Skocz do zawartości
Bart

Opinia o ciągnikach CASE - zapraszam do wypowiedzi.

Rekomendowane odpowiedzi

zmieniłem olej i filtr i już jest trochę lepiej ale i tak przy ruszaniu zapala mi sie ta pomarańczowa kontrolka po lewaj stronie... to może byc pompa??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam pomoze ktos w sprawie case 844 prawdopodobnie AS 4wd jestem kompletnie zielony. rocznik 75. sa tu pół biegi? jak jest z olejem?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jesli zapala sie pomaranczowa kontrolka to na 90% winna jest pompa.Na pompie od strony skrzyni popusc kontre i ampulem zwieksz wydatek srubka,tylko do tego jest potrzebny manometr zebys za duzo nie ustawil.Jesli nie pomaga to juz ktos to wkrecal i trzeba regenerowac pompe.Jesli chcesz to zadzwon 666 555 660

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Co do stanu technicznego to postaram sie za jakies pol roku/rok zdac relacje co i jak.

 

Zgodnie z obietnica (choc moze pol roku nie minelo) zdaje relacje z uzytkowania case 5120.

Cigniczek przepracowal w polu juz troszke z kosiarka rotacyjna, przyczepa samozbierajaca, itp. Jak do tej pory odpukac wszystko ok. Ojcu tak sie spodobaly automatyczny rewers i polbiegi ze sprzedal w cholercie Mtz'ta w ktorym wszystko trzeba bylo wrzucac "silowo" i szuka jakiegos wiekszego fendt'a (oczywiscie z guziczkami a nie wajchami).

Co do problemow:

- ciagniczek przeszedl spawanie tlumika (chyba normalne - zdarza sie w kazdym modelu)

- tylny mechanizm mocowania w lapach sie zepsul (zdarza sie wiec zostal wymieniony na inny recznie dorobiony)

 

Teraz przyszla pora na plug i za jakis czas na wycinarke do kiszonki. I tu pojawil sie problem - czy case 5120 posiada cos takiego jak docisk tylnych lap? Mam wrazenie ze jak zakupilismy ten ciagnik to lapy dalo sie tak docisnac ze tylne kola sie ponosily. Teraz lapy opadaja tylko pod wlasnym ciazarem - nie ma docisku. Nie posiadamy niestety instrukcji obslugi do tego casa (choc przewalilem juz kupe ogloszen na allegro) i tak szczerze to nie wiemy czy cos jest zle ustawone, zepsute czy po prostu dosku nei ma w tym modelu.

 

Czy ktos moglby poratowac informacja ze u niego dziala/nie dziala to cos?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

Mam pytanie do użytkowników case5120 chodzi mi z jaka prędkością poruszaja sie wasze ciągniki. Z tego co wiem to były produkowane ze skrzyniami 30 i 40 km mój jest z 92 r i najwieksza prędkośc jaką rozwija to ok 20km nie wiem czy jest to jakiś problem czy też byly produkowane ze skrzyniami 20km ?

Czy jest w nim coś takiego jak biegi polowe?

Czy ktos jest w stanie mi coś podpowiedzieć

Biegi chodzą wszystkie ok polówki też

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

Jestem nowy na forum i chcę się podzielić uwagami na temat ciągnika case5120. Ja nie zajmuję się gospodarstwem ale mój ojciec posiada taki ciągnik od trzech lat, kupił go używanego od handlarza , ciągnik pochodzi z francji a więc bez pneumatyki co troche przeszkadza w transporcie. Ojciec kupił go przed sezonem kukurydzianym i sprawdziliśmy go przy koszeniu jednorzędową sieczkarnią mengele. Po przesiadce z c 360 3P to widzieliśmy same zalety bo tamten po dwóch sezonach wymagał remontu silnika za to CASE szedł jak burza no i 1000 obrotów wałka też robiło swoje, przyczym spalanie wyniosło niewiele więcej niż u sąsiada na podobnym areale z tym że on kosił 3512 (oczywiście w słuchawkach).Tereaz ojciec uzupełnił sprzęt w agregat 3,6 m pługi obracalne 3 Fiskars (overum), no i w tamtym roku o ładowacz Maileux MX 100. Ostatnio ostro użytkujemy go z ładowaczem bo prawdę mówiąc jest idealny do takich prac, tu sprawdza się rewers i power shift. Eksploatacja z ładowaczem ujawniła wady których wcześniej nie widzieliśmy. Okazało się, że zaczęły wyskakiwać biegi pod obciążeniem oczywiście przy małych obrotach silnika wolniej chodzi podnośnik i ładowacz, zaczęła świecić się kontrolka od filtra hydrauliki, więc wymieniliśmy ,kontrolka zgasła ale biegi i reszta tak samo świeci się też często pomarańczowa kontrolka po lewej stronie chyba od pompy, myślę więc, że pompa wymaga regeneracji lub wymiany.

Jeśli ktoś ma namiary na regenerację (po przystępnej cenie ) to proszę o wiadomość.

Czy ktoś przerabiał taki przypadek, czy naprawa pompy pomogła na biegi?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Olej w skrzyni wymieniałeś Jeśli nie to od tego zacznij to nie ursus ze mozna wymieniać co 10 lat i będzie chodził. Zapytaj w srewisie jaki olej i co ile mtg trzeba wymieniac i tego sie trzymaj. Jeśli faktycznie padła pompa to nie zawracaj sobie głowy z regeneracją chyba ze co roku chcesz wymieniać ta pompe.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

olej nie bł wymieniany, była dolewka 20 l po założeniu ładowacza. Przymierzamy się do wymiany, może ktoś podpowie jak.

Orginalny olej HY-TRAN ULTRA AKCELIA drogi, zamiennik super way statoil lub jakiś fush.

Czy regenerowa pompa rzeczywiście pochodzi tak krótko,orginalna bardzo droga,a może lepiej kupić zamiennik

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam serdecznie,

 

Chciałbym zaproponować szczegółowe katalogi części do różnych modeli maszyn rolniczych.

 

 

Posiadam katalogi do wszystkich typów

 

New Holland

Ford

Fiat

Case-IHC

John Deere

 

oraz do wybtranych modeli;

 

Claas

Kemper

Geringhof

Krone

Amazone

Overum

Deutz-Fahr

Rabewerk

 

Katalogi są w języku angielskim, niemieckim oraz częściowo w języku polskim.

 

Katalogi są dostępne na płycie CD w formacie PDF.

 

Mogę wysłać przykładową stronę katalogową.

 

W razie pytań proszę o kontakt.

 

katalogi_maszyn@interia.pl

 

tel. 698145380

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

Dolałeś hy-tran czy jakiś inny ?

Nie wiem czy wymiana filtra skrzyni miała sens bez wymiany oleju ? z tego co mi wiadomo dość czesto wtedy zaczynają sie problemy . Jeżeli masz ciągnik z francji to duże prawdopodobieństwo ,że był zalany orginał zalecany przez CASE czyli hy-tran plus ,którego już nie ma a zamiennik to hy-tran ultra na stronie akceli i w parametrach hytrnu jest zakaz mieszania z innymi lecz jak to jest w rzeczywistości nie wiem zalecana wymiana co 1 tys gdz. więc czasami warto zapłacić trochę wiecej .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

RECHU.

jak jestes to proszę o pomoc.

jaki olej i ile do skrzyni biegów case 845 xl. czy olej w hydraulice jet połaczony ze skrzynia biegów.

z góry dziekuje

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
RECHU.

jak jestes to proszę o pomoc.

jaki olej i ile do skrzyni biegów case 845 xl. czy olej w hydraulice jet połaczony ze skrzynia biegów.

z góry dziekuje

tak jest połączony.ok 40litrów koniecznie półsyntetyk.ja mam fuchs'a Hydramot

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ciągnik rzeczywiście z Francji i olej pewnie orginał bo wszystkie filtry nawet kabinowy też, my dolaliśmy super way statoila, wcześniej pomieszaliśmy obydwa i podgrzaliśmy niby wszystko w porządku. Problemy zczęły się wcześniej a wymiana filtra niestety nic nie zmieniła.

Ciekawe jak to jest z tym mieszaniem niektórzy podają że firma niważna aby się zgadzały parametry?

Czy to prawda że filtr można wymieniać co drugą wymianę oleju? , tak gdzieś czytałem (w sumie nie jest to taki duży koszt)

A co z regeneracją pompy, czy warto?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Koledzy wie ktoś może czy jest jakiś specjalny sposób na zdjęcie misy olejowej w IHC 844S wykręciłem wszystkie śruby misa rusza się lekko do przodu i do tyłu ale w dół nie próbowałem użyć siły ale wolę nie ryzykować żeby mi misa nie pękła bo jest żeliwna jak ktoś to robił proszę o pilą odpowiedź

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Niestety nie wiem nic na temat 844 ale chciałbym dalej kontynuować temat hydrauliki w CASE 5120

Ma może ktoś pomysł gdzie kupić lub jak zrobić manometr żeby zmierzyć ciśnienie jakie daje pompa .Chyba trzeba się podłączyć w szbkozłącze.

Pytałem ostatnio o nową pompę hydrauliczną w serwisie kosztuje 14000 ale netto dla mnie szok to 30% wartości ciągnika!!!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja swoją pompę regenerowałem we wrocławiu w WPH (wytwórnia pomp hydraulicznych) ul. na Ostatnim Groszu mam pompę BOSCH możesz znaleźć na necie nr. do nich i zapytać

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za namiary na WPH

W twoim sprzęcie jest pewnie pompa zębata to i koszty regeneracji znośne w 5120 jest prawdopodobnie tłoczkowa (nie wiem dlaczego)i dlatego drożyzna.Tłoczkowe są jeszcze chyba tylko w niektórych JD

Ma ktoś może namiary na manometr?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

w grene maja wybór manomentró jaki ci pasuje nawet zespoły ale to kupe kasy juz kosztuje

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzięki, rzeczywiście w grene są manometry, a to zbieg okoliczności właśnie z top agrarem przysłali gazetkę grene i tam jest oferta m.in. na manometry.

Jaki radzisz zamówić do 250 atm. czy może do 400 atm.,w hydraulice powinno być chyba 170-180 atm.

Czy orginalny hy-tran ultra jest dostępny poza serwisem?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

KATALOGI CZĘŚCI DO MASZYN ROLNICZYCH- TANIO!!

 

Posiadam szczegółowe katalogi części do różnych modeli CASE – IHC; ciągniki, kombajny, sieczkarnie, prasy.

 

 

Posiadam również katalogi do;

 

New Holland

Ford

Fiat

John Deere

Claas

 

oraz do wybtranych modeli;

 

Kemper

Geringhof

Krone

Amazone

Overum

Deutz-Fahr

Rabewerk

 

Katalogi są w języku angielskim, niemieckim oraz częściowo w języku polskim.

 

Katalogi są dostępne na płycie CD w formacie PDF.

 

Mogę wysłać przykładową stronę katalogową.

 

Wysyłka za pobraniem.

 

W razie pytań proszę o kontakt.

 

katalogi_maszyn@interia.pl

 

tel. 698145380

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przywiez pompe do zamoscia to za tysiaka moge ja zregenerowac i zaplace trzy jesli krocej od oryginalnej pochodzi.Jesli olej ma opilki to 30 minut i nowa bedzie w tym samym stanie co stara.Sterownik po to go wylacza zeby na niskim cisnieniu nie jezdzic bo tarczek w skrzyni nie sciska i sie pala.Nie probuj czasem oszukiwac czujnikow cisnienia

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A manometr na allegro kup,tylko wiekszy bo 250 uszkodzi jak bedziesz wydajnosc regulowal

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W grene manometry są po 40 zł, na allegro chyba podobnie,taniej pewnie nie ma.

Czy podczas regulacji pompy można zwiększyć ciśnienie(wydajność) aż do 250 atm., nie ma tam żadnych zaworów zabezpieczających?

Nic z czujnikami ciśnienia nie kombinuje bo tak jak mówisz można zrobić bałagan w skrzyni.

Jeżeli regulacja nic nie da to pewnie się odezwę w sprawie regeneracji.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×
×
  • Dodaj nową pozycję...