Skocz do zawartości
FIGIEL

WŁADIMIREC

Rekomendowane odpowiedzi

POD ZAWLECZKĄ OD SPODU NA SPRZEGLE TAM GDZIE MA LECIEC OLEJ PRZECIEKAJACY Z USZCZELNIEŃ WŁASNIE CIEKNIE MI OLEJ A ZWŁASZCZA WTEDY GDY STANĘ PRZODEM NIZEJ PODEJRZEWAM ZE TO ZE SKRZYNI BIEGÓW JAK TAM TRZEBA WYMIENIC TE USZCZELNIENI CZY TRZEBA ROZJECHACCIAGNIK CZY MOZNA INACZEJ BO PRZEZ TO MAM MOKRE SPRZEGŁO I GDY POSTOI TROCHĘ NA OBROTACH TO WŁĄCZAJĄC BIEG STRASZNIE ZGRZYTA PROBLEM ZNIKA W CZASIE JAZDY

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Bez rozjeżdżania nie da rady. Poszedł ci simering na wale i leje się olej ze skrzyni na sprzęgło. Jak się wypali przy jeździe, to przestaje zgrzytać bo sprzęgło się nie slizga

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

TO POSZEDŁ SIMERING NA WALE KORBOWYM SILNIKA CZY GDZIEŚ NA WAŁKU DO SKRZYNI BO NEZNAM SIĘ ZABARDZO

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Niestety musisz go rozjechać sciagnac tarcze docisk. Ja swojemu szatanowi gdzieś na początku sierpnia robiłem remont silnika i sprzegla i te uszczelnienia tez wymieniałem i po zlozeniu i tak leciało po ciezkiej pracy w sumie wylecialo gdzies ze 150ml i przestało

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×
×
  • Dodaj nową pozycję...