adam 0 Napisano 7 Maja 2005 Romiko wypisujesz bsdury na 99.9% ,nie myl pojęcia c360-3p gdzie jest pompa rotacyjna i papka wbudowana w blok silnika.Natomiast ciągnik taki jak c-360 i inne wyposażone w pąpe sekcyiną ta przyczyna nie jest możliwa.Nie wprowadzaj w bląd podsłyszanymi nie do końca wiadomościami. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wzdowian 0 Napisano 11 Maja 2005 czy ma ktos sposób na ustawienie wyprzedzenia zapłonu w c-360 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
witia 0 Napisano 13 Maja 2005 Jezeli masz swobodny dostep do silnika (zdjeta chlodnica pompa wodna etc.) to nie ma problemu. musisz zdjac przednia oslone rozrzadu i odkrecic wolne kolo zebate (nic nie napedzajace) nastepnie ustawiasz wszystkie kola zebate tak zeby po zlozeniu zgadzaly sie znaki na nich tzn jedna kropka musi sie wpasowac pomiedzy dwie na sasiednim kole zebatym i tak na wszystkich kolach i powinno byc OK. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Napisano 15 Maja 2005 no tak masz rację ale jeszcze trzeba że tak powiem go dostroić kręcąc pompą wtryskową czy są jakieś sposoby na to auby było dobre wyprzedzenie (20 stopni) czy jakoś tak na ucho czy oko Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wzdowian 0 Napisano 15 Maja 2005 ten gość powyżej to jestem ja tylko zapomniaółem się zalogować Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
witia 0 Napisano 15 Maja 2005 mhhh wydaje mi sie ze jezeli masz dobra pompe wtryskowa i dobrze zalozona czyli dwa spilowane frezy w jednakowym mejscu to powinno byc ok a zle ustawienie kata wtrysku powoduje slabe wchodzenie silnika na obroty badz wogole silnik nie pracuje. Zatem moja propozycja poskladac wszystko zgodnie ze znakami i powinno byc ok. Chyba ze chcesz sie bawic iprzelicz sobie jaka powinna byc wysokosc tloka dala 20 st. i sprawdzaj czy paliwo w przewodzie do wtryskiwacza w tym momecie drga . Powodzenia Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Leszek 0 Napisano 15 Maja 2005 Przy ustawianiu konta wyprzedzenia wtrysku paliwa nic nie trzeba liczyć w każdym ciągniku w kole zamachowym są otwory które przy odpowiednim jego ustawieniu zgrywają się otworami w obudowie kadłuba silnika. Takie ustawienie kola zamachowego pozwala na precyzyjne ustawienie konta wtrysku korzystając z kapilary zamontowanej na pierwszej sekcji pompy wtryskowej. Największy problem jest tedy gdy koła zębate rozrządu są zużyte wtedy może brakować regulacji na pompie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomb2 0 Napisano 16 Maja 2005 jak usunąć wycie zwolnic w ursusie c-360.doradzcie bo nie moge już w nim wytrzymać Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Napisano 16 Maja 2005 temat klimatyzacji w ciągniku w brew pozorom jest bardzo ciekawym tematem wielu rolników jest zdania iż takie wyposarzenie jest jakąś nowobogacką modą dobrą dla ludzi z miasta i ja po cześci zgodze sę z tą tezą i smiało można nazwać daunistycznym burakiem takiego typa co na 40 ha kupuje najnowszego J_D z "klimą' natomiast klimatyzacja w ciągniku pracującym na 400-500ha w zwyż ma jak najbardziej sens argumęty za i przeciw dla obu przypadków sa te same 1 klimatyzacja jest jak wszystko na tym świecie niezdrowa ale to już prywatna sprawa kto czym sie chce truć i nie jest to główny argumęt2 minus w Polsce do tej pory klimatyzacje sa umiarkowanie rozpowszechnione i głównie wysępują w luksusowych samochodach osobowych a trwałość tego urządzenia w pewnym stopniu zależy od filtracji powietrza z reguły obecne firmy mają tą sprawe dostatecznie rozwiązane ale niestety klimatyzacja winna mieć okresowe przeglądy i wymiane chłodziwa a z tym to już wiekszy problem bo firmy zajmujące sie tymi sprawami są tylko w większych miastach i prawie wyłącznie obsługują tylko samochody osobowe a serwis firmowy jest do tego nie przygotowany i proponuje coś tam sprowadzać z zagranicy za cieżkie pieniądze a jak w końcu im sie jakimś cudem uda to trzymie to móże 5 tygodni 3 plus mając gospodarstwo powyżej 500ha (nawet 400) już tylko sam czas spędzony w ciągniku jest uciążliwy nie wspominaąc o kontroli nad współpracujacymi maszynami i prawidłowym prowadzeniem agregatu w polu takie urządzenie jak klimatyzacja przynosi operatorowi ulge i lepszy komfort pracy myśle żę osoby które miału przyjemność (lub nie ) pracować na tak wielkich powierzchniach przyznają mi rację ze ogromne znaczeni mają nawet najdrobniejsze szczegóły typu że siuedzenie jest tak a nie inaczej wyprofilowane a dana dzwignia jest z tej a nie innej strony co nie ma absolutnie wpływu lub też co da sę przeboleć na miejszych powierzchniach Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Napisano 17 Maja 2005 ursus 1014 nawet niezBy ciagnik turbo duzo daje no i przedni naped Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Napisano 18 Maja 2005 Cześto blokuje mi się skrzyni w zetorz 7211. co może być tego powodem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Napisano 20 Maja 2005 Zadając pytanie co do klimatyzacji to miałem na myśli głownie jej trwałość w ciągniku! Jesli ktos ma doświadczenia co najminiej kilkuletnie z jej używania to prosiłbym o spostrzeżenia. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Napisano 23 Maja 2005 Co do tego spadku ciśnienia w c 360, to raz facet przyjechał na zmiane oleju(ze swoim olejem) i po wymanie ciepły silnik nie robił ciśnienia, rozkręciliśmy pół silnika i nic, mechanicznie wszystko ok. W końcu wlaliśmy nowy olej i ciśnienie wtróciło do normy, a więc w waszym przypadku to może też wina oleju Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Napisano 3 Czerwca 2005 czytając wypowiedz kolegi który tak wymienia minusy klimatyzacji jestem bardzo zdziwiony,ponieważ ja użytkuję klimatyzację już od paru lat i nie mam z nią żadnych problemów.jeśli chodzi o pracę komfort jazdy jest nieporównywalny z jazdą bez klimy.Jeśli chodzi o obsługę wystarczy co jakiś czas przedmuchać filrt powietrza i to wszystko.Końcówki do ładowania na sprężarce są euro (uniwersalne)takie same jak w samochodach osobowych zresztą z gazem nie ma najmniejszego problemu jeśli układ jest szczelny,nieszczelnosć można wychwycic oglądając przewody czy nie są upocone olejem,ponieważ w układzie musi być olej do smarowamnia sprężarki,można też wlać fosforyzujący preparat.Jeśli koledze tak krutko działa klima musi mieć wyciek .Trzeba go usunąć i dopiero ładować, wtedy będzie miało to sens.Proponuje udać się do najbliższej stacji obsługi oni podłączą sprężarkę i sprawdzą wszystko próżniowo. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Napisano 7 Czerwca 2005 Czy widzieliście kabine Naglaka do C-360? Jeśli ktoś ma to prosze o opinie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Napisano 7 Czerwca 2005 Tam coś piszą o tej kabince http://www.raportrolny.pl/?str=1&id_a=1245 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Napisano 11 Czerwca 2005 hej, mam 360 z 1981 roku, z turbina i przednim napedem.Jego moc szacuje na 90-100 koni.Wszystkim polecam zakładanie turbin do 360 bo można z 50 koni zrobić nawet 100. Spalanie przy tym mi sie w ogóle nie zwiększyło/Moj 360 turbo świetnie radzi sobie z pługiem obrotowym na 5 skib(szerokość robocza okoła 200 cm), z glęboszem na 4 zeby idzie na fula nawet w najtwardszej ziemi.Oczywiście wszelkie agregat to dla mojej szejdzesiątki pestka, idzie jak burza.W ubiegłym roku kupiłem rozrzutnik na 16 ton i moja szejdziesiatka idzie z nim bez problemu w kazddych warunkach.Aha zapomnialem powiedzeic ze moja szwsdziesiatka ma zalozony wzmacniacz momentu obrotowego mojej wlasnej konstrukcji, dzieki któremu ma 20 biegów do przodu i 4 do tyłu.W tamtym roku widzialem jak moj sasiad oral swoim 1224 i powiem wam ze moja szesdziesiatka duzo lepiej radzila sobie niz ta cala krowa ktora podobno ma 115 kon. Po co mi jakies 1224 czy inne traktory kiedy z mojje szejdziesiatki zrobilem duzo lepszy traktor!!!!Przy mojej szejdziesiatce wymiekaja nawet zagraniczniaki.Planuje zalozyc turbo do t25 i zwiekszyc moc ruska do 80 koni tak aby na 4 obrotowe skiby w najtwardszej ziemi sobie radzilii Surprised Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wzdowian 0 Napisano 12 Czerwca 2005 Czy dużo trzeba zmieniać w 360 aby wymienić silnik ze zwykłego na 3P oprócz silnika oczywiście Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Napisano 14 Czerwca 2005 Mam kilkudziesięciuhektarowe gospodarstwo i zastanawiam się czy lepiej kupić Ursusa 1224 czy 1014?Czy to prawda że 1224 jest strasznie mulasty i w praktyce jego moc niewiele daj na tle energicznego 1014?Jakie maszyny uciągnie 1014 a jakie 1224?Czy jest duża różnica w zużyciu paliwa?Obecnie mam mtz 82 i 912 ale to już jest dla mnie za mało.Proszę o opinię użytkowników tych ciągników. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Napisano 14 Czerwca 2005 co do zrobienia z 360 - 360 3p jezeli masz silnik z 360 3p z przejsciowka nie powinno byc problemu i jezeli twoj 360 jest z nowszej seri (z prostokatna przednia osia) ale nie jestem pewien Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Napisano 14 Czerwca 2005 Czym różni się C-360 od C-355 ??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Napisano 14 Czerwca 2005 360 ma 52 konie355 ma 45 koni Po za tym jest parę różnic technicznych dotyczących pewnych rozwiązań. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Napisano 15 Czerwca 2005 ja polecam ursusa 1014 mam 1014 miałem 1224 i mam jeszcze 1222bez przedniego napędu i powiem tyle 1014 jest oszczędniejszy ma swojego kopa 1224 jest troche mulasty a w pługu 4 skibowym 1014 i 1224 dawali sobie niezle rade 1224 sprzedałem bo jest nieekonomiczy i w transporcie 1014 brałem pracownika z 1224 ze zestawami halkach6 po dwie i na dwóch zestawach miałem po 15 ton 1014 bierze brony 5 polowe składane hydralicznie z wałkam i musiałe obciązniki załozy dodatkowe i dobrze idzie. zalezy ile hektarów sie ma to mozna kupic taki ciągnik na 70 ha w zupełności wystarczy mam gleby cieżki tylko 15ha lekiej ziemi i w głeboszu to tez tylko jeden ząb biezrze 1224 i 1014 pozdrawiam uzytkowników ursus-ów Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Napisano 15 Czerwca 2005 ty gościu z tą szejściesiątkom co ma 100km hhehehehehe 5 obrotowyy ty tego na oczy niewidziełes jak taki pług wygląda no New hollanda 175Km taki pług sie zakłada na ciezkie gleby chyba przed swoim ciągnikem czoł masz na hola zaczepiony jak byś agregat albo plug 4 skiboy obracany załozył to dęba zrobi i silnik rozpier... ty masz chlopcze dzike filmy dzieciacków my tu nie chcemy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
salmon 0 Napisano 16 Czerwca 2005 Niker, spoko, na kilometr widać, że chłopak sobie żartuje... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach