rechu1 0 Napisano 13 Listopada 2008 Jezeli dokrecisz srube do regulacji cisnienia maksymalnie to zdrowa pompa poda 400 atm az silnik zgasnie.W pompie trzeba wymienic tarcze ktora jest zaworem ssaco-tloczacym bo tloczki sie nie zuzywaja praktycznie a tarczy nigdzie taniej niz za 1000 nie dostaniesz no i jeszcze kwestia wymiany Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adam 5120 0 Napisano 13 Listopada 2008 Chylę czoła przed Twoją wiedzą w temacie , nie wiem czy jesteś użytkownikiem CASE, czy naprawiasz te sprzęty, ale szacuneczek.Sprawę pompy muszę na chwilę odłożyć (mam rozgrzebaną budowę), ale śledzę temat i postaram się pisać co i jak.Przypomniała mi się jeszcze jedna sprawa- z przedniej piasty, od strony zewnętrznej jest dekiel okrągły przykręcany na klucz imbusowy, u ojczulka odchodzi od obudowy ok 1mm (można go dobić gumowym młotkiem) spod dekla wysącza się gęsty olej lub rzadki smar, ma ktos pomysł co się dzieje? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
anton 0 Napisano 21 Listopada 2008 RECHU !!! Mam taki problem W IH 845 xl . dźwignia od załaczania przedniego napędu luzno chodzi. napęd nie załaczało , rozebrałem ta przekładnie no i sa tam jakieś porozrywane pierścienie i pierscienie z grzebieniami . nie mam katalogu i nie wiem co i jak tam ma byc . poradx cos , może Ty naprawiasz takie rzeczy ? w tobie jedyna nadzieja. Z góry dziekuje. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rechu1 0 Napisano 22 Listopada 2008 Niestety nie mialem jeszcze z tym do czynienia chociaz widze w ciagnikach,ze na zachodzie ludzie to rozbieraja bo jest na silikon skrecane.Musisz znalezc kogos kto zna podstawy mechaniki zeby zerknal na to (mechanicznie wlaczane to filozofi zadnej nie ma chyba).Jezeli sa grzebienie na tarczach po zewnetrznej to musza byc rowniez na przekladkach wewnatrz,kosz sprzeglowy,sprezyny dociskowe,wysprzeglik...Jestem w bledzie ? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
erdem 0 Napisano 22 Listopada 2008 RECHU !!! Mam taki problem W IH 845 xl . dźwignia od załaczania przedniego napędu luzno chodzi. napęd nie załaczało , rozebrałem ta przekładnie no i sa tam jakieś porozrywane pierścienie i pierscienie z grzebieniami . nie mam katalogu i nie wiem co i jak tam ma byc . poradx cos , może Ty naprawiasz takie rzeczy ? w tobie jedyna nadzieja. Z góry dziekuje. zarejestruj sie i bedziesz miał dostep do katalogów http://www.caseih.com/parts/parts.aspx?navid=411&RL=PLEU Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
KR 0 Napisano 26 Listopada 2008 WitamMam pytanie i byłabym zobowiązana gdyby ktoś zechciał mi podpowiedzieć coś na ten temat. A mianowicie jestem zainteresowana kupnem ciągnika CASE JX90 i szukam informacji na temat zużycia paliwa w różnych pracach polowych, na różnych gruntach oraz w transporcie przez w/w ciągnik. A ponad to byłabym wdzięczna za wszystkie informacje dotyczące jego ekonomicznej eksploatacji oraz pracy, w ogóle wszystkiego co warto wiedzieć przed jego zakupem. Serdecznie dziękuję za pomoc. :D Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
men2face 0 Napisano 28 Listopada 2008 panowie mam problem z moim małym CASE.silnik ok pompa po naprawie głównej wtryski ok filtry tez a ja mimo tego ze nie ma mrozu bez podgrzania świecy na zimnym silniku nie moge płynnie odpalic a po rozruchu przydymia !!na ciepłym pali na dotyk.czuje tez ze nie osiaga pełnej mocy.co sie dzieje??? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maćko0503 0 Napisano 3 Grudnia 2008 Witam. Panowie prosze o wasze opinie na temat używkowania i jak sie sprawuje oraz jakie jest średnie spalanie case'a 4210. Z góry dziękuje. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
antoni2008 0 Napisano 3 Grudnia 2008 Witam. Posiadam katalogi części zamiennych do ciągników i innych maszyn marki CASE. Katalogi są w angielsko-polskiej wersji językowej. Mogę wysłać przykładową stronę do wglądu. informacje; katalogi_maszyn@interia.pl Tel. 698145380. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
men2face 0 Napisano 7 Grudnia 2008 panowie mam problem z moim małym CASE.silnik ok pompa po naprawie głównej wtryski ok filtry tez a ja mimo tego ze nie ma mrozu bez podgrzania świecy na zimnym silniku nie moge płynnie odpalic a po rozruchu przydymia !!na ciepłym pali na dotyk.czuje tez ze nie osiaga pełnej mocy.co sie dzieje??? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rechu1 0 Napisano 8 Grudnia 2008 Jesli wszystko jest dobre to szukaj w zaplonie,moze jak pompe wyjmowales to zembatke przestawiles. A w pracy nie lapie temperatury? zawory slychac?A sprawdzales luzy zaworowe? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
men2face 0 Napisano 8 Grudnia 2008 temperature lapie i to szybko.na ciepłym nie przydymia.luzów nie sprawdzałem.jak regenerowali głowice to mieli tez robic zawory.moze cos zje.. tzn zle zrobili Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rechu1 0 Napisano 8 Grudnia 2008 A napisz jeszcze czy glowice w pompie wtryskowej wymieniali bo moze nie trzyma cisnienia sekcja i musi pokrecic zeby nabic a gdy dostaje cieplego powietrza to i na starej zimny powinien zapalac.Jesli pompy jestes pewny to pokrec nia do silnika i na zewnatrz moze zaplon zle ustawiony.Moim zdaniem zle pompa zrobiona Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
men2face 0 Napisano 8 Grudnia 2008 pompa jest napewno ok bo sprawdzałem ja w dwóch róznych firmach.głowica jest nowa.próbowałem przestawiac zapłon na pompie na sto sposobów ale bez zmian.mam podejrzenie ze cos z głowica co ty na to? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rechu1 0 Napisano 10 Grudnia 2008 RECHU !!! Mam taki problem W IH 845 xl . dźwignia od załaczania przedniego napędu luzno chodzi. napęd nie załaczało , rozebrałem ta przekładnie no i sa tam jakieś porozrywane pierścienie i pierscienie z grzebieniami . nie mam katalogu i nie wiem co i jak tam ma byc . poradx cos , może Ty naprawiasz takie rzeczy ? w tobie jedyna nadzieja. Z góry dziekuje.Jak sie z tym napedem uporales ? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rechu1 0 Napisano 10 Grudnia 2008 pompa jest napewno ok bo sprawdzałem ja w dwóch róznych firmach.głowica jest nowa.próbowałem przestawiac zapłon na pompie na sto sposobów ale bez zmian.mam podejrzenie ze cos z głowica co ty na to?Wlasnie naprawiam takiego case i mam ten sam problem.Pompa zrobiona,tloki,tuleje,wtryski nowe,glowica zrobiona a on nie chce zapalac.Rozebralem rozrzadz,trzy godziny krecilem zeby na znaki sie ustawil,niby jest dobrze a bez podgrzania nie odpali.Obok stoi drugi taki sam i podczas przymrozkow na dotyk bez grzaniaIntensywnie mysle... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
men2face 0 Napisano 10 Grudnia 2008 to prawie jakbyś naprawiał mojego jak już wymyślisz napisz pozdrawiam Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
anton 0 Napisano 12 Grudnia 2008 RECHU !!! Mam taki problem W IH 845 xl . dźwignia od załaczania przedniego napędu luzno chodzi. napęd nie załaczało , rozebrałem ta przekładnie no i sa tam jakieś porozrywane pierścienie i pierscienie z grzebieniami . nie mam katalogu i nie wiem co i jak tam ma byc . poradx cos , może Ty naprawiasz takie rzeczy ? w tobie jedyna nadzieja. Z góry dziekuje.Jak sie z tym napedem uporales ? znalazłemodpowiedniego mechanika . coś było wywalone bo był jakis pierścien i coś jakby łozysko igiełkowe ale było tak zmiażdzone ze nie wiadomo o dokładnie co to jest bo w katalogu nic takiego nie ma . cuda ?. napewno rozwalone było zabezpieczenie singera. zalozylismy , ale jeszcze brakowało jakies 2 mm zeby po włączeniu napędu tarczki na tyle mocno docisnęły żeby przekazac napęd, więc dorobiliśmy dystans taki jak tarczka i na razie gra. na sucho bo nie wyjeżdżałem w pole. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kip 0 Napisano 12 Grudnia 2008 pompa jest napewno ok bo sprawdzałem ja w dwóch róznych firmach.głowica jest nowa.próbowałem przestawiac zapłon na pompie na sto sposobów ale bez zmian.mam podejrzenie ze cos z głowica co ty na to?Wlasnie naprawiam takiego case i mam ten sam problem.Pompa zrobiona,tloki,tuleje,wtryski nowe,glowica zrobiona a on nie chce zapalac.Rozebralem rozrzadz,trzy godziny krecilem zeby na znaki sie ustawil,niby jest dobrze a bez podgrzania nie odpali.Obok stoi drugi taki sam i podczas przymrozkow na dotyk bez grzaniaIntensywnie mysle... Sprawdz kompresje, jeśli jest niska będą kłopoty z odpalaniem na zimno. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Zbych1001 0 Napisano 13 Grudnia 2008 witam szanowne grono. Mój sąsiad ma traktor International herverst( lub herverstar nie wiem jak dokładnie się pisze tę nazwę) 745 F szuka do niego katalogu części i instrukcji napraw. Słyszałem że international to ta sama marka co Case , może posiada ktoś te materjały. Chce on też dokupić do niego przedni napęd, jeśli ktoś wie gdzie można to kupić albo od czego pasuje taki napęd o napiszcie. Dzięki z góry Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Wlodek 5120 0 Napisano 13 Grudnia 2008 Witam panowie! jestem nowy na forum. Niedawno zakupiłem case 5120 i chciał bym sie dowiedziec czy w tym modelu sprzegło powinno brac prawie u samej góry?? czy poprostu juz sie mi skonczyło sprzegło lub jest zle wyregulowane. bardzo prosze o pomoc i zgóry dziekuje. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Wlodek 5120 0 Napisano 21 Grudnia 2008 Stracił sie mi pierwszy półbieg w case 5120. Co moze byc tego przyczyną?? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rechu1 0 Napisano 23 Grudnia 2008 Stracił sie mi pierwszy półbieg w case 5120. Co moze byc tego przyczyną??Stracil?Sprawdz czy prąd dochodzi do elektromagnesu z przodu pompy olejowej.Albo lepiej zawolaj elektryka.Odlacz cztery wtyczki ,odpal ciagnik i sprawdz czy we wszystkich jest prąd.Jesli jest to mogl sie elektrowlacznik spalic i nie otwiera przeplywu oleju na dany polbieg.Albo zaprowadz do serwisu bo tu każdy chce wszystko sam naprawiać Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
antoni2008 0 Napisano 28 Grudnia 2008 Witam. Posiadam katalogi części zamiennych do ciągników i innych maszyn marki CASE IHC - TANIO! Katalogi są w angielsko-polskiej wersji językowej na płycie CD w formacie PDF. Mogę wysłać przykładową stronę do wglądu. informacje; katalogi_maszyn@interia.pl Tel. 698145380. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Wlodek 5120 0 Napisano 3 Stycznia 2009 Panowie co mozecie powiedziec o ciagniku case CS 94. Miał ktos juz doczynienia z takim modelem? Czy moze mi ktos powiedziec jak sie spisuje ten ciagnik i czy warto kupic ten model?? Z góry dziekuje za pomoc. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach