kartom 0 Napisano 8 Maja 2011 Witam.Kupilem ostatnio MF255 i robilem praktycznie kapitalny remont silnika.tj: nowy wal, tloki, tuleje, pierscienie, uszczelki itp Po remoncie problem wyglada nastepujaco: Po uruchomieniu silnika, po okolo 30 sekundach pracy zaczyna wyciekac olej ze skrzyni korbowej przez obudowe napedu licznika motogodizn, przez taka mala dziurke jakby odpowietrznik. (Co to jest ta dziurka? do czego sluzy??) Gdy otworze bagnet lub wlew oleju przestaje wyciekac, ale zatykajac reka czuc ze wytwarza sie lekkie nadcisnienie. Wczesniej byl zatkany odpowietrznik w pokrywie zaworow, przeczyszczenie nie pomoglo. Wyglada to tak jakby bylo gdzies jeszcze przytkane, chociaz widac ze olej na zawory sie dostaje. Poziom oleju jest poprawny. Co moze powodować ten wyciek oleju? Prosze o rady... PozdrawiamTomek Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojtoon 0 Napisano 12 Maja 2011 Jeśli sam zakładałeś pierścienie to gratuluję.... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jacek janczak 0 Napisano 13 Maja 2011 Moim zdaniem kolega Wojtoom ma racje muśisz jeszcze raz rozebrać silnik odwrotnie założyłeś pierścienie kompresyjne TOP Góra MASZ NAPISANE NA PIERŚCIENIACH Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kartom 0 Napisano 23 Maja 2011 Witam. Pierścienie są założone poprawnie. Już chyba znalazłem przyczynę wycieku. Sprężarka jest uszkodzona i przez nieszczelności najprawdopodobniej kompresowała olej w skrzyni korbowej. Dałem sprężarkę do naprawy.Niedługo sprawdzę i dam znać...Dzięki! Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach