wzdowian 0 Napisano 4 Kwietnia 2005 jakie są objawy obrucenia panewki na wale wzrost czy spadek ciśnienia Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wzdowian 0 Napisano 5 Kwietnia 2005 Mam takie pytanie zrobiłem remont generalny silnika i niby wszystkow porządku przy normalnej temperaturze pracy ale jak się dobrze rozgrzeje to ciśnienie na wolnych obrotach za dużo spada, nie wiem co jest grane, wymienione jest wszystko oprócz pompy oleju, czy możliwe że za taki spadek może być odpowiedzialna pompa. nie wiem co otym myśleć jak nie to sobie kupie CASE -a Napiszcie może się na tym znacie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Sprytek - Chrumczak 0 Napisano 5 Kwietnia 2005 jakie są objawy obrucenia panewki na wale wzrost czy spadek ciśnienia Na 90% spadek ciśnienia. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
figar0 0 Napisano 5 Kwietnia 2005 analogicznie na 10% wzrost Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kobylka 0 Napisano 8 Kwietnia 2005 Mam propozycje do administratorów stronyCzy może myśleliście o tym żeby na waszej stronce stworzyc linkownię:1. Polskie Oficjalne strony producentów2. Domowa oficjalna strona producenta3. Strony tworzone przez użytkowników ppr4. Nieoficjalne strony rolniczeWydaje mi się że mogłoby to pomóc wielu z nam i rozpowszechnić www.ppr.plPozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wzdowian 0 Napisano 12 Kwietnia 2005 Mam pytanie wyrobiło mi się łożysko w obudowie bloku ciągnika jakie są możliwości naprawy w "domowym warsztacie" napiszcie jak ktoś coś podobnego robił Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Moderator 0 Napisano 13 Kwietnia 2005 Promowanie za darmo producentów, raczej nie przejdzie. A co do promowania nieoficjalnych stron rolniczych to będzie trzeba porozmawiać z zarządem.Jeśli macie jakieś istotne i ważne informacje to proszę o przesłanie ich na adres redakcji – redakcja@ppr.pl Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
salmon 0 Napisano 20 Kwietnia 2005 Mam takie pytanie zrobiłem remont generalny silnika i niby wszystkow porządku przy normalnej temperaturze pracy ale jak się dobrze rozgrzeje to ciśnienie na wolnych obrotach za dużo spada, nie wiem co jest grane, wymienione jest wszystko oprócz pompy oleju, czy możliwe że za taki spadek może być odpowiedzialna pompa. Podłączam się do tematu, mam dokładnie ten sam problem w starym C360. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
edward 0 Napisano 21 Kwietnia 2005 Mam propozycje do administratorów stronyCzy może myśleliście o tym żeby na waszej stronce stworzyc linkownię:1. Polskie Oficjalne strony producentów2. Domowa oficjalna strona producenta3. Strony tworzone przez użytkowników ppr4. Nieoficjalne strony rolniczeWydaje mi się że mogłoby to pomóc wielu z nam i rozpowszechnić www.ppr.plPozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adam 0 Napisano 21 Kwietnia 2005 Komu ma służyć ta forma forum, naigorsze w tym wszystkim jest to że od kilkunastu dni jest to że niema o czym gadać. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Krzysiek! 0 Napisano 21 Kwietnia 2005 Zgadzam sie z opinia przedmówcy moze ktos by zaczał jakis temat bo tez mam ochote o czyms popisac a brak mi sensownych pomysłow na rozpoczecie tematuDo Admina: czy planujesz przywrócenie starych wypowiedziedzi???(ze starego forum) Troche ich tam było i moim zdaniem niektóre wypowiedzi forumowiczów były naprawde interesujace i szkoda by było je stracic Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pablo 0 Napisano 22 Kwietnia 2005 co sie połapie na tej stronce - to sie znowu pogubie. Te forum jest chyba teraz jedbym z najgorszych w sieci. Wyobrazni zabraklo tworcom. No ale coż. . . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
agrozet 0 Napisano 22 Kwietnia 2005 Jęśl masz coś ciekawego i na temat to pisz w konkretnych działach ciągników czy to o poskich ciagnikach albo o zachodnich , albo chcesz coś sie dowiedzieć o usterkach to pisz.Myślę że podział jest o wiele lepszy jak w poprzednim forum gdzie ludzie pisali w tematach bez ładu i składu , a często też zwyczajne głupoty. TERAZ JEST KONKRETNIE MASZ COŚ DO POWIEDZENIA TO PISZ NIE MASZ TO SIEĆ CICHO I CZYTAJ INNYCH jAK CHCESZ POGAWĘDKI TO IDZ DO DZIAŁU POGAWEDKI I ZOBACZ O CZYM TAM LUDZIE PISZĄ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adam 0 Napisano 22 Kwietnia 2005 Agrozecie napisaleś tak z sensem i żuciłes taki temat aż niewiem co mam pisać .Proponuje jeszcze więcej działów pododdzialów bo panuje taki tłok i takie sensowne wypowiedzi że niewiadomo jak się odnależć.Czytając twoją wypowiedz to napewno jest to konkret , a co do pogawędek to zobacz w których godzinach i kto tak gawędzi.To gawędzą nasi urzędasy i często obgaduią i wysmiewują chłopków. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
chaos 0 Napisano 22 Kwietnia 2005 Witam. Zwracam się z zapytaniem do użytkowników ciągników wyposażonych w klimatyzację czy warto jest kupując nowy ciągnik inwestować w klimatyzację. Chodzi mi głownie o trwałość klimatyzacji w ciągniku, wiadomo że ciągnik pracuje w kurzu. Wkurzył bym się gdybym zainwestował w klimatyzację a ona by wysiadła po 2 czy 5 latach. Proszę o poradę czy warto dopłacać za klimatyzację w ciągniku. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
agrozet 0 Napisano 25 Kwietnia 2005 Jeśli urzadasy mają czas to niech sobie piszą w dziale pogawędki i wyszukują w 1300 wypowiedziach to co ich interesuje. Ja jako hodowca mając tylko przerwę na śniadanie i obiad gdy mogę zerknąć na internet chcę szybko i na temat wejść do działu który mnie interesuje ( i nawet dobrze że nie ma tam 1000 wypowiedzi tylko kilka) bez zbędnych wypowiedzi,albo zwyczajnej "pyskówki" jeden na drugiego.Bądzmy konkretni i nie obawiajmy się wypowiedzi na na forum - bo także w starym forum wielu ludzi miało bardzo dużo konkretnego do powiedzenia Pozdrawiam wszystkich- I ODWAGI NIE BÓJCIE SIĘ WYPOWIADAĆ O WASZYCH CIĄGNIKACH, MASZYNACH, SPRZĘCIE - NAWET JEŚLI KTOŚ MA DROGI CIĄGNIK TO NIECH SIĘ NIM POCHWALI,OPISZE JAKI JEST SUPER A MOŻE OSTRZEŻE INNYCH PRZED JEGO ZAKUPEM NIECH FORUM BĘDZIE MIEJSCEM WYMIANY NASZYCH DOŚWIADCZEŃ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
saper 0 Napisano 26 Kwietnia 2005 tesknie za starym forum!!! dlaczego na tamtym wszyscy sie tak udzielali a tu jest cisza???????!!!! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Moderator 0 Napisano 27 Kwietnia 2005 Komu ma służyć ta forma forum, naigorsze w tym wszystkim jest to że od kilkunastu dni jest to że niema o czym gadać. Jeśli nie ma o czym to zaproponuj temat a ja go umieszczę Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
witia 0 Napisano 27 Kwietnia 2005 Miał ktoś może problem z c-360 i stale przybywającym olejem w silniku? Czy możliwe jest że przyczyną są pierścienie lub lejacy wtryskiwacz? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Pawel 0 Napisano 4 Maja 2005 Czy mozna wymienic walek przekaznika mocy w Ursusie 4011, bez rozpolawiamia ciagnika? A jesli tak to czy mozna go wyjac do tylu, tak zeby w srodku nie pospadaly kola zebate itd. ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Romcio 0 Napisano 5 Maja 2005 Jeżeli w C-360 przybywa oleju w silniku, to na 99,9 % jest to winą cieknącej pompy wtryskowej. Zapewne jest uszkodzona (nieszczelna) pompka zasilająca oraz Simmering pompy wtryskowej. I paliwo, które dostaje się do oleju pompy wtryskowej zamiast wyciec rurką nadmiarową, tą z tyłu pompy wtryskowej, sączy się poprzez nieszczelny Simmering do silnika. Powód przybywania oleju z powodu cieknących wtryskiwaczy lub nieszczelnych pierścieni należy włożyć między bajki. Te wtryskiwacze musiałyby chyba paliwo wlewać do komory spalania, a nie wtryskiwać, to może wtedy przecisnęłoby się pomiędzy pierścieniami do oleju silnika, ale wtedy jadąc takim ciągnikiem byłoby biało wokół niego jak wokół parowozu, a w to nie wierzę, aby ktoś dał radę poruszać się takim parowozem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Romcio 0 Napisano 5 Maja 2005 Ursusie 4011 - przekaźnik Nie naprawiałem nigdy tego ciągnika, ale na 95 % jest taki sam, jak C-360. Jeżeli elementy przekaźnika są takie same, to tylna część przekaźnika jest do wyjęcia po odkręceniu śrub mocujących łożysko przekaźnika, te z tyłu 6307 - jeżeli dobrze pamiętam. Następnie wałek przekaźnika należy szarpnąć lżej lub też mocniej, w zależności od stawianego oporu, wałek powinien wyjść. Żadne koło nie wpadnie do środka. Tylny wałek pracuje wewnątrz takiej rury-tulei napędowej. Ona być może ciuteczkę się przesunie, ale wszystko będzie OK. Ta rura-tuleja pośredniczy w napędzie zębatej pompy hydraulicznej. Aby wymienić przednią część wału przekaźnika mocy niestety, ale należy odjechać silnikiem od skrzyni biegów oraz odkręcić taki mały dekielek mieszczący się na spodzie skrzyni biegów zaraz na jej początku - oczywiście najpierw należy spuścić olej. Jest tam dość duże koło zębate, które przy zakładaniu przedniej części wałka należy unieść nieco do góry, ale nie jestem do końca pewien. Być może to koło jest do uniesienia za pomocą tego samego wałka. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Pawel 0 Napisano 5 Maja 2005 Dzieki Romcio. Chodzilo mi o wymiane tylnej czesci walka. Na samej koncowce mam powyrabiane frezy, a do tego jest ona troche skrzywiona i zatacza kolka. Nigdy go nie wymienialem wiec wolalem sie zapytac, zeby nic nie popsuc. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ZETO 0 Napisano 5 Maja 2005 Witam .Napisałem te pytanie w części" Ciągniki Wschodnie" ale zadam je tez w temacie "uisterki ciągników". Otóż w moim T25 dość mocno zaczęła przeciekać hydraulika tj. rozdzielacz i siłownik. I mam dlatego pytanie czy do ich naprawy konieczne są specjalne części zamienne i specjalne uszczelki czy też wystarczą dostępne w naszych agromach normalia z uszczelek i oringów. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
salmon 0 Napisano 5 Maja 2005 Mam takie pytanie zrobiłem remont generalny silnika i niby wszystkow porządku przy normalnej temperaturze pracy ale jak się dobrze rozgrzeje to ciśnienie na wolnych obrotach za dużo spada, nie wiem co jest grane, wymienione jest wszystko oprócz pompy oleju, czy możliwe że za taki spadek może być odpowiedzialna pompa. Panowie, nikt nic mądrego nie wymyśli na temat takiego zjawiska ? Mam właśnie identyczne, pomierzyłem ciśnienia - przy zimnym silniku na wolnych obrotach w okolicach 2-2.2 atm, na roboczych 3,8-4 atm, po 20 min. ciągania bron - na wolnych 1,1-1,2 atm, na roboczych 3.6-3.8 atm. Traktor 15 mtg po przeglądzie silnika jak w powyższym przypadku - nie robione nic tylko przy pompie wtryskowej i pompie oleju - która to podobno była jakiś rok temu wymieniana (tak mówił poprzedni właściciel). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach