tak zaczepiam przyczepe na zaczep górny. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kantor_14 0 Napisano 16 Lipca 2007 Witam!rozebrałem silnik ale nie jestem pewien czy jest jakas zasada składania tłoków względem korbowobu i tego wszystkiego względem wałku rozrządu? czy jest wogóle jakaś różnica jak ustawie tłoki? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
małorolny2 0 Napisano 16 Lipca 2007 Witam!rozebrałem silnik ale nie jestem pewien czy jest jakas zasada składania tłoków względem korbowobu i tego wszystkiego względem wałku rozrządu? czy jest wogóle jakaś różnica jak ustawie tłoki? Pewnie jest Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Piotru$ 0 Napisano 16 Lipca 2007 Witam!rozebrałem silnik ale nie jestem pewien czy jest jakas zasada składania tłoków względem korbowobu i tego wszystkiego względem wałku rozrządu? czy jest wogóle jakaś różnica jak ustawie tłoki?skoro sie nie znam to nie rozbieram, jasna sprawa Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawel5314 0 Napisano 16 Lipca 2007 dla mnie to chleb powszedni i jest na to zasada wyslij mi na PW jaki to silnik i od jakiego ciągnika to ci odpowiem i udziele wskazówek jak wszystko złożyc Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Piotru$ 0 Napisano 18 Lipca 2007 witam Panowie mam ogromny problem, gdy wracalem od rzepaku urwal mi sie korbowod zaraz nad stopą i uszkodzil, blok, nie zrobil dziury tylko lekkie pekniecia, wal jest do szlifu, uszkodzony jest walek rozrzadu, tuleja. Czy zna ktos jakis warsztat ktory robi takie rzeczy i daje na to gwarancje lub ewentualnie silnik idzie na wymiane Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Piotru$ 0 Napisano 18 Lipca 2007 a co sadzicie o firmie w zwoleniu ktorzy robia silniki?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tdk 0 Napisano 18 Lipca 2007 Ja bym wymienił silnik, bo i tak choćby naprawić to strach jeździć tym w polu.http://www.znmr.home.pl/index.php?s=naprawa Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Piotru$ 0 Napisano 18 Lipca 2007 tez nie widze sensu robic silnika ponownie(rok temu byl robiony) a poza tym nikt nie daje mi gwarancji na spawanie bloku, juz silnik zamowilem w Zwoleniu podobno bardzo dobry zaklad, idziemy na wymiane z doplata 5500zl z nominalnym walem silnika i nowa turbina(podobno wszystkie czesci z gornej polki) i odpalaja go przy mnie, dzisiaj sam blok kosztuje 4800 a gdzie reszta i robocizna?? mam nadzieje ze dobrze zrobilem zamawiajac go, myslalem ze odloza sobie pieniedzy z rzepaku a tu (słowo zostało usunięte) znowu rozbita Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Piotru$ 0 Napisano 18 Lipca 2007 acha dziekuje tdk za informacje, widze ze sie naprawde znasz na tych duzych ursusach(nie wiem jak z reszta ) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Piotru$ 0 Napisano 18 Lipca 2007 oto co mi wurzadzil urwany korbowod Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawelek32 0 Napisano 18 Lipca 2007 współczuje poważnej awarii sprzętu jakie przyczyny urwania korbowodu? maksymalne obroty? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach