Skocz do zawartości
wzdowian

Usterki ciągników i maszyn

Rekomendowane odpowiedzi

Powietrze spowoduje że wskazówka ci nie będzie drgać a odczyt ciśnienia powinien być dobry. Co do węża to wystarczy zwykły zbrojony do 10 atm tylko dobierz odpowiednią grubość po co kombinować i dopasowywać.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja to rozwiązałem w ten sposób;trójnik od np.Poloneza od układu hamulcowego,,gwint jest taki jak w czujniku ciśnienia,w blok wkręcasz szpilkę ,w której wcześnij wiercisz otwór (oczywiście wzdłuż szpilki),na tą szpilkę podkładka miedziana a z drugiej strony dokręcasz trójnik do momentu aż się zaciśnie.Teraz pozostają Ci dwa otwory (w trójniku) ;w jeden wkręcasz czujnik ciśnienia ,który łaczysz z żarówką ,a wdrugi otwór wkręcasz końcówkę węża biegnącego do zegara.Masz w tym momencie sygnalizację świetlną w postaci żarówki oraz odczyt ciśnienia na zegarze .Nic tu Ci się nie zapowietrzy i na 100% będzie działać.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Do nowy:

Przepraszam że pytam , ale troche nie rozumie kwestji z tą "szpilką"??

Mógłbyś powiedzieć od czego ta szpilka jest i po co tam ona??

Myślałem że w ten otwór wystarczy wkręcić sam trójnik z podkładką i będzie ok.

A jeżeli już to możesz powiedzieć skąd tą szpilke wziołeś??

Chciałem się Ciebie jeszcze zapytać w jaki sposób montowany jest przewód do zegara??

Poniewarz na trójnik to rozumie że jest przykręcany a do cegara, jak, też jest przykręcany czy nasadzany??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja mam cienki wąż taki zeby fajnie pasował na wyjscie z czujnika i do zegara jak wykrencisz czyjnik nic sie nie stanie ja mam w moim c360 około 6 atmosfer

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Do nowy:

Przepraszam że pytam , ale troche nie rozumie kwestji z tą "szpilką"??

Mógłbyś powiedzieć od czego ta szpilka jest i po co tam ona??

Myślałem że w ten otwór wystarczy wkręcić sam trójnik z podkładką i będzie ok.

A jeżeli już to możesz powiedzieć skąd tą szpilke wziołeś??

Trójnika ,przynajmniej takiego jak mój, nie da się wkręcić ,ponieważ posiada otwory wewnętrzne.Ja go zamontowałem bezpośrednio na bloku ,a tam jest też otwór,więc aby połączyć oba te elementy dobrałem śrubę z pasującym gwintem,obciołem łeb ,przewierciłem wzdłużnie i połaczyłem za pomocą tej właśnie szpilki.Z tego co się domyślam chcesz zamontować trójnik na zegarze ,a tam pewnie jest gwint zewnętrzny,więc pójdzie łatwiej

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Do nowy:

Mógłbyś podać swojego meila lub numer gg to wysłał bym Ci zdjęcie tego trójnika i powiedział byś czy będzie pasował czy nie.

Ja Ci swojego meila i numer gg napisałem na pm więc sprawdź wiadomości.

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

do takich rzeczy spokojnie można wykorzystać plastikowy przewód jaki jest stosowany do powietrza w samochodach cieżarowych ja tak zrobiłem jak dorabiałem sobie mechaniczny zegar w bizonie trzeba tylko odpowiednie zakucie dobrać

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Do Piotr:

Właśnie jeśli chodzi o zakucie to mam problem.

Niewiem jak można zarobić końcówki żeby wytrzymały tyle atmosfer :(

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ten plastikowy przewód kupujesz na metry i zakucie jakie ci pasuje , zakładasz na przewód skręcasz i tyle

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a jakie masz ciśnienie w pneumatyce w smochodzie ciężarowyym

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No właśnie przecież nigdzie nie ma powyżej 10 atm w granicach 6 to standart. A jak tyle to jak dobrze skręcisz drutem to wytrzyma.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jaka może być przyczyna wahania się wskazówki poziomu paliwa w zbiorniku?? Nie stoi w miejscu tylko taka oscyluje. Czy trzeba wymienić czujnik czy zegar czy moze da się jakoś naprawić?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

naprawiać niema sensu.

Miałem podobną sytuacje w swoim C 360 3p (poniewarz też mam założony zegar wraz z pływakiem który pokazuje poziom paliwa) i w moim przypadku była to wina zegara.

Wymień zegar i powinno pomóc.

Mi pomogło a za zegar zapłaciłem jakieś marne grosze (niecałe 20zł.)

Jeżeli pomogłem to się ciesze.

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
trójnik od np.Poloneza od układu hamulcowego,,gwint jest taki jak w czujniku ciśnienia,

Napewno?Bo mi się zdaje,że jest drobna różnica, ukł. ham poldka gwint 10x1.25, gwint czujnika w 3p 10x 1.1, co więcej jestem tego pewien. Jednym słowem,, kicha ‘’lub świadome wprowadzanie w błąd. Odnośnie przewodu proponuje wykorzystać przewód od zasilania zegara wskazującego ciśnienie w sam. ciężar. np. Star, pasuje tzw. szóstka i zakuwki będą oryginalne. Zegar w C-385 i zegar starowski to jeden i ten sam zegar.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czy może mi ktoś powiedzieć od czego ten trójnik będzie na 100% pasował, poniewarz zegar już mam, przewód też się znajdzie tylko trójnika brak a niemam pojęcia od czego będzie pasował

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mam problem z silnikiem w zetorze 9540 w misce olejowej zrobila sie kremowo-biala galareta w okolicy smoka a reszta oleju jest tylko nieznacznie gestrza taka sama galareta jest na wale korbowym, płynu chłodzacego nie ubyło i nikt go wczesniej nie uzupełniał.Powiedzcie co to moze byc! :?:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ktoś mogł pomieszać niezgodne oleje silnikowe

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

olej to raczej nie bo wszystkie dolewki robi ojciec i sam pilnuje gatunkow ale znowu kazdy moze sie pomylic.juz sam nie wiem.ale ta galareta jest dziwna czegos takiego jeszcze nie widzialem nie mozna jej niczym rozpuscic jedynie rozpuszczalnik nitro troszke ja bierze.ja od tej wiosny jezdze na mieszance ropy z olejem roslinnym dokladnie słonecznikowym moze to mialo jakis wplyw na ta awarje?

ale znowu co ma paliwo do oleju

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
ale znowu co ma paliwo do oleju

Niby nic jak się ma szczęlną i sprawną pompkę zasilającą, ok. wtryskiwacze itp. .

 

/edit

Czy może mi ktoś powiedzieć..........ł

Poczekaj jak sam to rozgryze to Ci napisze, już kończe.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam, Panowie wlasnie wymienilem czop w przednim kole bo gwint byl juz zdarty w "30-stce" wraz z lozyskami i od tej pory przy max predkosci oba kola wariuja, caly przod mi lata, wyglada to mniej wiecej tak jakbym kreci kierownica raz w jedna strone a zaraz odbijal w druga. Co moze byc tego przyczyna, czyzby zbieznosc?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
olej to raczej nie bo wszystkie dolewki robi ojciec i sam pilnuje gatunkow ale znowu kazdy moze sie pomylic.juz sam nie wiem.ale ta galareta jest dziwna czegos takiego jeszcze nie widzialem nie mozna jej niczym rozpuscic jedynie rozpuszczalnik nitro troszke ja bierze.ja od tej wiosny jezdze na mieszance ropy z olejem roslinnym dokladnie słonecznikowym moze to mialo jakis wplyw na ta awarje?

ale znowu co ma paliwo do oleju

Ma i to dużo ,,wbrew pozorom! Dam Ci prosty przykład:pojeździj trochę na cieknącej końcówce wtryskiwacza ,spóść olej i na lustrze będziesz miał "oczka" ropy.Niespalane paliwo jest w części przepompowywane przez pierścienie tłokowe do misy olejowej.Jeśli rzeczywiście płynu w chłodnicy nie ubywa to ta galareta to może i ten olej słonecznikowy ,którego niczym się nie da rozpuścić

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

słuszna uwaga, pozatym jak koncówki leją to potrafi też niezle pożerać olej.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

najwiekszy problem narazie stwarza umycie tego syfu. zawiesine wygarnelismy i nie bylo z nia problemu ale na sciankach i korbowodach zostala taka dziwna guma ktorej wogole nic nie myje. uzywany byl juz nawet aceton, nitro, denatyrat,wrzatek z jakimis plynami a o benzynie i ropopochodnych nie wspomne.co proponujecie jeszcze?

jakby sie to dobrze umylo to mozebysmy go nie rozkrecali. niby w przewodach od pompy olejowej jest czysty olej wiec jest nadzieja ze silnik w srodku jest czysty.

 

/edit

a jeszcze odnosnie tego paliwa to tosamo powinno sie zrobic w ursusie on znacznie wiecej tego przepalil a na miarce niby nic nie widac.jutro ojciec wypuszcza z niego olej i na 100% bedziemy wiedziec czy to wina paliwa.

cholera pryskac trzeba a tu sie ciagnik zesr.......to sie nazywa miac szczescie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja ostatnio się pytałem odnośnie zegara ciśnienia oleju do C 360 3P.

Chciałem powrócić do tej sprawy a mianowicie chciałem się zapytać czy można do tego celu użyć zegara elektronicznego, takie jak np były montowane w starach 1142??

Poniewarz jak już wspominałem chce mieć sygnalizacje optyczną i wizualną poziomu i ciśnienia oleju w silniku a w zegarach elektronicznych (np w tym od wyżej wymienionego stara) jest wbudowana kontrolka która w razie niskiego ciśnienia oleju, zapala się tylko kwestja jest tego rodzaju czy znajdzie się czujnik który będzie pasował w miejsce tego starego i czy wogule będzie on coś pokazywał.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×
×
  • Dodaj nową pozycję...