Skocz do zawartości
Bart

Opinia o ciągnikach CASE - zapraszam do wypowiedzi.

Rekomendowane odpowiedzi

Czy ktoś z forumowiczów jest posiadaczem tej nowej wersji casa jxu? Jak on się sprawuje? Jakie spalanie? I różne spostrzeżenia na temat tego ciągnika..

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
to jest kotrolka od świateł

no nie wiem czy od świateł bo jak zapale silnik to gaśnie.

 

a co to za kontrolka z prawej strony pod kontrolką kierunkowskazu prawego, taka zielona i jakby z kłódką w środku.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

hej mam pytanie? co zrobic zeby mi JD 6400 pali bo jak zimny to pali a jak sie rozgrzejr to nie ? prosze pomóc :cry: :cry: Dziękuje :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam! Planuję kupić JX60 z Turem, proszę o opinie od użytkowników na temat awaryjności, spalania, czy nie jest za lekki, praca z rewersem, zwrotność itp. I jeszcze jedno, czy Case JX60 różni się od New Holland td 5010 praktycznie tylko kolorem i kosmetyką zewnętrzną Za wszystkie opinie z góry dziękuję i pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
hej mam pytanie? co zrobic zeby mi JD 6400 pali bo jak zimny to pali a jak sie rozgrzejr to nie ? prosze pomóc Dziękuje

czasami może być uszczelka pod głowicą bo też tak miałem

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Jestem nowym na forum i potrzebuje instrukcji do CASE 5130 w jezyku polskim.pozdrawiam gorąco

 

Ja też jestem nowa na forum i też potrzebuję instrukcji w j.polskim do case international. Czy ktoś może mi pomoc?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

proszę o pomoc. mam taki problem w moim case, że po uruchomieniu silnika i po pracy około pół godziny przepala mi się bezpiecznik odpowiedzialny za całą tablicę rozdzielczą, za półbiegi i przedni napęd. tym samym zapala się kontrolka od ładowania i kontrolka niebezpieczeństwa w postaci pomarańczowego wykrzyknika oraz tylne światła stopu. po zmianie bezpiecznika po chwili robi się tak samo. co to może być? czy jakiś czujnik? proszę o pomoc jeśli ktoś wie co może być przyczyną

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
proszę o pomoc. mam taki problem w moim case, że po uruchomieniu silnika i po pracy około pół godziny przepala mi się bezpiecznik odpowiedzialny za całą tablicę rozdzielczą, za półbiegi i przedni napęd. tym samym zapala się kontrolka od ładowania i kontrolka niebezpieczeństwa w postaci pomarańczowego wykrzyknika oraz tylne światła stopu. po zmianie bezpiecznika po chwili robi się tak samo. co to może być? czy jakiś czujnik? proszę o pomoc jeśli ktoś wie co może być przyczyną

Masz gdzies pogryzioną albo przetartą wiązke

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no i jeszcze po przepaleniu tego bezpiecznika załącza się przedni napęd i półbiegi. tak myślę że gdyby to była jakaś wiązka przetarta to od razu by bezpiecznik strzelił a nie zawsze po jakieś pól godziny pracy. dzięki za pomysł sprawdzę to.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie jestem elektrykiem,ale jak pali bezpiecznik to prąd ma zwarcie do masy a jesli dodatkowo swieci stop to przeciez nie wina sterownika tylko kable gdzies muszą sie zwierac

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam. Jestem uzytkownikiem Case 5140 od trzech lat i moge powiedzieć że jestem zadowolony z tego ciągnika pomimo awarji sprzęgła, (które sam naprawiłem i kosztowało ok. 7000 zł ) i teraz chciałbym zapytać użytkowników Case 4230 o opinie tych mdeli bo potrzebuje ciągnik o mocy około 90km a że znam sie na Case 5140 to chce kupic podobny sprzęt. Dokładnie chodzi mi o informacje na temat skrzyni biegów która w Case jest najważniejsza (a inni twierdzą że silnik ha ha silnik to pikuś ) tak apropo moge powiedzieć że naprawa silnika to cena około 8000 a skrzyni od 12000do 32000 wiec prosze o małe szczegóły na temat Case 4230.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Skąd te ceny wytrzasnąłeś i czemu ludzi straszysz ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Skąd te ceny wytrzasnąłeś i czemu ludzi straszysz ?

i tu się zgadzam z poprzednikiem. po co straszyć. ja mam obecnie 4230 i jak na razie jestem zadowolony.w sumie miałem kilka kłopotliwych sytuacji ale spokojnie, wszystko się psuje. kilka dni wcześniej pytałem o problem z elektryką, bo nie wiedziałem co robić. elektryk po obejrzeniu ciągnika stwierdził że naprawa będzie kosztować ok. 1000 złotych. ale co zrobić za chwile żniwa trzeba zrobić trudno. ale jeszcze postanowiłem samemu spróbować coś z tym problemem zrobić.no i tak metodą logicznego myślenia stwierdziłem że to przekaźnik. a koszt naprawy wyniósł pól godziny myślenia i 5 minut roboty, a przekaźnik kosztował 12 złotych i dostałem bez problemu w sklepie motoryzacyjnym. jak dla mnie 4230 to super maszyna. miałem inne już ale ten się sprawuje jak na razie ok. ogólnie widzę że case to solidna marka a z tymi rażącymi wysokimi cenami napraw to bez przesady.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
proszę o pomoc. mam taki problem w moim case, że po uruchomieniu silnika i po pracy około pół godziny przepala mi się bezpiecznik odpowiedzialny za całą tablicę rozdzielczą, za półbiegi i przedni napęd. tym samym zapala się kontrolka od ładowania i kontrolka niebezpieczeństwa w postaci pomarańczowego wykrzyknika oraz tylne światła stopu. po zmianie bezpiecznika po chwili robi się tak samo. co to może być? czy jakiś czujnik? proszę o pomoc jeśli ktoś wie co może być przyczyną

mam podobna sytuację jak mój kolega Luki 1987. zmieniłem przekaźnik o nr 0332209150 i kilka dni było dobrze a teraz znów to samo. jaka może być przyczyna?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Mam pytanie wie ktoś moze jakie oleje leje sie do skrzyni biegów i do hydrałliki bo nie wiem jaki wlać do case 840 silnk D 239

olej hydraulicznyagrol lub coś o podobnych kosystencjach pewnie

żaden AGROL ja mam Hydramot FUCHS 10W40.mozna tez oleje klasy 15W40.AGROL jest zbyt gesty.

Szukam właśnie oleju do CASE 845 (International) - podobno do skrzyni i hydrauliki leje się , Oryginalnie "HY TRAN Plus", jednak są zamienniki np. oleje FUSH TITAN, czy inne..., w tym Olei AGROL UTTO który spełnia parametry różnych produentów maszyn, w tym CASE - czytałem specyfikację i chyba się na niego zdecyduję bo cena jest prawie o połowe niższa niż olej FUSH czy oryginalny HY TRAN, jednak spuszczę cały olej z ciągnika i zaleję nowym.

 

PS. ten AGROL UTTO ma chyba parametry 10W30 więc to chyba półsyntetyk, A olej FUSH też jeste 10W30, natomiast parametrów oleju HY TRAN nigdzie nie mogę znaleść,

 

Napiszcie co sądzicie o tym co piszę, przecież olej o parametrach 10W30 ma taką samą gęstość i lepkość bez względu na to jakiej jest firmy - no chyba że się mylę???

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

rzeczywiście agrol jest za gęsty w zimie może dojść do uszkodzenia układu hydraulicznego,bez ryzyka można stosować utto do wszystkich modeli nawet z początku lat 80-tych.dotyczy to również ciągników MF,JD.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Mam pytanie wie ktoś moze jakie oleje leje sie do skrzyni biegów i do hydrałliki bo nie wiem jaki wlać do case 840 silnk D 239

olej hydraulicznyagrol lub coś o podobnych kosystencjach pewnie

żaden AGROL ja mam Hydramot FUCHS 10W40.mozna tez oleje klasy 15W40.AGROL jest zbyt gesty.

Szukam właśnie oleju do CASE 845 (International) - podobno do skrzyni i hydrauliki leje się , Oryginalnie "HY TRAN Plus", jednak są zamienniki np. oleje FUSH TITAN, czy inne..., w tym Olei AGROL UTTO który spełnia parametry różnych produentów maszyn, w tym CASE - czytałem specyfikację i chyba się na niego zdecyduję bo cena jest prawie o połowe niższa niż olej FUSH czy oryginalny HY TRAN, jednak spuszczę cały olej z ciągnika i zaleję nowym.

 

PS. ten AGROL UTTO ma chyba parametry 10W30 więc to chyba półsyntetyk, A olej FUSH też jeste 10W30, natomiast parametrów oleju HY TRAN nigdzie nie mogę znaleść,

 

Napiszcie co sądzicie o tym co piszę, przecież olej o parametrach 10W30 ma taką samą gęstość i lepkość bez względu na to jakiej jest firmy - no chyba że się mylę???

kolego poczytaj sobie o oznaczeniach jakie mają oleje i o czym mówią będziesz wszystko wiedział.

http://www.mototechnika.republika.pl/pliki/oleje.html

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×
×
  • Dodaj nową pozycję...