piootr 0 Napisano 1 Czerwca 2006 kup sobie zegar od białoruśki bo jest tani Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Włodek 0 Napisano 1 Czerwca 2006 ale to jest mechaniczny zegar czy elektroniczny?? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piootr 0 Napisano 1 Czerwca 2006 mechaniczny zobacz jak jest w bizonie Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Włodek 0 Napisano 2 Czerwca 2006 a czy mógłbyś powiedzieć jak jest ponieważ niemam możliwości teraz tego zobaczyć.Najwcześniej to jak będą żniwa o ile nie będzie mi kosił znajomy new hollandem bo kupił sobie zimą nowy kombajn - świetny sprzęt :) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Janek44 0 Napisano 2 Czerwca 2006 Chciałem powrócić do tej sprawy a mianowicie chciałem się zapytać czy można do tego celu użyć zegara elektronicznego, takie jak np były montowane w starach 1142??Można, Tylko zegary elektroniczne,, kłamią''. Najlepsze jest oczywiście wskazanie mechaniczne. A i tak potrzebny jest trójnik. Pisząc o zegarze,, staroskim” miałem na myśli zegar powietrzny, tam brak jest kontrolki wskazującej ciśnienie. Ja staram się rozwiązać ten problem w U3512, i jak Ci wcześniej pisałem jestem niby na ukończeniu. Dlaczego to tak długo trwa, bo ciągle napotykam na problemy np. nie można wkręcić trójnika, przeszkadza pompa wtryskowa, całość ma zbyt dużą masę i obawiam się, że łącznik może kiedyś ułamać się i będzie po ,,ptakach'' . Jak jesteś w stanie troszeczkę ostudzić swój zapał to poczekaj, ja napewno rozwiąże ten problem, i dam Ci znać Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Włodek 0 Napisano 2 Czerwca 2006 Do janek 44:Mógłbyś podać meila bądź też numer gg to pogadamy ponieważ niechiał bym zaśmiecać forum.. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nowy 0 Napisano 2 Czerwca 2006 Nie polecam tzw. elektronicznych bo ,jak tu wcześniej powiedziano, oszukują.Każdy wzrost czy spadek napięcia w instalacji elektrycznej wiąże się ze zmianą wskazań takiego zegara. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pietia_pk 0 Napisano 2 Czerwca 2006 Włodek mozęsz se kupić taki czujnik z lampką odrazu http://allegro.pl/item106729038__wskaznik_cisnienia_oleju_czujnik_vdo_.htmltylko nie wiem czy gwint ci będzie pasował i przy jakim ciścnieniu zapala się lampka Ja bym radził kupić czujnik od T-25 albo białorusa (są identyczne) z przewodem który jest zakończony końcówką oczkową dokupujesz śrube z gwinetem M10x1 zakłądasz dwie podkładki miedziane i działa najlepiej znajdz jakiegoś Władimirca i zobacz jak tam jest zbudowane. Czujnik ma kolorową skale i moim zdaniem jak nie zobaczysz jak wskazówka wlazła na czerwone to i nie zobaczysz jak się lampka zapala Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nowy 0 Napisano 3 Czerwca 2006 To jest tylko wskaźnik ciśnienia z czujnikiem na dodatek elektroniczny bez żadnej lampki ,przynajmniej ja jej tam nie zauważyłem. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pietia_pk 0 Napisano 3 Czerwca 2006 faktycznie pomyliłem się przy dokładniejszym obejrzeniu jest tam śruba a nie dioda Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grześ 0 Napisano 4 Czerwca 2006 Coś podobnego jest przy bizonie i w dodatku możesz sobie to podpiąć pod sygnał i po co ci diada; tak możesz na czas nie zauważyć a na sygnał szybciej zareragujesz. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Włodek 0 Napisano 4 Czerwca 2006 a to jak to jest zrobione??Do zegara idzie rurka z silnika a od zegara kabelek do sygbału, czy jakoś inaczej??A skąd wziąć ten sygnał??Też jest w bizonie?? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grześ 0 Napisano 4 Czerwca 2006 W bizonie jest podłączone pod ten sygnał który jest standartowo w ciągnikach żaden dodatkowy. Jest tak jak piszesz tylko nie wiem jak jest z załanczaniem tego sygnału. Pewnie czyjnik jest ustawiony na jakąś wartość po przekroczeniu której sygnał wyje. Jak dobrze pamiętam to w/w czujnik ma 3 odejścia pod prąd może jedno jest do sygnału ale tego dokładnie nie wiem. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Włodek 0 Napisano 4 Czerwca 2006 tylko jaka rurka będzie lepsza, metalowa czy plastikowa??Obawiam się że plastikowa może się przetrzeć albo pęknąć i będzie po robocie zaś metalowa nie będzie masowała od żadnego ciągnika i bęzie trzeba ją wyginać a wtedy może pęknąć :( Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Duch 0 Napisano 4 Czerwca 2006 Plastikowe i metalowe mozesz podgrzać i dowolnie modelować Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piootr 0 Napisano 4 Czerwca 2006 Ja mam w Bizonie zrobiony zegar mechaniczny i zasiliłem go rurką plastikową taką co się stosuje do pneumatyki w cieżarówkach i przez kilka lat nic się nie stało , najlepszy byłby przewód taki jak stosuje się do hydrauliki mi jak pękł przewód co idzie do zegara w E 281 C to pojechałem i nowy dorobili mi i jest spoko Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Włodek 0 Napisano 4 Czerwca 2006 a jaki to przewód stosuje się do hydrauliki?? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piootr 0 Napisano 4 Czerwca 2006 Gumowy zbrojony zrobią jaką chcesz długość i jakie pasują ci zakucia tzn z jakim gwintem chcesz Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grześ 0 Napisano 4 Czerwca 2006 Panowie ale jak piszemy o tym czujniku co jest w Bizonie to zakłada się go na gwint tam gdzie jest miejsce na czyjnik i dalej kabelkami ciągnie sie do zegarka prąd tu nie trzeba zadnych węży i rurek. A jak ktoś chce mieć taki zegar na olej to tak jak pisał piootr albo kupić wąż zbrojony o wytrzymałości do 1,0MPa dopasować gwinty i z głowy. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piootr 0 Napisano 4 Czerwca 2006 Ja w Bizonie mam zegar mechaniczny , podłączone pod sygnał i kontrolke , do temperatury wody też założyłem sobie inny zegar Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
filip658387 0 Napisano 14 Czerwca 2006 prosiłbym o podpowiedz w moim zetorku 5211 zaczą leciec olej z tej rurki odpowietrzajacej silnik na wolnych obrotach nic nie leci lecz przy ciezszych pracach wali i to dobrze ciagnik ma 3100mtg .Poradzcie co robic czyzby kłaniał sie remont silnika?Jesli tak to czy wystarczy wymienic pierscienie czy trzeba całe komplety naprawcze jesli komplety to najlepiej jakie?A i czy samemu da sie w nim wymienic tuleje wchodza one bez problemu tak jak w c-360?Może ktoś zna w podlaskim jakiegos dobrego mechanika który to robi?? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Włodek 0 Napisano 14 Czerwca 2006 nie znam się na zetorach ale jeśli odmą wali Ci olej to na bank poszły pierścienie i nie wiadomo czy nie coś jeszcze.Znajomy kiedyś miał w C 360 tak, że jak poszły mu pierścienie (a dokładnie pękł jeden) to jego kawałek dostał się między tłok a cylinder i tak mu to wszystko porysował że głowa mała. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ralf 0 Napisano 14 Czerwca 2006 prosiłbym o podpowiedz w moim zetorku 5211 zaczą leciec olej z tej rurki odpowietrzajacej silnik na wolnych obrotach nic nie leci lecz przy ciezszych pracach wali i to dobrze ciagnik ma 3100mtg .Poradzcie co robic czyzby kłaniał sie remont silnika?Jesli tak to czy wystarczy wymienic pierscienie czy trzeba całe komplety naprawcze jesli komplety to najlepiej jakie?A i czy samemu da sie w nim wymienic tuleje wchodza one bez problemu tak jak w c-360?Może ktoś zna w podlaskim jakiegos dobrego mechanika który to robi??wystarczy sama zmiana pierscieni komplet czeskich orginalnych 28zł na jeden tłok jak masz nowszy typ komory spalania to bedzies potrzebował wiecej pierscieni a jesli starsza to po 3 na tłok czyli komplet wystarcza Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nowy 0 Napisano 15 Czerwca 2006 Nie polecam wymiany samych pierścieni.Nic to nie pomoże szczególnie w silniku o znacznym przebiegu.Komplety Bierz oryginalne w Moto-Zetor,nie Montuj ania czeskich ani nawet polskich( krotoszyńskich) zamienników ,jesli chodzi o wymianę to spokojnie Sam sobie poradzisz ,tuleje wchodzą z niewielkim wciskiem.Stare tłoki miały po cztery pierścienie,a nowe trzy--można stosować zamiennie. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ralf 0 Napisano 15 Czerwca 2006 ale ty jestes inny chyba nie widziałes silnika w srdku wogóle w zetorze i nie wiesz co piszesz myslisz ze po 3000mth powycierały sie tuleje te staare beda jeszzce dłuzej niz te tandety nowe Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach