korsarz 0 Napisano 9 Lipca 2012 Panowie czeka mnie wymiana łożysk w bizonie na wytrząsaczach jaką marke łożysk polecacie skf są dobre? łożysko na wytrząsacz moge kupić za 23 zł krasnika i boczne 68zł skf. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szopen72 0 Napisano 9 Lipca 2012 SKF tez jest rożny. Jak masz gdzieś dobry sklep to pytaj o te produkowane w Niemczech, FAG też jest dobry. taki sam rozmiar tej samej firmy można kupić np. za 50 i 100 zł w zależności gdzie jest robione. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
andrews 0 Napisano 15 Lipca 2012 Panowie a co zrobić jak po założeniu nowego regulatora napięcia w bizonie ładowanie jest około 30V kupiłem mechaniczny regulator bo podobno można zmienić napięcie ładowania tylko nie wiem czy się da i jak to zrobić. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sendar 0 Napisano 16 Lipca 2012 cześć, Ostatnio przeglądając internet trafiłem na fajny serwis z darmowymi ogłoszeniami rolniczymi. Więc jak chcecie sprzedać lub kupić jakąś maszynę rolniczą to polecam:http://targ.rolniczy24.pl ogłoszenia rolnicze Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tekmie 0 Napisano 17 Lipca 2012 Panowie a co zrobić jak po założeniu nowego regulatora napięcia w bizonie ładowanie jest około 30V kupiłem mechaniczny regulator bo podobno można zmienić napięcie ładowania tylko nie wiem czy się da i jak to zrobić.Witam.Nowy regulator do Bizona jest ustawiony na 28,4(+/-0,6)V.Czyli może być nawet 29V.I teraz jest pytanie czy jesteś pewien sprawności swojego woltomierza.Jeżeli tak,a chcesz zmienić napięcie ładowania,regulujesz wielkość szczeliny między stykami przez zmianę napięcia sprężyny oraz dogięcie styków(metodą prób i błędów).A jeżeli faktycznie jest wadliwy to nie kombinuj tylko wymień(jeżeli jest taka możliwość).Ja tak walczyłem z nowym(w ciągniku C330)i nic z tego nie wyszło aż w końcu przełożyłem styki do starego regulatora,wyregulowałem i działa. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
andrews 0 Napisano 17 Lipca 2012 zegar raczej dobry bo cały założony przed zeszłym sezonem, a czy ładowanie 30V jest dobre?? nic się nie stanie jak tak cały dzień będzie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
damian9871 0 Napisano 18 Lipca 2012 wygotuje tobie elektrolit zmniejsz to napięcie lekko odegnij blaszkę jest bardzo czuły ten mechanizm w regulatorze Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
men2face 0 Napisano 18 Lipca 2012 mozesz jezdzic na swiatlach.tez tak kiedys mialem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mf3085 0 Napisano 18 Lipca 2012 Do sprawdzenia napięcia użyj dokładnego woltomierza, bo ten na pulpicie pewnie nie dokładnie wskazuje. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mf3085 0 Napisano 18 Lipca 2012 Do sprawdzenia napięcia użyj dokładnego woltomierza, bo ten na pulpicie pewnie nie dokładnie wskazuje. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mf3085 0 Napisano 18 Lipca 2012 Do sprawdzenia napięcia użyj dokładnego woltomierza, bo ten na pulpicie pewnie nie dokładnie wskazuje. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
andrews 0 Napisano 18 Lipca 2012 no muszę coś zrobić bo nawet jazda na światłach nic nie daje. możecie zobaczyć ja yt "jęczmień jary 2012" Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tekmie 0 Napisano 18 Lipca 2012 Chyba chodziło o to Tylko szkoda że nie pokazałeś wskażników.A jeśli chodzi o koszenie to Wy kosicie a u nas jeszcze wszystko zielone,a dodatkowo jeszcze mokro.Niektórzy popryskali jęczmienie ozime(już mogą kosić) a nie mogą ruszyć bo deszcze padają.Sprawdz napięcie ładowania na akumulatorach i jeżeli będzie przekraczać 29V(najlepiej żeby nie przekraczało 12 razy2,4V=28,8V) napraw bo raz dwa wykończysz akumulatory. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
korsarz 0 Napisano 23 Lipca 2012 Koledzy ratujcie gdzie można kupić wentylator taki jaki jest w bizonie rekordzie kabinowy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
erolnik 0 Napisano 29 Lipca 2012 Kolego @andrews musisz zmierzyć napięcie na zacisku 15 regulatora, jeśli mieści się w normie a napięcie na wyjściu alternatora jest wyższe, to znaczy że na połączeniach kabli doprowadzających prąd do zacisku 15 regulatora (stacyjka, skrzynka bezpieczników, wszelkie połączenia) występują duże spadki napięć. Regulator napięcia tak steruje prądem wzbudzenia alternatora by na swoim wejściu (zacisk 15) utrzymać takie napięcie na jakie został ustawiony, co znaczy że napięcie wyjściowe alternatora będzie podwyższone o sumę spadków napięć na drodze zasilania regulatora napięcia. Możesz to sprawdzić łącząc na czas próby wyjście alternatora z zaciskiem 15 regulatora, jeśli napięcie na wyjściu alternatora będzie wtedy w normie, to znaczy że w instalacji występują opisane wyżej spadki napięć. Jeżdżenie na światłach (lub obniżanie napięcia poprzez włączanie innych odbiorników prądu) w takim wypadku grozi uszkodzeniem alternatora. Mam też pytanie. Czy ktoś wie co może oznaczać kod 5EU2 na wyświetlaczu komputera w kombajnie JD 2064, oraz czy "szczekanie"silnika (dźwięk podobny do wydawanego przez silnik kombajnu Vistula) w pewnym zakresie obrotów jest typowe dla tego modelu? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
erolnik 0 Napisano 29 Lipca 2012 Kolego @andrews musisz zmierzyć napięcie na zacisku 15 regulatora, jeśli mieści się w normie a napięcie na wyjściu alternatora jest wyższe, to znaczy że na połączeniach kabli doprowadzających prąd do zacisku 15 regulatora (stacyjka, skrzynka bezpieczników, wszelkie połączenia) występują duże spadki napięć. Regulator napięcia tak steruje prądem wzbudzenia alternatora by na swoim wejściu (zacisk 15) utrzymać takie napięcie na jakie został ustawiony, co znaczy że napięcie wyjściowe alternatora będzie podwyższone o sumę spadków napięć na drodze zasilania regulatora napięcia. Możesz to sprawdzić łącząc na czas próby wyjście alternatora z zaciskiem 15 regulatora, jeśli napięcie na wyjściu alternatora będzie wtedy w normie, to znaczy że w instalacji występują opisane wyżej spadki napięć. Jeżdżenie na światłach (lub obniżanie napięcia poprzez włączanie innych odbiorników prądu) w takim wypadku grozi uszkodzeniem alternatora. Mam też pytanie. Czy ktoś wie co może oznaczać kod 5EU2 na wyświetlaczu komputera w kombajnie JD 2064, oraz czy "szczekanie"silnika (dźwięk podobny do wydawanego przez silnik kombajnu Vistula) w pewnym zakresie obrotów jest typowe dla tego modelu? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
erolnik 0 Napisano 29 Lipca 2012 Kolego @andrews musisz zmierzyć napięcie na zacisku 15 regulatora, jeśli mieści się w normie a napięcie na wyjściu alternatora jest wyższe, to znaczy że na połączeniach kabli doprowadzających prąd do zacisku 15 regulatora (stacyjka, skrzynka bezpieczników, wszelkie połączenia) występują duże spadki napięć. Regulator napięcia tak steruje prądem wzbudzenia alternatora by na swoim wejściu (zacisk 15) utrzymać takie napięcie na jakie został ustawiony, co znaczy że napięcie wyjściowe alternatora będzie podwyższone o sumę spadków napięć na drodze zasilania regulatora napięcia. Możesz to sprawdzić łącząc na czas próby wyjście alternatora z zaciskiem 15 regulatora, jeśli napięcie na wyjściu alternatora będzie wtedy w normie, to znaczy że w instalacji występują opisane wyżej spadki napięć. Jeżdżenie na światłach (lub obniżanie napięcia poprzez włączanie innych odbiorników prądu) w takim wypadku grozi uszkodzeniem alternatora. Mam też pytanie. Czy ktoś wie co może oznaczać kod 5EU2 na wyświetlaczu komputera w kombajnie JD 2064, oraz czy "szczekanie"silnika (dźwięk podobny do wydawanego przez silnik kombajnu Vistula) w pewnym zakresie obrotów jest typowe dla tego modelu? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
paul723 0 Napisano 31 Lipca 2012 Witam Panowie.Mam taki problem z sąsiada Bizonem.Wyskakuje mu jedynka już wymienialiśmy koła i oba wałki dolny i górny nawet sprzęgłowy też zatrzaski na prowadnicach nowe.I nadal wyskakuje nie cały czas ale zdarza się i to nie ma jakieś zależności czy to z góry czy pod górę jedzie.Już nie bardzo wiem co wymieniać.Jeszcze zastanawiam się nad podcięciem tego wgłębienia na listwie w które wchodzi kulka może to coś da. Proszę o jakieś podpowiedzi czy już miał ktoś coś takiego ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
andrews 0 Napisano 31 Lipca 2012 ja tak miałem z pierwszym biegiem, w moich górkach wyskakiwała i zrobiłem prowizorkę i działa trzy lata a mianowicie przykręciłem zawias taki blaszany do blachy na dole drążka zmiany biegów i po włączeniu jedynki przewracam zawias tak aby nie pozwolił na wyskoczenie biegu. Kwestia tylko nawyku z przewracaniem tego przed wyjęciem jedynki ale tylko jak w góre idzie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
luki21 0 Napisano 8 Sierpnia 2012 Panowie bardzo proszę o kontakt użytkowników kombajnu Deutz Fahr 4080HTS lub podobnych wersja z załączaniem hedera, młócarni w podłokietniku. Poszukuję również schematu instalacji z tego modelu bo coś się zaczyna pieprzyć to wszystko powoli.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tekmie 0 Napisano 9 Sierpnia 2012 Witam.Tu http://www.tingheden.dk/index.php?tid=523 jest kilka katalogów w których są wiązki instalacji.Wprawdzie nie ma konkretnie Twojego modelu,ale może są pewne elementy wspólne. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Blanka 0 Napisano 6 Listopada 2012 Mojemu dziadkowi zepsóło się coś w kombajnie i poprosił mnie żebym znalazła na internecie pasy klinowe do kombajnu i znalazłam coś takiego http://www.harvestbelts.biz/ co o tym myślicie?? Z góry dzięki za odpowiedź Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Blanka 0 Napisano 6 Listopada 2012 W sieci znalazłam taką stronkę z częściami do kombajnów http://www.harvestbelts.biz/ może się komuś przyda Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sendar 0 Napisano 21 Listopada 2012 Polecam serwis z bezpłatnymi ogłoszeniami rolniczymi. http://targ.rolniczy24.pl Naprawdę dużo aktualnych ogłoszeń rolniczych z całej polski. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
karol89pp 0 Napisano 3 Grudnia 2012 witam. potrzebne jest mi ksero homologacji kombajnu claas mega 360 lub innego modelu do projektu na uczelni. Bez tej homologacji nie weźmie mi projektu. Jeżeli ktoś posiada takie świadectwo proszę o pilną odpowiedz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach