erdem 0 Napisano 7 Sierpnia 2009 Luz na zaworach powinien wynosić ssący 0,20mm. wydechowy 0,30mm. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomek139 0 Napisano 9 Sierpnia 2009 Koledzy a jak myślicie co może być z moim silnikiem Mercedesa OM 352. Mam go w claasie ale silnik ma przedmuchy na górę. Odpala super, nie kopci z rury wydechowej, ma ciśnienie 5 atmosfer na wolnych obrotach. Nie wiem czy to może być wina luzów zaworowych (u mnie miały nawet i 1 mm), czy uszczelka pod głowicą albo te gumki w głowicy. Co chłopaki myślicie na ten temat? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomek139 0 Napisano 9 Sierpnia 2009 I jakie ciśnienie sprężania powiniem mieć w cylindrach, komorze spalania? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Stasio 0 Napisano 9 Sierpnia 2009 Mam problem z hydrauliką w Bizonie Z58, po wymianie pompy hydraulicznej na nową, na początku pracy jest wszystko dobrze, ale po upływie godziny nie mogę podnieść hederu. Dopiero po zrobieniu przerwy, mogę pracować dalej.Jaka jest tego przyczyna, panowie pomóżcie. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomasz0859 0 Napisano 9 Sierpnia 2009 Mam problem z hydrauliką w Bizonie Z58, po wymianie pompy hydraulicznej na nową, na początku pracy jest wszystko dobrze, ale po upływie godziny nie mogę podnieść hederu. Dopiero po zrobieniu przerwy, mogę pracować dalej.Jaka jest tego przyczyna, panowie pomóżcie.Jak jesteś pewien, że pompa jest ok, sprawdź filtry, jak są czyste możesz mieć uszkodzony uszczelniacz siłownika. Miesza a jak jest olej jeszcze gęsty to ok. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomasz0859 0 Napisano 9 Sierpnia 2009 Koledzy a jak myślicie co może być z moim silnikiem Mercedesa OM 352. Mam go w claasie ale silnik ma przedmuchy na górę. Odpala super, nie kopci z rury wydechowej, ma ciśnienie 5 atmosfer na wolnych obrotach. Nie wiem czy to może być wina luzów zaworowych (u mnie miały nawet i 1 mm), czy uszczelka pod głowicą albo te gumki w głowicy. Co chłopaki myślicie na ten temat?Sprwadź sobie czy dmucha do chłodnicy, jak dmucha to prawdopodobnie uszczelka. Jak by poszły uszczelniacze na cylindrach miałbyś wodę w oleju Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maxmarcinex 0 Napisano 9 Sierpnia 2009 witm. Jestem nowy na tym forum. bardzo prosiłbym o kontakt kogos kto ma kombajn MF 530 L albo np MF 520. mam problem z ustawieniem tego kombajnu nie posiadam żadnych instrukcji . proszę o kontakt na e-mail : marcin.mazurek86@gmail.com lub odpisanie w tym temacie... byłbym bardzo wdzięczyny za pomoc.. pozdrawiam Marcin Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maxmarcinex 0 Napisano 9 Sierpnia 2009 witm. Jestem nowy na tym forum. bardzo prosiłbym o kontakt kogos kto ma kombajn MF 530 L albo np MF 520. mam problem z ustawieniem tego kombajnu nie posiadam żadnych instrukcji . proszę o kontakt na e-mail : marcin.mazurek86@gmail.com lub odpisanie w tym temacie... byłbym bardzo wdzięczyny za pomoc.. pozdrawiam Marcin Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
erdem 0 Napisano 9 Sierpnia 2009 Koledzy a jak myślicie co może być z moim silnikiem Mercedesa OM 352. Mam go w claasie ale silnik ma przedmuchy na górę. Odpala super, nie kopci z rury wydechowej, ma ciśnienie 5 atmosfer na wolnych obrotach. Nie wiem czy to może być wina luzów zaworowych (u mnie miały nawet i 1 mm), czy uszczelka pod głowicą albo te gumki w głowicy. Co chłopaki myślicie na ten temat?Sprwadź sobie czy dmucha do chłodnicy, jak dmucha to prawdopodobnie uszczelka. Jak by poszły uszczelniacze na cylindrach miałbyś wodę w olejuPrzedmuchy czyli co Dmucha ci jeśli zdejmiesz korek od wlewu oleju jeśli masz tak jak u mnie to jednocześnie jest tam i odma.jeśli dmucha samym powietrzem a nie spalinami to nie przejmuj sie tym natomiast jeśli po zdjęciu korka dmucha spalinami to padła głowica. Wyjmij miarke od oleju i jeśli nie bedzie wywalać oleju lub dmuchać spalinami to silnik jest ok. Zajeździć mercedesa to naprawde trzeba sie dobrze postarać Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nordyk 0 Napisano 9 Sierpnia 2009 Witam, posiadam kombajn Epple Mobil 211 więc służe pomocą, informacjami i mogę zeskanować książke ze wszystkimi informacjami dotyczącymi kombajna Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maskin 0 Napisano 10 Sierpnia 2009 witamw moim clasie silnik zmienia obroty, tzn sie rozpedza. jest to perkins 6. np gdy sypie zboze to dostaje wyzszych obrotów. ktos moze spotkal sie z czyms takim? najgorzej na uwrociu gdy kosze na 1000 obrotów mlocarni to obroty czasami wzrosną do 1100 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
yosef99 0 Napisano 10 Sierpnia 2009 Mam problem z hydrauliką w Bizonie Z58, po wymianie pompy hydraulicznej na nową, na początku pracy jest wszystko dobrze, ale po upływie godziny nie mogę podnieść hederu. Dopiero po zrobieniu przerwy, mogę pracować dalej.Jaka jest tego przyczyna, panowie pomóżcie. Witam,1. Za mały stan oleju hydraulicznego2. Olej stracił swoje własności i jak nabierze temperatury to robi się rzadki (może jest zanieczyszczony)?3. Sprawdź czy któraś z rurek nie jest pęknięta, nawet minimalne pęknięcie będzie powodować utratę ciśnienia.4. Zużyte "bolce" (nie wiem jak się to fachowo nazywa ale jest w miejscu gdzie kończą się cięgna) w rozdzielaczu, ich wymiana z oringami to groszowe sprawy. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maxmarcinex 0 Napisano 10 Sierpnia 2009 witam moze ktoś napisać na ile ustawia klepiska w Massey fergusonie MF 520 lub MF 530 ? sa dwie wajchy do regulacji i nie do konca wiem na ile to powinno byc ustawione podziałki są w calach... i na jakie zborze na ile.. ? proszę o wypowiedzi.. moze ktos sie orientuje bardziej to moj pierwszy kombajn nie chce go uszkodzic;/ Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
matii 0 Napisano 10 Sierpnia 2009 witamw moim clasie silnik zmienia obroty, tzn sie rozpedza. jest to perkins 6. np gdy sypie zboze to dostaje wyzszych obrotów. ktos moze spotkal sie z czyms takim? najgorzej na uwrociu gdy kosze na 1000 obrotów mlocarni to obroty czasami wzrosną do 1100prawdopodobnie regulator w pompie wtryskowej Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
herki 0 Napisano 11 Sierpnia 2009 witamw moim clasie silnik zmienia obroty, tzn sie rozpedza. jest to perkins 6. np gdy sypie zboze to dostaje wyzszych obrotów. ktos moze spotkal sie z czyms takim? najgorzej na uwrociu gdy kosze na 1000 obrotów mlocarni to obroty czasami wzrosną do 1100prawdopodobnie regulator w pompie wtryskowej Miałem to samo w tym roku w moim dominatorze powodem okazał się filtr paliwa "zaklejony" jakimś brudem .Po wymianie wszystko wróciło do normy. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Stasio 0 Napisano 12 Sierpnia 2009 Witam koledzy!Mam jeszcze kolejny problem z moim Bizonem Rekordem Z58, po przepracowaniu 10 godzin, muszę dolać około 4 litrów oleju do silnika, chciałbym się dowiedzieć czy to tak powinno być, bądź też jaka może być tego przyczyna? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
@@Kamil@@ 0 Napisano 12 Sierpnia 2009 uuu jednym słowem bierze ci olej albo masz wyciek .. bardzo kopci jak kosisz ?? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Stasio 0 Napisano 12 Sierpnia 2009 Szanowny kolego, dzięki za informację. W ogóle nie kopci jak koszę, to jaka może być tego przyczyna? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
slawekg 0 Napisano 12 Sierpnia 2009 claas dominator 88sl mam problem z nadmiernym kopceniem z wydechu, oleju nie ubywa, wtryski po regeneracji-po regeneracji zrobiło się nawet gorzej czy by to była wina pompy? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
@@Kamil@@ 0 Napisano 12 Sierpnia 2009 Teraz sobie tak przypominam ze w ZO 58 jest turbo przy silniku a z reguły wiem ze gdy turbo jest na wykończeniu bierze olej... tak ze to może być to.. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maskin 0 Napisano 30 Sierpnia 2009 witamw moim clasie silnik zmienia obroty, tzn sie rozpedza. jest to perkins 6. np gdy sypie zboze to dostaje wyzszych obrotów. ktos moze spotkal sie z czyms takim? najgorzej na uwrociu gdy kosze na 1000 obrotów mlocarni to obroty czasami wzrosną do 1100prawdopodobnie regulator w pompie wtryskowej Miałem to samo w tym roku w moim dominatorze powodem okazał się filtr paliwa "zaklejony" jakimś brudem .Po wymianie wszystko wróciło do normy. zgadza sie to byl filtr... dziekiale pojawil sie nowy problem wysiadlo mi lozysko w skrzyni na walku na ktorym jest bęben od recznego. Nie moge zdjąć tego cholerstwa, napinalem sciagacz i grzalem palnikiem i nic... obciąć walek? mial ktos z tym do czynienia? a tak w sumie to obciecie walka rozwiazalo by problem tyle ze nie bylo by ręcznego Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GDYNIA JASIU 0 Napisano 30 Sierpnia 2009 Witajcie Co mi polecacie z kombajnów Claas modele od 66 w góre najlepiej SL mam swojego około 30h plus koszenie na zarobek co polecacie acha i z silnikiem Merca oczywiście:)Pozdrawiam Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adrrianoW 0 Napisano 3 Września 2009 WitamZlałem olej silnikowy w dominatorze 85 (silnik mercedes om 352 a). W instrukcji jest podane, że do silnika wchodzi 17 litrów, mi zeszło niecałe 10 litrów. Czy to normalne, że w silniku zostaje aż tyle starego oleju? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojtoon 0 Napisano 3 Września 2009 moja ulubiona książka kucharska mówi: zlewaj olej puki gorący a tak poza tym to pewnie ci zeżarł i się nie kapnąłeś Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adrrianoW 0 Napisano 3 Września 2009 moja ulubiona książka kucharska mówi: zlewaj olej puki gorącyOlej zlałem wieczorem po zjeździe z pola zaraz po zgaszeniu silnika.a tak poza tym to pewnie ci zeżarł i się nie kapnąłeś żarty, żartami, ale co to może być? Może się jakiś odpływ przydkał, sam już nie wiem. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach