Asso 0 Napisano 13 Października 2011 Czesc ! Jakis czas temu rozpolawialismy zetora zeby wymienic mikropompe, wiadomo, ze niecodzien sie rozpolawia ciagnik dlatego przy okazji wymienilismy tasme od wzmacniacza i zrobilismy ten tloczek hydrauliczny.Wszystko zlozone wyregulowane iiiii. No wlasnie i nic... Przed naprawa wszystko dzialalo, po naprawie da sie jezdzic tylko na zolwiu, a jest to tym bardziej uciazliwe, bo mam 3 biegowa skrzynie. Fachowiec krecil srubami regulacyjnymi i d**a.Bankowo wszystko jest zlozone jak trzeba, wiec chyba tylko zostaje regulacja. Wiem, ze do regulacji sa dwie sruby, jedna pod skosem przy filtrze w skrzyni (lewa strona) a druga gdzie jest ?Moze ktos poradzic ile obrotow powinny byc wykrecone te sruby ?Narazie probowalem krecic ta skosna bez rezultatu (oczywiscie w miare rozsadnie bo nie chcialbym zeby mi spadla ta tasma). Z tego co czytalem to jezeli dziala zolw tzn ze tasma jest caly czas zacisnieta, znaczyloby, ze powinienem poluznic ktoras ze srub. Dobrze mowie ? Bede wdzieczny za pomoc bo 20 na godzine jezdzi sie na prawde do dupy Pozdrawiam Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
damian9871 0 Napisano 14 Października 2011 zrobiliście mikropompkę i taśmę a tulekę w środku i uszczelniacze? taśma zaciśnięta masz żółwia taśma luźna zając tylko że jeszcze w środku jest tłok tam gdzie masz satelitki. cylinderek z boku tylko luzue taśmę Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Asso 0 Napisano 14 Października 2011 tak tak to tez zrobione. I to w dodatku z pomoca goscia ktory od dziestu lat robi ursusy ... az sie wierzyc nie chce bo koles ma wkuta na pamiec cala konstrukcje ^^ Dlatego pisze, ze raczej tylko regulacja zostaje. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Asso 0 Napisano 14 Października 2011 Naprawilem!! A przyczyna tak glupia, ze az wstyd sie przyznac Zwyczajnie ciegielko od sterowania nie bylo podlaczone z tym, ze po stronie kolumny kierownicy dlatego wszystko wydawalo sie wporzadku. Wyregulowalem go, pasek sie nie slizga wszystko dziala wiec powinno byc ok. Ale jeszcze raz zapytam o sruby regulacyjne. W katalogu widac dwie, znalazlem jedna, a na elektrodzie jakis koles pisal, ze oprocz tej pod skosem powinny byc jeszcze trzy ustalajace i w ogole zglupialem. W koncu ile ich jest i gdzie ich szukac ? Dziekuje Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
korsarz 0 Napisano 14 Października 2011 Ale przynajmniej masz nową mikropomke tasmy itd terz tak niekiedy mam ale człowiek na błędach sie uczy Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Asso 0 Napisano 14 Października 2011 Nie no akurat mikropompka musiala byc i tak wymieniona bo przodek nie ciagnal. Ale fakt, ze oralem i przejechalem prawie 100km na zolwiu tylko dlatego, ze ciegno bylo nie podlaczone jest smieszny Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grześ 0 Napisano 16 Października 2011 A możecie mi napisać gdzie są te mikropompki bo tyle o nich słyszałem ale nie wiem gdzie są i do czego służą. dzięki Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
korsarz 0 Napisano 16 Października 2011 w skrzyni pośredniej (pomiędzy sprzęgłem a skrzynią biegów dawają ciśnienie oleju na przekaźnik wzmacniaczmomentu. Tak przynajmiejh mi sie wydaje:-) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Asso 0 Napisano 16 Października 2011 Jesli masz zamiar wymieniac mikropompke to wymien tez ten walek http://farmexpert.eu/walek_wewnetrzny_skrzyni_posredniej_c_385_produkt1094.aspx Nie sposob go pomylic z niczym innym. Z tego co nasz spec mowil, czesto padaja te walki ze wzgledu na bardzo drobny frez. Wszystko sie zgadza korsarz oprocz tego mikropompka jest odpowiedzialna za przedni naped i jego blokade jesli taka posiadasz Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grześ 0 Napisano 18 Października 2011 To w skrzyni pośredniej są 3 pompy(hydraylika, wspomagająca i od kierowania) a ile jest tych mikropompek? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
damian9871 0 Napisano 18 Października 2011 są dwie pompy hydraulika po lewej i wspomaganie kierownicy po prawej, mikropompka która jest od żółwia, napędu i wom jest po drugiej stronie pompy od kierownicy a jest jeszcze pompka wspomagająca do góry w większości ciągników wyrzucona http://www.sklep-grene.pl/product_info.php/products_id/31982też jej nie mam Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lufa13 0 Napisano 23 Października 2011 Naprawilem!! A przyczyna tak glupia, ze az wstyd sie przyznac Zwyczajnie ciegielko od sterowania nie bylo podlaczone z tym, ze po stronie kolumny kierownicy dlatego wszystko wydawalo sie wporzadku. Wyregulowalem go, pasek sie nie slizga wszystko dziala wiec powinno byc ok. Ale jeszcze raz zapytam o sruby regulacyjne. W katalogu widac dwie, znalazlem jedna, a na elektrodzie jakis koles pisal, ze oprocz tej pod skosem powinny byc jeszcze trzy ustalajace i w ogole zglupialem. W koncu ile ich jest i gdzie ich szukac ? Dziekuje znalazłeś śruby regulacyjne? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Asso 0 Napisano 24 Października 2011 Dla pewnosci go dokladnie umylem zeby sprawdzic czy aby cos sie pod blotem nie schowalo, ale nie mam wiecej srub. Wszystko dziala, pod obciazeniem rowniez wiec chyba nie ma sensu ich na sile szukac Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lufa13 0 Napisano 25 Października 2011 Dla pewnosci go dokladnie umylem zeby sprawdzic czy aby cos sie pod blotem nie schowalo, ale nie mam wiecej srub. Wszystko dziala, pod obciazeniem rowniez wiec chyba nie ma sensu ich na sile szukac wcelu informacji są trzy jedna na dregulacją taśmy druga na górze na srodku a trzecia po drugiej stronie pod pompami hamulca schowana pod ciegnem od zawora hamulcowego pneumatyków do górnej by dojsc trzeba odkręcić blache kabiny obok akumulatorów pod siedzeniem z lewarkami Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Asso 0 Napisano 25 Października 2011 oo dziekuje ! Z tego co wyczytalem nalezy je wykrecic ok 1.5 oborotu zgadza sie ? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lufa13 0 Napisano 25 Października 2011 oo dziekuje ! Z tego co wyczytalem nalezy je wykrecic ok 1.5 oborotu zgadza sie ? dokrecic na maksa i 1,5 popuscic ale to tylko ksiazkowa wiedzaja popuszczam 2 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach