Skocz do zawartości
Moderator

Wszystko o kombajnach zbożowych

Rekomendowane odpowiedzi

to jest ziarno z górnych kłosków i nic na to nie poradzisz (szczególnie w krisie)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie posprawdzałem to co mówiliście na temat tego trzęsienia, i nic z teg, dalej ten sam problem ;/

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Koledzy, silnik w kombajnie JD 960 grzeje się co morze być przyczyną ?, i jeszcze jedno pytanie przy koszeniu owsa , mieszanki jest dużo zanieczyszczeń , jak jest u Was?

Wyczyść dobrze chłodnicę (było o tym wcześniej) lub wymień filtr powietrza, zwłaszcza jak ma więcej jak 500 h. Co do zanieczyszczeń to zależy jakie te zanieczyszczenia, jak ze zboża to daj więcej wiatru ale jak z chwastów w dodatku zielonych to w owsie nic nie poradzisz.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
no ale coś musi w tym być bo mnie w miskach nic sie niezbiera, kupiłem jeden kompletny i zobacze jaka jest rużnica między starym a nowym filtrem.

 

panowie wruce do tematu filtrów kosiłem rzepak i wkład w nowym filtrze wyglądał jak nowy ze sklepu a fkład ze starego filtra zapchany.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam!!

Panowie potrzebuje rady dzisiaj ruszyłem pierwszy raz w tym sezonie kombajnem i coś mi się dzieje z silnikem a mianowicie po 2 godzinach pracy wyrzucił mi odmą jakiś litr oleju. Ciśnienie trzyma ładnie moc też ma a ten olej leci. Co może być przyczyną? w tamtym roku do końca było wszystko ok. czy to może być przyczena pierścionków?może się zapiekły? dodam że jest to silnik deutz w kombajnie new holland.czekam na rady.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nom to może być wina pierścionków, a nawet na pewno jest. Widzisz ciśnienie z nad tłoków dostaje się do skrzyni korbowej i poprzez nadciśnienie wypycha olej przez odmę.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mój stał cały rok ,jak teraz zapaliłem przed koszeniem rzepaku to poszło troszkę oleju do filtra powietrza ,ale pochodził trochę i jest ok, oleju nie wyganiał wcale jak kosiłem rzepak ,mam DEUTZ FAHRA silnik FAHRA chłodzony powietrzem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam!!

Panowie potrzebuje rady dzisiaj ruszyłem pierwszy raz w tym sezonie kombajnem i coś mi się dzieje z silnikem a mianowicie po 2 godzinach pracy wyrzucił mi odmą jakiś litr oleju. Ciśnienie trzyma ładnie moc też ma a ten olej leci. Co może być przyczyną? w tamtym roku do końca było wszystko ok. czy to może być przyczena pierścionków?może się zapiekły? dodam że jest to silnik deutz w kombajnie new holland.czekam na rady.

Nie znam tego silnika ale poza odma powinno być jeszcze jakieś odpowietrzenie komory korbowej, być możne jest nie drożne.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A nie kopci ten silnik. Jeśli z pierścionkami byłoby tak źle to powiniien kopcić i byłby utrudniony rozruch w zimne dni. Sprawdź jak radzi kolega "mikmik" czy odma jest drożna o ile wogóle wystepuje.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
A nie kopci ten silnik. Jeśli z pierścionkami byłoby tak źle to powiniien kopcić i byłby utrudniony rozruch w zimne dni. Sprawdź jak radzi kolega "mikmik" czy odma jest drożna o ile wogóle wystepuje.

Silnik puszcza dym tylko przy zapalaniu a potem to nic nie widać zeby puszczał jakiś dymek. A poza odmą to ja tam żadnego innego odpowietrznika nie widze. Sciągnełem głowice i cylindry bo to jest silnik chłodzony powietrzem i pierscienie wyglądają dobrze żaden nie jest pęknięty ani zapieczony. niewiem co mam robić czy zamawiać nowe pierscienie a nie są tanie bo 120zł na jeden tłok razy 6 czy coś innego mam jeszcze robić.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie ale nie rozumiem jesli odma bylaby nie drożna to jak by mógł lecieć przez nią olej?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

sprawa jest prosta: twój silnik ja każdy dizel ma dosyć duże ciśnienie nad tłokiem, pierścienie w podejrzewam około 2000 mtg kombajnie są nie najciekawsze i zamiast to ciśnienie zostawać nad tłokiem przedostaje się pod tłok i dmucha do miski. RADA- zapal kombajn i wyjmij bagnet, jak obleje cie olejem to łap za klucze

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam mam takie pytanko :jakie ciśnienie powinno byc na wtryskiwaczu paliwa w CLASIE DOMINATOR 76 z silnikiem PERKINSA 6 cylindrowym typ 6.372.

proszę o podpowiedz.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie mam problem ze swoim John Derem 1065, poprzednio brakowało mu mocy i kopcił na niebiesko no ale przyczyną były padnięte wtryski. Po wymianie na początku koszenia było ok ale po chwili obroty młocarni znów mi spadają, być może są zapchane filtry paliwa jestem na etapie ich wymiany, zastanawiam się jeszcze na tym czy nie padło mi turbo

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam ma taki problem zapycha mi się podajnik kłosowy nie mal że raz na dzień się zapcha co może być przyczyną?i co zrobić żeby się nie zapychał?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jaki to kombajn ? Ale pewnie masz źle ustawiony i za duzo idzie na podajnik kłosowy.

 

romek31śl

 

Panowie mam problem ze swoim John Derem 1065, poprzednio brakowało mu mocy i kopcił na niebiesko no ale przyczyną były padnięte wtryski. Po wymianie na początku koszenia było ok ale po chwili obroty młocarni znów mi spadają, być może są zapchane filtry paliwa jestem na etapie ich wymiany, zastanawiam się jeszcze na tym czy nie padło mi turbo

Jeśli masz padniete turbo to bedziesz miał mokry kolektor ssacy od turbiny do głowicy i czym wyższe obroty tym bardziej będzie dymił. No i również sprawdź filtr powietrza a jeśli dopiero kombajn kupiłeś to odrazu wymień ten filter.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
A nie kopci ten silnik. Jeśli z pierścionkami byłoby tak źle to powiniien kopcić i byłby utrudniony rozruch w zimne dni. Sprawdź jak radzi kolega "mikmik" czy odma jest drożna o ile wogóle wystepuje.

 

Najprostrzym sposobem na sprawdzenie czy pierścienie są dobre to wsadzić zdjęty pierścień do tulei i zobaczyć jaka jest szczelina na zamku. Powinna być taka, żeby jej prawie nie było widać.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam mam następujący problem w BIZONIE ZO56 '89 i nie wiem jak to rozwiązać a chodzi o regulacje targańca co sezon urywa wałek główny w hedrze na samym końcu tam gdzie zakręca się kieł... i nie wiem jak wyregulować ten targaniec zęby to nie rwało targaniec jest nowy i te przeguby wkręcane tez przy wymianie wzorowaliśmy się jak było od nowości tamten 18 lat chodził a teraz rwie co sezon nowy wałek ...proszę o pomoc

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jeśli ukręca ci zaraz za łożyskiem to nie jest wina targańca tylko wina leży po stronie łańcucha i zębatek napendu ślimaka załóż nowe zembatki i łańcuch miałem tak w swoim a teraz to zapomiałem o tym problemie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No dziś wyjechaliśmy kosić cały dzień BIZON sprawował się dobrze trochę temperatura wody wysoka no ale...nie wiem ile ten jeszcze wałek pochodzi ale jeśli tak jest jak mówisz lecz to trochę dziwne żeby za łożyskiem urywało z tego powodu, fakt ze u mnie łańcuch luźny jak cholera na tych zębatkach a napinacz do końca napięty jest...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

u nas to samo z tymi oskami bylo mamy 6 lat ten kombajn i 8 osiek juz poszlo a wymiana to ze 20 min juztaka wprawa lancuch i zembatki jak nowe wiec to nie ich wina,ani głowiczek ... w sklepie koles mowil ze poszlo ich juz w tym roku z 20 sztuk.te modele co maja na koncu sprzegło na wielowpuscie nie maja tego problemu wiec wina nie lezy po stronie targanca.przypadkiem przy wymianie oski zjawil sie tokarz to mowil ze to wina zlego toczenia bo w tym miejscu co sie ukreca jest zetoczona ale prostopadle do oski a orginały miały ponoc fazke ze skosa i to robi duza róznice ale puki co nie pokonałem tego problemu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

zapomiałem dodać że ja założyłem zębatki i łańcuch 1"

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czyli co jednym słowem ci co tę ośkę produkują nieźle zarabiają...o jakim ty sprzęgle mówisz ?? tym przy szajbie gdzie zakłada się pasek główny hedra ? u mnie te sprzęgło jest...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ok roku 82-86 wychodziły hedery z jakims takim sprzegłem co jest na stałe przy gardzielu i co mialo przyspieszyc rozłanczanie hedera paska sie nie sciaga tylko jakis łoncznik pomiedzy tym sprzegłem a hederem i ale tego z bliska nigdy nie widziałem ale w sklepie mowił ze tamte osie nie pekaja wcale...panowie a teraz potrzebuje pomocy tj:zegar od temp oleju,poziomu paliwa nawet nie dygnie od cisnienia i ładowania jak załoncze prad odrazu na max w prawo i tak zostaje co sie moglo stac?2 dni temu chodziło dobrze tylko ładowanie od poczatku wariuje,raz ładuje na 30v za chwile wcale .jest jakis sposob zeby sprawdzic czy sie zegary nie spaliły?co sie moglo stac?teraz nie ma czasu na przestoje wiec zegar od cisnienia mam na szybko do kabiny dociagniety i a tem wody pokazuje zegar od C360 przykrecony do termostatu.ale kosimy z ojcem na zmiane i w nocy guw...widac na silniku pod zegarami namotane pełno kabli dodatkowych nie wiadomo po co tylko zwarcia i iskry jeszcze brakuje...pomoze ktos cos

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×
×
  • Dodaj nową pozycję...