krzant 0 Napisano 1 Września 2008 Panowie mam pytanko. Zabrałem się za wyciąganie tego koła talerzowego i mam kłopot. Zdjąłem lewe koło, odkręciłem nakrętkę zabezpieczającą to duże koło na półosi i wyjąłem półośke. Zdjąłem ten dekiel który zakrywa tarcze hamulcowe, tarcze wyjąłem a pod tarczami były 3 nakretki które odkręciłem. Mechanizm róznicowy w połowie jest skręcony 8-ma śrubami które też odkręciłem no i teraz zaczęły się schody bo za cholerę ni moge wyjąć tego mechnizmu z obudowy skrzyni biegów. Zawantowałem breszką o ten otwór z którego wystaje ta dzwignia od hamulców a skrzynie i ni cholera nie ruszy. Z dołu znalazłem taki mały otwór na śrubokręt i też tam podwantowałem to troszkę ta obudowa drgneła ale dosłownie 2-3 mm. Może ktoś wie co tam jeszcze trzyma? Może gdzies w tym mechaniźmie jest gdzieś coś trzeba jeszcze rozkręcić żeby go rozpołowić. Proszę o radę bo nie chce czegoś urwać. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
matii 0 Napisano 1 Września 2008 Jezeli to jest zo56 to ja wyciągałem mechanizm roznicowy z 10 lat temu wiec jak cos pomylę to sory ale moim zdaniem musisz wyjąć 2 połoskę od koła po wyjeciu jej rozkręcić hamulce i wyjąć tą połos ktora napędza ten duzą zebatke a na koncu znajdują sie na niej hamulce bo te krotkie połosie siedzą z dwoch stron w mechanizmie roznicowym jak to zrobisz to uwolnisz mech.obrocisz go w bok i powinien wyjść.Mam pytanie a co ty chcesz rozpołowić mech. w skrzyni? jak ci poszły satelity i krzyzaki to moim zdaniem bedzie cięzko dopasować to w skrzyni. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
krzant 0 Napisano 2 Września 2008 No chyba masz rację może być ciężko to złożyć. Ale teraz widzę że po prostu zabrałem się ze złej strony. Ja zdjąłem lewe koło a teraz po zdjęciu prawego wszystko się ruszyło więc już jest dobrze. Dzisiaj nie miałem czasu juz tego rozbierać ale jutro to chyba w końcu wybebeszę. Cholera to nie jest taka trudna robota tylko elementy troszkę za duże i ciężkie Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jarekprzech 0 Napisano 8 Września 2008 Witam mam pytanie dotyczące kombajnu mdw 524 rok 1993 a dokładnie hederu z plastkiowymi nagarniaczami. Podczas podnoszenia motowideł do poziomu maksymalnego zacina się albo zacinaja siłowniki ponieważ nie chcą opaść. Opadną dopiero po poluzowaniu węża hydraulicznego przy siłowniku jak nastąpi wyviek oleju. Jaka może być przyczyna i co należy wykonać aby pozbyc sie problemu. Pozdrawiam. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
koseś 0 Napisano 8 Września 2008 zapraszam na http://fortschritt.p2a.pl/index.php może coś ci chłopaki pomogą Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jarekprzech 0 Napisano 9 Września 2008 Dzięki za podpowiedź. Pozdrawiam Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
moniczka15662 0 Napisano 9 Września 2008 Mozecie mi powiedzieć...ile kosztują koła pasowe napędu młocarni mercator 50 claas..proszę o szybką odpowiedź....z góry dziękuję i pozdrawiam Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wiatr911 0 Napisano 10 Września 2008 Witam.Chcialbym sie dowiedziec o slabych punktach jak i zaletach kombajnu New Holland seri 80xxx,8040, 8060 z roku okolo 84(nie wiem jak dlugo produkowali)na co zwrocic uwage przy zakupie, co najczesciej sie psuje zuzywa idt..Jakie sa najlepsze silniki w tych maszynach ile pala itd...?Warto kupic?Dziekuje Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grześ 0 Napisano 10 Września 2008 Witam mam pytanie dotyczące kombajnu mdw 524 rok 1993 a dokładnie hederu z plastkiowymi nagarniaczami. Podczas podnoszenia motowideł do poziomu maksymalnego zacina się albo zacinaja siłowniki ponieważ nie chcą opaść. Opadną dopiero po poluzowaniu węża hydraulicznego przy siłowniku jak nastąpi wyviek oleju. Jaka może być przyczyna i co należy wykonać aby pozbyc sie problemu. Pozdrawiam.Wdług mnie szybkozłącza są słabo skręcone albo jedno z nich się zamyka. Do wymiany albo musisz coś podłożyć aby tak mocno się nie wciskały Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szczewko 0 Napisano 10 Września 2008 Witam.Chcialbym sie dowiedziec o slabych punktach jak i zaletach kombajnu New Holland seri 80xxx,8040, 8060 z roku okolo 84(nie wiem jak dlugo produkowali)na co zwrocic uwage przy zakupie, co najczesciej sie psuje zuzywa idt..Jakie sa najlepsze silniki w tych maszynach ile pala itd...?Warto kupic?DziekujeJa mam NH 8070 i moge ci o nim opowiedziec ale to za duzo gadania wiec zapraszam na gg 485096.pozdrawiam Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jarekprzech 0 Napisano 10 Września 2008 Dzieki Grześ, za pomoc. pozdrawiam Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
krzysiekb37 0 Napisano 14 Września 2008 Chodzi mi o kombajn john deere 430, mozna go kupić, czy lepiej inny? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jano1976 0 Napisano 16 Września 2008 witam potrzebuje informacji na temat ustawień kombajnu Massey Ferguson 206 miałem problem leciały mi do zbiornika z ziarnem niewymłócone czubki kłosów nic nie pomagało dociąganie klepiska .Czy ktoś może mi pomóc Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szczewko 0 Napisano 16 Września 2008 Jesli dociaganie klepiska nic nie dało to albo zboze nie było jeszcze dojzałe albo masz cepy i klepisko do wymiany.Koszty moga byc spore wiec rozejzyj sie za zakladami ktore regeneruja cepy i klepiska. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jano1976 0 Napisano 16 Września 2008 jak to sprawdzić czy cepy są starte chyba trzeba by było ich przerównać do nowych jeszcze jedno pytanko jaka ma być szczelina na wlocie i wylocie młocarni Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szczewko 0 Napisano 16 Września 2008 To widac na oko a najlepiej jakbys wzioł jakiegosz doswiadczonego kombajniste to ci powie bo nie wiem ja ci to wytłumaczyc.Na wlocie zawsze wieksza niz na wylocie i to gdzies 3 krotnie.Mozesz to sobie ustawic na oko ale tak zeby cepy nie darły o klepisko. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jano1976 0 Napisano 16 Września 2008 spominałeś coś o regeneracji klepiska a da sie to zregenerować? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szczewko 0 Napisano 16 Września 2008 tak mozna zregenerowac ale musisz poszukac firmy ktora to robi.Wiem ze Rolmako wykonuje klepiska ale nowe i nie wiem jakie koszty.W kazdym numerze topagrar jest ogłoszenie firmy ktora zajmuje sie regeneracja cepow klepisk podsiewaczy itp. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
krzysiekb37 0 Napisano 16 Września 2008 Chodzi mi o kombajn john deere 430, mozna go kupić, czy lepiej inny? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mateush 0 Napisano 16 Września 2008 Chodzi mi o kombajn john deere 430, mozna go kupić, czy lepiej inny? To zalezy jaką kwote masz do dyspozycji. Dokładnych info na jego temat nie mam ale silnik w nim troche mały jest jeszzce z sieczkarnia może mieć cięzko. Aczkolwiek osobiście sam mam jd ale 1052 i jak narazie nie nażekam no może na to że niewymłaca dokładnie ziaren z łusek ale to mósze go dopracować. Spróbój może znaleść classa senatora albo mercatora 75 mają silniejsze silniki 6perkins 100KM i heder do tego 3 lub 3,6m zalezy jak sie trafi ale taki kombajn to wydatek zedu 20000 paru tysiecy chociaż w niemczech czy też we francji mozna znaleść go w granicach 12koła albo tez NH 1520 możesz wziąć pod uwage. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grześ 0 Napisano 17 Września 2008 spominałeś coś o regeneracji klepiska a da sie to zregenerować?To zależy na czym ma polegać regeneracja jak jest krzywe to młotek 5kg dobre 2 dębowe klocki odpowiednio ustawić i wszystko się wyprostuje. Jak brakuje drutów to musisz znaleść odpowiednie ale "półstalowe" takie nieco twardsze. A na koniec wystarczy boszką i kamieniem do szlifowania zrobić kąt jak najbardziej prosty na poprzecznych płaskownikach aby dokładniej wymłacał. A na sam już koniec dokładnie obejrzeć czy jakieś spawy nie popuszczały i ewentualnie zespawać tom i tam. Dla elegancji pomalować. Oto cała regeneracja klepiska Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jacekopal 0 Napisano 17 Września 2008 Witam!Zamierzam kupić kombajn zbożowy mf 560…Ponieważ jest już dwudziesto paro letni chciałem zapytać jak jest z dostępnością części do niego i jak są drogie w porównaniu np. do rodzimego bizona…Warto w ogóle kupić ten model?Dziękuję za info.PozdrawiamJacek Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jano1976 0 Napisano 18 Września 2008 a jakie mają być szczeliny na wlocie i wylocie młocarni jak to ustawić w moim -MF206- Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jano1976 0 Napisano 19 Września 2008 Dzięki GRZEŚ że mi wytłumaczyłeś co sie robi z klepiskiem mam dopiero jeden sezon starego Massey Fergusona 206 więc wszystkiego musze sie uczyć.wiesz może coś o ustawieniach młocarni? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tony 0 Napisano 21 Września 2008 Dojrzałe żyto prawie zawsze ci wymłóci, w pszenżycie (szczególnie późnym) musisz się zatrzymać co 50 m i sprawdzać czy wymłaca. ja koszę już 10 lat i zawsze w pszenżycie sprawdzam kłosy w pokosie bo nie ma na to 100 procentowego przepisu, (ustawienia klepiska i obrotów bębna). Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach