Skocz do zawartości
Gość Piotr de 330

Wszystko o Ursus C-330

Rekomendowane odpowiedzi

W pompach paliwowych ustawia się dawkę paliwa. Mieszankę paliwową to ustawia się w gaźnikach. W pompie paliwowej C328 ustawia się po przez przesuwanie włącznika dawki rozruchowej (to jest to przekręcanie z przodu pompy) należy popuścić śrubę M5 na klucz 8mm i najlepiej podważając czymś (np kluczem) przesunąć delikatnie do przodu około 0,5-1mm(najlepiej zaznaczyć wyjściowe położenie ). Do przodu zwiększ a do tyłu zmniejsza się dawka. Wkrętem który jest wkręcony od przodu w włącznik służy do regulacji dawki rozruchowej wykręcając zwiększamy.

 

 

Zrobiłem zdjecie tej pompy prosze o odpowiedz czy to mam podkrecic za pomoca tej sruby zaznaczonej na zdjeciu?

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/9973529133116984.html

Kiedy ta pompa była w regeneracji ? Z fotki wynika że ostatni raz była odkręcana wieki temu . Do silnika C-330 masz włożoną pompę od C-328 tak wnioskuję po obudowie rozrządu , daj to do pompiarza niech ustawi dawkę taką jak ma miec C-330 bo jak sam podrasujesz to zamiast przyrostu mocy bedziesz miał przyrost spalania i dymu z rury

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Najlepiej oddaj pompę do warsztatu w którym Ci ją ustawią z dawką do 330 i kłopot z głowy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W pompach paliwowych ustawia się dawkę paliwa. Mieszankę paliwową to ustawia się w gaźnikach. W pompie paliwowej C328 ustawia się po przez przesuwanie włącznika dawki rozruchowej (to jest to przekręcanie z przodu pompy) należy popuścić śrubę M5 na klucz 8mm i najlepiej podważając czymś (np kluczem) przesunąć delikatnie do przodu około 0,5-1mm(najlepiej zaznaczyć wyjściowe położenie ). Do przodu zwiększ a do tyłu zmniejsza się dawka. Wkrętem który jest wkręcony od przodu w włącznik służy do regulacji dawki rozruchowej wykręcając zwiększamy.

 

 

Zrobiłem zdjecie tej pompy prosze o odpowiedz czy to mam podkrecic za pomoca tej sruby zaznaczonej na zdjeciu?

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/9973529133116984.html

Nie. Na zdjęciu tej śruby nie widać bo zasłania ją rurka przykręcona do pompy. Śruba( nie nakrętka) powinna być zaplombowana M5 na. Tą co zaznaczyłeś służy do regulacji dawki rozruchowej tej na razie nie ruszaj.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

A ta śruba do czego jest???

Patrz dokładnie i pomyśl............. , byłeś przedtem w dobrym miejscu a skoczyłeś do regulatora obrotów ehhhhhh ....... czy Ty w ogóle wiesz do czego się zabierasz i czego chcesz ?

 

 

a ta sruba od czego jest???

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie. Ta śruba jest do regulacji max. obrotów. Czytasz nie uważnie albo nie rozumiesz co czytasz. Śruba o której pisałem jest na tamtym zdjęciu tylko jej nie widać bo zasłania ją rurka paliwowa przykręcona do pompy, jest po prostu za nią.

 

zrobilem zdjecie tej sruby czy to jest ona???

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/10bbc474dd9ff661.html

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak to jest ta śruba. Popuszczasz ją tyle żeby szło przesuwać cały ten włącznik tak jak wcześniej opisałem. Odmierz sobie odległość od obudowy pompy lub zaznacz żeby wiedzieć ile przesunąłeś.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Tak to jest ta śruba. Popuszczasz ją tyle żeby szło przesuwać cały ten włącznik tak jak wcześniej opisałem. Odmierz sobie odległość od obudowy pompy lub zaznacz żeby wiedzieć ile przesunąłeś.

czyli musze ja całkiem wykrecic a potem przesunac do przodu?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

odkreciłem tą śrube i przesunołem ja 2mm w strone chlodnicy...dalej jest slaby co robic???

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
odkreciłem tą śrube i przesunołem ja 2mm w strone chlodnicy...dalej jest slaby co robic???
Remont silnika .....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A tak na poważnie to nie jest klub wróżek które potrafią postawic dniagnozę na odległośc , sprawdź wszystko począwszy od filtrów paliwowych , filtra powietrza , zapłon .......... a tak wogóle to dlaczego pompa trafiła do regeneracji ? Może Ty już tłoków , pierscieni i tuleji wcale nie masz a dawki się czepiłeś .......

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

- muszę ustalić numer podwozia, tabliczka jest pomalowana więc tylko są widoczne wytłoczenia mam po kolei patrzac od góry

 

1971

147726

157144

i w prawym dolnym rogu 1600

 

tabliczka znajduje sie pomiędzy hamulcem a prawym kolem na boku korpusu

- kto mi podpowie lub zobaczy u siebie i porówna co oznaczają dane numery będe wdzięczny. Myślę że pierwszy to rok produkcji.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam!chcialbym zrobic remont mojego ursusa c330 bo jest bardzo slaby...prosze o informacje co mam wymienic...pozdrawiam

 

a jak Ci on pali? tak jak by na jeden gar?? słabośc ozanazca sie np tym, że kopci jak czołg albo gorzej i nie ma siły wyjśc pod górke np z pustą przyczepą??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
A tak na poważnie to nie jest klub wróżek które potrafią postawic dniagnozę na odległośc , sprawdź wszystko począwszy od filtrów paliwowych , filtra powietrza , zapłon .......... a tak wogóle to dlaczego pompa trafiła do regeneracji ? Może Ty już tłoków , pierscieni i tuleji wcale nie masz a dawki się czepiłeś .......

remont silnika byl niedawno robiony

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A ja mam troche inne pytanie odnośnie wycieku oleju spod ciągnika, dziś po przejechaniu ciapkiem około 25 km i odstawieniu do gararzu zauwarzyłem że spod obodowy sprzęgła w tym miejscu gdzie jest otwór z zagiętą zawleczką kapał olej bo jest mała plama na podłodze. I mam pytanie czy mam jakoś tym się martwić???

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

maher141 jeśli masz podobne objawy do poisanych przezmnie to zajży do końcówek wtryskiwaczy... albo któremóś sie nakrętka poluzowała i lata jak opetany albo maż je źle ustawione... pozdrawiam a pytanie mam nie chcesz kupić pługu 2 do niego;d

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
A ja mam troche inne pytanie odnośnie wycieku oleju spod ciągnika, dziś po przejechaniu ciapkiem około 25 km i odstawieniu do gararzu zauwarzyłem że spod obodowy sprzęgła w tym miejscu gdzie jest otwór z zagiętą zawleczką kapał olej bo jest mała plama na podłodze. I mam pytanie czy mam jakoś tym się martwić???

 

są dwie w opcje w każdej z nich czekać Cie bedzie rozpoławianie, jeśli chcesz sie pozbyc wycieku, jesli był to olej koloru powiedzmy no czarnego, bo niewiem kiedy olej w silniku zmieniales, to ze silnika, i wowczas czeka Cie wymiana simeringu na wale, tuż za kołem zamachowym, jeśli szaro zielony, to beda uszczelniacze na wałkach od sprzegłach, żadziej dolna oprawa łożyska, żadna z tych napraw nie jest kłopotliwa

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

w silniku mam juz wypracowany czarny olej czeka mnie na wiosne zmiana, a tamten właśnie który kapie jest jasnego koloru czyli pochodzi ze skrzyni. Rok temu wymieniałem jeden simering ten w obudowie łożyska wyciskowego wtedy przeciek ustał. Teraz mozna sie domyslać że puścił ten drugi co uszczelnia wałek napędowy. Po rozpołowieniu i zdjęciu obudowy łożyska wyciskowego w jaki sposób wyciącnąć ten wałek WOM z obudowy zeby w nim wymienić simering???

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×
×
  • Dodaj nową pozycję...