paktofonikas 0 Napisano 15 Września 2007 Czy w Ursusie 902 jest magnetyczny filtr oleju hydraulicznego? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tdk 0 Napisano 16 Września 2007 Pewnie już takowy jest. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
paktofonikas 0 Napisano 16 Września 2007 W którym miejscu dokładnie moze ktos wie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tdk 0 Napisano 16 Września 2007 To ten ssący. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
miccao 0 Napisano 18 Września 2007 Chcę w C-4011 założyć alternator zamiast prądnicy tyle że nie wiem co mam przerobić, co dodać (pewnie jakis regulator napięcia) ani jak to wszystko ustawić. Alternator pochodzi od Łady 2107. Obytych w temacie prosilbym o instrukcję co krok po kroku powinienem zrobić. Dzięki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojtek76 0 Napisano 18 Września 2007 Myślę, że w tym alternatorze regulator już jest, więc podłączasz tylko 2 przewody, ten którym płynie prąd ładowania oraz drugi do kontrolki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
krzant 0 Napisano 18 Września 2007 Panowie czy któryś z was który jest mniej lub bardziej szczęśliwym 914-stki może wie coś na temat różnic pomiędzy tym Ursusem a Zetorem 8145 z lat 89-90 poza nazwą. Z góry dzięki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
krzant 0 Napisano 18 Września 2007 Zjadlem słowo "posiadaczem". Sorry Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Piotru$ 0 Napisano 18 Września 2007 Chcę w C-4011 założyć alternator zamiast prądnicy tyle że nie wiem co mam przerobić, co dodać (pewnie jakis regulator napięcia) ani jak to wszystko ustawić. Alternator pochodzi od Łady 2107. Obytych w temacie prosilbym o instrukcję co krok po kroku powinienem zrobić. Dzięki tak jak kolega wojtek pisal, nie musisz zakladac regulatora(ta prostokatna puszka) ja tez w swojej 360 musze zmienic na alternator bo juz mi lozyska siadly na pradnicy i jest glosniejsza niz silnik Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gacusek-s 0 Napisano 22 Września 2007 A ja mam następujący problem.Posiadam Ursusa 1012-( czyli osiemdziesiątka z tubo), ostatnio wymieniłem uszczelkę pod głowicą bo kompresja dmuchała do chłodnicy. Tu zaczęły się schody , nie chce zapalić (oczywiście kręci bez problemu , ale marny dymek się z tłumika wydobywa)z rozrusznika rano, ale wystarczy pociągnąć 4metry i zapala. Rozgrzany pali ale nie tak jak wcześniej, a wcześniej palił na dotyk. Może żle ustawione zawory, niech ktoś podpowie co zrobić, jaki powinien być luz na zaworach. Czekam na sugestie.Dziękuje i pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Piotru$ 0 Napisano 23 Września 2007 mi to nie wyglada na zawory, to raczej jest jakis problem z rozrzadem, pewnie wylupal sie klin ktory jest na walku od pompy paliwowej(nie pamietam jak to sie nazywa) bo objawy na to wskazuja, a chodzi Ci na wszystkie gary?? i jak z sila?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
abuk14 0 Napisano 24 Września 2007 Czy mógłby mi ktoś wyjaśnic jak ''odpailic'' Ursusa 912 ( itp ) oraz obsługę ( przynajmniej najważniejsze dźwignie, włączniki itp ) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mistrz_Yoda 0 Napisano 24 Września 2007 jaka jest dopuszczalna granica brania oleju przez U385?mój pali 2 litry na bak paliwaprzy okazji wymiany uszczelki pod głowica sprawdziliśmy tuleje i progów nie ma ale troche przedmuchu jest z komory silnika przez rurketakie zużycie to już na remont kwalifikuje silnik czy po prostu te ciagniki przepalają troche oleju? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
romi47 0 Napisano 25 Września 2007 Zrobić głowicę i będzie lala. On nie powinien brać oleju prawie wcale. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piter200 0 Napisano 25 Września 2007 Jadąc z pola ursusem 912 opuścił mi się nagle podnośnik. Teraz podnośi tylko na wysokich obrotach a gdy się zmniejszy obroty to opada. Pompa ma 1,5 roku. Co robić???????????? Podobno w tych ciągnikach zawiesza się rozdzielacz czy coś. Jak to odblokować? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
abuk14 0 Napisano 26 Września 2007 Witam. Zadawałem już podbne pytanie, ale nie uzyskałem odpowiedzi ( tyczy sie Ursusa 912).1. Jak uruchomic Ciągnik 2. Którą dźwignią włącza się wzmacniacz momentu.3. I jeszcze jeśli ktoś mógłby mi wytłumaczyc do czego służą poszczególne dźwignie.4. Schemat zmiany biegów. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gacusek-s 0 Napisano 27 Września 2007 A ja mam następujący problem.Posiadam Ursusa 1012-( czyli osiemdziesiątka z tubo), ostatnio wymieniłem uszczelkę pod głowicą bo kompresja dmuchała do chłodnicy. Tu zaczęły się schody , nie chce zapalić (oczywiście kręci bez problemu , ale marny dymek się z tłumika wydobywa)z rozrusznika rano, ale wystarczy pociągnąć 4metry i zapala. Rozgrzany pali ale nie tak jak wcześniej, a wcześniej palił na dotyk. Może żle ustawione zawory, niech ktoś podpowie co zrobić, jaki powinien być luz na zaworach. Czekam na sugestie.Dziękuje i pozdrawiam. Dzięki za podpowiedz.Zawiesiła się listwa w pompie paliwa, tzn., odkręciłem w pompie śrubę która zaślepia listwę i odpaliłem bez problemu, zakręciłem i jest OK. Jeszcze raz dziękuje za sugestie dotyczącą pompy.Pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gacusek-s 0 Napisano 27 Września 2007 Jadąc z pola ursusem 912 opuścił mi się nagle podnośnik. Teraz podnośi tylko na wysokich obrotach a gdy się zmniejszy obroty to opada. Pompa ma 1,5 roku. Co robić???????????? Podobno w tych ciągnikach zawiesza się rozdzielacz czy coś. Jak to odblokować? U mojego brata w 912 czasem jest tak, że podczas jazdy opadnie i nie reaguje na podnośnik. Wtedy odczepia pług i ręcznie podnosi ramiona podnośnika raptownie upuszczając całość w dół, wtedy jest konkretne uderzenie i zaczyna działać. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Przekeeeek 0 Napisano 28 Września 2007 u mnie w c385 dwa lata temu tak wariował podnośnik. stojąc z tyłu ciągnika zobaczysz na pokrywie podnośnika taką dużą nakrętkę zaślepiającą otwór. kiedy ją odkręcisz zobaczysz w środku coś w rodzaju śruby. puknij ją jakąś łyżką, trochę ponaginaj i może się odblokuje. u mnie przynajmniej się odblokowywało, ale do pewnego czasu, bo po kilku razach już nic nie pomogło i oddałem do regeneracji podnośnik. regeneracja kosztowała 700 zł. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
damian9871 0 Napisano 28 Września 2007 Witam. Zadawałem już podbne pytanie, ale nie uzyskałem odpowiedzi ( tyczy sie Ursusa 912).1. Jak uruchomic Ciągnik 2. Którą dźwignią włącza się wzmacniacz momentu.3. I jeszcze jeśli ktoś mógłby mi wytłumaczyc do czego służą poszczególne dźwignie.4. Schemat zmiany biegów.sąsiadowi chcesz podprowadzić czy co? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MarcinC-360 0 Napisano 28 Września 2007 abuk,ile masz pola,że chcesz brać 912?Wcześniej miałeś (chyba) 7011,nie wystarczył Ci? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
abuk14 0 Napisano 28 Września 2007 Mam 22,3 ha. Zetora sprzedałem, bo był cały do remontu. Gdy go kupowałem wydawał się zadbany itp. Oczywiście starczał na moje hektary. 912 jest w miarę tani w stosunku do tego co może zrobic, bo co innego znajdę. Kolejnego Zetora do remontu. Witam. Zadawałem już podbne pytanie, ale nie uzyskałem odpowiedzi ( tyczy sie Ursusa 912).1. Jak uruchomic Ciągnik 2. Którą dźwignią włącza się wzmacniacz momentu.3. I jeszcze jeśli ktoś mógłby mi wytłumaczyc do czego służą poszczególne dźwignie.4. Schemat zmiany biegów.sąsiadowi chcesz podprowadzić czy co? Nie chcę, ale chciałbym nie miec kłopotów po jego ewentualnym zakupie, bo nawet jeśli sprzedawca mi wytłumaczy, nie wszystko się spamięta. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tdk 0 Napisano 28 Września 2007 912 też może być do remontu, nigdy nic nie wiadomo Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Ulan 0 Napisano 28 Września 2007 Witam! Mam:mam katalogi i instrukcje obsługi oraz INSTRUKCJE NAPRAW w języku polskim do URSUS-ów: C325, C-330,C-330M ,C-355,C-360, C-385 C385A,instrukcja U 1201,1204912,914,1012,1014,1222,1224,1614902,904,1002,1004,1212,1214 i 1604932,934,1032,1034,1132,1134,1232,1234,1434,1634 3512,3514, 4512,4514, 5312,5314 5712,5714, instrukcja i katalog ursus C-4011 jesli ktos by potrzebowal, oto moj mail: Comp4ct@wp.pl Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MarcinC-360 0 Napisano 29 Września 2007 Jaki jest fergusonowsi odpowiednik U 4512?Może pytanie nie tu ale niech będzie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach