Skocz do zawartości
Bart

Opinia o ciągnikach CASE - zapraszam do wypowiedzi.

Rekomendowane odpowiedzi

1056 z turem jf stoll za 25 tyś co wy na to? podobno wyskakuje 2-ka i przód się nie załącza no i do poprawek kosmetycznych

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

INTER 845 xl. padła mi pompa paliwowa. Czy ktos wie kto to naprawia i jaki moze byc koszt?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1056 z turem jf stoll za 25 tyś co wy na to? podobno wyskakuje 2-ka i przód się nie załącza no i do poprawek kosmetycznych

 

No nie wiem a zktórego roku to cudo??

Bo na moje oko to z takimi usterkami to trochę nie przy dużo kasy...

Wyskakuje 2 a to jest praktycznie główny bieg przy robocie w polu jak i z turem!!! A to że się nie załącza przód to też nie jest dobra sprawa.

koszt naprawy tego napędu to kilka tysięcy złotych + koszt naprawy skrzyni biegów też w granicach 1-3 tyś( bo dużo rozbierania). Można by powiedzieć po co mi 2 - bieg bo będę jeździł 1 czy 3 ale 2 to praktycznie główny bieg przy robotach. A brak przedniego napędu, no niby konie te same , jednak w praktyce przedni napęd swoje robi , zwłaszcza przy ciągniku z TUREM i o mocy ponad 100KM - powie to każdy kto miał okazję pracować z przodkiem i bez.

 

Jednak wszystko da się naprawić i wtedy będziesz miał ciągnik w niezłym stanie.

 

Pytanie tylko czy ta cena jest ok co do stanu tego sprzętu a mi się wydaje że raczej nie!!!

 

Jeżeli jest to jeden z młodszych roczników i z niwielkim prbiegiem to cena w okolicy 18 000zł była by do przyjęcia. No jednak mam INTERNATIONALA ale mniejszego bo 845xl i wiem że części do ciągników zachodnich są dość drogie (zmieniałem półoś w przednim napędzie - wałek dł. 25cm z jednej strony wieloklin a z drugiej widełki do przegubu i koszt takiej części zamiennika to 1450zł-1800zł ) jednak są bardziej trwałe.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
INTER 845 xl. padła mi pompa paliwowa. Czy ktos wie kto to naprawia i jaki moze byc koszt?

 

naprawa pompy to do pompiarza lub autoryzowanego serxisu BOScHA i tam ci ją naprawią - mam taki serwis w okolicy AUTORYZOWANY SERWIS BOSCH - (mówię o tym serwisie bo to jest chyba pompa BOSCHa w inter 845 - tak jest u mnie).

 

Poszukaj na necie BOSCH SERWIS WOLIŃSKI w miejscowości Wierzchowiska - podobno dobrze robią i dają gwarancję, no i robią to wysyłkowo tylko trzeba sią dogadać.

 

A koszt to niestety nie wiem, ale na oko to jakieś w okolicach 1000zł-1500zł

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
INTER 845 xl. padła mi pompa paliwowa. Czy ktos wie kto to naprawia i jaki moze byc koszt?

 

naprawa pompy to do pompiarza lub autoryzowanego serxisu BOScHA i tam ci ją naprawią - mam taki serwis w okolicy AUTORYZOWANY SERWIS BOSCH - (mówię o tym serwisie bo to jest chyba pompa BOSCHa w inter 845 - tak jest u mnie).

 

Poszukaj na necie BOSCH SERWIS WOLIŃSKI w miejscowości Wierzchowiska - podobno dobrze robią i dają gwarancję, no i robią to wysyłkowo tylko trzeba sią dogadać.

 

A koszt to niestety nie wiem, ale na oko to jakieś w okolicach 1000zł-1500zł

 

dzięki

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam koledzy!!! trafiła sie mi okazja kupic dos okazyjnie case CX 90z 2000r co powiecie o tym modelu case obecnie posiadam maxxuma 5120 i nie powiem na niego złego słowa i uwazam ze case to bardzo solidna marka i chciałem sie dowiedziec od kogos kto uzytkuje ten model cos wiecej czy jest wart, czy jest tak samo wykonany i wytrzymały jak maxxumy??? Z góry dzeki

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Szczegółów nie znam, klienci naszego sklepu rownież czasami dopytują się o częsci do tej marki, co nie znaczy, że są to ciągniki awaryjne, w każdej marce zdarzą się wyjątkowe egemplarze, które potrzebuję wymiany częsci, jeżeli cenowo oferta jest dobra, to warto próbować być prekursorem, napisz co zdecydujesz.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam mam case 5120 mam problem z biegami gdy wlacze bieg puszcze sprzeglo i moj ciagnik stoi po kilkukrotnum wcisnieciu sprzegla i wrzuceniu biegu rusza czy ktos morze mi pomóc gdzie szukac przyczyny

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
witam mam case 5120 mam problem z biegami gdy wlacze bieg puszcze sprzeglo i moj ciagnik stoi po kilkukrotnum wcisnieciu sprzegla i wrzuceniu biegu rusza czy ktos morze mi pomóc gdzie szukac przyczyny
czy na ktoryms konkretnie biegu tak sie robi

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

zaczelo sie od tego gdy wyjechalem z pola na 3 biegu i przelaczylem na 4 i ciognik satal po kilkukrotnum wcisnieciu sprzegla i wrzuceniu biegu ruszyl a trraz to dzieje sie na karzdym biegu nie wiem co to morze byc zadna z kontrolek sie nae zapalila tylko slychac taki dzwiek jak by cos sie chcialo przelączyć morze jakis elektrozawór pomocy!!!!!!!! z góry dziekóje

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam mam case 5120 mam problem z biegami gdy wlacze bieg puszcze sprzeglo i moj ciagnik stoi po kilkukrotnum wcisnieciu sprzegla i wrzuceniu biegu rusza czy ktos morze mi pomóc gdzie szukac przyczyny
czy na ktoryms konkretnie biegu tak sie robi
witam.ja mialem troszke problemow ze swoim.jesli chodzi o biegi mechaniczne to sprawdz pod spodem czy jak wrzucasz biegi to dzwignie sie przesowaja bo moze nie do konca wchodza biegi .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
zaczelo sie od tego gdy wyjechalem z pola na 3 biegu i przelaczylem na 4 i ciognik satal po kilkukrotnum wcisnieciu sprzegla i wrzuceniu biegu ruszyl a trraz to dzieje sie na karzdym biegu nie wiem co to morze byc zadna z kontrolek sie nae zapalila tylko slychac taki dzwiek jak by cos sie chcialo przelączyć morze jakis elektrozawór pomocy!!!!!!!! z góry dziekóje
sprawdz pod (słowo zostało usunięte)m sprzegla jest 2 czujniki jeden na dole drugi na gorze ten na gorze prawdopodobnie jest zatarty jak cos to zadzwon to wiecej powiem 508061026

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam problem z podnośnikiem w ciągniku CASE 5120. W ogóle nie chce podnosić. Mógłby ktoś pomóc?? Bardzo prosze o pilny kontakt. Moje GG: 16165747. będe wdzięczna.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam naprawilem czujnik ale mój problem znów powrócil to znaczy w dalszym stopniu ciagnik nie chce jechać na którym kolwiek biegu czy morze ktos mi pomóc

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
pompa jest napewno ok bo sprawdzałem ja w dwóch róznych firmach.głowica jest nowa.próbowałem przestawiac zapłon na pompie na sto sposobów ale bez zmian.mam podejrzenie ze cos z głowica co ty na to?

 

Mam ten sam problem, ciężko pali na zimnym silniku, mimo remontu kapitalnego: układu korbowo-tłokowego, popy wtryskowej, wtryskiwaczy, głowicy. Na którym znaku na pompie powinno się zgrać koła zębate 1, 2, 3, 4, 5, 6 ? no i oczywiście piasta na pompie z trzema śrubami nie wiem czy była dobrze założona piewotnie.

 

Jak zwalczyć ten problem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wiatm mam case ih 840 cos podobnego do 744 i innych modeli chciałby się dowiedzięc jaka jest przyczyna że nie raz mi biegi nie chcą wchodzić od jakiegoś czasu zauważyłem że sprzegło coś lrzej chodzi nie wiecie gdzie można podciągnąć to sprzegło? Dzieki za informacje

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To że ciężko pali tylko na zimnym silniku to może być inna przyczyna , np ściekające paliwo z przewodów , w moim case 4230 w lecie było dobrze ,zimą przy ok -15 stopniach potrzebował kilkanaście sekund pokręcić ale doszedłem że wystarczy przepompować pompką ręczną paliwo a po podgrzaniu świecą nawet przy dużym mrozie łapie od razu .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Prawdopodobnie kończy się tarcza niewielka regulacja jest na cięgle sprzędła z lewej strony na dole poza tym więcej nie można nic zrobić bo chyba ten typ nie ma wziernika do sprzęgła,inne modele z jedną tarczą cierną posiadają wziernik i regulację na dźwigienkach,warto jeszcze sprawdzić czy nie wypadła z prawej stronyz korpusu skrzyni tulejka wałka łożyska wyciskowego .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

tulejka ma grubość kilka mm i przez to zwiększa się jałowy skok pedału sprzęgła

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam ponownie mam ciągnik case 840 i podnośnik jego jest bez dodatkowych siłowników chciałbym sie dwoiedzieć ile moge na nim podnieść a może wie jak można do niego dorobić siłowniki wspomagające podnośnik?? oraz jak zmienia sie prędkosć wałka wom 500/1000.? z góry dziekuje za informacje.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

kupie case z tuzem modele które mnie interesuja to 5120,cs86,94, cx90. Ewentualnie 4230. Musi miec tuza i 4 cylindry

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tuza ma prawie kazdy ciagnik, chyba ze chodzi ci o tuza z przodu...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×
×
  • Dodaj nową pozycję...