Skocz do zawartości
Gość Piotr de 330

Wszystko o Ursus C-330

Rekomendowane odpowiedzi

-Panowie tnie opony TYLNE obie prawe strony coś ktoś wie co z tymi oponami . za info. dzięki.

??????

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ścina protektor po prawej stronie opony a lewa jest ok.tzn. a wygląd to tak że co drugi protektor tnie. I tak obie tylne.??????.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ścina protektor po prawej stronie opony a lewa jest ok.tzn. a wygląd to tak że co drugi protektor tnie. I tak obie tyl

ne.??????.

Ja tak miałem w JD.Przyczyną była włączona blokada tylnego mostu.Sprawdz czy ciągną oba koła na raz, czy jedno.Może dzwignia się zablokowała.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Blokada działa prawidłowo , pierwsze opony też tak ścinało jak te teraz.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Po regeneracji pompy wtryskowej mój ciągnik jest słabszy... co zrobic?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Może sprawdz zbieżność kół tylnych. Moze cos krzywe jest, bo jeśli wyciera wewnętrzne strony opon to moze świadczyc o złej zbieżności. Ja bym jeszcze postawił jedną strone na lewarku i sprawdził czy koło sie lekko kreci, bo moze cos z mechanizmem różnicowym. Jak mielismy kiedys 330 to pierwszy komplet opon tez krzywo wycierało, a drugi juz normalnie, wiec przyczyna były prawdopodobnie opony.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Z moich obserwacji wynika że zwykłe opony 12,4X28 tak właśnie się zużywają a z radialnymi jest już wszystko OK.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Potrzebuje kupić sprężynki do rozdzielacza na błotnik w C-330. Poniżej przedstawiam zeskanowaną stronę z katalogu części gdzie pokazana jest owa część (nr 22) jak widac na rysunku są dwie sztuki

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/d6b0b5593659eeed.html

 

a jej nazwa to: SPRĘŻYNA ZATRZASKOWA II (poniżej link z opisem i nr katalogowym)

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/a05363146f5336ed.html

 

 

Sprężyna po wymontowaniu i rozpięciu wygląda tak: (w rozdzielaczu jak to widać na katalogu jest zapięta i tworzy pętlę)

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/29774ddf1db74234.html

 

A jej wymiary to:

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/4c974e9c6b2b85cf.html

 

całość tej strony w katalogu wygląda tak:

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/948ce28439254066.html

 

 

Dodam, że nigdzie w żadnym sklepie z częściami do ciągników nie mogę dokupić tej części. Wszędzie występuje to jako całość czyli rozdzielacz za kwotę ok 600zł.

 

bez tej sprężyny rozdzielacz staje się bezużyteczny ponieważ nie posiada blokad dźwigni sterującej.

 

Czekam na jakieś podpowiedzi i sugestie. POMOCY!!!!!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzięki wielkie za te linki.

 

A co do wymiarów to mogą się nie zgadzać, bo nie była ona mierzona na żadnym sprzęcie warsztatowym tylko suwmiarką. A poza tym jest ona wypracowana i mogła ulec rościągnięciu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

sprawa załatwiona, udało mi się namierzyć firmę która produkuje rozdzielacze do C-330 i udało mi się załatwić te sprężyny.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sprawdz czy dobrze masz ustawiony zapłon znaczy początek wtrysku, jak nie woziłeś razem z pompą wtryskiwaczy do sprawdzenia i ustawienia ciśnienia to radziłbym to sprawdzić, bo o prawidłowym odpowietrzeniu całego układu paliwowego i wymianie piltrów to juz nie wspomne...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Sprawdz czy dobrze masz ustawiony zapłon znaczy początek wtrysku, jak nie woziłeś razem z pompą wtryskiwaczy do sprawdzenia i ustawienia ciśnienia to radziłbym to sprawdzić, bo o prawidłowym odpowietrzeniu całego układu paliwowego i wymianie piltrów to juz nie wspomne...

 

zapłon jest prawidłowo ustawiony wtryski tez

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

to jak tamto wszystko co wcześniej pisałem odpada to pozostają dwie rzeczy znaczy ten kto robił pompe mógł popełnic błąd i źle ją ustawić ale wg mnie to mało prawdopodobne ale wykluczyć nie mozna, dodatkowo przed remontem tej pompy mogłas ona miec bogatszą dawke ustawioną i wtedy był silniejszy niż teraz jak ustawił tak jak powinno być. A jak masz jeszcze słabszą kompresje to bedzie słabszy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
to jak tamto wszystko co wcześniej pisałem odpada to pozostają dwie rzeczy znaczy ten kto robił pompe mógł popełnic błąd i źle ją ustawić ale wg mnie to mało prawdopodobne ale wykluczyć nie mozna, dodatkowo przed remontem tej pompy mogłas ona miec bogatszą dawke ustawioną i wtedy był silniejszy niż teraz jak ustawił tak jak powinno być. A jak masz jeszcze słabszą kompresje to bedzie słabszy

 

a jak ustawic bogatsza mieszanke ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Bogatszą mieszanke ustawia się wykręcając wkręt który znajduje się z góry pompy tuż przy korku wlewu oleju taki pochylomy pod kontem 45 stopni powinien być on zaplombowany skoro pompa była regenerowana i wiesz zerwanie tej plomby równe jest z utratą gawarncji o ile jest tam plomba a jeżeli jej nie ma to możesz wykręcić ten wkręt o pół maksymalnie jeden obrót im więcej go wykręcisz tym więcej bedzie palił, ale jak ja regenerowałem swoją to koleś który mi to robił zaplombował wszystkie wkręty regulacyje i dał mi gwarancje na rok, ale wiesz ja mu przed założenie plomy na tym wkręcie powiedziałem aby lekko zwiększył dawke i jak dobrze pamietam wykręcił mi go o pół obrotu i jak narazie chodzi bardzo dobrze wkręca się w obroty i nie ma wirów w baku. Jak masz plombe na tym wkręcie i nie jesteś pewien czy pompa jest właściwie ustawiona to lepiej nie zrywać jej i bawić się samemu w ustawianie, a wyjąc ją i ponownie oddać do sprawdzenia.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Bogatszą mieszanke ustawia się wykręcając wkręt który znajduje się z góry pompy tuż przy korku wlewu oleju taki pochylomy pod kontem 45 stopni powinien być on zaplombowany skoro pompa była regenerowana i wiesz zerwanie tej plomby równe jest z utratą gawarncji o ile jest tam plomba a jeżeli jej nie ma to możesz wykręcić ten wkręt o pół maksymalnie jeden obrót im więcej go wykręcisz tym więcej bedzie palił, ale jak ja regenerowałem swoją to koleś który mi to robił zaplombował wszystkie wkręty regulacyje i dał mi gwarancje na rok, ale wiesz ja mu przed założenie plomy na tym wkręcie powiedziałem aby lekko zwiększył dawke i jak dobrze pamietam wykręcił mi go o pół obrotu i jak narazie chodzi bardzo dobrze wkręca się w obroty i nie ma wirów w baku. Jak masz plombe na tym wkręcie i nie jesteś pewien czy pompa jest właściwie ustawiona to lepiej nie zrywać jej i bawić się samemu w ustawianie, a wyjąc ją i ponownie oddać do sprawdzenia.

 

ja mam pompe od ursusa c328

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W pompach paliwowych ustawia się dawkę paliwa. Mieszankę paliwową to ustawia się w gaźnikach. W pompie paliwowej C328 ustawia się po przez przesuwanie włącznika dawki rozruchowej (to jest to przekręcanie z przodu pompy) należy popuścić śrubę M5 na klucz 8mm i najlepiej podważając czymś (np kluczem) przesunąć delikatnie do przodu około 0,5-1mm(najlepiej zaznaczyć wyjściowe położenie ). Do przodu zwiększ a do tyłu zmniejsza się dawka. Wkrętem który jest wkręcony od przodu w włącznik służy do regulacji dawki rozruchowej wykręcając zwiększamy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W pompach paliwowych ustawia się dawkę paliwa. Mieszankę paliwową to ustawia się w gaźnikach. W pompie paliwowej C328 ustawia się po przez przesuwanie włącznika dawki rozruchowej (to jest to przekręcanie z przodu pompy) należy popuścić śrubę M5 na klucz 8mm i najlepiej podważając czymś (np kluczem) przesunąć delikatnie do przodu około 0,5-1mm(najlepiej zaznaczyć wyjściowe położenie ). Do przodu zwiększ a do tyłu zmniejsza się dawka. Wkrętem który jest wkręcony od przodu w włącznik służy do regulacji dawki rozruchowej wykręcając zwiększamy.

 

aha.ja własnie myslalem ze to trzeba zwiekszyc tym wkretem z przodu ... a on jest do dawki rozruchowej czyli?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W pompach paliwowych ustawia się dawkę paliwa. Mieszankę paliwową to ustawia się w gaźnikach. W pompie paliwowej C328 ustawia się po przez przesuwanie włącznika dawki rozruchowej (to jest to przekręcanie z przodu pompy) należy popuścić śrubę M5 na klucz 8mm i najlepiej podważając czymś (np kluczem) przesunąć delikatnie do przodu około 0,5-1mm(najlepiej zaznaczyć wyjściowe położenie ). Do przodu zwiększ a do tyłu zmniejsza się dawka. Wkrętem który jest wkręcony od przodu w włącznik służy do regulacji dawki rozruchowej wykręcając zwiększamy.

 

aha.ja własnie myslalem ze to trzeba zwiekszyc tym wkretem z przodu ... a on jest do dawki rozruchowej czyli?

Czyli nie wkrętem tylko przesuwając cały włącznik który jest zaciskany za pomocą śruby M5

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W pompach paliwowych ustawia się dawkę paliwa. Mieszankę paliwową to ustawia się w gaźnikach. W pompie paliwowej C328 ustawia się po przez przesuwanie włącznika dawki rozruchowej (to jest to przekręcanie z przodu pompy) należy popuścić śrubę M5 na klucz 8mm i najlepiej podważając czymś (np kluczem) przesunąć delikatnie do przodu około 0,5-1mm(najlepiej zaznaczyć wyjściowe położenie ). Do przodu zwiększ a do tyłu zmniejsza się dawka. Wkrętem który jest wkręcony od przodu w włącznik służy do regulacji dawki rozruchowej wykręcając zwiększamy.

 

aha.ja własnie myslalem ze to trzeba zwiekszyc tym wkretem z przodu ... a on jest do dawki rozruchowej czyli?

Czyli nie wkrętem tylko przesuwając cały włącznik który jest zaciskany za pomocą śruby M5

 

jest problem nie da sie tego zrobic ;((

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W pompach paliwowych ustawia się dawkę paliwa. Mieszankę paliwową to ustawia się w gaźnikach. W pompie paliwowej C328 ustawia się po przez przesuwanie włącznika dawki rozruchowej (to jest to przekręcanie z przodu pompy) należy popuścić śrubę M5 na klucz 8mm i najlepiej podważając czymś (np kluczem) przesunąć delikatnie do przodu około 0,5-1mm(najlepiej zaznaczyć wyjściowe położenie ). Do przodu zwiększ a do tyłu zmniejsza się dawka. Wkrętem który jest wkręcony od przodu w włącznik służy do regulacji dawki rozruchowej wykręcając zwiększamy.

 

 

Zrobiłem zdjecie tej pompy prosze o odpowiedz czy to mam podkrecic za pomoca tej sruby zaznaczonej na zdjeciu?

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/9973529133116984.html

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

z opisu zrozumiałem że masz popuścić nakrętkę i przesunąć tą z rowkami a wkrętu nie ruszać czy tak?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×
×
  • Dodaj nową pozycję...