Skocz do zawartości
boria30

Prasa NH 658

Rekomendowane odpowiedzi

Witam!!Mam pytanie.Kupiłem Nh 658.prasa jest używana z 2000r ale wizualnie bez zastrzeżeń.Niestety nie mam instrukcji obsługi a jestem zupełnym nowicjuszem,wcześniej pracowałem na polskiej kostce...Proszę o podpoeiedż jakie ciśnienie powinno być ustawione do siana słomy czy kiszonki aby bele były wytrzymałe.Niestety w mojej okolicy nie ma takich maszyn więc nie mam się kogo poradzić....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jak masz zegar w barach to tak do 170, ja jade zawsze 150-160

jak masz skale w PSI to 150bar=2175psi

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzięki pawlo36!....prasa była ustawiona na około 1500 psi tak prasowałem na jednym kawałku ale po kilku dniach bele siadły wiec już na następnym podkręciłem na jakieś 1800.Nie chciałem nic uszkodzić,bele wychodziły już lepsze ale z tego co piszesz może być powyżej 2200.dobrze wiedzieć!Dziękuję i proszę o jeszcze jedną radę-na sterowniku jest mały wyświetlacz a na nim dwa słupki.nie są one równe czasem jeden jest do samej góry drugi miga na dole a sterownik zaczyna piszczeć.co pokazuje ten wyświetlacz,dlaczego tak się dzieje,dodam że pomimo że sterownik sobie piszczy wszystko odbywa się dalej dobrze a bele wychodzą ładne....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

te słupki to zbiecie beli na brzegach i powinienes jechac na ta str na ktorej jest mniej kresek tak dlugo az nie zrównają sie te słupki

chyba że czujnik nie działa i wogole ten jeden słupek sie nie podnosi

musialbys go sprawdzic-najlepiej otwórz komore i tam w środku po bokach bedziesz widział takie odstające sprężyste blaszki które pod wpływem zbitego balota prostują sie i wduszaja czujnik, przyciskaj ręką a druga osoba niech patrzy czy słupek sie podnosi

może kostka od czujnika nie łączyć jakby sie czesem nie podnosiło ale to już sobie zobaczysz