Gość Napisano 17 Czerwca 2005 Sześćdziesiątka to według niektórych traktor doskonałyCały czas o nim marzą piszą i myśląCiekaw jestem co nowego wymyślą,Może 360 na drewno wspaniały? Któż odgadnie zamiary wynalazcówZakładania turbin do 360 pomysłodawcówWszak i przedni napęd dotać trzebaBo bez tego wiele tym gratem zrobić się nie da! Ah już kłębią się nowe plany360 energią słoneczną napędzanyBędzie maszyną doskonałą!Jest naprawdę rzeczą niebywałą, Ze jeszcze są tacy fanatycyPodobno wielcy rolnicy,Którzy chcą ulepszać ten złom niegodziwyZamiast wreszcie wrzucić wszystkie 360 w pokrzywy! Bo tam jest dla tego ciągnika miejsce zasłużone,A na jego miejsce niech wejdą nowe maszyny zakupione.Jeśli tego nie zrobicie to tu nadal skansen będzieI z polskiego rolnictwa śmiać się nadal będą wszędzie!!! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Napisano 17 Czerwca 2005 BRAVOMam już dość tego ględzenia o 360 na wszystkich foracH!Złom na złom Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Napisano 19 Czerwca 2005 może 60 to i złom ale jak kupić nowy ciagnik skoro nasz płody rolne chodzą za bezcen niejednokrotnie więcej wkładamy w uprawe niż z niej zyskamy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Leszek 0 Napisano 21 Czerwca 2005 Może ktoś zna przyczynę szarpania sprzęgła w c 360 3p po przeregulowaniu to ustaje ale zato jest bardzo ciężko je wciskać. Może ktoś zna sposób na taką usterkę. Mechanicy zaproponowali przedłużenie dźwigni żeby było lżej ale to nie oto chodzi. W zwykłej c60 nie mam takiego problemu sprzęgło chodzi prawidłowo. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Napisano 21 Czerwca 2005 sprzedaj złoma i będzie po kłopocie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Napisano 21 Czerwca 2005 Proszę o podanie wartości luzów zaworów na zimnym silniku w C-360; pozdrawiam wzystkich przebywających na forum Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Leszek 0 Napisano 1 Lipca 2005 Mam problem z WOM-em w 1614 po wyłączeniu kręci się wałek, ale oczywiście mżna go zatrzymac niema dużej mocy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Piotras 0 Napisano 1 Lipca 2005 Mam problem z WOM-em w 1614 po wyłączeniu kręci się wałek, ale oczywiście mżna go zatrzymac niema dużej mocy. Mozliwe przyczyny:- za niskie cisnienie w obwodzie-najlepiej wpiac manometr i po wlaczeniu WOMu odczytac cisnienie, powinnmo byc 1Mpa=10 bar - zuzyte tarcze sprzegla WOM - niedokladne zalaczenie WOM ( jezeli wczesniej ci dzialal poprawnie to raczej ta przyczyna odpada) - sprawdzic rregulacje dzwigni zalanczania WOMu. Mam nadzieje ze moglem pomoc. Pozdrowienia Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Leszek 0 Napisano 1 Lipca 2005 Dzięki za informacje sprawdze. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adam 0 Napisano 1 Lipca 2005 Mam pytanie czy ktoś z was przerobil instalacie chydrauliczną w mf255 żeby można było jednocześnie kożystać z podnośnika i wyjścia zewnętrznego.Jeśli tak to proszę o wypowiedz. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Napisano 3 Lipca 2005 Mam prośbę czy ktoś z was miał problemy z podnośnikiem boscha z systemem EHR-D .Urzytkuję Crystala z takim podnośnikiem i mam kłopoty z rozdzielaczem po odpaleniu ciągnika podnośnik sam podnosi chociaż nie jest przełączony w żadną z pozycji podnoszenia czy opuszczania, jest w pozycji neutralnej.Słyszałem że takie podnośniki są montowane w fergusonach oraz nowych pronarach.Jeśli ktoś miał takie problemy proszę o poradę na serwis crystala nie mam co liczyć. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Napisano 10 Lipca 2005 czy da się wsadzić silnik z 7211 do c-360 i czy skrzynia to wytrzyma ponieważ jest mi potrzbna wieksza moc do prasy zwijajacej Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Leszek 0 Napisano 10 Lipca 2005 Cześć napisz co to za prasa że zwykły silnik od c60 nie da sobie rady bardzo mnie to interesuje. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Napisano 11 Lipca 2005 jest to prasa zwijająca sipma z-279/1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Leszek 0 Napisano 11 Lipca 2005 Według mnie to c60 niema co robić z taką prasa jest tam inny problem za malo wydajna hydraulika w tym ciągniku trudno się doczekać na otwarcie tylnej ramy porównując czasy np. z ursusem 3512. A co do tego silnika to kiedyś coś słyszałem może nawet na tym forum że jest taka możliwość, ale nie jestem tego do końca pewien. Pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Napisano 11 Lipca 2005 pracowalem taka prasa c3603p i nie bylo wiekszych problemow przy koncowej fazie zbijania troche brakowalo mocy i zaczynal sie dusic ale wystarczy wolniej jechac i nie ma problemu. Inna sprawa ze komfort pracy jest znikomy.A wydaje mi sie ze 360 jest troche mocniejszy od 3p czyli powinien dac rade Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Napisano 17 Lipca 2005 jak chcesz miec wieksza moc w c 360 to sobie zwieksz dawke na pompie silnik zetora 7211 to jest prawie to samo co w c 360 tylko ze ma wieksza dawke ma pompie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Napisano 18 Lipca 2005 witam Chciałbym sie dowiedzieć jaki byłby najodpowiedniejszy ciągnik na gospodarstwo 20-30 ha oczywiście z używanych w granicach od 60-80 KM i w cenie do 20 000 czy da sie cos za to zdziałać Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Napisano 4 Sierpnia 2005 Mam problem z c330 bo wyrzuca mi olej przez wlew oleju z silnka? Poradzcie mi coś bo sie załamałem!!! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wzdowian 0 Napisano 19 Sierpnia 2005 Mam problem z ciśnieniem w instalacji hydraulicznej jak olej jest zimny to jeszcze jako tako działa ale jak sie trochę popracuje to już gorzej czy może to być wina pompy czy może oleju jest to 60 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Napisano 19 Sierpnia 2005 To jest wina pompy. Spróbuj rozkrecic pompe i wymienic oringi znajdujace sie w niej. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Napisano 23 Września 2005 Mam problem z WOM-em w 1614 po wyłączeniu kręci się wałek, ale oczywiście mżna go zatrzymac niema dużej mocy. Mozliwe przyczyny:- za niskie cisnienie w obwodzie-najlepiej wpiac manometr i po wlaczeniu WOMu odczytac cisnienie, powinnmo byc 1Mpa=10 bar - zuzyte tarcze sprzegla WOM - niedokladne zalaczenie WOM ( jezeli wczesniej ci dzialal poprawnie to raczej ta przyczyna odpada) - sprawdzic rregulacje dzwigni zalanczania WOMu. Mam nadzieje ze moglem pomoc. Pozdrowienia Posłuchajcie ja te ciągniki znam od podstaw tam tylko należy wymienić wszystkie uszczelniacze w tej buksie i pierścienie na wałku. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Napisano 2 Października 2005 macie usterki ze swymi zabawkami ...........zajzyjcie na tem. o prasach rolujacych co poradzic jesli w claasie stało kom -bebnowej zatrzymuje sie materiał prasowany i niemożna go osznurować na jaką zmienić coby najsilniej zageszczala sianoiszonke Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Napisano 4 Listopada 2005 Przy ustawianiu konta wyprzedzenia wtrysku paliwa nic nie trzeba liczyć w każdym ciągniku w kole zamachowym są otwory które przy odpowiednim jego ustawieniu zgrywają się otworami w obudowie kadłuba silnika. Takie ustawienie kola zamachowego pozwala na precyzyjne ustawienie konta wtrysku korzystając z kapilary zamontowanej na pierwszej sekcji pompy wtryskowej. Największy problem jest tedy gdy koła zębate rozrządu są zużyte wtedy może brakować regulacji na pompie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grześ 0 Napisano 4 Listopada 2005 A co jest gdy przedni napęd u 914 przy obciązeniu podczas podpychania turem zaczyna przerywać i tak poszarpuje. Czy wina leży w uszczelniaczach od sprzęgła załanczającego? Czy gdzie indziej. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach