piotrekKALIN 0 Napisano 12 Sierpnia 2010 Witam.Co zrobić bo prasa mi się zapycha w słomie jak jest sucha-czy to normalne??W sianie idzie normalne.A może da się coś zrobić żeby się nie zapychała?Proszę o odpowiedz i pomoc Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ciemnyarek 0 Napisano 19 Sierpnia 2010 Mam również prasę Carraro,pracuję nią od trzech lat i zapchała mi się na słomie może ze trzy razy.Nic nie kombinowałem.Wydaje mi sie że zdarzyło się to jak słoma byla za sucha i za krucha.Teraz to jak zaczynam nawijanie to robię to delikatniej,na początku po prostu jadę wolniej,jak słome ''porwie''łańcuch to można już zaganiać.Na Carraro nie narzekam,jestem z niej bardzo zadowolony.Pozdrawiam. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piotrekKALIN 0 Napisano 30 Kwietnia 2011 Panowie co mogę zrobić z tą belarką żeby dobrze szło w słomie?A co najważniejsze czy jadę szybko czy wolno to się zapycha i też wyrzuca słomę ze środka na widły jak jest pełniejsza belarka i później złapie to co wyrzuci i zaczyna trzeszczeć,jakby coś przepuszczało,bo bela robi się nie foremna-szok. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ciemnyarek 0 Napisano 10 Maja 2011 Witam.U mnie zaczęły się robić nieforemne baloty jak poluzował się główny łańcuch.Na początku to były jak oszlifowane,takie ładne.Potem robiły sie postrzępione.Naciągnąłem łańcuch i poprawiło się.Nie wiem tylko jak mocno ma być napięty ten łańcuch.Nie chciałem przesadzić i dużo nie naciągałem.Ale poprawiło się.A co do problemów z wciąganiem słomy to trudno powiedzieć.A są wszystkie nagarniacze na dole w prasie? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piotrekKALIN 0 Napisano 31 Maja 2011 A jak się naciąga ten łańcuch??Mam ją od nie dawna i mało wiem o belarkach Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach