Skocz do zawartości
wzdowian

Usterki ciągników i maszyn

Rekomendowane odpowiedzi

ja w moim u902 mam ciągle jakieś wycieki zaczeło sie od skrzyni, jak to zrobiłem to zaczeło lecieć ze sprężarki, po wymianie pierścieni w sprężarce zaczeło leciez z serwa, jak wymieniłem serwo to zaczeło z rurki od podnośnika i dziś w czasie orki znowu pękła mi rurka od podnośnika ale inna niż wzceśniej, w tym traktorze nie może być tak że olej nie kapie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

koledzy ratujcie jak wyeliminować wyciek oleju z silnika do komory sprzegłowej w 360 3p wymieniłem uszczelniacz nie pomogło wymieniłem jeszcze raz uszczelniacz na angielski tak mi gościu doradziła że polski to shit i dalej cieknie POMOCY

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witajcie macie może instrukcje napraw do mf lub 3p w wersji elektronicznej>

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
koledzy ratujcie jak wyeliminować wyciek oleju z silnika do komory sprzegłowej w 360 3p wymieniłem uszczelniacz nie pomogło wymieniłem jeszcze raz uszczelniacz na angielski tak mi gościu doradziła że polski to shit i dalej cieknie POMOCY

 

sa dwa wyjscia... kup nowy uszczelniacz i moze byc polski (a temu co promuje zagraniczne czesci daj w czape ) wyciagnij sprężynke, rozkrec ja, skroc o ok 0,5 cm, skręć zpowrotem i załóż, jezeli po takiej operacji przeciek bedzie dalej, zostanie tylko przeszlifowanie wału, a po przeszlifowaniu z uszczelniaczem zrob jak wyzej

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam i dalej problem wymieniłem uszczelniacze

(360 3p) na wale z przodu i z tyłu i nadal cieknie proszę o porady

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Katalogi części zamiennych do maszyn rolniczych marki:

 

JOHN DEERE, CLAAS, CASE IHC, NEW HOLLAND, FIAT, FIATAGRI, HESSTON KEMPER, GERINGHOFF.

 

Zaletą katalogu JOHN DEERE jest katalog obrazkowy który pozwala szybko zlokalizować daną część w maszynie.

 

Katalogi są w niemieckiej lub angielskiej wersji językowej a do niektórych maszyn New Holland, Case, Fiat, Hesston opis większości części jest po polsku.

 

Wszystkie katalogi są dostępne na płycie CD w formacie PDF.

 

@mail katalogi_maszyn@interia.pl

 

tel 698145380

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
witam i dalej problem wymieniłem uszczelniacze

(360 3p) na wale z przodu i z tyłu i nadal cieknie proszę o porady

A jesteś pewien, że cieknie na uszczelniaczu? Ja kiedyś w MF 255 miałem podobny przypadek, uszczelniacze wymienione i dalej się lało. Okazało się że ciekło przez uszkodzony brok.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak cieknie z silnika jak napisałeś to może wał korbowy ma luzy i nim rzuca dlatego cieknie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam serdecznie! Mam problem z ciapkiem-podnośnik momentami nie podnosi wogóle, a jeśli działa to raczej wolniej niż to było wcześniej. Wczesną wiosną profilaktycznie wymieniłem oringi w pompie bo zaglądałem do mostu.Do tej pory było ok, ma przepracowane 3600mtg od nowości. Czy to już pompa do wymiany czy może rozdzielacz?Proszę o porady.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
sprawdź filtr

 

Filtr przemyłem, ale to nic nie pomogło. Kilka lat temu też słabo podnosił, ale podnosił, wtedy wymiana oringów pomogła. Tym razem pojawiają się momenty, że nie podnosi w ogóle, nawet dodanie gazu nic nie pomaga. Dopiero po dłuższej chwili i wielu próbach rozdzielaczem zadziała, tak jakby najpierw ciągnął powietrze a następnie pociagnął olej (poziom oleju jest w normie). Co jeszcze może być przyczyną takich problemów

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Powodem problemów z podnośnikiem w moim ciapku okazała sie pompa a dokładnie jeden z dwóch oringów w pompie był zepsuty.Po wymianie od razu widać różnice.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Siemano wszystkim:) Mam taki mały problem może ktoś wie co to może być. Otóż ma mtz tego z małą kabiną. Zrobiony był generalny remont silnika i po złożeniu jakieś tam małe problemy były ale odpalił w było prawie ok. a mianowicie, bardzo ciężko palił na zimnym silniku i przy gwałtownym dodaniu gazu bez obciążenia to kopcił na czarno i to dość intensywnie. A tu nagle pewnego dnia zgasł i już nic się nie dało zrobić. nie zapalił już więcej. I jak by tego było mało to postał trochę i gdy chciałem go zapalić to robił tak jak by pół obrotu wału i coś waliło w silniku, tak jak by metal o metal. No to silnik został rozebrany jeszcze raz tym razem bez rozjeżdżania i nic nie znalazłem, wszystko w porządku. Teraz jestem właśnie w trakcie ponownego składania. Poradźcie co może być przyczyną, że tak ciężko pali?? to może być złe ustawienie pompy i wtrysków?? A i co mogło tak walić w silniku??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

znajdź kogoś z pompką do wtryskiwaczy(końcówek), prawdopodobnie są pica warte. Wtryskiwacze tłumaczą dym i problemy z rozruchem. Problemy z rozruchem może też tłumaczyć brak ciśnienia w tłokach(przeważnie dziurawa głowica po renowacji - popatrz przy tulejach zaworowych). Co do walenia w silniku (bardzo rzadka sytuacja) morze chciał "wytknąć nogę" (dla żółtodziobów-pękający wał korbowy wybija dziurę w bloku, pękając przy rozruchu zostaje w misce,) ale to miało by sens gdybyś z pośpiechu zapomniał zalać go olejem=zatarcie panewek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nie, ani się nie zatarł, ani korbowód nie pękł. koło zębate, które napędza pompę wtryskową jest osadzone na kołkach stalowych i jeden pękł. A co do wtrysków to wina chyba leżała po stronie i pompy i końcówek.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam

mam problem z rozrzutnikiem 1-osiowym - b. stary typ - 3,5 t. Kupiłem to dość dawno - poczatkowo ciagąłem c-330 - nie było żadnych problemów (no oprócz standardowych typu urwane listwy czy zerwany łańcuch od napędu wałów) póżniej c-360 - już gorzej - zerwało klin na połaczeniu skrzyni z wałem napędowym (kilka razy), a teraz ciagnę mtz-952 i są jaja bo ostatnio jak urawła się listwa to zahaczyła się o wały rozrzucajace !! i zablokowała wszystko - obleciały zęby na zębatkach od wałów - zerwało klin i jeszcze pękł krzyżak. A problem chyba w tym że nie ma w nim żadnego sprzegła - bo w nim jest chyba sporo przeróbek. Prosze o pomoc - czy rozrzutniki maja jakieś sprzęgła na głownym wale napędowyym - tym co idzie od ciągnika do skrzyni? jak to jest zrobione - jeślim mogę prosić o foto to będe wdzięczny. W internecie na grene znalazem takie części jak "końcówka sprzęgła", "wkładka gumowa" i "wkładka końcówki sprzegła" - u mnie w rozrzutnik nic takiego nie ma!!! pomocy... bo już nie mam nerwów.

A te części to tam znalazłem:

www.sklep-grene.pl/index.php/cPath/420_ ... /2a/page/2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja mam tandema polskiego i tam jest sprzęgło ale czy takie sprzęgło ma sens w rozżutniku to niewiem. Ciężko by je było wyregulować żeby działało poprawnie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

J to dopiero mam problem mam 105 konnego case 1055 i nie działa mi w nim napęd i niewiem co robić ostatnio jak sie nim zakopałem to 3 ursusy c-330, 1 c-360 i deutz-fachr dx 4.50 mnie wyciągnęły. Co zrobić??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nie laduj tyle i nie bedzie ci potrzebne sprzeglo przeciazeniowe,lopaty z tyly zostawiaj wolne zeby delikatnie wystartowal,-to z wlasnego doswiadczenia,najlepiej to kup walek wom ze sprzeglem.czesci zamienne to sa fatalnej jakosci i bez przerwy bedziesz wymienial.

z tym case to poszukaj na roznych stronkach jak sie go wlacza lub co sie moglo stac.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×
×
  • Dodaj nową pozycję...