ciezarowka 0 Napisano 11 Października 2010 Zastanawiam sie ile pala ciagniki rolnicze, w ciagu jednej godziny pracy lub jednej godziny jazdy po szosie.za odpowiedzi dziekuje i pozdrawiam Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
damian9871 0 Napisano 11 Października 2010 do czego to potrzebujesz?zetor lub ursus 6 cyl ok 12l na godz co w drodze ze starą skrzynią 25km/h wychodzi 50l/100kmmtz 82 ok 8l na godz zegarową Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ciezarowka 0 Napisano 12 Października 2010 w szczegulnosci chodzi miu o poronara lub belarusa 1523za odpowiedz dziekuje i pozdrawiam Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mateuszzetor. 0 Napisano 22 Października 2010 Jazda po szosie.. Myśle że ok 4-5 l na mtg (motogodzine)A praca w polu no to tak w pługu około 15-17 l na mtgale za bardzo sie nie oriętuje to nie mam takiego sprzętu, tylko wszystkie tak około palą wiec tak podałem z uprzejmości Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Przemek21 0 Napisano 22 Października 2010 JD 6600 przy 2100 obrotach skrzynia 40km ok 100l na ~260km zajeło to ok 8,5godziny średnio 11,76 l na godzine zegarową myslę ze przy 1800 spaliłby do 10l/h Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
alwaro 0 Napisano 23 Października 2010 pronar 1221a u mnie pali ok 15-17l na godzine pracy z pługiem w transporcie na 100km to mysle ze tak ok50l by chlapnął Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ciezarowka 0 Napisano 4 Listopada 2010 Koledzy mysle ze zmiesciłby sie w 25/100km to przeciez jazda na wysokich biegach i mniejsze obciazenie niz na niskich biegach przy orce Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ciezarowka 0 Napisano 6 Listopada 2010 wiec koledzy wychodzi maksymalnie 25 litrów na 100 kilometrów po asfalcie. czyli zas wyszło na moje Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tekmie 0 Napisano 6 Listopada 2010 Witam.Nie podałeś z jakim obciążeniem i jaka trasa(czy w miarę płaska,czy wzniesienia?).A może tylko sam ciągnik? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
awe 0 Napisano 6 Listopada 2010 Ile mu wlejesz tyle spali Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tekmie 0 Napisano 6 Listopada 2010 Chyba że prędzej się"rozkraczy".Ale generalnie chodzi o to ,żeby ciągnik miał dobrą moc i mało palił(na jednostkę mocy). Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ciezarowka 0 Napisano 7 Listopada 2010 Panie Kolego masa całkowita 2 przyczep 20 ton do takiego obciazenia jest stworzony Pronar1221A i wydaje mi sie ze sobie poradzi z tym ciezarem znakomicie oraz zmiesci sie w 25 litrach/100kilometrówpozdrawiam i serdecznie dziekuje za odpowiedzi Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lisek 0 Napisano 7 Listopada 2010 przy tym obciążeniu raczej nie zejdziesz poniżej 40l/100 km. W transporcie trzeba wysokich obrotów, przy niższych tracisz na prędkości i na kilometr i tak wyjdzie dużo. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
alwaro 0 Napisano 7 Listopada 2010 mam 1221a 4 lata i nie wydaje mi sie zeby przy 20 tonach na haku zszedł do 25 jak dla mnie to niewiarygodne przy dobrej jezdzie moze min 40-45 ale nie 25 no chyba ze cały czas z gorki ale musze równiez dodac ze z mojego pompe bede dawal do sprawdzenia bo coś mi sie nie podoba. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ODRzyk 0 Napisano 23 Listopada 2010 Z praktyki...Bardzo ułatwia tankowanie z licznikiem wypływu paliwa z (własnego) dystrybutora, pompy ....Tankujemy do pełna (lub do tzw. "odbicia nalewaka, pistoletu"), potem jedziemy w pole. Po skończonej pracy tankujemy znowu do pełna. Mamy różnice w ilości paliwa. Teraz musimy tylko sobie zapisać w jakiej pracy nastąpiło to zużycie paliwa (transport, opryski, głęboka orka) a także subiektywny stan pola, warunków atmosferycznych. I na podstawie kilkunastu odczytów można mieć orientacje o spalaniu paliwa przed dany model ciągnika. Można się bawić w dodatkowy skalibrowany zbiorniczek, ale będzie to zużycie chwilowe paliwa. Natomiast wyliczenie kosztu wykonania konkretnego zabiegu , uprawki (zespołu uprawek) to już inna "para kaloszy". Pozdrawiam. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
proMateusz 0 Napisano 20 Stycznia 2011 A ile pali MF 6170 na motogodzinę? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach