Skocz do zawartości
wzdowian

Usterki ciągników i maszyn

Rekomendowane odpowiedzi

Mam u 912 i nie chodzi licznik. Ukręca się przekładnia licznika. Czym to może być spowodowane i jak to naprawić?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Mam u 912 i nie chodzi licznik. Ukręca się przekładnia licznika. Czym to może być spowodowane i jak to naprawić?

 

Ty znowu drazysz stary temat...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość

witam wszystkich chciałbym sie dowiedzieć czy możliwe jest przerobienie ursusa c 360 tak aby miał napęd też z przodu prosze o pilny kątakt na e mail :

urbanczyk8@wp.pl

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

kiedys ktos mi powiedzia ze niby mozna zalozyc tan przedni naped...ale ja w to watpie...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość

osobiście widzałem 60 z przednim napędem ale z włascicielem nie rozmawiałem, ciekawe czy by od zetora 5245 nie spasował? Szukam przedni napęd do mtz, wie może ktoś o takim ? i jaka cena bo nie wiem czy w ogule jest sens się za to brać

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
osobiście widzałem 60 z przednim napędem ale z włascicielem nie rozmawiałem, ciekawe czy by od zetora 5245 nie spasował? Szukam przedni napęd do mtz, wie może ktoś o takim ? i jaka cena bo nie wiem czy w ogule jest sens się za to brać

 

zadzwon pod taki numr ten koles ma na sprzedaz przedni naped do MTZ tylko nie wiem ile chce za niego.zadzwon sie dowiesz.nr 0606428741.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
nie ma przeciwwagi na wale tylko tam jest cos takiego jak "uklad wyrownowazania sil bezwladnosci" ktory razem jest zmontowany z pompą.drgania te na pewno pochodza od silnika, sa zarowno przy niskich obrotach jak i wysokich ale wtedy sie nasilja.sprzeglo wykluczam.jeszcze mam problem taki ze charakterystycznie cos puka w silniku.sa nowe wszystkie tuleje, tloki,panewki ...ale najbardziej niepokoja mnie te drgania bo moga sie szybko panewki zużyc.dzieki z gory
Wiesz co tak sobie myślę że te drgania mogą pochodzić od tego układu wywazania ,poprostu może chopsnołeś się o jeden ząbek przy ustawianiu kółek(zakładam ,że ten układ napędzany jest porzez koła zębate ) to może być tooooo A co do tego stukania jeśli to dzwięk przytłumiony to może być tłok(szczególnie przy zimnym silniku).Sam miłem ten problem w 5211----wina lipnych i w dodatku nowych kompletów naprawczych.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mi tez sie wydaje ze moze jeden zabek wystarczy zeby wszystko bylo nie tak..tak napedzane jest to poprzez kolo zebate o walu korbowego.z tym pukaniem to mi sie wydaje ze to raczej wina nie tlokow lecz wtryskiwacza albo jednej sekcji pompy wtryskowej.jak nabylem ten traktor(3lata temu) to tez stukalo.wymienilem wszystkie tuleje tloki pierscienie i wal i dalej stuka.nie bylo robione nic przy ukladzie paliwowym i dlatego podejrzewam to.wadliwy wtrysk tez jest powodem stukania.pozdro i dzieki

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość

łatwo sprawdzić który to wtrysk ----przy pracującym silniku odkręcasz przewód wtryskowy i eliminujesz PUKANIE .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość

czy ktoś zna jakieś strony z rozrysowanym schematem skrzyni biegów w c 360 porosze o pomoc

 

/edit

podczas pracy z maszyną samoczynie wyłącza sie wałek wymieniane były już listwy przesuwowei widełki prosze o pomoc

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

kto wie z was jakimi wsazuwkami powienienem sie pokierowac zeby wyregulowac sprzeglo 2 stopniowe?nie robilem tego jeszcze i prosze o rade tylko szybko:) bo musze je zlozyc.dzieki

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

pierwszy stopień musi się rozłączyć czyli koła stać a wałek się kręcić. A jak wciśniesz do końca to wałek musi stanąć i ciągnik też stać

 

/edit

A nie zapomnij o małym luzie na postoju bo łożysko Ci się szybko wyjedzie tak musisz ustawić 1 stopień że jak ciągnik odpalisz łożysko oporowe będzie stać w miejscu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
pierwszy stopień musi się rozłączyć czyli koła stać a wałek się kręcić. A jak wciśniesz do końca to wałek musi stanąć i ciągnik też stać

 

/edit

A nie zapomnij o małym luzie na postoju bo łożysko Ci się szybko wyjedzie tak musisz ustawić 1 stopień że jak ciągnik odpalisz łożysko oporowe będzie stać w miejscu.

 

dzieki.wiem otym ale chodzi mi o regulacje sprzegla a szczegoniej zeby chodzilo lekko...nie wiem jak te lapki wyregulowac...ile odkrecic i takie tam..

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

chodzi o IMT.tam jest silnik perkins 4.sprzeglo chyba takie same.nie wiem jak to wyregulowac bo sa nowe tarcze i sa grupsze.ciezko chodzilo i i nie bylo 2 stopni tylko jeden ktory wszystko rozlaczal, postanowilem rozebrac to i przy okazji zmienilem tarcze.dzieki

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mam prolem z pierscieniami.kupilem nowe do perkinsa ale mam dylemat.sa dwa uszczelniajace z tym ze jeden ma w srodku sprezyne rozprezajaca.i mam puytanie on ma isc zaraz pod pierscieniami uszczelniajacymi czy na sam dol w ten rowek?prosze o szybka odpowiedz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość

czy moze mi ktos poradzic w sprawie wzmaczniacza momentu w c385??

kupiłem go bez dzialajacego wzmacniacza i chciałbym go zrobic tylko że znajomi odradzaja mi to ze wzgledu na duża awaryjność w tych ciągnikach. czy jest to prawdą?? poza tym nie wiem czy wzmacniacz jest bardzo pomocny w pracy polowej bo nie mialem jeszcze okazji pracowac ze wzmacniaczem

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W 385 to rzadko wzmacniacz działa bo je wszystki majstry z PGR i SKR -ów pozaspawywały. Generalnie przydatna rzecz ale koszt naprawy niby koło 2 500zł.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W tych wszystkich PGR-ach i SKR-ach to tacy mechanicy, że pożał sie Boże. Zamiast naprawiać ciągniki to jeszcze bardziej je psuli. Części nowe sprzedawali, a stare spowrotem wkładali i interes im się kręcił.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość

mam problem z wyciekiem oleju ze skrzyni pośredniej w Zetorze 9540. Co z tym zrobić

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

moze cos wiecej napisałbyś o tym problemie bo tak watpie czy ktos cokolwiek z tego wywnioskuje

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×
×
  • Dodaj nową pozycję...