Skocz do zawartości
Moderator

Wszystko o kombajnach zbożowych

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.Fachowego określenia nie znam,ale sądzę że mają wpływ na efektywność czyszczenia.Dzielenie wiatru ,opóżnianie opadania oraz dzielenie przesiewanego materiału.Ale to jest tylko moje zdanie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Opada mi cheder w Claasie Consulu tak w ciagu 30sek. od góry do dołu. Co to może być wcześniej nic takiego się nie działo? POMÓŻCIE

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam koledzy.

Czy może mi ktoś pomóc i podać orientacyjne wymiary kombajnu John Deere 9640i WTS bez hedera?

Chodzi mi o same wymiary od koła do koła (tyle ile kombajn zajmuje pasa ruchu) Bardzo proszę o pomoc

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam koledzy.

Czy może mi ktoś pomóc i podać orientacyjne wymiary kombajnu John Deere 9640i WTS bez hedera?

Chodzi mi o same wymiary od koła do koła (tyle ile kombajn zajmuje pasa ruchu) Bardzo proszę o pomoc

Witam.Tu jest str. z instrukcją obsługi dla tego modelu i należy przejrzeć wkleję ale nie wiem czy się póżniej otworzy http://manuals.deere.com/omview/OMZ93035_19/?tM=FR bezpośrednie strony do wymiarów http://manuals.deere.com/omview/OMZ93035_19/?tM=FR następna strona http://manuals.deere.com/omview/OMZ93035_19/?tM=FR

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jednak się nie otwiera szukaj w Section : 170 - Specifications, następnie Dimension Reference Points

Dimensions

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No nie chce się otworzyć a nie mogę znaleść. jak ltoś mógłby podać to będę bardzo wdzięczny. Czy w czasie jazdy takim kombajnem trzeba mieć pilota?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Troszkę się przyłożyć.Szerokość po obrysie 3,77m.(3,66m) a wysokość 3,98m.Aby być w zgodzie z przepisami to powyżej 3,5m.potrzebne zezwolenia i pilot.Ale szczegóły to już w przepisach ruchu drogowego.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam.może ktoś mi pomoże. clas mercator,silnik perkins 6-cyl ,wywaliło olej odmą no i stanął, złapało chyba na wale bo nie idzie obrócić(przebieg 2tys motogodzin),i moje pytanie co dalej, robić dół czy całego

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
witam.może ktoś mi pomoże. clas mercator,silnik perkins 6-cyl ,wywaliło olej odmą no i stanął, złapało chyba na wale bo nie idzie obrócić(przebieg 2tys motogodzin),i moje pytanie co dalej, robić dół czy całego
Całego

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzięki.Tak myślałem,a może orientujesz się jak za to liczą.Jestem z świętokrzyskiego, może się orientujesz gdzie dobrze robią

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kolego, silniki od bizonów z moich okolic wożą do Elbląga i do Olsztyna. Natomiast Perkinsa każdy dłubie sam. Nie znam zakładu, który by to robił dobrze. Można poszukać w necie "naprawa perkins" lub "naprawa JCB/Caterpillar" , bo frmę Perkns przejął Caterpillar. Wiekszość moich sąsiadów po poszukiwaniach firmy, która mogłaby zrobić remont solidnie w rozsądnej cenie koniec końców robiła własnymi siłami. Jedynie pompę i wtryski wszyscy oddają w ręce zawodowców. Jeśli ktoś zna namiary na dobry, solidny zakład, to sam bym chętnie zanotował na przyszłość.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jest firma w Zwoleniu koło Radomia co profesjonalnie naprawia silniki ciągników koparek etc ale dokładnie to namiarów nie mam. Znajomy robił tam silnik do k-ł jcb. Moze coś znajdziesz z namiarów.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dzięki.Tak myślałem,a może orientujesz się jak za to liczą.Jestem z świętokrzyskiego, może się orientujesz gdzie dobrze robią
Też polecam Krawca

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam. Czy ktoś może wskazać mi różnice między Bizonem Z050 a Z056?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam.Może tak:nie ma różnicy w szerokości i średnicy młocarni,powierzchni klepiska,klawiszy podsiewacza, sit. Średnica odrzutnika jest w 56 o 2cm. większa(chociaż blachy i mocowanie od 56 montowałem w 50).Jest różnica w rozmiarach pasów(kół pasowych) na napędach silnik odrzutnik(po zamontowaniu nowych kół można założyć pas trzyrzędowy),napęd przenośnika pochyłego i hederu,różne rozwiązania napędu targańca. Inne siłowniki i amortyzacja(akumulator gazowo-hydrauliczny lub sprężyny) hederu(chociaż w pierwszych modelach 56 mogły być podobne).W póżniejszych modelach 56 był montowany rewers przenośnika pochyłego.Nie wiem jak z kołami bo ja miałem wąskie ale teraz zamontowałem już szerokie.W nowszych wskażnik poziomu paliwa,czujnik na napędach przenośników(kłosowy,ziarnowy). To mi w tej chwili się przypomina.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzięki. Mam rozumieć że części z Z056 pasują i możliwa jest przeróbka z Z050 na Z056?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tego nie mogę zagwarantować.Napęd na pas trzyrzędowy zamontowałem bez problemu.Chcąc przerobić amortyzację hederu na sprężyny (i inne siłowniki)prawdopodobnie należało by zmienić przenośnik pochyły,oraz nie wiem czy mocowanie siłowników w pochwach by pasowało.Tego nie przerabiałem.Istotne jest aby akumulator gazowo-hydrauliczny był sprawny.Wszystkie elementy napędowe i przenośniki z prawej strony pasują od 56.Nawet widać w katalogu części od 56 ile elementów których numer zaczyna się od 5040/.....lub 5050/... jest montowane w dalszych seriach kombajnów.Jak na razie to nie miałem problemu z częściami.Jeszcze teraz przypomniało się, że jest różnica w tarczach hamulca nożnego(jedne mają kołnierz drugie nie).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

żeby zmienić pas na potrójny co trzeba wymienić? Koło pasowe odrzutnika, tuleję na wale odrzutnika też?, koło pasowe przy silniku, czy samo koło czy cały wałek? napinacz równiż do wymiany, czy może zostać stary?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam.Ja wymieniłem na nowe koło na silniku i na odrzutniku.Piastę koła na odrzutniku wykorzystałem z poprzedniego koła.Obciąłem nity i u tokarza dopasowany został środek oraz wywiercone otwory na śruby.Zrobiłem tak z względu że wtedy nie mogłem nigdzie dostać nowej piasty.Koło napinające zostało stare tylko dospawałem takie widełki ograniczające.Jeszcze dorobiłem takie "blachy"zapobiegające opadaniu pasa.Blacha a po bokach przyspawany drut fi 6, oraz uchwyty w odpowiednich miejsca do przykręcenia do konstrukcji kombajnu.Tak to wygląda u mnie https://picasaweb.google.com/lh/photo/nFALb8HJHoEkE0jARrAzctMTjNZETYmyPJy0liipFm0?feat=directlink Jest to fotomontaż ale sądzę że jako podpowiedz wystarczy,a dokładnych wymiarów elementów nie posiadam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzięki, fotki super widać wszystko co trzeba. Koło pasowe przy silniku pasuje bez żadnych przeróbek?

Co do różnic to w 50 są troszkę krótsze półosie.

Napęd podajnika pochyłego i hederu jest chyba taki sam jak w starszych modelach 56.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×
×
  • Dodaj nową pozycję...