diler 0 Napisano 30 Lipca 2007 Mam blisko Ursusa rodzinkę , kiedyś bramki , ochrona ciek wjechać a teraz jedziesz sobie jak chcesz po prostu burdel . Jakieś 4 lata do tylu znajomy kupował ciągnik w Ursusie to najpierw musiał wpłacić pieniądze których to brakowało w Ursusie na montaż .SZKODA FAJNE CIAGNIKI ROBILI. Fajne robili ciągniki, ale gdy w Polsce w Ursusie bili się o stołki i zwalali winę jedni na drugich to Zetor nie dość że sie rozkręcił to jeszcze rozbudował sieć sprzedaży w Polsce, czyli 40 mln kraju. No i im sie udało. A nie wiem czy pamięacie jak polityka panoszyła sie w Ursusie? A teraz co? Wystawne stoiska Ursusa na targach, bo Bumar ma kase, dla nich te kilka imprez targowych to zysk z 1 czołga. Problem pojawia sie w momencie chęci zakupu Ursusa :/ Mało dilerów i te przedpłaty o których była mowa gdzieś wcześniej. Nawet mój brat jeszcze 2 lata temu mówił ze za kase z Unii kupi Ursusa, bo łatwo z częściami i prosta budowa. No i kupił Massey Fergusona.... Turki kupią to przynajmniej państwo polskie nie będzie dokładało to interesu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Karol-rawa 0 Napisano 31 Lipca 2007 tez nie widze sensu robic silnika ponownie(rok temu byl robiony) a poza tym nikt nie daje mi gwarancji na spawanie bloku, juz silnik zamowilem w Zwoleniu podobno bardzo dobry zaklad, idziemy na wymiane z doplata 5500zl z nominalnym walem silnika i nowa turbina(podobno wszystkie czesci z gornej polki) i odpalaja go przy mnie, dzisiaj sam blok kosztuje 4800 a gdzie reszta i robocizna?? mam nadzieje ze dobrze zrobilem zamawiajac go, myslalem ze odloza sobie pieniedzy z rzepaku a tu (słowo zostało usunięte) znowu rozbita co do tego zakładu w Zwoleniu to lepiej się nim tak nie podniecać. Znajomy mi go polecił. Wiosną robili mi remont kapitalny silnika do 3512.Bardzo słabo zrobili (raczej czegoś nie zrobili). Niezadowolony jestem.Znajomemu naprawiał miejscowy mechanik i dużo lepiej chodzi niż mój po Zwoleniu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Piotru$ 0 Napisano 31 Lipca 2007 co do tego zakładu w Zwoleniu to lepiej się nim tak nie podniecać. Znajomy mi go polecił. Wiosną robili mi remont kapitalny silnika do 3512.Bardzo słabo zrobili (raczej czegoś nie zrobili). Niezadowolony jestem.Znajomemu naprawiał miejscowy mechanik i dużo lepiej chodzi niż mój po Zwoleniu. ale to robili twoj silnik czy poszedles na wymiane?? bo teraz to nawet z nowych czesci ci skladaja silniki do 3512 czy 255. Panowie i mam jeszcze problem co to moze byc ze cieknie mi olej miedzy skrzynia a silnikiem(jest to olej ze skrzyni), cieknie dopiero wtedy jak go zgasze, czyzby padl jakis simering czy oring jak mylem ropownicą Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kserkses 0 Napisano 31 Lipca 2007 Mam blisko Ursusa rodzinkę , kiedyś bramki , ochrona ciek wjechać a teraz jedziesz sobie jak chcesz po prostu burdel . . Tia, była ochrona u nas z okolicy kilkanaście lat temu dużo ludzi SKR dowoził do roboty w ursusie to u pracowników można było dostać np. kompletny przodek do C-330, a belka czy zwrotnice to nie są części które da się zmieścić w kieszeni. Cóż żal Ursusa, ale słysząc co tam się wyrabiało to byłoby dziwne że taka firma mogłaby przeżyć. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Piotru$ 0 Napisano 2 Sierpnia 2007 szkoda ze nie ma takiej mozliwosci jak z samochodami ze zostawiam stary a biore nowy, zawsze chetnych by bylo wiecej, moze uzel cos z tym zrobi bo ursusowi to chyba niezalezalo, a szkoda Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Janek44 0 Napisano 2 Sierpnia 2007 Panowie i mam jeszcze problem co to moze byc ze cieknie mi olej miedzy skrzynia a silnikiem(jest to olej ze skrzyni), cieknie dopiero wtedy jak go zgasze, czyzby padl jakis simering czy oring jak mylem ropownicą 3512, 255 Ten typ tak ma nie przejmuj się, jeżeli jest to nieduży wyciek. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
osa21 0 Napisano 2 Sierpnia 2007 mam taki problem z ursusem 904 a konkretnie serwo dziś rozebrałem całe i wymieniłem wszystkie oringi, uszczelniacze i łożyska ale wciąż ciężko sie kręci ale juz przynajmiej nie cieknie, czy to może być wina pompy? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tdk 0 Napisano 2 Sierpnia 2007 albo pompa albo zawór albo ten rozdzielacz w serwo. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Piotru$ 0 Napisano 2 Sierpnia 2007 3512, 255 Ten typ tak ma nie przejmuj się, jeżeli jest to nieduży wyciek.sorry ze nie dodalem typu ciagnika, 1014 a wyciek jest spory, cieknie tylko wtedy jak sie plej w skrzyni nagrzeje i go zgasze, chyba bede musial go rozjezdzac Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
suchodolak 0 Napisano 3 Sierpnia 2007 1Spróbuj zlokalizować wyciek2Raczej na pewno jest gdzieś na dole 3Spuść olej4Poluzuj śruby 5I podklej w miejscu wycieku6Ja tak zrobiłem i jest ok. a ciekło nieźle Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Piotru$ 0 Napisano 3 Sierpnia 2007 1Spróbuj zlokalizować wyciek2Raczej na pewno jest gdzieś na dole 3Spuść olej4Poluzuj śruby 5I podklej w miejscu wycieku6Ja tak zrobiłem i jest ok. a ciekło nieźle niestety nie da rady, musze rozpulawiac. Chlopaki mam jeszcze pytanie jak odpowietrzyc pompe paliwa w 1014?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tdk 0 Napisano 3 Sierpnia 2007 odkręć śrubę z prawej strony pompy i przepompuj aż powietrze przestanie się ukazywać. a co do wycieku to pewnie z pompy hydraulicznej, zmień oringi z rury ssącej. jak nie pomoże to wtedy rozpoławiaj Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
suchodolak 0 Napisano 3 Sierpnia 2007 Mam blisko Ursusa rodzinkę , kiedyś bramki , ochrona ciek wjechać a teraz jedziesz sobie jak chcesz po prostu burdel . Jakieś 4 lata do tylu znajomy kupował ciągnik w Ursusie to najpierw musiał wpłacić pieniądze których to brakowało w Ursusie na montaż .SZKODA FAJNE CIAGNIKI ROBILI. Fajne robili ciągniki, ale gdy w Polsce w Ursusie bili się o stołki i zwalali winę jedni na drugich to Zetor nie dość że sie rozkręcił to jeszcze rozbudował sieć sprzedaży w Polsce, czyli 40 mln kraju. No i im sie udało. A nie wiem czy pamięacie jak polityka panoszyła sie w Ursusie? A teraz co? Wystawne stoiska Ursusa na targach, bo Bumar ma kase, dla nich te kilka imprez targowych to zysk z 1 czołga. Problem pojawia sie w momencie chęci zakupu Ursusa :/ Mało dilerów i te przedpłaty o których była mowa gdzieś wcześniej. Nawet mój brat jeszcze 2 lata temu mówił ze za kase z Unii kupi Ursusa, bo łatwo z częściami i prosta budowa. No i kupił Massey Fergusona.... Turki kupią to przynajmniej państwo polskie nie będzie dokładało to interesu. gdyby wczesniej Ursus by byl zprywatyzowany to pewnie nie kupil bym zadnego zachodniego ciagnika TAKA JEST PRAWDA Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Piotru$ 0 Napisano 4 Sierpnia 2007 odkręć śrubę z prawej strony pompy i przepompuj aż powietrze przestanie się ukazywać. a co do wycieku to pewnie z pompy hydraulicznej, zmień oringi z rury ssącej. jak nie pomoże to wtedy rozpoławiajto nie jest raczej wyciek z ktorejs pompy bo odkrecalem dekiel, i pompy sa suche, tylko sprzeglo jest mokre, to chyba z tego walka co sprzeglo sie na niego wklada, ale czy tam jest jakis oring lub simering Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Piotru$ 0 Napisano 4 Sierpnia 2007 odkręć śrubę z prawej strony pompy i przepompuj aż powietrze przestanie się ukazywać. a co do wycieku to pewnie z pompy hydraulicznej, zmień oringi z rury ssącej. jak nie pomoże to wtedy rozpoławiaj acha i ktora jest ta rura ssaca Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tdk 0 Napisano 4 Sierpnia 2007 ta na dole pompy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maciej201 0 Napisano 6 Sierpnia 2007 Witam mam pytanie czy warto kupic ursusa 1212 bez ,napedu bo naped mi nie potrzebny, i jeszcze jedno ile średnio moze palic na motogodzine? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
michakk 0 Napisano 6 Sierpnia 2007 To zależy do czego będziesz go używał. Jak do transportu to opłaci ci sie go kupic. A ile spali to zależy co będziesz nim wykonywał. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maciej201 0 Napisano 7 Sierpnia 2007 Do transportu na pewno no i do orki, ile w orce moze spalic na motogodzine i z jakim pługiem zagonowym moze pracowac,mi sie wydaje ze 5 skib powinnien spokojnie brac, jak myslicie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Piotru$ 0 Napisano 7 Sierpnia 2007 5 bedzie jak w sam raz ale na zime jak bedziesz orac to nie zdziw sie jak ucieknie 15-17l na motogodzine Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MarcinC-360 0 Napisano 7 Sierpnia 2007 6 to potęga,ale w spalaniu też Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
suchodolak 0 Napisano 7 Sierpnia 2007 ja wiecej nie kupie ciagnika bez przedniego napedu moje osobiste zdanie.Jezeli chodzi o transport po asfaldzi to bez napedu mozna smigac ale w polu podczas orki naped przedni bardzo sie przydaje. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Staszek z orawy 0 Napisano 9 Sierpnia 2007 Witam. Jeszcze raz nawiążę do opinii o Ursusie. Bez wątpienia jest to dobra firma z bardzo długimi tradycjami w produkcji traktorów (od 1915r się zaczęło...) bijąca pod tym względem Zetora. Z opiniami o krajowej produkcji zgodzę się niemal w 75% bo niektóre zadbane i odnowione Ursuski są miłym wyjątkiem powszechnej niezbyt dobrej opinii o wyrobach tego producenta. Tak się złożyło, że mam dostep do 2 Ursusów eksportowych i Zetorów. Krótko: Ursus z ekspotru to inna bajka tak,że Zetory robione w tym czasie mogą się schować (chyba, że pod względem komfotu, ale Czesi jak Czesi nic nie zrobią dobrze). Warto wspomniec, iż Ursus serią U odstawił daleko w tył Zetora, tylko szkoda, że powstały prototypy i nie wdrożono ich.... Co do licencji C4011 - Ursus przed jej wprowadzeniem w 1957r przedstawił 4 cyl silnik pochodny od 330 o mocy 58KM/2000rpm oraz wersję 3 cyl ( Zetor nie miał w tym czasie sil 3 cyl a najmocniejszy miał ok 50KM). Ursusowi potrzeba zdolnych inżynierów, zaufania rolników, własnych silników i skrzyń tak jak np w 1654. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tommy66692 0 Napisano 10 Sierpnia 2007 ale Czesi jak Czesi nic nie zrobią dobrze Hehe a polaki niby dobrze wszystko robią!!!!!!!!!!!!!!!!!!!hehehehe chyba czesi lepiej zrobili zetora niz polaki ursusa.Weź mnie rozsmieszaj. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Piotru$ 0 Napisano 10 Sierpnia 2007 ale Czesi jak Czesi nic nie zrobią dobrze Hehe a polaki niby dobrze wszystko robią!!!!!!!!!!!!!!!!!!!hehehehe chyba czesi lepiej zrobili zetora niz polaki ursusa.Weź mnie rozsmieszaj.moze i zrobili ale lepiej ale ile kosztowal zetor a ile ursus, moj dziadek mi opowiadal jak dostal przydzial na 330 to w tamtym czasie 5211 kosztowal piec razy wiecej niz 360, a piecioma 360 mozesz robic do usranej smierci , co do porownania jeszcze to musi byc cos za cos tzn. komfort i cena zawsze chrakteryzowaly zetora nawet teraz sie to nie zmienilo, a ursus to ursus ja jak dzis widze jakiegos z serii U to wpadam w zachwyt, nie wiem co te ciagniki maja w sobie ale robia na mnie wrazenie (tak samo jest z BIZONEM), i popieram zdanie Staszka kilka ulepszen w ursusie i bedzie dobrze, zawsze stawialem na ursusa i bede stawial, miejmy nadzieje ze Uzel zrobi cos w sprawie sprzedazy lub wymiany (stary za nowy) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach