paktofonikas 0 Napisano 31 Lipca 2009 Bizon nie oczyszcza zboża i syf leci do zbiornika. Sita sprawne tylko szybko się zabijają syfem ale nie sa mocno otwarde.. Wiatr ustawiony na 5 ale ziarna nie wyrzuca. Paski od napędu wentylatora w sumie napięte i nie widac jakiegos strasznego zużycia ale na wszelki wypadek wymieniłem. . Macie jakies pomysly gdzie szukac przyczyny?Sita- górne na 3 zabku. dolne na 2. obroty bvębna 950, wiatr na 5. Dzisiaj zmieniłem paski napędu wentylatora i ustawiem wszystko zgodnie z instrukcją, zmieniłem położenie kierownic powietrza (pochyliłem je bardziej) i poprawiło sie troche ale mimo to daleko jeszcze do ideału. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
antoni2008 0 Napisano 1 Sierpnia 2009 POSIADAM KATALOGI CZĘŚCI NA KOMBAJNÓW ZBOŻOWYCH ; JOHN DEERECASEDEUTZ-FAHR ( w języku polskim ) DO MASZYN BUDOWANYCH PO ROKU 1990NEW HOLLANDCLAYSONLAVERDACLAAS KATALOGI SĄ DOSTĘPNE NA PŁYCIE CD I FORMACIE PDF.katalogi_maszyn@interia.plTEL; 698145380GG 724235 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mikmik 0 Napisano 2 Sierpnia 2009 Bizon nie oczyszcza zboża i syf leci do zbiornika. Sita sprawne tylko szybko się zabijają syfem ale nie sa mocno otwarde.. Wiatr ustawiony na 5 ale ziarna nie wyrzuca. Paski od napędu wentylatora w sumie napięte i nie widac jakiegos strasznego zużycia ale na wszelki wypadek wymieniłem. . Macie jakies pomysly gdzie szukac przyczyny?Sita- górne na 3 zabku. dolne na 2. obroty bvębna 950, wiatr na 5. Dzisiaj zmieniłem paski napędu wentylatora i ustawiem wszystko zgodnie z instrukcją, zmieniłem położenie kierownic powietrza (pochyliłem je bardziej) i poprawiło sie troche ale mimo to daleko jeszcze do ideału. Jakiego rodzaju jest to "syf" sloma,klosy ...? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
paktofonikas 0 Napisano 2 Sierpnia 2009 Głównie kłosy ale słoma też się trafia. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mikmik 0 Napisano 2 Sierpnia 2009 Przymknij dolne sito doslownie na grubosc ziarka, górne tez przymknij tak aby klosy nie przelatywaly na dól(ok. 3mm) Sporo zboza będzie trafialo do przenosnika klosowego, ale nic mu nie będzie,ale do zbiornika bedzie trafialo same ziarno. Pózniej sprawdz czy nie wywiewa zboza,bo byc moze trzeba bedzie zmniejszyc troche wiater. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
romeooo 0 Napisano 2 Sierpnia 2009 Miałem tak samo ze dobrze nie czyścił , ustaw szczelinę wlotu i wylotu klepiska. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Stasiek29 0 Napisano 2 Sierpnia 2009 Panowie ja znowu w sprawie wyrzucania oleju przez odme.Rozebrałem silnik i pierścionki są ok więc skręciłem go z powrotem i przez dwa dni wszystko było dobrze nie wyrzucił nawed grama a dziś jakieś 4 litry dodam że jak wyciągne bagnet to nawet na dużych obrotach nic nie wyrzuca bagnetem. czego to maże być wina? pomóżcie!! Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kynioo 0 Napisano 2 Sierpnia 2009 Panowie ja znowu w sprawie wyrzucania oleju przez odme.Rozebrałem silnik i pierścionki są ok więc skręciłem go z powrotem i przez dwa dni wszystko było dobrze nie wyrzucił nawed grama a dziś jakieś 4 litry dodam że jak wyciągne bagnet to nawet na dużych obrotach nic nie wyrzuca bagnetem. czego to maże być wina? pomóżcie!! ja miałem cos podobnego w moim Rekordzie. wypuściłem olej i zamiasr 17 czy 18l wylałem z silnika 32litry juz sie nie miescił:D i okazało sie ze olej hydrauliczny szedł do silnikowego bo w pompie poszły uszczelnicze. wymieniłem i niby jest ok:D nic sie nie dzieje. a Ty to nie wiem jak am masz w tym silniku. bo u mnie jedna pompa jest przy samym silniku. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Stasiek29 0 Napisano 2 Sierpnia 2009 ja mam silnik deutz chłodzony powietrzem Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kynioo 0 Napisano 3 Sierpnia 2009 no to moze poszukaj gdzieś w głowicy jak nic innego nie widac. tam cos moze byc Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
paktofonikas 0 Napisano 3 Sierpnia 2009 Przymknij dolne sito doslownie na grubosc ziarka, górne tez przymknij tak aby klosy nie przelatywaly na dól(ok. 3mm) Sporo zboza będzie trafialo do przenosnika klosowego, ale nic mu nie będzie,ale do zbiornika bedzie trafialo same ziarno. Pózniej sprawdz czy nie wywiewa zboza,bo byc moze trzeba bedzie zmniejszyc troche wiater. Dziękuje. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kamil 23 0 Napisano 4 Sierpnia 2009 Jak wymienić łożysko na odrzutniku słomy w claasie merkatorze? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tony 0 Napisano 4 Sierpnia 2009 ja mam silnik deutz chłodzony powietrzemTo też masz pompę oleju hydr. przykręconą do bloku silnika. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Stasiek29 0 Napisano 5 Sierpnia 2009 U mnie pompa hydr. nie jest przykręcona do silnika tylko obok i ma napęd na pasek tak więc ten olej nie może przedostawać się do silnika Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
romek31śl 0 Napisano 5 Sierpnia 2009 Panowie znów mam problem ze swoim John Deerem bo przy obrotach młocarni ponad 10 tyś i młocarni przykręconej maksymalnie przelatują mi pełne kłosy i to nawet na owsie.Druga sprawa to jak jadę ze sieczkarnią to zaczyna się grzać, wymieniłem juz filtry powietrza paliwa, chłodnica przemyta a problem wciąż ten sam Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
erdem 0 Napisano 5 Sierpnia 2009 Masz nie żle wyważoną młocarnie ze wytrzymuje takie obroty Co do grzanie sprawdź jeszcze napiecie paska od wentylarora , pompe wodną i termostat.chociaż jeśli robi sie to tylko przy sieczkarni to raczej pompa i termostat są dobre ale nie zaszkodzi sprawdzić.Co do czystości zboża to skoro lecą całe kłosy to masz za bardzo otwarte dolne sita albo za małe wiatry .Napisz dokładnie jak masz kombajn ustawiony. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
matii 0 Napisano 5 Sierpnia 2009 Panowie znów mam problem ze swoim John Deerem bo przy obrotach młocarni ponad 10 tyś i młocarni przykręconej maksymalnie przelatują mi pełne kłosy i to nawet na owsie.Druga sprawa to jak jadę ze sieczkarnią to zaczyna się grzać, wymieniłem juz filtry powietrza paliwa, chłodnica przemyta a problem wciąż ten sam 10 tys obrotow pierwsze słyszę bizon kosi około 1000obr/min claasy około1700 ale nie 10 tyś i jeszcze jedno ja chłodnicy nigdy nie myje tylko przedmu(słowo zostało usunięte)e sprezonym powietrzem tak ze mozna przez nia silnik ogladać i nie ma problemu a jak myjesz to zostaje woda i z kurzem robi nie zły klej. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
S-Piotr 0 Napisano 5 Sierpnia 2009 A moim zdaniem wyważenie bębna młocarni nic tu niema do rzeczy,a problem jest w brakujących drutach klepiska. A co młócisz na tak wysokich obrotach? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
romek31śl 0 Napisano 6 Sierpnia 2009 A moim zdaniem wyważenie bębna młocarni nic tu niema do rzeczy,a problem jest w brakujących drutach klepiska. A co młócisz na tak wysokich obrotach?Sita mam przymknięte a kłosy wylatują mi z wytrząsaczy więc pewnie będą jakieś dziury w klepisku. Dzięki za wszystkie rady Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
erdem 0 Napisano 6 Sierpnia 2009 Panowie znów mam problem ze swoim John Deerem bo przy obrotach młocarni ponad 10 tyś i młocarni przykręconej maksymalnie przelatują mi pełne kłosy i to nawet na owsie.Druga sprawa to jak jadę ze sieczkarnią to zaczyna się grzać, wymieniłem juz filtry powietrza paliwa, chłodnica przemyta a problem wciąż ten sam Moze właśnie masz za bardzo skręconą młocarnie i za duże obroty , nie wiem na jakich obrotach JD pracują ale na początek rozkręc młocarnie bo możliwe ze zabardzo mieli ci słome i cały ten syf spada na sita które nie mogą sobie z nim poradzić. Zobacz jak wyglada słoma za kombajnem.Jeśli jest kombajn dobrze ustawiony to przy słomie powinny być kłosy tylko z wyłuskanym zbożem. A najlepiej porównaj swoja słome ze słoma sasiada czy nie jest za bardzo rozdrobniona Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rasel_1 0 Napisano 6 Sierpnia 2009 Siema Panowie mam takie pytanko co może być przyczyną tego, że kombajn Bizon ZO56 gdy się cofa to tył podskakuje?? Znaczy nie da się tak płynnie cofnąć tylko tak rzuci kombajnem. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
damian9871 0 Napisano 6 Sierpnia 2009 rzuci raz? może za szybko puszczasz sprzęgło Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
@@Kamil@@ 0 Napisano 6 Sierpnia 2009 po pierwsze wysokie obroty silnika a po drugie jak się kosi na 1 i przypuścimy przyspieszysz na przyspieszaczu i nagle chcesz cofnąć wciskasz sprzęgło i wkładasz wsteczny a ta prędkość pozostaje i tak się dzieje ze ci szarpie ale pod kabiną jest zrobione takie coś takie dźwigienki ze jak wciskasz sprzęgło dźwignia ciągnie za wajchę przyśpieszacza i powinien zwolnić zobacz u siebie być możne ze masz to odpięte...przynajmniej u mnie w ZO56 z '89r jest tak zrobione Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mikmik 0 Napisano 6 Sierpnia 2009 Siema Panowie mam takie pytanko co może być przyczyną tego, że kombajn Bizon ZO56 gdy się cofa to tył podskakuje?? Znaczy nie da się tak płynnie cofnąć tylko tak rzuci kombajnem. Nad skrzynią biegów jest przykręcona belka(dociska skrzynie) najprawdopodobniej w Twoim kombajnie jest złamana. Sprawdź jeszcze śruby mocujące pochwy półosi. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomek139 0 Napisano 7 Sierpnia 2009 Koledzy pomóżcie mi. Jaki powinien być luz zaworowy w silniku Mercedesa OM 352. Mam go w claasie. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach