Skocz do zawartości
Gość Piotr de 330

Wszystko o Ursus C-330

Rekomendowane odpowiedzi

ja tam fachowcem nie jestem ale wiem że muszą rozpylać pod odpowiednim ciśnieniem.
....... i odpowiednim kontem , jeżeli bedzie zły kont to silnik bardzo szybko padnie .......

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

w jakimś tam stopniu może dodać ale w niewielkim, sam kiedyś bawiłem się w takie coś ale osobiście nie polecam. U mnie po wymienie pierścieni(pierścienie Primy) zaczoł w kolektor i tłumik zapi******* olej i ciapek był cały pochlapany olejem bo przy wysokich obrotach wyganiało go górą tłumika. Spowodowane to było podrobieniem gładzi tulei i nowie pierścienie jakoś nie mogły się dopasować do tulei. Jakiś czas tak pojeździłem i dałem sobie spokój, częste dolewanie oleju itp. Wymieniłem oba słupki na Mahle Krotoszyn.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Same pierscienie czasem robia wiecej zlego niz dobrego, jak tylko masz pare zlotych to tylko komplet tuleje, tloki i pierscienie. nowe pierscionki nigdy nie beda pasowac do podtartych tulei zawsze gdzies zostaje szczelina i sa przedmuchy, zamiast zyskac kompresje to sie ja traci, szkoda zabawy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie zawsze tak musi być. U nas w C-4011 silnik żarł olej jak smok, po wymianie pierścieni i regeneracji głowicy uległo wszystko poprawie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
ja tam fachowcem nie jestem ale wiem że muszą rozpylać pod odpowiednim ciśnieniem.
....... i odpowiednim kontem , jeżeli bedzie zły kont to silnik bardzo szybko padnie .......

 

Jeśli ktos ma pojeci jak załozyc końcówkę to kont się niezmieni niema szans

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
mysle zrobic tuning silnika jakies propozycje???

 

Wypoleruj kolektory...zwieksz dawke paliwa...zamontuj turbine, chlodnice powietrza...zmien walek rozrzadu...rozwierc blok no i jeszcze mozesz zmniejszyc ciezar kola zamachowego Mysle ze to wystarczy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
mysle zrobic tuning silnika jakies propozycje???

Wykręć o 1 obrót śrubę od dawki paliwa na jak będzie mało to jeszcze o jeden. Więcej nic nie możesz poza zmianą ciągnika zrobić

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nie zmniejsz a zwieksz ciezar kola zamachowego. bedzie sie wolniej wkrecal ale za to jak sie wkreci to jak czolg:D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chidzi o masę koła zamachowego to zarówno zwiekszanie jak i zmnijszanie masy ma plusy i minusy. Wszystko wiąże się z momentem bezwładności. Jeśli masa wzrośnie to ciągnik bedzie wolniej wchodził na obroty ale łatwiej będzie mu je utrzymać bo koło zamachowe to "magazyn" energii kinetycznej. Natomiast jeśli koło będzie lżejsze traktor bedzie bardziej "zrywny" ale za to podatny na zmiane obciążenia.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
ja tam fachowcem nie jestem ale wiem że muszą rozpylać pod odpowiednim ciśnieniem.
....... i odpowiednim kontem , jeżeli bedzie zły kont to silnik bardzo szybko padnie .......

 

Jeśli ktos ma pojeci jak załozyc końcówkę to kont się niezmieni niema szans

Wiesz o czym piszesz ? Do wtryskiwacza pasuje wiele końcówek ( np silnik prekinsa ) i co z tego że założysz pierwszą z brzegu ustawisz odpowiednie ciśnienie ..... tylko kont rozpylania bedzie do d..... a za chwilę silnik bedzie skończony .......

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
ja tam fachowcem nie jestem ale wiem że muszą rozpylać pod odpowiednim ciśnieniem.
....... i odpowiednim kontem , jeżeli bedzie zły kont to silnik bardzo szybko padnie .......

 

Jeśli ktos ma pojeci jak załozyc końcówkę to kont się niezmieni niema szans

 

Koledze LKT zapewne chodziło o to że jak masz orginalną końcówkę do 30-stki to kto by jej nie zakładał i nie ustawiał, jak prawidłowo ustawi ciśnienie to nie ma szans aby kont się zmienił. A pod względem innej koncówki to fakt każda jest do innego ciagnika przystosowana i ma inne parametry

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
mysle zrobic tuning silnika jakies propozycje???
Tak, lekarz . Toż to konstrukcja z lat 40 ubiegłego wieku.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Koledzy mam problem z wyciekiem oleju, a mianowicie ciagle wycieka on z pokrywy łożyska wałka napędowego i juz zaczyna mnie to ostro wk****** simering który tam siedzi wymieniałem juz 3 razy w oststnim miesiącu i nic to nie daje pojade coś robić i znów powtórka z rozrywki. Macie jakies pomysły? miał ktoś z was może coś takiego u siebie?

Bo ja juz nie wiem w jaki sposób można ten przeciek zlikwidować...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Koledzy mam problem z wyciekiem oleju, a mianowicie ciagle wycieka on z pokrywy łożyska wałka napędowego i juz zaczyna mnie to ostro wk****** simering który tam siedzi wymieniałem juz 3 razy w oststnim miesiącu i nic to nie daje pojade coś robić i znów powtórka z rozrywki. Macie jakies pomysły? miał ktoś z was może coś takiego u siebie?

Bo ja juz nie wiem w jaki sposób można ten przeciek zlikwidować...

Macie .... Po pierwsze sprawdź stan lożyska ...... może wałek ma bicie i rozwala simering , po drugie sprawdź gładź na wałku .... możliwe że jest rowek ....... a wtedy albo nowy wałek albo .......... sprawara i tokara

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Koledzy mam problem z wyciekiem oleju, a mianowicie ciagle wycieka on z pokrywy łożyska wałka napędowego i juz zaczyna mnie to ostro wk****** simering który tam siedzi wymieniałem juz 3 razy w oststnim miesiącu i nic to nie daje pojade coś robić i znów powtórka z rozrywki. Macie jakies pomysły? miał ktoś z was może coś takiego u siebie?

Bo ja juz nie wiem w jaki sposób można ten przeciek zlikwidować...

Macie .... Po pierwsze sprawdź stan lożyska ...... może wałek ma bicie i rozwala simering , po drugie sprawdź gładź na wałku .... możliwe że jest rowek ....... a wtedy albo nowy wałek albo .......... sprawara i tokara

 

nie ma wyrobionego rowka bo to akurat sprawdzałem a co do łożyska to jak rozbiore to przyjze się mu dokładniej. A stan pokrywy łożyska ma jakiś wpływ na ten wyciek? Bo jak ją zdejmuje schodzi bez jakiegoś nadmiernego oporu i myślałem że może gniazdo łożyska w tej pokrywie jest rozbite...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jak rozbierzesz i będzie wszystko O.K. to kup simering innej firmy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja miałem to samo z tym simeryngiem co go wymienie to cieknie, kupiłem nowy założyłem a tą pokrywę na silikon aż bokami wyszedł i sie skonczyło z wyciekami.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ja miałem to samo z tym simeryngiem co go wymienie to cieknie, kupiłem nowy założyłem a tą pokrywę na silikon aż bokami wyszedł i sie skonczyło z wyciekami.

 

ta pokrywe tez biore na silikon aż bokami wychodzi wyciek nie jest spod uszczelki tylko na począdku pokrywy gdzie jest frez, jak wczoraj wróciłem od siania i odręciłem pokrywke tego okienka od regulacju sprzęgła to widac że kapie...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam.

Już kiedyś ten temat poruszałem, ale teraz jestem zmuszony go zrealizować. Mam uszkodzony zawór od załączania szybkozłączy na błotniku i musze go zlikwidować. Rozumiem, że te dwa wężyki co wychodzą na błotnik muszę połączyć ze sobą. Doradźcie w które miejsce podłączyć na rozdzielaczu szybkozłącze aby nim sterować środkowym położeniem dźwigni od podnośnika.

Na rozdzielaczu jest korek na klucz 24mm w to miejsce należy zamontować wyjście( rurkę z szybko złączem ).

 

Z boku rozdzielacza mam na klucz 24mm niby taki kapturek lub śrube, ale mam go zaplombowane do rurki wychodzącej na błotnik. Ta śruba znajduje się z boku po przeciwnej stronie suwaka. Czy mam sie wpiąć w to miejsce, czy szukać innej śruby.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To znowu ja

Dziś miałem po południu troche czasu i w związku z tym rozciągnołem ciapka na pół, zdjołem tą pokrywę wałka napędowego i przyjrzałem się dokładniej poszczególnym elementom. Tak jak mówiłem na wałku napędowym WOM nie ma wyrobionego rowka od simeringa, jest natomiast niewielki luz na łożysku i podejrzewam ze w tej pokrywie gniazdo pod łożysko jest podrobione bo jak łożysko tam wkładam to wlatuje w gniazdo bez zadnego nawet oporu i tak samo jak obróce pokrywe o 180 stopni wypada

Co radzicie w związku z tym wymienić?

nowy simering to juz nie wspominam o tym, oprócz tego pokrywe wymienić czy nie?

i tak samo z łozyskiem nie ma tam jakiegoś dużego luzu ale w palcach wyczuwa się go i jak mieniać to tylko to jedno pierwsze co siedzi w pokrywie czy też drugie tez zo siedzi w bkolu skrzyni...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×
×
  • Dodaj nową pozycję...