Skocz do zawartości
Moderator

Wszystko o kombajnach zbożowych

Rekomendowane odpowiedzi

Prosze o opinie użytkowników podanego wyżej kombajnu o wady i zalety ,planuje zakup komajnu z 92 roku,ma pracowac na 40ha

nie będzie miał co robić na takim areale

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Potrzebuję informacji na temat kombajnu JD952.Jaka jest szerokość orginalna hedra 3 czy 3,6m.W ktorych latach były one robione, jak jest z ich awaryjnością? ? Z góry dzieki!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam.

mam pytanie, czy jest możliwość założenia hederu od dominatora do mercatora?

a może ma ktoś do sprzedania heder do mercatora o szerokości 3,6m lub 4,2m?

ewentualnie mogę się zamienić ja mam heder o szerokości 3m.

 

pozdrawiam serdecznie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mateush, a ten 1052to z którego roku,jaką ma szerokość hedra i ile cie kosztował ?, bo gość sprzedaje za 20 tys. 952 i jeszcze stan jego nie jest zadawalający

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
witam.

mam pytanie, czy jest możliwość założenia hederu od dominatora do mercatora?

a może ma ktoś do sprzedania heder do mercatora o szerokości 3,6m lub 4,2m?

ewentualnie mogę się zamienić ja mam heder o szerokości 3m.

 

pozdrawiam serdecznie

 

 

takie rzeczy nie są praktycznie realne ponieważ twoja młocarnia, sita i reszta są przystosowane do pewnej ilości zboża a gdy dasz więcej to przeciązysz młocarnie i sita nie zdołają oDebra1ć ziarna więc 50% zbiorów zostanie na polu o ile nie połamiesz kombajnu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam mam problem z podajnikiem kłosowym strasznie często mi się zapycha co może być przyczyną?

 

przeciesz to podstawa koszenia!!!!!!! przyczyna jest bardzo prosta poprostu za mocno otwierasz sita i wszystkie kłosy wali w przenośniek i temu się zapycha. po prostu przymknij sito a nie będzie kłopotu.

 

pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Mam problrm ze sprzęgłem jezdnym w bizonie Z056 przy powolnym puszczaniu bardzo szarpie widac to szczegolnie na trzecim biegu. Wymienilem tarcze bo stara byla starta ale to nic nie dało

 

to nie wina tarczy. masz problem z przyśpieszaczem jazdy. po wciśnieću sprzęgła powinien zwalniacz lwolnić a u ciebie to nie działa napraw to a będzie po kłopocie. miałem to samo.

pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

takie rzeczy nie są praktycznie realne ponieważ twoja młocarnia, sita i reszta są przystosowane do pewnej ilości zboża a gdy dasz więcej to przeciązysz młocarnie i sita nie zdołają oDebra1ć ziarna więc 50% zbiorów zostanie na polu o ile nie połamiesz kombajnu.

 

ok. jeżeli tak mówisz to powiedz mi dlaczego wyszły mercatory z trzema rodzajami hederów,3m, 3,6m i 4,2m? kaombajny są praktycznie takie same różnią się niewielkimi detalami, a to o czym ty mówisz akurat jest w nich takie same. co ty na to?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Prosze o opinie użytkowników podanego wyżej kombajnu o wady i zalety ,planuje zakup komajnu z 92 roku,ma pracowac na 40ha

nie będzie m

 

ał co robić na takim areale

ja nie pytam czy bedzie miuał co robic,chodzi o wady i zalety ,takie odpowiedzi sa beznadziejne

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
takie rzeczy nie są praktycznie realne ponieważ twoja młocarnia, sita i reszta są przystosowane do pewnej ilości zboża a gdy dasz więcej to przeciązysz młocarnie i sita nie zdołają oDebra1ć ziarna więc 50% zbiorów zostanie na polu o ile nie połamiesz kombajnu.

 

ok. jeżeli tak mówisz to powiedz mi dlaczego wyszły mercatory z trzema rodzajami hederów,3m, 3,6m i 4,2m? kaombajny są praktycznie takie same różnią się niewielkimi detalami, a to o czym ty mówisz akurat jest w nich takie same. co ty na to?

 

No fakt wychodziły z 3 szerokosciami hederu ale tak naprawde po co potrzebny Ci jest ten szerszy heder?? Miedzy 3 a 3.6 jest tylko 60 cm wiec bez sensu zamieniac bo wystarczy popchnac przyspieszacz do przodu.Jak zalozysz 4.2m to w ladnym zbozu 8-9t/h polowa Ci z tylu wyleci. Jaki masz silnik w Mercatorze??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

kolego SZCZEWKO

 

niby tylko 60 cm ale to dużo a SZCZEGULNIE przy pierwszym przejeździe , bo koło przednie idzie prawie równo z brzegiem hederu a u mnie na warmi gdzie mieszkam zdażają się pola dość górzyste, więc gdy kosisz przy miedzy i patrzysz w jakiś wąwóz to są mieszane uczucia a jeszcze nieech będzie schyło i trochę wilgotno to już całkiem.

a co do silnika to mam szóstkę perkinsa.

 

pzdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam. jestem użytkownikiem john deera 950 dopiero pierwszy sezon i mam problemik na początku żniw chodził ok a pod koniec sezonu coś zaczął szwankować Sad strasznie ciężko palii z rana, jak już zapali to chodzi jak zły (czasami coś tam troszkę dłużej zakręci) faktem jest że raz mi się zapowietrzył to zatankowałem i dotąd aż zapalił ostatnio odkryłem że w filtrze paliwa jest śruba chyba odpowietrzająca, która w moim przypadku jest zjechana ( ktoś dokręcił ją na siłę) i pozwoliła się wykręcić beż pomocy klucza a w filtrze jest komora powietrza na samej górze czy to może być przyczyną tak ciężkiego palenia z rana (trzeba kręcić pewnie z 10 min.) to mi się w ogóle nie podoba czy ktoś coś pomoże??

pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
witam. jestem użytkownikiem john deera 950 dopiero pierwszy sezon i mam problemik na początku żniw chodził ok a pod koniec sezonu coś zaczął szwankować Sad strasznie ciężko palii z rana, jak już zapali to chodzi jak zły (czasami coś tam troszkę dłużej zakręci) faktem jest że raz mi się zapowietrzył to zatankowałem i dotąd aż zapalił ostatnio odkryłem że w filtrze paliwa jest śruba chyba odpowietrzająca, która w moim przypadku jest zjechana ( ktoś dokręcił ją na siłę) i pozwoliła się wykręcić beż pomocy klucza a w filtrze jest komora powietrza na samej górze czy to może być przyczyną tak ciężkiego palenia z rana (trzeba kręcić pewnie z 10 min.) to mi się w ogóle nie podoba czy ktoś coś pomoże??

pozdrawiam

Gdzieś schodzi ci paliwo do zbiornika wymień tą śrubę bo może przez nią łapie powietrze i sprawdź pompke ręczną od paliwa i wymień filtry paliwowe

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sprawdź pomke reczną paliwa tam jest też śróbka i moze oring przy niej siedzieć ja w tym roku tak miałem... cuda na kiju wymienialiśmy w swoim bo na obroty nie chciał wchodzić i ciężko palił a okazało sie, że własnie tam coś z oringiem było nie tak.. po wymianie nie ten kombajn... ale równiez a tśróba przy filtrze może być tego przyczyna...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wszysto dobrze tylko ze ja nie mam pompki ręcznej tylko elektryczną,a czy w niej też może być jakiś filtr bądź jakieś oringi ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na pompce elektrycznej jest filtr siatkowy, do mycia. Jeżeli tam nigdy nie zaglądałeś to może tam być niezły sajgon Jak miałem kombajn z pompką elektr. to zawsze po sezonie czyściłem bo była nieźle zapchana, a nie robiłem więcej jak 200 mth/sezon.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja mam troszku nowszy kombajn niz Ty i mam dwie elektroniczna i ręczną... sprawdź moze gdzieś przy filtrze paliwa, lub przy pompie wtrsykowej albo przy pomce moze dgdzieś tez wąż być nieszczelny i łapac powietrze...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja mam taki problem podczas żniw w moim 1052 włączył sie sygnał dźwiekowy tak jakby jakiś czujnik sie zacioł badx coś jest nie tak.. sprawdziałem wszystkie które wiem gdzie leżą ale to żadan z nich..;/ co może byc przyczyna tego "wycia" z góry dzieńki za odp.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sprawdź czujniki nad klawiszami, b. często nie odbijają.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Katalogi części do różnych modeli kombajnów a także, ciągników, pras, sieczkarnie.

 

New Holland

Ford

Fiat

Fiatagri

Case-IHC

John Deere

Claas

Kemper

Geringhof

Welger

 

Katalogi są w języku angielskim, niemieckim oraz częściowo w języku polskim dostępne na płycie CD w formacie PDF.

 

 

tel 698145380

@-mail katalogi_maszyn@interia.pl

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam mam pytanko dotyczy bizona z-056 leca mi uszczelniacze na przyspieszaczu od motowideł jak tylko przyspiesze lub zwolnie czy przyczyna moze byc wydarty pasek ???[wymieniony był tłoczek i tuleja]pomózcie!!!!!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
jakość części jest taka u mnie z 3-4 sezony trzyma i znó

w trzeba uszczelniać

 

 

kolego u mnie uszczelniacze leca 3 4 razy w roku [jak tylko rusze przyspieszaczem] to musi byc inny powód

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

uszczelniacze lecą jeśli puści bolec i obróci tłoczyskiem, często zdarza sie że łożyska lecą i przez to wszystko się zaczyna, ewentualnie jak nie trzyma rozdzielacz i podaje cały czas ciśnienie to szybko leci łożysko oporowe i uszczelniacze, może być wyrobiony już element i uszczelniacz ma problem z wypełnieniem większej szczeliny niż jest przeznaczony

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×
×
  • Dodaj nową pozycję...