Skocz do zawartości
Moderator

Wszystko o kombajnach zbożowych

Rekomendowane odpowiedzi

Gość

no tak do końca to nie wiem czy są oryginalne (to tak jak z wódką ) ale mam niedaleko sklep który na zamówienie przywozi towar od producenta maszyny to sie tyczy nie tylko bizona ale i innych maszyn są o wiele droższe ale sstttrrrrraaaassssszzzzzznnnniiieee nie lubię dłubać w moim sprzęcie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Też coś wiem o tych tanich częściach do Bizona, a wiele razy nadłubałem się przy tej skrzyni. Ale pewnego razu zakupiłem wszystko oryginalne to chodziła jak cacko do końca. Ale skrzynia mechaniczna, nawet niewiadomo jaka precyzyjna, to nie da tego co hydrostat.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość

jasne że hydrostat jest lepszy ale w suprach go nie ma

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość

widzialem na farmphoto eksportowa wersje 5056 z napedem hydrostatycznym jak znajde to zdjecie to wstawie link

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość

Witam

Czy ktoś wie gdzie można (o ile można) kupić nowego Rekorda ?

Wiem że zakończyli produkcje ale może jeszcze u jakiegos lokalnego dealera

jest do kupienia, może z jakimś upustem na starsze roczniki jak jest to obecnie z samochodami

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie wiiecie gdzie można dostać części do kombajnu New Holland 1540 z 1980r., chodzi o tylny wałek wytrząsacza czy jakoś tak....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość

moze posiada ktos informacje o lexionie lub jd 2264 lub podobne bo widze ze tylko o bizonach mozna sie dowiedziec

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość

to jakaś exportowa wersja tego supra nie wiedziałem że robili hydrostatyki

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kumpel ma takiego samego supra w tamtym roku za 80000 go kupił stan (słowo zostało usunięte) dokładnie taki sam jak na zdjęciach

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A może to jest jego, bo fotki zostały zrobione w woj. lubelskim. Z którego roku jego hydro jest ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

to nie jest jego bo on ma inny budynek na kombajn

 

a rocznika nie wiem chyba go nawet o to nie pytałem

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U mnie odwrotnie z zachodnich jest TC 56 , Do 96 dwie sztuki , merkatory ze 3 , droninborgi dwa , i Volvo małe też 2 , 514 jedna reszta to bizony

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A u mnie Dominator 96 [mój], TC56, 3 E-514, Biiiiizonyyyyyy. Oczywiście podałem w sąsiednich wioskach, bo nie będę wypisywał z całego regionu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
mam problem z Bizonem 056 pod obciazeniem przerywa i traci moc dymi na czarno po wymianie pompy wtryskowej nadal to samo teraz wyregulowałem rozpylacze jak to nie pomoze to co moze byc?? prosze o rady

 

w moim mf 87 dokładnie takie same objawy były jak filtr powietrza był do przeczyszczenia

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zdejmij na chwilę przewód sący od filtra i zobacz czy będzie tak samo pracował.

 

Przyczyną może być własnie ten przewód , bo można na niego stanąc nogą jak sie przecodzi i uszkadza się spręzyne ktura jest zalana w gumie i pod wpływem podcisina się zamyka i silnik nie dostaje odpowiedniej ilość powietrza, lub zabrudzony filtr dolny szczegulnie rurki łączace dolną czesć z gorna

Życzę powodzenia ponieważ Ja tak miałem .

i

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

sprawdz czy biere olyj skoro tak kopci na czorno moze miec pohytane piersciynie i bydzie kopcil i brol olyj

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
sprawdz czy biere olyj skoro tak kopci na czorno moze miec pohytane piersciynie i bydzie kopcil i brol olyj

 

moze zaczniesz pisać jak człowiek...........

jezeli to jest celowe - to wcale nie smieszne

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość

Potrzebuję instrukcję obsługi i katalog części do kombajnu deutz-fahr m1002 z 1980 r. z 5 cylindrowym silnikiem. Jacek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość

ma ktoś instrukcję do Fahra m1002???

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

hehe... o maszynach typu FORTSCHRITT, NEW HOLLAND, JOHN DEERE (o kombajnach mowa) to w okalicach (kujawsko-pomorskie) gdzie za 2,5 roku mam przejąć gospodarstwo nikt nie słyszał . Mają Bizony i to stare, są tez claasy ale te jeszcze starsze i z tych malych. Dwa lata temu smigaly jeszcze dwie vistule! Jest co prawda jeden wyjątek ktory ma czerwonego i niebieskiego Rekorda i w te zniwa smigal jeszcze BS-em. Koleś tymi trzema maszynami robi furrore! Ale nie dorobil sie na gospodarstwie tylko na handu trzodą i bydlem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×
×
  • Dodaj nową pozycję...